Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 22:00
USPalermo
USPalermo is offline
groningen twente is dit jaar toch ook EV?

ik denk dat ik wel ff met de auto naar groningen ga dan, 's morgens vroeg weg en eerst ff een pilsje pakken in de stad, daarna lekker door de oosterpark-buurt naar het stadion, ach wat kan mij nu overkomen dan?

*tja, groningen - twente zal denk ik de komende 10 jaar wel combi blijven, jammer...?*

beleid in e'de is ook niet echt top, ik geloof dat volendam afgelopen seizoen nog met de bus kwam i.p.v. op EV, maarja ik denk dat die lui het busreisje er wel voor over hadden......
Oud 16-07-2004, 22:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat denk ik ook wel.
Oud 18-07-2004, 14:58
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-07-2004 @ 13:40 :
[B]Die opmerking lees ik nu pas. Ik ben al supporter sinds ik 6 ben... Heb al vanaf 96/97 een seizoenskaart.[B]
Toen hadden jullie eigenlijk moeten degraderen en dan hadden wij vorige week Cork City uit de intertoto geknikkerd!

In de Goffert was het trouwens altijd koud, ook al was het 30 graden.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:13
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-07-2004 @ 22:20 :
Worden jullie ook zo verneukt door jullie bestuur?

Misschien kunnen we fuseren.
En dan het stadion ergens in het midden, tussen Groningen en Maastricht.
Apeldoorn ofzo????
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:16
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-07-2004 @ 16:13 :
En dan het stadion ergens in het midden, tussen Groningen en Maastricht.
Apeldoorn ofzo????
Bijvoorbeeld.
Oud 18-07-2004, 15:19
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-07-2004 @ 20:25 :
Net Twenterand - FC Twente gezien. (1-6)

Weet nog niet wat ik ervan moet denken, er moet nog wat versterking komen voor op rechtsbuiten, maar er kan een aardig team komen te staan dit jaar....
Die Wellenberg is goed!

Wat voor een clown van een Finse keeper hebben jullie ons trouwens cadeau gedaan? Is ie net zo goed als Frank Ensink?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:36
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 16-07-2004 @ 23:00 :
groningen twente is dit jaar toch ook EV?

ik denk dat ik wel ff met de auto naar groningen ga dan, 's morgens vroeg weg en eerst ff een pilsje pakken in de stad, daarna lekker door de oosterpark-buurt naar het stadion, ach wat kan mij nu overkomen dan?
Probeer maar eens een frikandel te eten daar.
Ik weet nu wie ze bakt....niet te vertrouwen!

Eet nooit geen bamihap, in cafe de Aftrap!
Daar krijg je een ziekte, die je van de KNVB niet mag zingen, van; onder in je hersenpan.

Maar al met al gaat het combibeleid helemaal nergens meer over.
De autocombi naar Twente (oefenwedstrijd in de winter) hielp ook niet echt. Gelukkig was toen de besluiteloosheid en ik denk ook de angst voor Twente te groot bij de groep, waardoor er drie groepen ontstonden. Zelf ben ik toen naar de wedstrijd gegaan.
Maar ik bedoel, doe dan vrij vervoer of een échte combi.
Dit leek nergens op en dat bleek uiteindelijk ook wel.
Combi's naar Excelsior, Volendam, Eindhoven en Veendam slaan mijn inziens helemaal nergens op. Ik kan me geen recente incidenten herinneren bij bovengenoemde clubs, behalve bij Volendam. Kan me ook niet voorstellen dat zich daar incidenten zouden gaan plaatsvinden.
Om over de, bijna zekere, verplichte combi naar Genemuiden voor de Amstel Cup nog maar te zwijgen. Gelukkig ben ik dan op vakantie, want ik ga niet met een bus naar een amateurclub.

Ik denk dat de KNVB en clubs zelf dit jaar flink met combi's gaan strooien, om het voetbal maar zo publieksonvriendelijk mogelijk te maken. Het is logisch dat bepaalde wedstrijden direct bestempeld worden als risicowedstrijd.
Als durft Vitesse al jaren niet vooruit naar Nijmegen en gaat Willem II alleen naar Breda als heel Breda in Newcastle zit; je weet gewoon dat deze vetes garant staan voor hoge emoties.
Laat ze de wedstrijden die al jarenlang combi zijn gewoon combi houden, dan zien we verder wel in hoeverre andere wedstrijden zonder een combi gespeeld kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 11:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-07-2004 @ 16:19 :
Die Wellenberg is goed!

Wat voor een clown van een Finse keeper hebben jullie ons trouwens cadeau gedaan? Is ie net zo goed als Frank Ensink?
Rahkamaa, veel plezier ermee

(hij was wel altijd keeper van jong-finland )
Oud 23-07-2004, 14:08
Verwijderd
emiel...... groningen uit wordt voor ons waarschijnlijk combivrij dat wordt los in de 3 gezusters in grunn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 15:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-07-2004 @ 15:08 :
emiel...... groningen uit wordt voor ons waarschijnlijk combivrij dat wordt los in de 3 gezusters in grunn
Had juist gelezen dat dat weer was terug gedraait, ze weten ook nooit wat ze willen

Maar veel plezier, wie het allemaal wel.
Oud 24-07-2004, 11:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-07-2004 @ 15:08 :
Daar ook al zo'n kutkroeg?
Oud 24-07-2004, 12:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-07-2004 @ 12:39 :
Daar ook al zo'n kutkroeg?
Lekker bezig vandaag.
Oud 24-07-2004, 16:03
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-07-2004 @ 13:23 :
Lekker bezig vandaag.
Fuck de 3 gezusters in Nijmegen. Die hele zooi daar is in handen van die groninger die ook in grunn de 3 etc. in handen heeft. Wat een kutkroegen zijn dat allemaal. Ik neem aan dat die kroeg in grunn net zo kut is.
Oud 24-07-2004, 17:04
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-07-2004 @ 17:03 :
Fuck de 3 gezusters in Nijmegen. Die hele zooi daar is in handen van die groninger die ook in grunn de 3 etc. in handen heeft. Wat een kutkroegen zijn dat allemaal. Ik neem aan dat die kroeg in grunn net zo kut is.
Je hebt wel gelijk eigenlijk ja.

Had ochtendhumeurtje
Oud 25-07-2004, 08:46
mrhanky
mrhanky is offline

De Graafschap hele seizoen al uitverkocht

23/7/2004 9 :47

Wie dit seizoen af en toe een wedstrijdje van De Graafschap wil meepikken, heeft pech. De Achterhoekse club is al volledig uitverkocht. Dik drie weken voor de competitie begint heeft de club namelijk al zo'n elfduizend seizoenkaarten verkocht.
Toen hij werd gepresenteerd als trainer van De Graaschap, liet Gert Kruys weten dat het zijn eerste doel was om de Vijverberg vol te krijgen. Die missie is dus nu al volbracht. 'Wat een club zeg', reageerde de Utrechter op de run op jaarkaarten.

'We hebben zo'n elfduizend seizoenkaarten verkocht', lichtte interim-voorzitter Ap Ruesink tegen Omroep Gelderland toe. 'Maar we hadden dit ingecalculeerd. Twee jaar geleden zaten we ook al op elfduizend seizoenkaarten. En in de eerste divisie vorig jaar op ruim achtduizend. Het zegt alles over het vertrouwen van de mensen.'

De Doetinchemse club komt één dezer dagen met een wachtlijst voor mensen die ook nog een seizoenkaart willen. Helemaal hopeloos is de situatie voor incidentele supporters overigens niet: volgens de regels moeten er voor iedere wedstrijd nog een paar honderd kaarten in de vrije verkoop.
Oud 26-07-2004, 17:15
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-07-2004 @ 17:03 :
Ik vind ze overal wel gezellig. Behalve dat ze in handen zijn van een louche eigenaar die wel heel erg slim is.

Behalve dat Peter van Putten op de loop ging voor een handjevol fans waar hij waarschijnlijk geen zin in had heb ik me er afgelopen vrijdag wel vermaakt.
Of je er los kan gaan is een tweede......denk het eerlijk gezegd niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 18:58
USPalermo
USPalermo is offline
die finse keeper was altijd een tallent, maar hij heeft zelden onder de lat gestaan en heeft nooit echt een kans gehad.

ik heb 2 potjes gezien waarin wellenberg het wel behoorlijk deed, kan wel een goeie worden, hopelijk alá paultje die van de eagels kwam......maar wellenberg heeft nog wel een jaartje nodig denk ik.

en wat betreft het combi beleid, dat is heel krom, dat merk je bijna bij elke club....
Oud 26-07-2004, 23:41
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 26-07-2004 @ 18:15 :
Ik vind ze overal wel gezellig. Behalve dat ze in handen zijn van een louche eigenaar die wel heel erg slim is.
Het zijn kutkroegen...

Citaat:
Behalve dat Peter van Putten op de loop ging voor een handjevol fans waar hij waarschijnlijk geen zin in had heb ik me er afgelopen vrijdag wel vermaakt.
Of je er los kan gaan is een tweede......denk het eerlijk gezegd niet.
Peter is cool
Oud 29-07-2004, 17:39
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:58 :
die finse keeper was altijd een tallent, maar hij heeft zelden onder de lat gestaan en heeft nooit echt een kans gehad.

ik heb 2 potjes gezien waarin wellenberg het wel behoorlijk deed, kan wel een goeie worden, hopelijk alá paultje die van de eagels kwam......maar wellenberg heeft nog wel een jaartje nodig denk ik.
Wellenberg is een leuke voetballer.
Geliefd omdat het een jongen uit de streek is, een échte Eagle was en vanwege zijn aversie voor zwolle.
Helaas aan het eind van het seizoen ondergewardeerd omdat hij naar 'rivaal' (eigenlijk allang niet meer...) Twente ging en omdat hij één van de mogelijke zakkenvullers was.
Van alle spelers die weggaan bij Go Ahead gun ik Wellenberg en Yildrim succes, omdat die daadwerklijk een stap omhoog gaan.

Kan inderdaad een tweede Bosvelt worden.
Een bijtertje die het duel niet uit de weg zal gaan.
Jammer dat dit soort spelers vertrekken en plaats maken voor een jeugdtalent van 34 uit Helsinki.
Ik hoop dat Go Ahead nu eindelijk eens geluk heeft met een keeper, anders gooien we hem door de ruiten van jullie supportershonk.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 17:41
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-07-2004 @ 00:41 :
Peter is cool
Inderdaad! Erg jammer dat hij weg moest bij Go Ahead.
Ook jammer dat hij vrijdag niet even wat kwam drinken; dat schuwt hij normaal ook nooit.

Ik ben benieuwd of hij nog ergens aan de bak komt.

P.S.
Hij was toch bij N.E.C. weggestuurd???
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:00
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 29-07-2004 @ 18:39 :

Ik hoop dat Go Ahead nu eindelijk eens geluk heeft met een keeper, anders gooien we hem door de ruiten van jullie supportershonk.
hahaaha, dat is nog eens humor! , net als het voorstel dat jullie ons deden m.b.t. het schilderen van de ijsselbrug......(wij mochten de ene helft rood schilderen, en dan zouden jullie de 'rest' schilderen(met geel dus...))
Oud 31-07-2004, 18:14
Verwijderd
en toen stond het vrij vervoer naar Grunn weer op de tocht
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 00:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 31-07-2004 @ 19:14 :
en toen stond het vrij vervoer naar Grunn weer op de tocht
Carneval zit nog in de kop van de burgemeester?
Oud 01-08-2004, 16:00
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 29-07-2004 @ 18:41 :
Ik ben benieuwd of hij nog ergens aan de bak komt.
Daar twijfel ik niet aan hoor...

Citaat:
Hij was toch bij N.E.C. weggestuurd???
Dat zal best, hij was samen met Frits naar NEC gehaald en zwaar geblesseerd geraakt. Hij was niet professioneel genoeg om daar goed mee om te gaan en Frits en Peter samen bij 1 club werkt gewoon niet.

Peter opzich is wel
Reageren

Regels voor berichten