![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tsja, ik ben een beetje anders.. veel mensen willen lang en dun zijn, ik wil graag klein en een beetje mollig zijn.. m'n nichtje is ong. 1.55 en zij kan tenminste hakken aan zonder meteen heel lang te zijn. Veel leuke schoenen koop ik niet, omdat ik de hak te hoog vind, dan vind ik mezelf zo groot.. daar voel ik me raar bij. Maarjah. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Offtopic: Ben je in de laatste 3 jaar erg gegroeid of was je al langer dan ik me herinner? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ja ik word er echt strontziek van. misschien is het leuk om er nog kledingmaten aan toe te voegen. dan krijg je verhalen van mensen die maat 34 hebben, maar toch liever maat 32 willen ![]() waar gaat het heen met de wereld? meisjes 17 1.73 ongeveer (denk diep na) 65 kilo ongeveer en ik ben niet ontevreden. heb maatje 38/40 en ik vind het prima. nee, ik zie er niet perfect uit in bikini en soms zou ik dat inderdaad ook wel willen. maar het is niet zo, en ik ben lui, dus accepteer ik het. |
![]() |
||
Citaat:
meisjes van 12 die zichzelf al te dik vinden. Op die leeftijd was ik echt nog niet met uiterlijk, kleding en laat staan gewicht bezig ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het echt heel erg dat sommige (dunne) meisjes zichzelf te dik vinden of klagen over het vet op hun buik dat weg moet. Maar jeetje! Gelukkig hebben we vet! Het lijkt me zeer ongezond als je niet een beetje vet kan vasthouden op je buik (en op andere delen van je lichaam). ![]() Dan is het toch wel lachwekkend dat ik best trots ben dat ik nu 83 weeg. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet niet precies hoe zwaar kinderen rond die leeftijd ongeveer wegen, maar zij zat er waarschijnlijk zelfs nog wel wat onder. |
![]() |
||
Citaat:
Dat eerste zeker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|