![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Altijd als de democratie in twijfel getrokken wordt als staatsvorm ontstaat spontaan een dictatuur-allergie. Het lijkt wel alsof iedereen vergeten is dat er naast democratie en dictatuur nog meer staatsvormen zijn. Manipulatie? De gemiddelde serie op tv is steeds meer erotisch geladen en lijkt zich op een steeds iets jonger wordende doelgroep te richten. Daarnaast is het zo dat de sexuele ontwikkeling steeds vroeger tot uiting komt. Manipulatie? Als je in je leven geen idealen hebt ben je naar mijn mening alleen maar vatbaarder voor culturele modebewegingen. Religie geeft je juist een houvast tegen manipulatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Q.e.d. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik beschouw een religieuze basis als een corrupte basis, die ervoor zorgt dat je vatbaarder bent voor belachelijke standpunten, zolang die maar een religeuze onderbouwing hebben. de aanhangers van de SGP zijn een perfect voorbeeld, zonder dat je van te voren bent geindoctineerd met hun denkbeelden (die zelfs door veel christenen die ik ken achterlijk gevonden worden) is het onmogelijk aan zo'n fundamentalistische opvatting te komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Nieuwe opnames, thrash/death metal -(HeD)- | 29 | 11-05-2004 17:28 | |
Psychologie |
(gesloten) opname Dhyana | 5 | 14-02-2004 12:42 | |
Psychologie |
opname metallica | 10 | 04-02-2004 16:11 | |
Psychologie |
Ouders van een vriendin willen betalingen voor opname stopzetten :S ? Droomvlucht | 27 | 09-12-2003 15:46 | |
Muziek |
!!Silverchair paradiso opname!! machina82 | 32 | 06-08-2003 23:23 | |
Muziek |
Jongen koopt voor één euro unieke opnames Queen Verwijderd | 35 | 15-02-2003 16:02 |