Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga voor Left Hand Cheater... ![]() ![]() maar Suburband Teenage Wasteland Crap en Sugar in your gas tank klinkt owk wel koel.. ![]() dus tmaakt me eigk niej egt uit fzo.. Bender en Blender vinnik nix... maar goewd... ![]() |
![]() |
|
ik kom net van de eerste semi on-officiele band meeting af. Ufke, paco de taco en ik waren alledrie bij de slackers in Eindhoven. nou blijkt dus dat er al 3 stemmen waren voor Left Hand Cheater. die was dus al in de meerderheid. toen heb ik mijn stem ook maar veranderd naar LHC, dus nu zijn er 4 mensen. degene die er niet op gestemd had kan er dus niks meer aan veranderen...
dus bij deze heten wij voortaan officieel: Left Hand Cheater ![]() ik was wel blij dat Joyce em meteen snapte ![]() ik heb trouwens straks de geweldige gelegenheid gehad om Ufke en Paco een beetje te observeren... die jongens gebruiken zeer sterke drugs zeg ![]() ![]() binnenkort eens met zn allen bij mekaar komen. morgen zie ik die twee mafkezen weer in ieder geval *nu ga ik verder met Noodles eten want ze worden koud ![]()
|
de noodles waren op en ik verveelde me, dus toen ben ik vast aan de website begonnen
![]() alleen het is nu godverdomme 02:00 en ik zoek het niet om nu nog een cjb.net adres aan te vragen! doe ik morgen wel ![]() anyway, dit is het enige wat er voorlopig op zal komen: ![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 01:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
heeeeeeeeeel duidelijk
Koen is cool en wij gaan met zn tweetjes veel alcohol consumeren Ufke is ziek in z'n hoofd en die gaat maar mooi in z'n eentje pullen cola zuipen John is ook ernstig ziek in z'n hoofd en die gaat Ufke bekogelen met bierviltjes (samen met Koen en mij) nou Jimmy nog ontmoeten ![]()
|
Roel en ik zijn stiekem (en dus ook in het geheim) aan de site bezig geweest! hij is af, maar we geven jullie de link nog niet. we openen em pas officieel als we voor de eerste keer gerepeteerd hebben.
maar hij ziet er zeer cool uit, al zeg ik het zelf ![]() Roel doet het grootste deel van de inhoud waarschijnlijk
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
[12:41] Joost säger: foto's van de fans? [12:41] Joost säger: naakt foto's van de vrouwen ![]() [12:42] Roel säger: groupies [12:42] Joost säger: ik claim alvast 1 groupie die niemand anders mag hebben! [12:42] Joost säger: (a)a [12:42] Roel säger: ja ik ook ![]() [12:43] Joost säger: neej [12:43] Joost säger: jij claimt angela niet! [12:43] Joost säger: :@ [12:43] Roel säger: els [12:43] Joost säger: haha ![]() [12:43] Roel säger: ![]() [12:43] Joost säger: de rest verdelen we gewoon ![]() [12:43] Roel säger: juist ![]() [12:44] Joost säger: en als er te weinig zijn dan wisselen we per avond dit gedeelte? (kheb trouwens ff de msn-namen veranderd, is iets duidelijker zo) Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|