Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() k ben dan denk k wel beter, heb vast licht griepje of iets verkeerds gegeten... *wil nu eigenwijs wel naar parkpop gaan maar weet dan ze da niet moet doen, en mag niej van ouders* ![]() maja k mis WT wel, heb ze al zoooww lang niej gezien en had net zoown zin in parkpop..*zucht* Waarom ben jij der niej eigenlijk?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
#2 Gisteren was ik al bij concert en ik ga deze week al naar veel concerten vandaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ff ontopic voor alle mensies die nu willen luisteren naar parkpop: http://www.rtvwest.nl/rtv/radiolive/index.html is best leuk zow luisteren maja...erbij zijn ruleert ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was jij dat toevallig? ![]() We zeiden allemaal 'aaaaaach' en toen begonnen ze het laatste nummer Ice Queen ![]()
|
Oh het optreden was overigens best wel okeej. We zaten eerst te twijfelen of ze wel live zong, we hadden al zoveel negatieve kritiek gehoord over WT live etc. - maar het was wel goed!
Ben blij dat ze Enter nog hebben gespeeld. We stonden eerst trouwens in een suffe hoek in het publiek waar iedereen gewoon stil stond, maar later zaten we tussen 2 pits in ![]() Oh en het decor bestond uit vage grote opgeblazen cactussen(?) en er was wat vuur enzo, wel grappig. Di-rect was best suf. Om zo lang op Dandy Warhols te wachten die we waarschijnlijk ook op lowlands zien is het niet echt waard.. Dus ik zit weer thuis ![]()
|
![]() |
WT was best wel erg goed.
Al baalde ik wel flink dat ze Our Farewell en Restless nie hebben gespeeld! Kane von ik slecht(as usual) waarom verpesten ze al hun nummers door ze een kwartier te laten duren en maar rekken en rekken? Doodziek wor ik ervan. Dandy Warhols ook nie echt supergeweldig En meer heb ik niet gehoord ![]() Erg he? Maarrrrr het was wel weer errug gezellig |
![]() |
|
![]() |
check de poll op de muziekpagina! en vertel wat het hoogtepunt van parkpop 2002 was! ja!
http://www.scholieren.com/muziek |
![]() |
|
![]() |
Ik vond Sergent Garcia wel erg fantastisch weer! Maar op Pinkpop was het toch leuker, meer sfeer ook...
En ik heb het echt ontzettend naar me zin gehad bij de dance-area. Draaide een DJ, Kareem Raïhani ofzo, ik heb daar echt 2 uur lang alleen maar uit m'n dak staan gaan! Voor de rest heb ik nietzo veel gezien echt, stukjes van Di-rect (beetje saai) en Within Temptation (was wel mooi). Kane heb ik godzijdank gemist doordat ik aan het dansen was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gilt* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SUPERKOEWLLLLLLLLL thanx for telling me hihihihihihi ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben er ff geweest, wt wel gezien, de zang was erg slecht, sharon kan veel beter.. viel me pokke tegen... voorderest alelen op de markt enzo geweest..dat is toch t leukste aan parkpop enzo..
|
vonnut wel kewl gistur... was erg blij dat ut droog bleef...
en wie heeft die ouwe mannetjes gezien?? dat was echt kewl! geweldig die stem... en die zanger had wel wat weg van mick jagger ![]() en sergent garcia heb ik heeeeeel even gezien leek me wel erg gezellige muziek maar we stonden in een dood deel van het publiek en hadden geen zin helemaal anar de andere kant te moeten banjeren dus. we wilden op tijd zijn voor wt bij wt zagen we zo ongeveer nix dus hebben we eigenlijk onze tijd door gebracht met commentaar leveren op allerlei mensen met grote hoofden ![]() vond het geluid overigens niet denderend... dandy warhols was wel gezellig af en toe... soms een beetje saai... maar die trompet meneer was kewl; ik hou van trompet, zo gezellig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Piemols, is er dan niemand naar Ozark Henry of Levellers geweest?
![]() 12.50, Rollo komt met vriendin en pa aan bij het groene podium. Er staan inmiddels al 500 oestrogeen spuitende bakvissen voor het podium. Jan Douwe Kroeske komt op en weet te vertellen dat een aantal serieus al vanaf 5 uur daar liggen. Rollo besluit geen bijdehante opmerkingen te maken aangezien hij nogal outnumbered is. Ozark Henry komt op en zet een goeie show neer. 13.50, we hebben niks te doen dus we maken een pit-stop. Lopen daarna even naar Di-rect, jezus wat een drukte. Ze coveren The Life I Live, al even inspiratieloos als My Generation. Zouden ze wel weten welke bands ze coveren? We hebben genoeg gezien, dus we gaan naar yellow, waar de Bintangs spelen. Wow, ze zijn niet alleen drie keer zo oud (letterlijk!), maar rocken ook drie keer zo hard als Di-rect. ![]() Piet Goddaers (aka Ozark Henry) signeert, dus ik ga m'n geluk maar eens beproeven. Ik worstel me langs 50 tienermeisjes die nu al op Di-rect staan te wachten, en voeg me met zes (!) anderen (waaronder een ander iemand met Tool-shirt ![]() Within Temptation begint, met vuur en doorn...eh...bomen. Ze krijgen een platina plaat. Worden die dingen alleen bij concerten waar ik toevallig ben uitgereikt? De gouden ook al. Enniewee, we hebben Sergent Garcia gemist. ( ![]() Wat nu? Arno. Ik ben beniewd, heb er goede dingen over gehoord. Maar, hij heeft afgezegd. ![]() Eten! Een wrap. Gaan op een grasveldje zitten te eten. Achter ons staat Kareem Raihani een beetje ongeinspireerd te draaien. Dan maar even naar Suzanne Vega. Hm, het is frisjes, en Suzanne staat luisterliedjes te spelen. Dan maar naar de Levellers. Folkpunk oid. Kijk, da's beter. ![]() Dan nog even naar de Dandy Warhols. Ook leuk, afwisselend psychedelisch en rocken. ![]() We hebben allemaal nog een muntje, dus we besluiten het te verspillen aan Fluegel. Ik besluit, aangezien ik maar een hand vrij heb, het flesje met m'n tanden open te draaien. Bikkel. Natuurlijk blijft m'n lip tussen de dop en het flesje hangen. Erg fotogeniek, maar geen toestel bij ons. ![]() ![]() Moe maar voldaan, lopen we terug naar m'n oma's huis. Eten nog wat chinees, en rijden weer naar het oosten 's lands. Volgend jaar weer? ![]()
|
![]() |
was zeer zeker wel weer mooi ! niet veel bands gezien overigens alleen sergent garcia wat zeker mooi was!
heeft iemand hier nog een gek door de trein/station zien banjeren na afloop met een hoedje in zijn klauwen die kinderen voor kinderen liedjes aan het zingen was ?? ![]()
||
Citaat:
![]() maar heb je niet gezien was met de auto (lekker luxe ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Parkpop pipimädchen | 68 | 30-06-2005 20:29 | |
Muziek |