Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en over die definitie: ik bedoelde alleen maar dat het voor de situatie niet uitmaakt of je het incest noemt of niet, daar veranderd de situatie niet door.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hoef ik niet toe te lichten, want dat is gewoon mijn mening, joepie! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Homosexuelen kunnen goede mensen zijn net als heterosexuelen, ik heb niets tegen homo's, wel tegen huwelijken en adopteren. Maar ik heb al zowiezo iets tegen huwelijken in het algemeen ![]() Maar ik ga er niet langer over uitwijken want ik ben nogal offtopic bezig en ik heb geen zin om mijn mening nogmaals te moeten verantwoorden. Zeik me dus niet meteen af graag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en als je zo'n boek leest begrijp je dat het helemaal niet ziek is. echte liefde tussen die broer en zus, het zijn toch mensen van verschillend geslacht? die kunnen dan toch verliefd op elkaar worden...tuurlijk, het is niet normaal en het is eigenlijk ook "raar" maar verliefd worden gebeurt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. ik weet dat je gevoel niet kunt onderdrukken, maar je kunt er wel voor kiezen om er niets mee te doen 3. dat is waar 4. zus, moeder, allebei bloedverwanten in de eerste graad (ik ben trouwens Nonaj) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je nog iets te zeggen hebt, PM me (als je dit durft tenminste) in de plaats van steeds offtopic te gaan. Dankje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk kan ik me hier niet geheel een voorstelling van maken, aangezien ik zelf geen zus(je) heb. Een relatie met een nichtje zou kan ik best begrijpen
![]() Wat deze jongen doet, moet hij zelf weten. Zoals gezegd, hij doet er niemand kwaad mee. Ik snap niet waarom mensen dit zo ziek vinden terwijl homosexualiteit wel wordt geaccepteerd. Natuurlijk moet hij in eerste instantie eerlijk zijn naar zijn zus. Als zij er hetzelfde over denkt moeten ze er vervolgens mee naar buiten komen; dit hou je anders toch niet geheim. |
![]() |
||
Citaat:
![]() adoptie heb je nu beargumenteerd, huwelijk niet Je moet niet denken dat iedereen het zomaar accepteert dat jij iets afkeurt dat de wet gewoon toestaat zonder dat te beargumenteren, dus de ![]() zo offtopic is het trouwens niet, het gaat allebei over het wel of niet accepteren van een relatie die minder gebruikelijk is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dit gaat nergens heen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Haar argumentatie: - Homostellen zijn okay. - Homostellen die kinderen adopteren niet, want dan groeien die kinderen op met twee vaders. - Dat is slecht voor die kinderen, want ze mogen niet het idee hebben dat het normaal is dat twee mannen van elkaar houden en kinderen opvoeden. Zie je punt één en drie? Die congrueren niet met elkaar. Een drogreden dus, utopia mag nu wel toegeven dat ze homo's eigenlijk helemaal niet okay vindt. Bovendien worden kinderen van homostellen anderzijds zoveel geïndoctrineerd met relaties tussen heteroseksuelen in hun directe omgeving en in bijna alle tekenfilms, dat de invloed van hun vaders te verwaarlozen is. Mijn excuses trouwens voor het feit dat ik nu offtopic ga, maar volgens mij was jij toch echt diegene die daarmee begon, utopia5. |
![]() |
|
Ik vind dat dit kan gebeuren, en moet kunnen. jouw vriend is verleifd geworden, en al geldt er een taboe rond, ik vind dat je liefde niet in de weg moet staan.
Ze zullen met z'n tweeen moeten overleggen over hoe het verder gaat: de familie zal het vast niet fijn vinden. Ook zullen ze moeten accepteren dat zij nooit zwanger van haar zal mogen worden ivm. de grote kans op gehandicapte kinderen. Natuurlijk kunnen ze daarvoor een zaaddonor nemen. En voor al die mensen die de zaak niet serieus nemen: doe niet zo kinderachtig, en denk eens niet alleen maar zoals je door de samenleving wordt gevormd. Sterkte!
|
![]() |
Mijn vriend heeft het inmiddels aan zijn zus gezegd, dat hij verliefd op haar is geworden. Ze was eerst heel ontroerd, ze zei niet veel, ze liep weg, daarna kwam ze terug en zei ze dat ze ook verliefd op hem is. Daarna hebben ze besloten dat ze met elkaar verder willen en dat ze het zo snel mogelijk aan de familie (eerst de ouders, en daarna wat anderen) willen vertellen.
Spanennde en moeilijke situatie maar ik vind het wel enorm dapper van ze, ik heb er eigenlijk wel veel respect voor! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok even een update, ze hebben het inmiddels aan hun ouders verteld, ik was daarbij omdat ze graag wilden dat ik zou bemiddelen enzo. Ik ben wel goed bekend met hun ouders. Eerst liep het helemaal uit de hand, hun vader werd boos, ging praten over schaamte en reputatie en wat hun vrienden wel niet zouden denken, hun moeder moest huilen. Ik heb het nog een beetje kunnen sussen met hun vader zegt dat hij voorlopig niets meer met ze te maken willen hebben en heeft gezegd dat ze uit elkaar moeten gaan...
mijn vriend en zijn zus denken er nu over om zo snel mogelijk een eigen huis te nemen met elkaar... |
![]() |
|
hmm.. wat een besluit, binnen zo'n korte tijd. het is wel klote dat ze nu zo snel dat soort dingen moeten beslissen omdat hun omgeving ertegen is. zul je zien dat het fout gaat door die overhaaste beslissingen, zodat die omgeving dan weer triomfantelijk kan zeggen: ' ziejewel, het is ziek!'
![]() maar ik ben er dus zeker niet tegen. kindjes nemen moeten ze alleen voorzichtig mee zijn ja, maar dat is logisch. wens ze maar succes en sterkte van me of zo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
einde of niet van mijn relatie :( v1nA | 11 | 03-06-2015 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Geheime relatie de oplossing ? Hippie :peace: | 16 | 09-06-2010 16:37 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dutroux Donald Duck | 234 | 06-07-2004 20:39 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 |