![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Memoeilijkus: Nee hoor, ben ik al geweest.
||
![]() |
Citaat:
Iemand van 13 daarentegen gaat nog maar net naar de "grote school" waar ze voor het eerst het concept leert kennen van een leerkracht voor elk vak. Dingen die hun nu bezighouden zijn puberteit (puistjes, eerste maandstonden, BH'tjes kiezen omdat die dingen groter beginnen te worden), populariteit en de eerste keer na 12 u mogen "uitgaan". Nu kan zij de nieuwe einstein zijn en jij het grootste retarded kalf maar de verschillen kwa leefwereld maken zulk een relatie tot een farce. Terwijl jij mischien denkt aan een werkopdracht met een deadline of een thesis denkt zij over een opstelletje voor nederlands. Iig, dat is mijn mening erover. Ontopic: Ik denk dat ik toevaligerwijs steeds sex heb gehad met mensen die mijn geboortejaar delen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik weet dat dit enorm stom klinkt uit mijn mond maar het lijkt (net als een poos terug het bi zijn) wel een hype te worden. Ikzelf viel al van jongs afaan op oudere jongens, tegenwoordig dus op de wat oudere man (30 tot 50). Dit klinkt dan misschien wel ziek in vele hun oren, maar ik kan moeilijk mijn gevoel aan de kant zetten om met een jonge spring-in-het-veld een relatie te beginnen. Verder is er niets mis met mij hoor, ik ben niet psychisch in de war en ben al helemaal niet op zoek naar een vaderfiguur.
||
![]() |
Citaat:
![]() zoenen (grootste verschillen) 15-20 15-22 meer dan zoenen: 16-23
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Grootste leeftijdsverschil, volgens jullie Juda[NL] | 204 | 28-02-2006 08:17 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil? stephan85 | 16 | 27-07-2005 22:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel jaar verschillen jij en je vriend(in) EggLover | 350 | 24-06-2005 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschillen voor een relatie? xxlalalaxx | 81 | 24-01-2005 13:02 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden) guitarplayer17 | 69 | 03-11-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 |