Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 14:20
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
pac schreef op 25-01-2005 @ 15:14 :
^

Hm, ik begon eigenlijk nieuwschierig te worden door dit forum . Als in: "Ik heb nooit geweten dat er zoveel mensen drugs gebruikten "
Ik was toen 15 geloof ik, toen aan een vriendin gevraagd of zij het al eens had gedaan, dat niet maar ze wou het nog wel een keer doen. Toen kwam er een feestje, en er kwamen ook een paar waarvan ik wist dat ze wel eens blowden, en heb toen gevraagd of ze wat mee wilden nemen. Héél dom, voordat ik ging blowen was ik al dronken. Nja, ik rookte niet, dus eerst vet kuchelen enzo. Daarna gewoon zeg maar flauw gevallen en nog andere rare dingen gedaan. Was geen leuke ervaring
Daarna wat vaker gedaan, ik geloof dat ik de eerste 6/7 keer er (bijna) niets van gemerkt heb, dat was wat minder. Nu doe ik het ong. elke week, and I like it .
Oja, kheb ook 2x XTC gehad, maar dat was meer speed dan anders wat, nacht niet geslapen enzo, hartslag ging heeel snel.
Ik wil nog wel een keer paddo's doen, en misschien eens coke roken. Al wil ik daar eerst nog wel wat meer over weten, en blijft het dan bij 1 keer.
Dat heb ik ook. Ik wil heel graag een keer paddo's gebruiken maar het ook echt bij een keer laten. Xtc en speed enzo daar heb ik niet zo'n interesse in omdat dat pillen en poeder zijn. Pillen slik ik helemaal niet die krijg ik bijna niet door m'n strot en het lijkt me echt geen fijn gevoel om speed door m'n neus te voelen *riling*
Advertentie
Oud 25-01-2005, 18:23
mind
mind is offline
[kon-het-niet-laten-modus]

[/kon-het-niet-laten-modus]

maar beetje lame argumenten. Speed kan je ook op andere manieren nemen en je kan een xtc-pilletje ook kapotbijten.. duz

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:09
5803
5803 is offline
uuuh, zomer '03:

'heb jij weleens geblowd?'
'nee'
'wil je het proberen?'
'uuuh, ok!'

zo geschiedde. al merkte ik er die keer niets van.
Oud 26-01-2005, 10:10
Tryptamine
Tryptamine is offline
Drinken begon ik al vroeg mee...op mn 8e wist ik met mn neefje helemaal lazarus te worden bij een verlaten tap op een familiefeest

Roken/blowen begon in de brugklas, toen was ik 11...vanaf toen steeds regelmatig blowend/rokend (roken wat minder).
Heb wel s XTC, Ephedra, LSA, Salvia, paddo's en een hoop meer gehad...allemaal zelf geregeld; ook allemaal voor mn 17e. Geen echt slechte ervaringen mee gehad; gewoon een kwestie van oppassen.

Nu hou ik het gewoon bij de blow, bier en paddo's once in a while.
Oud 26-01-2005, 10:20
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Drinken hek' altijd wel gedaan.. nooit echt in grote maten.
Blowen, vanaf 15 regelematig geprobeerd en toen de avond van mn laatste havo-examen dag VOLLE GAAAS begonnen.
Reageren

Regels voor berichten