Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 18:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een drempel van 5 cm?

Duivelaartje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Raakvlak schreef op 23-08-2004 @ 19:43 :
Ik begrijp niet waarom mensen altijd negatief doen over mensen die uitspraken durven te doen en aangeven zichzelf te kennen.
Als ik oud ben ga ik die citeren.

@ Duivelaar: een drempel van minder dan 5 fouten per zin

(is de bedoeling dan duidelijk? volgens mij gaat er iets fout...)

Grim
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 18:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Grim schreef op 23-08-2004 @ 19:46 :
@ Duivelaar: een drempel van minder dan 5 fouten per zin
Nee...

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn*: Oneens.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:08
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 23-08-2004 @ 18:38 :
Begrijp ik hier dan goed uit dat jij eigenlijk vind dat letteren wel degelijk een drempel zou moeten hebben?
Nee, dat begrijp je verkeerd. Ik vind dat Letteren misschien geen Renard meer zou moeten hebben, of een Renard die zich bezighoudt met andere zaken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:34
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 23-08-2004 @ 19:12 :
Ik denk dat een drempel niet echt haalbaar is. Je komt dan weer terug op het probleem van welke eisen je wilt stellen en wie bepaalt wanneer een verhaal goed genoeg is en wanneer niet. Los daarvan nog de vraag of een open en toegankelijk forum als Scholieren dat zou willen.
Dat bedoelde ik dus

Charlotte
Oud 23-08-2004, 19:37
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Renard schreef op 23-08-2004 @ 20:08 :
Nee, dat begrijp je verkeerd. Ik vind dat Letteren misschien geen Renard meer zou moeten hebben, of een Renard die zich bezighoudt met andere zaken.
Hm, dus het forum opzich zou geen drempel hoeven hebben, maar zou wel anders in elkaar moeten zitten om o.a. jou tevreden te kunnen houden. zoiets? (tevreden in positieve zin hoor)

Charlotte
en toch wil ik het eens begrijpen
Oud 24-08-2004, 12:58
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Die 'drempel' ontstaat vanzelf wel als mensen goeie dingen posten. Je kan moeilijk een paar uitsmijters aannemen en mensen die een te laag niveau hebben eruit kicken.

Deze hele discussie is, volgens mij, überhaupt slecht voor de sfeer.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:30
-=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Citaat:
Simoen schreef op 24-08-2004 @ 13:58 :
Die 'drempel' ontstaat vanzelf wel als mensen goeie dingen posten. Je kan moeilijk een paar uitsmijters aannemen en mensen die een te laag niveau hebben eruit kicken.

Deze hele discussie is, volgens mij, überhaupt slecht voor de sfeer.
Idd, ach deze hele discussie is niet meer helemaal nodig.. Het antwoord is denk ik al gegeven......
Oud 31-08-2004, 16:15
Verwijderd
Ik vind het een vrij moeilijke stelling. Wanneer noem je iemand een talent? Ik vind dat een groot deel van de mensen die hier posten "wel leuk" kunnen schrijven. Meer hoeft toch ook niet? Als er al bij voorbaat wordt gezegd wie er allemaal wel talentvol zijn en wie niet kun je beter helemaal niet meer de moeite doen om wat dan ook te lezen. Er zijn mensen (en verhalen) waar anderen lyrisch over zijn waar ik zelf helemaal niks mee heb en het omgekeerde komt ook vaak genoeg voor. Wat betreft het commentaar vind ik het wel fijn om opbouwende kritiek te krijgen. Ik heb al verschillende keren commentaar gehad van Charlotte op bepaalde stukjes waar ik zelf ook al over aan het twijfelen was. Als die twijfel dan bevestigd wordt, zij het goed zij het slecht dan kun je je eigen gedachten daarmee staven en dat woordje weghalen of toevoegen of wat er dan ook van toepassing is. Mensen die alleen maar "leuk" of "mooi" zeggen, ja, daar heb ik eigenlijk geen moeite mee. Ik denk dan altijd: Nou als ze dat vinden zit ik vast op het goede spoor. Hoezo zouden "de talenten" weggaan? Ik denk dat er hier helemaal niet zoveel mensen zitten die zichzelf veel talentvoller vinden dan de rest en daardoor vinden dat ze slecht commentaar krijgen. Die indruk heb ik in ieder geval niet en dat maakt naar mijn idee het forum ook vrij gemoedelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten