Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 12:43
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-08-2004 @ 11:51 :
Paar maanden heb je al geluk hoor. Vrienden van me hebben in 2 maanden 5 keer moeten verhuizen...

Das ook weer extreem.

In het oude heao-gebouw kunnen ze nu nog 6 jaar blijven.
Oud 17-08-2004, 16:57
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
birthmark schreef op 17-08-2004 @ 13:43 :
Das ook weer extreem.
Dan nog...
Oud 17-08-2004, 17:25
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Dan kan ik toch maar beter m'n tijd slijten in een aso-buurt
Oud 17-08-2004, 18:04
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 17-08-2004 @ 18:25 :
Dan kan ik toch maar beter m'n tijd slijten in een aso-buurt
Zo erg is het willemskwartier ook weer niet. Je hebt iig een heel goedkope turkse winkel in de buurt en heel goede baklavas bij de turkse bakker
Oud 18-08-2004, 12:53
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-08-2004 @ 19:04 :
Zo erg is het willemskwartier ook weer niet. Je hebt iig een heel goedkope turkse winkel in de buurt en heel goede baklavas bij de turkse bakker
Oeh, krijg er honger van... *kwijl*

hoezo is dit ondertussen erg offtopic
Oud 19-08-2004, 09:42
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 18-08-2004 @ 13:53 :
Oeh, krijg er honger van... *kwijl*

hoezo is dit ondertussen erg offtopic
Eigenlijk niet, zodadelijk komen wij met de aanbieding van je leven. Een kamer op de willemsweg... Dit is alleen even aanprijzen vooraf

Maar we houden het topic hoog voor de zoekers. Da's beter dan dat *up* *up* en *up*...
Oud 19-08-2004, 12:26
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-08-2004 @ 10:42 :
Eigenlijk niet, zodadelijk komen wij met de aanbieding van je leven. Een kamer op de willemsweg... Dit is alleen even aanprijzen vooraf

Maar we houden het topic hoog voor de zoekers. Da's beter dan dat *up* *up* en *up*...
Nou, waarschijnlijk komt er rond november een kamer in mijn tijdelijke huis vrij, als ik beval in het huis en ik heb het er zelf naar m'n zin mag ik die overnemen. Zo niet, dan kan ik het hier wel plaatsen want ze willen daar niet meer aan kamernet advertenties doen omdat je dan 150 reacties in je mailbox krijgt waardoor hij overloopt en je niet weet hoe je moet kiezen

Ehm, die goedkoopse Turkse winkel, waar zit die ergens?
Oud 21-08-2004, 14:33
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 19-08-2004 @ 13:26 :
Ehm, die goedkoopse Turkse winkel, waar zit die ergens?
Als je vanaf de kant van de groenestraat komt, zeg maar, in het winkelgedeelte aan de rechterkant. De ingang is de linkerdeur en de uitgang de rechterdeur. Volgens mij betaal je voor een heel turks/marrokaans (zijn we nog niet over uit) brood 50 cent ofzo. Heb je wel meer goedkope winkels.

En daar zit ook nog ergens zo'n bakker met heel lekkere baklavas...
Oud 21-08-2004, 23:34
Verwijderd
hehe, winkels op de willemseweg ook maar eens gaan checken allemaal.

Zit iig wel een grappige turk die snackbar/shoarmatent/pizzeria en nog een boel dingen in 1 is. En nog cheap ook.

Zit zelf op de Genestetlaan , vanaf morrrrrgen.
Cheap, (antikraak) en best een leuk huisje.

[edit] Het is overigens geen 'echte' antikraak. Komt op hetzelfde neer (verhuur voor een beperkte periode om kraken te voorkomen) maar gaat als ik het goed begrijp via een 'normale' woningstichting [/edit]

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 21:09.
Oud 22-08-2004, 09:46
deadpassenger
deadpassenger is offline
hoe zit dat met antikraak in nijmegen - is er een of andere stichting waar je je bij in moet schrijven ofzo ? het lijkt me wel wat ( kamernet schiet ook niet echt op .. )
Oud 22-08-2004, 11:47
Gimme more beer
Citaat:
joosdt schreef op 22-08-2004 @ 10:46 :
hoe zit dat met antikraak in nijmegen - is er een of andere stichting waar je je bij in moet schrijven ofzo ? het lijkt me wel wat ( kamernet schiet ook niet echt op .. )
Ik heb een vriend die dat met 4 andere "mates" altijd doet en hij kent gewoon pandeigenaren of biedt zich aan. Hij zit meestal in grote verlaten kantoorgebouwen (bijvoorbeeld die schuin tegenover het station) en dan hebben zij als het ware een hele verdieping voor zichzelf. Kost ze meestal bijna niets.

Een andere vriend van me was bij zo'n organisatie ofzoiets gaan antikraken, maar die moest echt te vaak verhuizen, dus da's geen succes.
Oud 27-08-2004, 21:18
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-08-2004 @ 12:47 :
Ik heb een vriend die dat met 4 andere "mates" altijd doet en hij kent gewoon pandeigenaren of biedt zich aan. Hij zit meestal in grote verlaten kantoorgebouwen (bijvoorbeeld die schuin tegenover het station) en dan hebben zij als het ware een hele verdieping voor zichzelf. Kost ze meestal bijna niets.

Een andere vriend van me was bij zo'n organisatie ofzoiets gaan antikraken, maar die moest echt te vaak verhuizen, dus da's geen succes.

hm , oke
pandeigenaren leren kennen dus ..

iemand trouwens nog ervaring met briefjes ophangen - werkt dat een beetje enzo ?
Oud 27-08-2004, 21:21
Gimme more beer
Citaat:
joosdt schreef op 27-08-2004 @ 22:18 :
hm , oke
pandeigenaren leren kennen dus ..

iemand trouwens nog ervaring met briefjes ophangen - werkt dat een beetje enzo ?
Volgens mij werkt dat voor geen meter. Maar het kan geen kwaad om het te proberen, of wel?
Oud 28-08-2004, 08:37
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
En ik heb er óok een. Eindelijk.

Lief kamertje, niet te duur, Daalseweg, N'megen oost, en náast de Coop.
Oud 28-08-2004, 11:36
Roxy
Roxy is offline
wie mij aan een kamer helpt tot 250 +- euro en nijmegen oost of keizer karel/st anna krijgt een kratje bier.
Oud 28-08-2004, 12:36
Verwijderd
IK ZOEK nog steeeds!!!
Oud 28-08-2004, 12:45
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 22:21 :
Volgens mij werkt dat voor geen meter. Maar het kan geen kwaad om het te proberen, of wel?
nou , ik hoop van niet ..
ik ga volgende week maar gewoon wat ophangen , ik zie wel

oja , een kratje bier kan er bij mij ook wel vanaf als iemand mij aan een mooie kamer ( tot 250E , niet al te ver van centrum ) kan helpen ..
Oud 11-09-2004, 18:36
Jarahh
Jarahh is offline
Iedereen hier een kamer gevonden?
Ik woon in 't prachtige Lent in de nieuwe krotten van de SSHN.... dus ben eigenlijk ook wel weer op zoek naar iets anders

Regels voor berichten