Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In de Goffert was het trouwens altijd koud, ook al was het 30 graden. |
![]() |
||
Citaat:
Apeldoorn ofzo???? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat voor een clown van een Finse keeper hebben jullie ons trouwens cadeau gedaan? Is ie net zo goed als Frank Ensink? |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet nu wie ze bakt....niet te vertrouwen! Eet nooit geen bamihap, in cafe de Aftrap! Daar krijg je een ziekte, die je van de KNVB niet mag zingen, van; onder in je hersenpan. Maar al met al gaat het combibeleid helemaal nergens meer over. De autocombi naar Twente (oefenwedstrijd in de winter) hielp ook niet echt. Gelukkig was toen de besluiteloosheid en ik denk ook de angst voor Twente te groot bij de groep, waardoor er drie groepen ontstonden. Zelf ben ik toen naar de wedstrijd gegaan. Maar ik bedoel, doe dan vrij vervoer of een échte combi. Dit leek nergens op en dat bleek uiteindelijk ook wel. Combi's naar Excelsior, Volendam, Eindhoven en Veendam slaan mijn inziens helemaal nergens op. Ik kan me geen recente incidenten herinneren bij bovengenoemde clubs, behalve bij Volendam. Kan me ook niet voorstellen dat zich daar incidenten zouden gaan plaatsvinden. Om over de, bijna zekere, verplichte combi naar Genemuiden voor de Amstel Cup nog maar te zwijgen. Gelukkig ben ik dan op vakantie, want ik ga niet met een bus naar een amateurclub. Ik denk dat de KNVB en clubs zelf dit jaar flink met combi's gaan strooien, om het voetbal maar zo publieksonvriendelijk mogelijk te maken. Het is logisch dat bepaalde wedstrijden direct bestempeld worden als risicowedstrijd. Als durft Vitesse al jaren niet vooruit naar Nijmegen en gaat Willem II alleen naar Breda als heel Breda in Newcastle zit; je weet gewoon dat deze vetes garant staan voor hoge emoties. Laat ze de wedstrijden die al jarenlang combi zijn gewoon combi houden, dan zien we verder wel in hoeverre andere wedstrijden zonder een combi gespeeld kunnen worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (hij was wel altijd keeper van jong-finland ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar veel plezier, wie het allemaal wel. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Had ochtendhumeurtje ![]()
||
Citaat:
Behalve dat Peter van Putten op de loop ging voor een handjevol fans waar hij waarschijnlijk geen zin in had heb ik me er afgelopen vrijdag wel vermaakt. Of je er los kan gaan is een tweede......denk het eerlijk gezegd niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geliefd omdat het een jongen uit de streek is, een échte Eagle was en vanwege zijn aversie voor zwolle. Helaas aan het eind van het seizoen ondergewardeerd omdat hij naar 'rivaal' (eigenlijk allang niet meer...) Twente ging en omdat hij één van de mogelijke zakkenvullers was. Van alle spelers die weggaan bij Go Ahead gun ik Wellenberg en Yildrim succes, omdat die daadwerklijk een stap omhoog gaan. Kan inderdaad een tweede Bosvelt worden. Een bijtertje die het duel niet uit de weg zal gaan. Jammer dat dit soort spelers vertrekken en plaats maken voor een jeugdtalent van 34 uit Helsinki. Ik hoop dat Go Ahead nu eindelijk eens geluk heeft met een keeper, anders gooien we hem door de ruiten van jullie supportershonk. |
![]() |
||
Citaat:
Ook jammer dat hij vrijdag niet even wat kwam drinken; dat schuwt hij normaal ook nooit. Ik ben benieuwd of hij nog ergens aan de bak komt. P.S. Hij was toch bij N.E.C. weggestuurd??? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Peter opzich is wel ![]()
|
![]() |