![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
moeilijke tijden ![]()
||
Citaat:
nee die gevolgen had ik nog niet overzien
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic (maar stiekem offtopic): Ik wacht geduldig op de dag dat er een demonstratie komt tegen overbodige subsidieuitgaven (en die zijn er zat!). Dan doe ik graag mee... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Poeh, ik kom wel. Het is voor mij toch maar even een eindje met de bus.
Niet zo zeer tegen Balkenende als tegen het beleid dat door het huidige kabinet gevoerd wordt. En laat dat nou precies zijn waar de demonstratie voor bedoeld is, en ik quote letterlijk van www.keerhettij.nl - "Platform Keer Het Tij heeft besloten om dit jaar na Prinsjesdag opnieuw een grote landelijke demonstratie tegen het kabinet te organiseren." Je kan wel roepen dat iets triest is, maar het is handig om eerst uit te vinden waar het over gaat. Het is dus geen demonstratie tegen één persoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeker LPF stemmer? Gezien de intelligentie die van deze replay afstraalt kan dat bijna niet anders ![]() O wat ben ik stout, ik generaliseer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit of Balkenende daar nu zit of iemand anders, voor de meerderheid is het toch nooit goed. Ik stem op de partij waar ik op wil stemmen (en dat is dus niet het CDA), meer kan ik ook niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
pssst er zijn ook mensen die niet op hem & zn VVD en D66 vriendjes hebben gestemd ![]()
||
Citaat:
alleen dat hij democratisch gekozen is.
||
Citaat:
en dat wil ik dan wel is bewezen zien
||
Citaat:
![]() ![]() En voor de mensen die niet voor Balkenende zijn (ja, ik ook), er bestaat ook zoiets als je neerleggen bij een democratische beslissing. En dat is belangrijker dan het lijkt want als iedereen gaat zitten zeiken over dat hij zijn zin niet krijgt kan er nooit meer een beslissing worden genomen en heb je binnen de kortste keren ruzie, oorlog & moord. Aléantheriël *die weet dat ze lichtelijk overdreven heeft en hoopt dat de boodschap toch duidelijk is* |
![]() |
||
Citaat:
En vertrouwen houdt in zo'n enquete alleen 'voor' of 'tegen' in aangezien het een eufemisme is omdat 'voor' of 'tegen' zo hard en rigide overkomt. Aléantheriël *gaat cijfertjes zoeken edit: Het vertrouwen in het kabinet en Balkenende is nog nooit zo laag geweest sinds de verkiezingen in 2002. Dat blijkt een onderzoek gehouden van Maurice de Hond in opdracht van Stem van Nederland. Nog maar 18 procent van de ondervraagden geeft de voorkeur aan de huidige coalitie. En zeker de helft denkt dat Balkenende II de vier jaar niet volmaakt. Ongeveer 42 procent gelooft dat het kabinet het wel zo lang volhoudt. Het CDA zou, als er nu verkiezingen gehouden werden, zakken van 44 naar 30 zetels. In totaal komt de huidige coalitie op 64 zetels, terwijl de oppositie er 73 zou krijgen. Het vertrouwen in Balkenende is gedaald naar 4,2, wat de laagste score tot nu toe is voor de premier. Dat geldt ook voor minister Zalm, alleen scoort hij nog 0,3 procent hoger. Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 19:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aléantheriël |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |