Erg aan te raden hoor
Citaat:
Ninnoc schreef op 16-07-2004 @ 16:37 :
alleen ontbijt gewoontes zijn raar, het is niet raar om om 8 uur s avonds wat dan ook te eten. (oh ja de friese gewoonte om s middags warm te eten blijf ik maf vinden)
|
Limbo's doen dat ook. Ook best aan te raden.
Maargoed dan even over me eigen eetgewoontes. In mijn eeuwige zoektochten naar voedsel heb ik al veel dingen meegemaakt en gegeten natuurlijk

Zo ben ik ooit eens midden in de nacht in een loods met een vriend opzoek gegaan naar eten. Aangezien dat er totaal niet was maar we toch aardig wat hongen hadden hebben we van boter, bolletjes gemaakt en die in suiker gerold, ach je moet wat, hamburgers op de meest vreemde tijden, een levend visje uit de vissenkom klokslag 9 uur

En die vriendjes van me kunnen er ook wat van, wat dacht je van s'avonds laat als er niks meer te frieturen valt de koekjes maar in de frituur gooien.
Maargoed eens mens moet eten he en wat maakt het nou uit wat en wanneer je iets eet. Als je er maar van geniet toch. En dat hebben de meesten hier wel gedaan als ik het zo lees. En is het niet hardstikke leuk om creatief te zijn met eten

of als je verschrikkelijke honger hebt b.v. na het uitgaan. terwijl je niks in huis hebt maar dat je dan toch nog iets vind (vaak iets wat je normaal nooit zou eten). En het dan lekker in alle rust opvreten dan smaakt het toch het beste, genieten.