Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je niet goed uitkijkt tijdens het douchen met water in je ogen, kun je ook je lens wegspoelen ofzo. Tenminste, dat dacht ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar na een tijdje weet je niet beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na het douchen lijkt het net of je lens als een zuignap op je oog vastzit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik douche ook gewoon met lenzen als ik ze toch in heb. Als je water over je gezicht laat lopen, je ogen dicht doen, dan kan het weinig kwaad denk ik.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder ben ik heel blij met lenzen, heb zachte maandlenzen en nergens last van, op 1x moeten wisselen van vloeistof na dan aangezien ik voor de oude vloeistof allergisch was geworden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ikzelf gebruik sinds 2 jaar zachte maandlenzen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
* het gaat maar tot een bepaalde sterkte * er zit geen cilinder in voor de mensen die dat nodig hebben * je hebt geen gratis lenzencontrole van de opticien (kweet niet of dit voor alle opticiens geldt) kruidvat lenzen zijn goed om mee te sporten en als reserve lenzen te gebruiken (sorrie voor de mense die ze wel gebruiken kzeg niet dat het stom is enz. niet iedereen heeft ook genoeg geld hiervoor of ervoor over) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verkeerde glazen in mijn bril, wie moet er betalen? SuperSanne | 33 | 26-06-2008 10:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bril of niet? Daantje_0705 | 36 | 21-09-2007 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
[ogen] Bril nodig? Severus | 16 | 21-10-2006 14:14 | |
Lifestyle |
Bril.. akumabito | 105 | 28-11-2005 19:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
bril of lenzen? CoveredEyes | 53 | 27-06-2003 18:27 | |
Lifestyle |
Bril=nerd?hip? humandoll | 65 | 13-08-2002 02:39 |