Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 19:26
Verwijderd
@Eye of Sauron, je moet idd wat meer sluipen als mensen neerschieten en nee zover ik weet kun je niemand doden met je speciale pijlen omdat er geen punt aan zit
je kunt met je waterpijl wel een toorts die een bewaker vast heeft uitschieten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2004, 19:39
freyk
freyk is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 03-07-2004 @ 00:06 :
Ah, oops, niet gelezen mja, dan kan je er gewoon een lijk op gooien , eventueel steken en dan werkt het.
Een lijk erop gooien helpt geen zier,..het bloed van het lijk doet 't em.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
fosje schreef op 03-07-2004 @ 20:26 :
@Eye of Sauron, je moet idd wat meer sluipen als mensen neerschieten en nee zover ik weet kun je niemand doden met je speciale pijlen omdat er geen punt aan zit
je kunt met je waterpijl wel een toorts die een bewaker vast heeft uitschieten.
Jullie hebben uiteraard helemaal gelijk, maar dat sluipen is zo focking moeilijk, zelfs op easy. Ze zien me elke keer. Het is veel handiger als de bewaker dood is voordat hij me ziet. Wat heb je aan de toorts van de bewaker uitmaken? Weten ze dan niet dat jij in de buurt bent en gaan ze dan niet als gekken naar je zoeken?
Oud 03-07-2004, 23:08
schietgeweer
schietgeweer is offline
Nah, die bewakers komen niet bepaald van Harvard.
Oud 04-07-2004, 03:05
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 03-07-2004 @ 23:09 :
Jullie hebben uiteraard helemaal gelijk, maar dat sluipen is zo focking moeilijk, zelfs op easy. Ze zien me elke keer. Het is veel handiger als de bewaker dood is voordat hij me ziet. Wat heb je aan de toorts van de bewaker uitmaken? Weten ze dan niet dat jij in de buurt bent en gaan ze dan niet als gekken naar je zoeken?

Je kunt gewoon in een donker hoekje gaan staan en ze zullen je niet zien hoor! en je moet wel de tijd nemen om de patrouilles (zoiets?) te bekijken. ook moet je in de gaten houden of de betreffende wachter niet door andere wachters in de gaten wordt gehouden. zorg er voor dat als je een vijand met je blackjack te lijf gaat, hij je niet ziet! als je eenmaal gezien bent en in nood verkeert druk F1 en daarna I, flash en RENNNEEENN!! als die op zijn moet je voor lomp vechten altijd je dolk gebruiken en niet je blackjack. is de situatie moeilijk, door meerdere wachters dan schiet je met je waterpijlen de vakkels of kroonluchters uit zodat je ongemerkt (ctrl) langs kan sluipen

P.S. heb je opgelet tijdens de trainings missie?
Oud 04-07-2004, 06:52
freyk
freyk is offline
Ik heb in het begin van deze topic een aantal handige tips voor het spelen van Thief 3
(zie ook hier voor meer overzicht).

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Oud 26-07-2004, 18:58
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Kvind et spel echt waanzinnig ben er echt verslaafd aan En ik ga nu weer spelen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 19:05
freyk
freyk is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 26-07-2004 @ 19:58 :
Kvind et spel echt waanzinnig ben er echt verslaafd aan En ik ga nu weer spelen
Ben helemaal met je eens!

Ik heb het spel zelfs uitgespeeld, en ga hem nog eens proberen uit te spelen maar dan ga ik ghosten!

Ghosten -> Géén mensen doden, geen mensen knock out slaan, en niet gezien worden!

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 20:48
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
freyk schreef op 26-07-2004 @ 20:05 :
Ben helemaal met je eens!

Ik heb het spel zelfs uitgespeeld, en ga hem nog eens proberen uit te spelen maar dan ga ik ghosten!

Ghosten -> Géén mensen doden, geen mensen knock out slaan, en niet gezien worden!
Hmm kben niet zo handig met zwaard en boog. Ten eerste het maakt een hoop herrie (gegil + gegorgel) en ten tweede ze gaan haast nooit in 1 keer dood bij mij

Pff ooit 13 pijlen verspild (wel van tevoren gesaved) aan 1 zo'n ventje. En hij ging maar niet dood! Kep van alles geprobeerd. In zijn benen schieten in zijn armen en in zijn hoofd. Hielp niet!!! Echt frustrerend. Naja toen maar neergeknuppeld

Nee laat mij maar lekker 8er hun rug om sluipen en dan neer slaan Scheelt me weer pijlen Tot nu toe heb ik er 6 echt gedood, omdat het niet anders kon

Oh 1 keer was echt lache. Ik weet niet of jullie dit ook wel es hebben meegemaakt. Ik deed een deur open en glijk 8er een muurtje schuilen. Kwam er een ventje buiten, op dat moment liep er een mannetje voorbij. Hij schreeuwen ging ie die vent 8er na en stak hem gewoon neer

Toen kwam er zo'n andere ventje aangerend en ging met die gozer vechte. Daarna kwam er een bewaker aan en bemoeide zich er ook mee. 3 doden gewoon. lol En ik stond daar maar te kijken. Haha vette humor.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 21:39
freyk
freyk is offline
Klopt, je hebt namelijk een bekende bug ontdekt.
Sommige wachters (dan heb ik het nog niet over de stenen mensen) die aanvallen kan je niet doden (ookal schiet je met een vuurpijl)

In iedergeval als je veel geduld hebt met dit spel, kan het op z'n tijd best grappig zijn.
Oud 26-07-2004, 23:07
Martok
Martok is offline
Zit er een Multiplay optie in, ik miste die in deel 1.
Oud 27-07-2004, 09:16
freyk
freyk is offline
Citaat:
Martok schreef op 27-07-2004 @ 00:07 :
Zit er een Multiplay optie in, ik miste die in deel 1.
En die zul je ook in het tweede en derde deel moeten missen

Nee, als je toch wilt gaan multiplayen maak dan gebruik vanZoals ik dus ook schreef in de start post.

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 09:58.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 11:28
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 26-07-2004 @ 21:48 :
Pff ooit 13 pijlen verspild (wel van tevoren gesaved) aan 1 zo'n ventje. En hij ging maar niet dood! Kep van alles geprobeerd. In zijn benen schieten in zijn armen en in zijn hoofd. Hielp niet!!! Echt frustrerend. Naja toen maar neergeknuppeld
Hmm ok. Nu weet ik waarom die niet dood ging (denk ik). Het was een bewaker in mijn eigen huis. Hehe
Ik wist wel dat ik in mijn huis was, maar vond het raar dat die bewaker daar stond. Geen erg in eigenlijk jaja blond hé

Ik hoop niet dat je die vent nog nodig hebt int spel
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:22
freyk
freyk is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 28-07-2004 @ 12:28 :
Hmm ok. Nu weet ik waarom die niet dood ging (denk ik). Het was een bewaker in mijn eigen huis. Hehe
Ik wist wel dat ik in mijn huis was, maar vond het raar dat die bewaker daar stond. Geen erg in eigenlijk jaja blond hé

Ik hoop niet dat je die vent nog nodig hebt int spel
Eigenlijk is dit niet het huis van Garret, eigenlijk de "flat" waar hij in woont.
Garret heeft namelijk daar een kamertje "gehuurd".

Die bewaker kreeg je gratis bij de "huur"
Waarom dood je hem eigenlijk?
In het begin groet zelfs de bewaker naar je: "ooh, it is you,....."
De bewaker is makkelijk te doden (of hem bewusteloos te slaan).
Je hebt hem niet nodig in het spel.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 16:40
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
freyk schreef op 28-07-2004 @ 13:22 :
Eigenlijk is dit niet het huis van Garret, eigenlijk de "flat" waar hij in woont.
Garret heeft namelijk daar een kamertje "gehuurd".

Die bewaker kreeg je gratis bij de "huur"
Waarom dood je hem eigenlijk?
In het begin groet zelfs de bewaker naar je: "ooh, it is you,....."
De bewaker is makkelijk te doden (of hem bewusteloos te slaan).
Je hebt hem niet nodig in het spel.
Nou zelfs in me huis sloop ik. Hehe en toen keek ik om het hoekkie en zag die bewaker dus staan. dus ik maakte lawaai en hij liep daar naar toe en ik sloop hem via 8eren en knuppelde ik hem neer hehe Dus hij kreeg de kans niet
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 10:41
MikeyMo
MikeyMo is offline
fuck it. Die demo loopt vast..

Iemand anders die dit ook heeft/tips heeft?

En: Betekent dit ook dat het hele spel ook vast loopt?
Oud 05-08-2004, 11:18
schietgeweer
schietgeweer is offline
Heb jij je computer overgeklokt? Bij mij crashte Thief 3 vrij veel, terugklokken bood de oplossing.
Oud 05-08-2004, 11:20
Azathoth
Azathoth is offline
Thief 1 was al dus Deadly Shadows zal ook wel top zijn.
Oud 05-08-2004, 12:00
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 05-08-2004 @ 12:18 :
Heb jij je computer overgeklokt? Bij mij crashte Thief 3 vrij veel, terugklokken bood de oplossing.
what the hell is overklokken?

en k heb hem nu gekocht, en blijkbaar zijn mn drivers te oud. Dus ff nieuwe nvidia downen..en hopen dat hij het dan doet
Oud 08-08-2004, 22:00
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmzz ik kom niet meer verder Kwee nie ofk in een spoiler moet zetten, voor de zekerheid doe ik dat maar..

Spoiler

Iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt!!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 11:27
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 08-08-2004 @ 23:00 :
Hmzz ik kom niet meer verder Kwee nie ofk in een spoiler moet zetten, voor de zekerheid doe ik dat maar..

Spoiler

Iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt!!!
nm heb et al..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 11:30
freyk
freyk is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 10-08-2004 @ 12:27 :
nm heb et al..
Het is ook makkelijk te vinden
Oud 10-08-2004, 11:54
*~Angel~*
*~Angel~* is offline