Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 17:22
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-06-2004 @ 15:19 :
Zwemmen met nepdreads is dus eigenlijk ook niet helemaal de bedoeling als ik het goed begrijp. Geeft niets, weet ik dat.
Klopt, probeer ze droog te houden (van een spetter of een plonsje gaan ze niet dood). Je kunt ze gewoon hoog op je hoofd in een knot binden.
Oud 21-06-2004, 09:08
Maija
Maija is offline
ik ben ergens wel heel benieuwt naar een foto van die nepdreads..
Oud 21-06-2004, 09:38
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
BizZz schreef op 21-06-2004 @ 10:08 :
ik ben ergens wel heel benieuwt naar een foto van die nepdreads..
Die? Welke?
Oud 21-06-2004, 11:08
Maija
Maija is offline
van diegene die laatst nep-dreads heeft laten zetten..AngelLena ofzo..
Oud 21-06-2004, 11:31
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
BizZz schreef op 21-06-2004 @ 12:08 :
van diegene die laatst nep-dreads heeft laten zetten..AngelLena ofzo..
uuuumm...nou dat wordt lastig, ze laat ze vanmiddag pas zetten namelijk
Oud 21-06-2004, 11:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 21-06-2004 @ 12:31 :
uuuumm...nou dat wordt lastig, ze laat ze vanmiddag pas zetten namelijk
Haha exact En fotoding ligt nog in Friesland dus tja... Wordt niet eerder dan donderdag dat ik een foto kan maken ben ik bang

@Liesje: ik heb elastiekjes, maar of ze goed zijn weet ik niet, kan nergens meer zenner troep krijgen tegenwoordig.
Oud 21-06-2004, 11:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-06-2004 @ 18:22 :
Klopt, probeer ze droog te houden (van een spetter of een plonsje gaan ze niet dood). Je kunt ze gewoon hoog op je hoofd in een knot binden.
Mag ik zeggen dat ik er niet rauwig om ben? Met spelweek zitten al die kids altijd te zeiken dat ik ook mee moet zwemmen, maar meestal ben ik net in die weken strontverkouden (nu ook weer) maar dat vinden ze geen reden om niet te zwemmen. Nu heb ik een hele mooie reden
Oud 21-06-2004, 11:58
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-06-2004 @ 12:38 :

@Liesje: ik heb elastiekjes, maar of ze goed zijn weet ik niet, kan nergens meer zenner troep krijgen tegenwoordig. [/B]
bij grote etos in de stad hebben ze ze nog. t grote voordeel is dat ze niet knappen, i.t.t. de goedkopere bobbys variant. we zien t wel

tot zo!!

(en nu weer on topic )
Oud 21-06-2004, 12:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 21-06-2004 @ 12:58 :
bij grote etos in de stad hebben ze ze nog. t grote voordeel is dat ze niet knappen, i.t.t. de goedkopere bobbys variant. we zien t wel

tot zo!!

(en nu weer on topic )
Mocht het niet lukken fietsen we wel ff naar de stad heen en weer. Nieuwe Ebbinge is dichtbij, hebben ze ook wel een etos, maar die was ook pas vanaf 1 uur open ofzow. Moet goedkomen.
Oud 21-06-2004, 14:55
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Zepp schreef op 20-06-2004 @ 15:29 :
euhm weet iemand waar ik in de brabant goeie dreads kan laten zetten?
ik en een vriendin van mij zetten ze ook, in brabant
we doen t niet vaak maar kunnen t wel
Oud 21-06-2004, 16:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Replica schreef op 21-06-2004 @ 17:52 :
Lievelieze, waar woon je?
Groningen. *is momenteel bezig met de laatste paar dreadies in mijn haar *
Oud 21-06-2004, 17:27
Drez
Drez is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-06-2004 @ 17:54 :
Groningen. *is momenteel bezig met de laatste paar dreadies in mijn haar *
hoelang bezig geweest?
en staat het leuk?
en foto?
Oud 21-06-2004, 17:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
dReZ schreef op 21-06-2004 @ 18:27 :
hoelang bezig geweest?
en staat het leuk?
en foto?
Nog steeds bezig vanaf half 3. Kwartiertje eet pauze gehad verder nog niet. Nog niet klaar, reken maar uit.
Geen idee
Nog niet nee
Oud 21-06-2004, 18:34
AngelLena
AngelLena is offline
KLAAR! En ik vind het tot nu toe helemaal geweldig! Is allemaal nog wel een beetje vers, moet z'n plek nog even vinden enzow, maar staat errug cool!
[edit] oh ja, foto komt misschien donderdag, heb hier geen cam...
Oud 21-06-2004, 19:02
lievelieze
lievelieze is offline
zooozo wat heb jij een haar zeg !
t is idd mooi geworden, al zeg ik t zelf. 4,5 uur mee bezig geweest, netjes toch?
succes dr mor mit
Oud 21-06-2004, 19:09
Flake
Flake is offline
Hey,
weet iemand nog een goede kapper in de buurt van Amsterdam, die dreads zet?
En wat is ongeveer het maximum dat het mag kosten om alleen aan de achterkant van mijn hoofd dreads te nemen?

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 19:12.
Oud 21-06-2004, 19:13
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Flake schreef op 21-06-2004 @ 20:09 :
Hey,
weet iemand nog een goede kapper in de buurt van Amsterdam, die dreads zet?
En wat is ongeveer het maximum dat het mag kosten om alleen aan de achterkant van mijn hoofd dreads te nemen?
Het moet ongeveer zo worden..
http://www.megaherz.com/en/media/gal...oto_shoots/1/1
hairpolice en housewives on fire, allebei in amsterdam.
en volgens mij is het dan wel stukken goedkoper dan als je al je haar laat dreaden. maar nog steeds is het afzetterij vind ik
Oud 21-06-2004, 20:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 21-06-2004 @ 20:02 :
zooozo wat heb jij een haar zeg !
t is idd mooi geworden, al zeg ik t zelf. 4,5 uur mee bezig geweest, netjes toch?
succes dr mor mit
Haha! Ik had nog zo gewaarschuwd: ik heb dik en heel VEEL haar
Oud 21-06-2004, 20:18
lievelieze
lievelieze is offline
Oud 21-06-2004, 21:42
Verwijderd
Sinds iemand meer dan 2 jaar geleden 3dagen-dreads bij mij had gezet ben ik al aan het twijfelen.

Eerst vond ik het jammer van mn haar, en dat vind ik nu eigenlijk nog wel een klein beetje maar wel al een stuk minder. Maar ik ben mn haar dat nu al zo'n lange tijd hetzelfde is ook wel moe aan het worden. En dreads zijn superkoel
En ik was bang dat mn haar superkort moest als ik geen dreads meer wil, maar dat valt ook wel mee
En de 3 maanden niet wassen vind ik ook niet zo'n fijn idee.. ik hoor wel dat als je er eenmaal mee bezig bent het wel meevalt, maar het is toch raar om je haar 3 maanden niet meer te kunnen wassen als je dat normaal om de dag doet.

Ik moet gewoon niet zo'n twijfelaar zijn..

Ik heb heel deel 8 doorgelezen, maar ik vraag me toch nog af:
ik las al die verhalen over losse plukjes en bijwerken enzo. als je gewoon vanaf het begin goed bij houdt, kun je dat dan voorkomen? En hoe lang ben je er dan mee bezig per dag?
Oud 21-06-2004, 22:13
Ramble On
Ramble On is offline
je hoeft heus niet 3 maanden te wachten tot je je dreads kan wassen hoor. ik ken eigenlijk niemand die zolang heeft gewacht, lijkt me wel een beetje vies ook
en losse plukjes kun je niet echt voorkomen nee. je kunt het laten bijwerken bij de kapper, of zelf doen (dat doe ik maar dat lukt niet echt heel erg ) of een vriend/vriendin die ook dreads heeft en handig is erin.
en voor de rest gewoon veel tussen je handpalmen rollen, af en toe waxen en uitgroei bijwerken (=rondjes draaien over je hoofdhuid). nou dat rollen kun je overal doen en de rest hoeft niet zo vaak hoor, meestal eens in de 2 weken ofzo uitgroei bijwerken.
en gewoon wel doen, ik had die foto van die dreadjes van je gezien en het staat je echt
Oud 22-06-2004, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 21-06-2004 @ 23:13 :
..verhaal..
anders doe ik eens proberen om je losse haartjes bij te werken enzo

ik ben nu beetje bezig met uitgroep bij werken...zo nu en dan eventjes draaien en dan weer nieuw elastiekje erin...
nu iets van 8 gedaan...hmm nog zo'n 57
Oud 22-06-2004, 07:00
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik heb ook 1 dread bijgewerkt.
nou de rest nog
Bij mij doet het ook gewoon pijn, mijn hoofdhuid is denk ik een beetje gevoelig ofzo..
Oud 22-06-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 21-06-2004 @ 23:13 :
je hoeft heus niet 3 maanden te wachten tot je je dreads kan wassen hoor. ik ken eigenlijk niemand die zolang heeft gewacht, lijkt me wel een beetje vies ook
en losse plukjes kun je niet echt voorkomen nee. je kunt het laten bijwerken bij de kapper, of zelf doen (dat doe ik maar dat lukt niet echt heel erg ) of een vriend/vriendin die ook dreads heeft en handig is erin.
en voor de rest gewoon veel tussen je handpalmen rollen, af en toe waxen en uitgroei bijwerken (=rondjes draaien over je hoofdhuid). nou dat rollen kun je overal doen en de rest hoeft niet zo vaak hoor, meestal eens in de 2 weken ofzo uitgroei bijwerken.
en gewoon wel doen, ik had die foto van die dreadjes van je gezien en het staat je echt
Ooh, ik dacht dat ik gelezen had dat het 3 maanden moest zijn. Hoe lang mag het dan niet?

En ik snap wel dat je het nooit losse haren kunt voorkomen
maar als je het dus gewoon regelmatig bijhoudt kan het niet gebeuren dat je op een bepaald moment overal losse haren hebt enzo?
Oud 22-06-2004, 10:10
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 22-06-2004 @ 01:01 :
anders doe ik eens proberen om je losse haartjes bij te werken enzo

ik ben nu beetje bezig met uitgroep bij werken...zo nu en dan eventjes draaien en dan weer nieuw elastiekje erin...
nu iets van 8 gedaan...hmm nog zo'n 57
mjah ik heb er nu 25 gedaan en nu moet ik er nog 87
Oud 22-06-2004, 10:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 22-06-2004 @ 11:10 :
mjah ik heb er nu 25 gedaan en nu moet ik er nog 87
harrejasses... ik heb 80 nepperds op m'n kop en ik kan nauwelijks mijn beide handen eromheen krijgen...Wat voor bos moet jij dan wel niet hebben?
Oud 22-06-2004, 11:08
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-06-2004 @ 10:42 :
Ooh, ik dacht dat ik gelezen had dat het 3 maanden moest zijn. Hoe lang mag het dan niet?

En ik snap wel dat je het nooit losse haren kunt voorkomen
maar als je het dus gewoon regelmatig bijhoudt kan het niet gebeuren dat je op een bepaald moment overal losse haren hebt enzo?
ja dat zeggen ze maar dat is overdreven. nou het ligt er een beetje aan hoe stevig je dreads zijn, ik waste ze al na 3 weken.
en volgens mij zegt de kapper als je ze daar laat zetten dat je ze na een maand mag wassen en die zetten ze op dezelfde manier als de mensen van het forum. en als je ze graag wilt wassen kun je ook op de plekken waarvan je denkt dat ze uit elkaar gaan vallen elastiekjes doen
en nouja, ik heb mn uitgroei ook goed bijgehouden en er blijft altijd een stukje ongedread (bij mij iig, kan ook komen doordat het vakje zegmaar dikker is dan de dread zelf) maar ik heb toch (vooral bovenop) veel losse haren en een beetje zo'n 'waas' boven mn hoofd, maar dat hebben volgens mij veel mensen met dreads.

@Saskia: jaa lijkt me een goed plan! heb jij zo'n haaknaald? ik niet namelijk, dus daarom laat ik het vaak ook maar voor wat het is. want als ik een dreadballetje rol en terugstop in mn uitgroei valt die er toch vaak weer uit er zitten dus vooral van die losse haren bovenop.
Oud 22-06-2004, 11:17
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-06-2004 @ 11:30 :
harrejasses... ik heb 80 nepperds op m'n kop en ik kan nauwelijks mijn beide handen eromheen krijgen...Wat voor bos moet jij dan wel niet hebben?
is wel n verschil hoor: 80 nep of 80 echt. zowieso heb jij 80 dubbele, wat neerkomt op 160...
ik heb iets van 80 echte, maar mijn bos haalt het bij lange na niet bij de bos die jij nu hebt, ook niet met 15 (30 dus) dubbele dreads van mortischa dr bij in. waar ik trouwens wel heel erg blij mee ben!
Oud 22-06-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 21-06-2004 @ 22:42 :
Sinds iemand meer dan 2 jaar geleden 3dagen-dreads bij mij had gezet ben ik al aan het twijfelen.

Eerst vond ik het jammer van mn haar, en dat vind ik nu eigenlijk nog wel een klein beetje maar wel al een stuk minder. Maar ik ben mn haar dat nu al zo'n lange tijd hetzelfde is ook wel moe aan het worden. En dreads zijn superkoel
En ik was bang dat mn haar superkort moest als ik geen dreads meer wil, maar dat valt ook wel mee
En de 3 maanden niet wassen vind ik ook niet zo'n fijn idee.. ik hoor wel dat als je er eenmaal mee bezig bent het wel meevalt, maar het is toch raar om je haar 3 maanden niet meer te kunnen wassen als je dat normaal om de dag doet.

Ik moet gewoon niet zo'n twijfelaar zijn..

Ik heb heel deel 8 doorgelezen, maar ik vraag me toch nog af:
ik las al die verhalen over losse plukjes en bijwerken enzo. als je gewoon vanaf het begin goed bij houdt, kun je dat dan voorkomen? En hoe lang ben je er dan mee bezig per dag?
Je blijft twijfelen he? Gewoon doen, ik had de ochtend dat ik ze ging laten zetten ook echt zoiets van neeeeeeee wat ga ik nu weer doen, maar ik ben superblij dat ik ze toch heb.
3 maanden niet wassen vond ik geen probleem, ook al waste ik mn haar daarvoor eigenlijk elke dag. Ik geloof dat ik na 3 of 4 maanden ben gaan zwemmen en het daarna toen ook maar gewassen heb. Je kan je haar vast ook wel eerder wassen, al lijkt me dat met die hoeveelheid haar van jou wel ongelooflijk zwaar worden, een bos natte dreads...
Oud 22-06-2004, 12:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 22-06-2004 @ 13:49 :
Je blijft twijfelen he? Gewoon doen, ik had de ochtend dat ik ze ging laten zetten ook echt zoiets van neeeeeeee wat ga ik nu weer doen, maar ik ben superblij dat ik ze toch heb.
3 maanden niet wassen vond ik geen probleem, ook al waste ik mn haar daarvoor eigenlijk elke dag. Ik geloof dat ik na 3 of 4 maanden ben gaan zwemmen en het daarna toen ook maar gewassen heb. Je kan je haar vast ook wel eerder wassen, al lijkt me dat met die hoeveelheid haar van jou wel ongelooflijk zwaar worden, een bos natte dreads...
Hehe, zonder die dreads die ik nu heb stond ik onder de douche al met mijn hoofd half naar achteren moeilijk te doen om m'n nek niet te breken. Volgens mij als ik echte dreads heb... WIL ik het niet meer wassen... Dan breek ik m'n nek!
Oud 22-06-2004, 13:00
Verwijderd
*jeuj* over precies een week krijg ik ook dreads! *jeuj*
Oud 22-06-2004, 15:06
sofuckingme
sofuckingme is offline
Oud 22-06-2004, 16:06
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 22-06-2004 @ 08:00 :
Ik heb ook 1 dread bijgewerkt.
nou de rest nog
Bij mij doet het ook gewoon pijn, mijn hoofdhuid is denk ik een beetje gevoelig ofzo..
bij mij ist super gevoelig als ze bij worden gewerkt lig ik zowat te janken
en ik heb 2 dagen pijn van nieuwe elastiekjes
mn dreads voelen steeds beter en harder
Oud 22-06-2004, 16:14
muckymouse
muckymouse is offline
weet iemand iets tegen dreads die weigeren te vervilten

grrr
Oud 22-06-2004, 16:17
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 22-06-2004 @ 17:14 :
weet iemand iets tegen dreads die weigeren te vervilten

grrr
jouw megadreads die niet vervilten?!?!

maar ik zou ook de oplossing wel willen weten ja
Oud 22-06-2004, 16:24
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 22-06-2004 @ 17:17 :
jouw megadreads die niet vervilten?!?!

maar ik zou ook de oplossing wel willen weten ja
de mijne zijn nog steeds zo zacht als een baby biggetje
echt waar, dikker worden ze wel maar harder niet
( Dat klonk vies om de een of andere reden)
Oud 22-06-2004, 16:25
muckymouse
muckymouse is offline
en ohja

ik heb net een stukje van m'n dreads afgeknipt

m'n punten zijn dus weer een stukje minder sprieterig
maar ik heb er nu al spijt van want me knotje blijft niet meer zitten en ze springen nu alle kanten op, weh!
Oud 22-06-2004, 16:43
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 22-06-2004 @ 17:25 :
en ohja

ik heb net een stukje van m'n dreads afgeknipt

m'n punten zijn dus weer een stukje minder sprieterig
maar ik heb er nu al spijt van want me knotje blijft niet meer zitten en ze springen nu alle kanten op, weh!
och arme.

mijne zijn ook zacht als een baby biggetje behalve sommige stukken die zijn echt hard maar dat zijn echt grote uitzonderingen. ik zit zelfs nog met het probleem dat ongeveer eenderde van elke dread gewoon haar is
Oud 22-06-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 22-06-2004 @ 12:08 :

@Saskia: jaa lijkt me een goed plan! heb jij zo'n haaknaald? ik niet namelijk, dus daarom laat ik het vaak ook maar voor wat het is. want als ik een dreadballetje rol en terugstop in mn uitgroei valt die er toch vaak weer uit er zitten dus vooral van die losse haren bovenop.
ja heb haaknaalden
Oud 22-06-2004, 21:44
Verwijderd
hey,

gekke vraag.. mischien niet gek maar ik weet niet of ik kan uitleggen wat ik bedoel..
Ik zag vandaag in de stad een meisje met dreads en die had in somige daarvan een denk plaatje of iets van ijzer althans daar leek het op.. het deed me denken aan een opener op een camapgne fles. (vaaaag ik..) maar dan anders. Ben ik al vaag?
Kan iemand me uitleggen wat dat was?
Oud 22-06-2004, 21:53
Ramble On
Ramble On is offline
een zilveren kraaltje waarschijnlijk ?
Oud 22-06-2004, 22:03
Verwijderd
ik weet niet wat voorn kraalje jij bedoeld maar het zag er anderser uit
en nog vraagje als ik dan toch bezig ben.. zijn er ook nog andere dingen die je in je dreads zou kunnen doen behalve kraaltjes?
Oud 22-06-2004, 23:23
Verwijderd
Ja! Ik heb van het weekend echt de leukste dreads-accesoires gevonden. Bij de Gamma/Praxis/andere bouwmarkt. Ga naar het badkamer-deel en zoek bij de kranen. Hier liggen allemaal koppelstukjes voor leidingen enzo, heel goedkoop en ziet er wel tof uit denk ik (ik heb ze nog niet)
Oud 22-06-2004, 23:26
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
maanmeisj schreef op 22-06-2004 @ 22:44 :
hey,

gekke vraag.. mischien niet gek maar ik weet niet of ik kan uitleggen wat ik bedoel..
Ik zag vandaag in de stad een meisje met dreads en die had in somige daarvan een denk plaatje of iets van ijzer althans daar leek het op.. het deed me denken aan een opener op een camapgne fles. (vaaaag ik..) maar dan anders. Ben ik al vaag?
Kan iemand me uitleggen wat dat was?
was ik dat niet ik heb een bier lipje in mn haar
en een aantal knijpoorbellen, ook van ziver
Oud 23-06-2004, 07:13
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-06-2004 @ 13:52 :
Hehe, zonder die dreads die ik nu heb stond ik onder de douche al met mijn hoofd half naar achteren moeilijk te doen om m'n nek niet te breken. Volgens mij als ik echte dreads heb... WIL ik het niet meer wassen... Dan breek ik m'n nek!
Ghe, moet je eens voor de gein je dreads wegen als je ze eruit hebt gehaald. Het is maar een halve kilo

*benieuwd*
Oud 23-06-2004, 16:48
saturday
saturday is offline
Heeft iemand van jullie ooit spijt gehad van de dreads?
Oud 23-06-2004, 18:08
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 23-06-2004 @ 17:48 :
Ik niet..
Oud 23-06-2004, 18:09
kweety
kweety is offline
Citaat:
saturday schreef op 23-06-2004 @ 17:48 :
een dag nadat ik mijn dreads had laten zetten, maar da was denk ik meer ff wennnen. Heb nou nergens meer last van. ben er na een half jaar nog steeds gelukkig mee.
Oud 23-06-2004, 18:20
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
ik ben er ook nog steeds gelukkig mee
( al meer dan twee jaar )
Oud 23-06-2004, 19:01
IcedEarth
IcedEarth is offline
nee geen spijt geen spijt nee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten