![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
in de 2.5 jaar dat ik dreads heb, heb ik wel geteld 1 pot wax gekocht.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Shampoo gebruik ik net zo vaak en is inmiddels half op. 10 euro voor bijna een jaar shampoo vind ik nu niet extreem veel... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tis maar haar, en het dread vanzelf wel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja mijn puntjes zijn ook niet gedread en pluizen ook. Dat komt vast vanzelf wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje uit de richting van maasbracht of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nou dan heeft het ook geen zin met zn allen dingen te bestellen. misschien zie ik er maar helemaal vanaf, hebben drezzz en kaleidoscope wel gelijk. de wax en shampoo die ik nu heb doen het ook best. maarja, dan hoor ik weer van die verhalen van mensen met knottyboy dat het zo goed is en dan begin ik toch weer te twijfelen of ik het moet kopen. maar ik heb nu toch nauwelijks geld ![]()
||
Citaat:
![]() nja dan moet iedereen die nog wat wil kopen maar gewoon voor zichzelf bestellen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en tegenwoordig zie je juist veel mensen met dreads. |
![]() |
||
Citaat:
vorig jaar deed ik Pabo en daar deden ze wel vrij lastig, maar dit ging vooral om dreads in combinatie met kleding en piercings. gelukkig ben ik er nu weg hehe
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
in het vorige dreadstopic was geloof ik een meisje uit limburg en ze zet ook dreads. Ze heeft er alleen niet zo vaak gereageerd en ik weet haar naam ook niet meer, dus als dat je wat lijkt moet je wel even 10 pagina's doorlezen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'hee juf... doe jij die vlechtjes elke dag weer in' 'hoe lang heeft je mama er over gedaan voordat het zo zat?' 'vind je dat leuk met je haar zo' 'als je dat er nu weer uithaalt he... dan heb je daar vast spijt van' boven mn rechteroor zit een nogal eigenwijze dread, die staat meestal recht opzij, 'hee juf je antenne staat uit' ![]() Anyway: je kan dus met dreads naar de pabo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat je allemaal ouders achter je aan hebt weetje wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() er stond een advertentie in de trompetter van ene studio petra: dreads inzetten voor 75 euro.. weet nie of ze echte of neppe bedoelen moet k nog eens naar bellen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zoiets dacht ik eigelijk ook al maar voor neppe is het wel heel goedkoop he? of moet je dan je eigen nepdreads meenemen ofzo (in dat geval lijkt het me wel heel duur ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |