Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Powermetal is gay, dat staat als een huis. Maar een stevige pot thrash a la Death Angel of Exodus gaat er goed in, misschien dat dat helpt. ![]()
||
Citaat:
Gewoon een parodie op de eeuwige 666 die te pas en te onpas overal achter worden gegooid. Verder Deadnation Reverend tsasil Enema Abortion Poorleno Rogue Telluriet (een beetje thrash is niet goed genoeg, heavy zul je luisteren hoer! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar 80's power staat nog als een huis hoor! denk aan Helstar, Apocrypha, Running wild, Iced Earth (??) of vind je daar ook geen ruk aan ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reverend - Metal is een lul omdat hij niet in de hout chilled tsasil - hk is een lul omdat ie niet uit haarlem komt Enema Abortion - EggeD is een lul omdat hij Selma en Eduard niet kent Glow - Poorleno is een lul omdat zij mij monkey island 3 niet heeft gegeven Stevill(etc) - Rogue is een lul omdat ik niet met haar heb geblowd Mr.Aep - Telluriet is een lul omdat hij niet met mij op vakantie is geweest |
Advertentie |
|
![]() |
|
|