Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of was dat de bedoeling ik wil er ook 1, nou las ik dat je vanaf je 16 al beschikking over je eigen lichaam hebt, dus mag je dan een piercing laten zetten zonder je ouders? maar je ouders zijn toch tot je 18 verantwoordelijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() viel mee, ja het deed wel pijn er kwam 1 keer een auw (wel heel zachtjes ![]() voor mijn gevoel zit ie alleen een beetje scheef (Ik kan het onderste bolletje niet zo goed zien) maar er ziet nu een erg lang staafje in. oor is na een paar uur nog wel erg gevoelig foto duurt nog wel even |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar als.. maak alsjeblieft de naald goed schoon.. kwartier in kokend water met zout oew meisje wat ben jij stoer en geen idee hoe groot je em moet kopen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het eraan liggen of de persoon in kwestie met erg open mond praat. Als dat het geval is, vind ik het niet mooi. Maar er blijven altijd uitzonderingen &zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- ik had iets langer dan een week een dikke tong. Maar veel ijs eten helpt er erg goed tegen. - Ik weet niet of het snel dichtgroeit.. En ik heb ook een lippiercing en een tongpiercing en nouja, waarom zou het niet kunnen? Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan of dat te zou kunnen zijn.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Had ik ook... van die velletjes die er omhene gaan? Niet aan die velletjes gaan peuteren...( ookal is het nog zo leuk) het gaat vanzelf weer weg.. teminste.. als eht hetzelfde is als wat ik had.. maar toen was de hele piercing nog nieuw..maar jouw lip is vast dat platte kantje nog niet gewend.. scheve lippiercen zijn trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nu een lipringetje van 1.6 erin en 2 gewone oorringetjes (het dikste deel..en dat is volgens mij wel 1.2 ofzo) dus in totaal zou ik dan nu 4 mm gestretcht hebben. weet iemand wat ik nu dan het beste kan doen als ik een 5 mm tunnel wil?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar uhm als ik een foto heb plaats ik die wel. Ik zou gewoon nog wat in je oor hangen en dan gewoon een 5 mm tunnel halen en gewoon blijven stretchen tot hij past. Ik heb het ook allemaal heel stom gedaan. Gewoon heel veel dingen en zware dingen in mijn oor hangen en liep dus tot vandaag met stukjes plastic armbandjes in mijn oor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 | |