Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2010, 07:33
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Ey, eh.. ik zal even de situatie uitleggen:

Ik ben verliefd op het zusje van een goeie vriend van mij, en dat zusje is ook op mij verliefd. Haar broer / die goeie vriend van mij, weet dat, en is er volgensmij niet al te blij mee.. voor de rest vind iedereen ( die het dan weet ), erg leuk van mijn vriendengroep. Ik heb nog een andere goeie vriend, en hij heeft een vriendin, waarmee ik ook erg goed bevriend ben, en dan gaan we keertje met ze 4e naar de film. ( Dat meisje waar ik op ben, en die vriendin zijn ook erg goed bevriend met elkaar )

Ps: Dat zusje is 13, over 4 maanden 14 en ik ben 17


Mijn vraag is dus, wat is het eh.. slimste ?, dacht mss aan een geheime relatie dus. Nja, geheim voor de broer van haar dan / die goeie vriend van mij. Klinkt erg lullig.. maar ik geef echt veel om haar.

Alvast bedankt voor de raad !


Victor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2010, 07:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik denk dat het heel veel moeite gaat kosten om dat geheim te houden voor haar broer. En als die broer erachter komt, dan betekent dat mogelijk het einde van je vriendschap. Als je dat voor haar over hebt, kun je beter een gesprek met hem aangaan waarin je vertelt hoe jullie je voelen en dat je heel graag wil dat hij het geen probleem vindt (en dat je belooft dat je niet voor zijn neus zal zoenen en zo ). Dan is er ook een kans dat het einde van de vriendschap is, maar er is ook een kans dat hij zich erbij neerlegt. Als je niet wil dat het einde van de vriendschap is, dan zul je uiteindelijk voor hem moeten kiezen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 07:51
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Hmm.. ik snap wat je bedoeld.. maar tijd terug toen ik dat zusje al leuk vinde, toen zei die vriend toen die op school aankwam: Heccie heeft sjans met mijn zusje

( Heccie is een van de zoveel bijnamen van mij XD ).

Maar mss zei die dat toen omdat die dacht dat het niet serieus was, maar hij is zelf ook niet eh.. serieus qua shit enz . Ik zal er over praten met hem als die online is.


Hij weet het trouwens pas sinds eh.. gister volgensmij, toen was ik bij hem gaan chillen, en heeft hij denk eh.. gemerkt dat ik veel naar zijn zusje keek , denk dan dat zijn zusje het heeft verteld, maar dat weet ik niet. Dat van dat ze mij leuk vind en ik haar, is al iets langer dan een week bekend van elkaar, en ook bij die 2 goeie vrienden dan.

Ps: dat van zoenen etc was ik ook niet van plan om voor zijn neus te doen etcXD, moet nog zelfs ontgroend worden :$ XD. Dat zusje ook, heeft ook nog nooit vriendje gehad. Ik nog nooit vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 09:49
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Dat je nog niet ontgroend bent maakt helemaal niks uit. Je zal zien dat je het best wel lekker vind als je met je vriendin zoent. ;p
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 10:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben het met Lorelei eens. Praat met je vriend over dat je verliefd bent op zijn zusje en zij op jou. Zo te lezen vinden jullie elkaar al langer leuk en is er van beide kanten serieuze interesse. Leg dit ook aan hem uit. Zeg dat je echt om haar geeft en dat het niet zomaar een fling is. Een geheime relatie beginnen is geen goed idee, want dit komt in jouw geval heel snel uit, omdat de mensen waar het om gaat heel dicht bij elkaar staan (broer-zus en vriend(in)-vriend(in).
Jouw vriend heeft dan tijd om er over na te denken wat hij er van vindt. En jij kan er over nadenken of je de vriendschap met jouw vriend belangrijker vindt dan een relatie met zijn zusje (voor het geval hij liever niet heeft dat je een relatie met haar begint)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 12:01
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
@Rysair: Weet ik, dat boeit me ook niet XD, maar probeer zo aan te geven dat ik echt geen player ben etc, die zomaar ergens zoent .

@spekkie: Is goed, maar eh.. hoe kan ik dat het beste eh.. beginnen ? hij is nu online op msn, so.. maar die broer heeft net vmbo exames gedaan, heeft nu dus al vakantie, is dus niet meer op school, dat zusje en ik wel ( ik doe nu havo 4 ). Dus in dat opzicht merkt hij er weinig van. Maar snap dat dat niet slim is.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 12:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is toch een goeie vriend van je? Dan spreek je toch regelmatig af? Tijdens een van die get-togethers kun je het gesprek eens laten vallen op jouw verliefdheid. Dat kun je wel beter face-to-face bespreken dan via msn
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 14:43
Verwijderd
En over hoeveel maanden ben jij 18?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 15:03
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Hmm.. kan ja, ik word over 7 maanden 18 ( in januari )


nja, ik ga het nu zo denk ik aanpakken: Ik laat het eh.. bespreken met haar broer even rusten.. lijkt me handiger als zij dat doet / samen.. eerst overleggen met haar. En voor de rest haar gewoon mee uitvragen^^.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 16:30
Gambokkur
Gambokkur is offline
Volgens mij ben je wat te oud voor haar, TS
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 17:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Sinds wanneer gaat dit topic over leeftijd?
Bovendien is 17 en 14 echt zo'n groot verschil niet...
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 18:28
Verwijderd
18 en 14. Hij zegt wel wanneer zij 14 wordt, dus dan wil ik ook weten wanneer hij 18 wordt, voor een eerlijke vergelijking.

Persoonlijk vind ik 18 wel wat oud voor een 14-jarige, maar ja. Kom er maar voor uit, en zie hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 07:06
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Ik ga er idd gewoon voor , damn ben echt smoorverliefd op haar XD. Maar ik zie haar zometeen in de pauze, en dan gewoon praten en heel mss zachtjes vragen of ze met me wilt, zodat de rest het niet hoort .


Victor

ps: als ik met haar heb, laat ik het ofcourse wel weten !
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 23:43
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
ik vind persoonlijk ook het leeftijdsverschil te groot. dat meisje zit nog in een hele andere levensfase dan jij!
en het geheim houden is al helemáál geen goed idee, dat is voor niemand fijn.
maar zo te lezen ga je het toch gewoon doen...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
ik vind persoonlijk ook het leeftijdsverschil te groot. dat meisje zit nog in een hele andere levensfase dan jij!
en het geheim houden is al helemáál geen goed idee, dat is voor niemand fijn.
maar zo te lezen ga je het toch gewoon doen...
Zelfs als je even oud bent, kun je in andere levensfases zitten En TS en dat meisjes zitten allebei op dezelfde school, dus zo groot is het verschil nu ook weer niet.

Ik zou er gewoon voor gaan, maar dan niet geheim houden, want 't gaat toch vanzelf wel uitkomen, dus kun je beter eerlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 14:26
m_boy1995
m_boy1995 is offline
een vriend zou het je gunnen maar ik denk dat hij bang is om jou kwijt te raken

als jij gewoon je ding doet, is zijn angst misschien wel groter dan dat die van jou hoeft te zijn..

gewoon erover praten
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:37
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Zal eerst even goed praten met dat meisje als ik de kans krijg. Even als op een rijtje zetten etc. Dan praten met die vriend van me / broer van dat meisje. Merci voor jullie raad !. Tips om haar dan, als het zover is, te vragen, zijn altijd welkom .


Victor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ouder vinden mijn 7 jaar oudere vriend niet goed.
annetjuh90
86 16-03-2005 20:11
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het grote Israel topic, nr. zoveel
Gatara
411 28-01-2004 20:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 22:11
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.