Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aan de andere kant, ik ben ook tegen.
||
Citaat:
|
![]() |
Haha.. Jah mee eens.
Lamlullen!! trouwens even heel stout tussendoor: komt dat zien mensen Per Expressie , zaterdag 5 juni De Flint (Amersfoort)... Impact speelt en ze rocken de spreekwoordelijke pan uit!!! www.impactimpact.com Een goed idee zou trouwens zijn om misdadigers te isoleren.. Niet per se een gevangenis, maar een groot verlaten eiland. Met z'n allen beetje elkaar het leven zuur maken.. Just my opinion.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de mensen in deze catogorie doen het namelijk vaker nog een keer dan niet dekans op herhaling is bij zedendelicten duizeling wekkend hoog |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=852309
![]() Waar moet ik nu reageren? ![]() Er zijn nu al drie topics over doodstraf... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
TEGEN de doodstraf.
Het is bewezen dat het systeem der recht niet perfect is, en het systeem is makkelijk te frauderen. Ik moet er niet aan denken dat iemand dood word gemaakt voor daden die hij/zij niet heeft gedaan. Een leven afnemen vind ik verkeerd. Je neemt ze het recht af om boete te doen, en verantwoordelijkheid te nemen voor hun daden. In leven laten is eigenlijk een grotere straf, want ze moeten er mee leven. Dan heb je natuurlijk ook nog de gewetensloze, maar dan nog is een leven nemen verkeerd. Als de doodstraf hier in word gevoert, ga ik immigreren. |
![]() |
||
Citaat:
wat bedoel je daar mee als ik vragen mag? En Zoidberg, Wat vind je dat er dan moet gebeuren met zware criminelen die steeds in herhaling vallen? Of vind je dat het recht systeem dat in Nederland wordt gehanteerd goed genoeg is en er niets aan hoeft te veranderen, met betrekking tot de zware criminelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een moordenaar vermoorden mag wel? Omdat dat 'recht' is? Een beul is ook een moordenaar, maar die komt er wel mee weg. Ik vind het vermoorden van iemand gewoon niet kunnen. Ik zeg niet dat ik de oplossing heb, want zware criminelen die in herhaling vallen....sja.....waar moet het heen he? Ik weet het niet. |
![]() |
|
Ik vind de straffen zoals ze vroeger in het midden-oosten (overigens ook buiten het midden-oosten, maar dat was langer geleden) werden uitgevoerd:
-vingers en handen afhakken. -castreren (maar dan zo geweldadig dat je in het vervolg moest plassen door een buisje, dus niet echt voordelig) -brandmerken En zo waren er nog meer lijfstraffen. Zo zitten ze hun hele leven met de gevolgen van hun daden, en worden ze hun hele leven gestraft.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom zou je niet in de samenleving niet terug kunnen komen zonder plasser? Goed, een relatie zit er niet in. Maar een pedo die heeft andere 'voorkeuren' dus dat komt toch al niet goed. Maar ja, wie zegt dat ze dan geen zelfmoord plegen, dat zou ik misschien ook wel doen zonder willie. ![]() Het is een moeilijke zaak... |
![]() |
|
![]() |
ik vind dat de doodstraf niet ingevoerd mag worden, het moet ook in de rest van de wereld afgeschaft worden.
Wel moeten de straffen in Nederland strenger worden. De gevangenissen hier zijn net een 3 sterren hotel, dat moet veranderen het is geen uitje maar het moet een echte straf zijn. Ook moeten de straffen zwaarder worden. Moord moet iig gestraft worden met levenslange gevangenis straf. Er moet wel wat in de wet veranderen maar de doodstraf mag niet ingevoerd worden!!! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iemand mijn betoog kunnen bekijken? Drater | 0 | 19-02-2013 21:06 | |
nederlands kutprinter | 0 | 30-08-2004 11:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De doodstraf moet ingevoerd worden in Nederland! Schappie | 2 | 26-05-2004 22:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
doodstraf *Bellissima* | 6 | 20-05-2004 17:03 | |
engels... vertalen :S Barbietjuh | 6 | 06-02-2004 07:14 | |
Nederlands; stelling"De doodstraf moet opnieuw in Nederland ingevoerd worden" swinkie | 3 | 03-06-2003 20:58 |