Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 19:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt gewoon in een donker hoekje gaan staan en ze zullen je niet zien hoor! en je moet wel de tijd nemen om de patrouilles (zoiets?) te bekijken. ook moet je in de gaten houden of de betreffende wachter niet door andere wachters in de gaten wordt gehouden. zorg er voor dat als je een vijand met je blackjack te lijf gaat, hij je niet ziet! als je eenmaal gezien bent en in nood verkeert druk F1 en daarna I, flash en RENNNEEENN!! als die op zijn moet je voor lomp vechten altijd je dolk gebruiken en niet je blackjack. is de situatie moeilijk, door meerdere wachters dan schiet je met je waterpijlen de vakkels of kroonluchters uit zodat je ongemerkt (ctrl) langs kan sluipen P.S. heb je opgelet tijdens de trainings missie?
|
Ik heb in het begin van deze topic een aantal handige tips voor het spelen van Thief 3
(zie ook hier voor meer overzicht). Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb het spel zelfs uitgespeeld, en ga hem nog eens proberen uit te spelen maar dan ga ik ghosten! Ghosten -> Géén mensen doden, geen mensen knock out slaan, en niet gezien worden!
Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Pff ooit 13 pijlen verspild (wel van tevoren gesaved) aan 1 zo'n ventje. En hij ging maar niet dood! Kep van alles geprobeerd. In zijn benen schieten in zijn armen en in zijn hoofd. Hielp niet!!! Echt frustrerend. Naja toen maar neergeknuppeld ![]() Nee laat mij maar lekker 8er hun rug om sluipen en dan neer slaan ![]() ![]() ![]() Oh 1 keer was echt lache. Ik weet niet of jullie dit ook wel es hebben meegemaakt. Ik deed een deur open en glijk 8er een muurtje schuilen. Kwam er een ventje buiten, op dat moment liep er een mannetje voorbij. Hij schreeuwen ging ie die vent 8er na en stak hem gewoon neer ![]() Toen kwam er zo'n andere ventje aangerend en ging met die gozer vechte. Daarna kwam er een bewaker aan en bemoeide zich er ook mee. 3 doden gewoon. lol En ik stond daar maar te kijken. Haha vette humor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, als je toch wilt gaan multiplayen maak dan gebruik van
Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 09:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wist wel dat ik in mijn huis was, maar vond het raar dat die bewaker daar stond. Geen erg in eigenlijk jaja blond hé ![]() Ik hoop niet dat je die vent nog nodig hebt int spel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Garret heeft namelijk daar een kamertje "gehuurd". Die bewaker kreeg je gratis bij de "huur" ![]() Waarom dood je hem eigenlijk? In het begin groet zelfs de bewaker naar je: "ooh, it is you,....." De bewaker is makkelijk te doden (of hem bewusteloos te slaan). Je hebt hem niet nodig in het spel.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 12:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en k heb hem nu gekocht, en blijkbaar zijn mn drivers te oud. Dus ff nieuwe nvidia downen..en hopen dat hij het dan doet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Thief 3; pixel shading emulator Verwijderd | 3 | 27-09-2004 21:30 | |
Games |
Welke games vind jij nou écht de moeite waard en/of die nog altijd bij blijven? *~Angel~* | 74 | 15-08-2004 11:03 | |
Games |
Ben jij een single of multiplayer gamer? loveflower | 75 | 10-07-2004 14:21 | |
Games |
Thief 3: Deadly Shadows --> probleem met instaleren Fietspomp_bv | 10 | 09-07-2004 12:16 | |
Games |
Welk spel speel je nu of heb je net gespeeld topic Verwijderd | 125 | 13-06-2004 15:41 | |
Games |
Geen Thief 3 editor bij Thief 3. teken petitie! freyk | 9 | 13-05-2004 14:33 |