![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik tegen nogal grote invloed van het leger. Ik ben in 13 van de huidige 25 EU-staten geweest en zag daar geen tot de tanden toe bewapende soldaat op straat lopen. En mijn verhaal over door de bergen gebruik ik alleen om te laten zien dat het een land van grote tegenstellingen is. Of dacht je soms dat ik Oostenrijk (hebben ze ook bergen, kun je heel leuk op skiën) uit de EU wil flikkeren? En welke plichten bedoel je? Dat wil ik nog wel eens weten. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik weet zelf niet wat in de leger zit. ik denk dat ze daar wel discrimineren. in het leger gaan ze turken in hun hoofd instampen dat elke turk als soldaat geboren word en dat soort propaganda ![]() meesstal gaan ze koerden dan in andere delen zetten, dat van wapen afpakken kan. ik zal het nooit weten. dat over koerdische les op school, hier in NL mag er geen turks les gegeven worden, waarom daar wel? in die gebiedenleven mensen die geen woord turks weten, ze leven in turkije, moeten ze leren. net zoals turken die hier gekomne zijn NLs leren moeten zij ook turks leren. plus er zijn vele soorten koerdisch, iets van 5 dialecten ![]() er wordt arabisch, koerdisch ofzo uitgezonden laatstre tijd. maakt niet uit, voor mij geen probleem, maar (bijna)geen enkel arabier, bosnier, georgier wil hun taal daar hoeren, het is alleen om koerden gerst te houden. in het kort, ik vind dat turkije veel doet om koerden rustig te houden. als er een zeer extreme nationlaistische parij in turkije aan het macht was(geen MHP, die is niet extreem zoals gezegd wordt) dan denk ik niet dat er koerden zouden zijn(niet dat ik dat wil hoor). als ze allemaal samenwerken met het regering zal het denk ik beter met ze worden ![]() ps. jeetje, ik had nooit zulke lange teksten hier geschreven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat aanslagen worden door PKK of Al Qeada gepleegd. dat is wel eigen bodem ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja je zult het nooit weten..maar ik weet dat ik gelijk heb en hier heb je dus al 1 voorbeeld van dat gedrag... ze leven in turkije en moeten dus turks leren? waarom leren al die turken hier dan geen nederlands?? alle turken uit mijn woonplaats kunnen niet eens normaal nederlands....en er zijn nog steeds turkse scholen waar turkse les wordt gegeven, dus daar moet je niet over beginnen...een vriend van ons geeft er zelfs les.... ![]() en om het nog even over die dialecten te hebben...wat maakt dat uit...dus omdat je 5 verschillende dialecten hebt mag je geen koerdisch spreken?? ![]() nou ze durven het niet te luisteren...en over de koerden zelf: ze mochten het niet eens luisteren...het mag nu 4 uur per week ofzoiets...dat is ook weer een voorbeeld van de ongelijke behandeling die daar plaatsvindt... maar ben jij daar voor dan? dat er echt zon extreem nationalistische partij aan de macht komt?? want dan lijkt het me toch dat het juist helemaal niet meer ter sprake komt dat Turkije zich bij de EU voegt?....en dat zal denk ik niet zo'n positieve invloed hebben..mocht het toch gebeuren dan krijg je weer de situaties die zich in 1914 hebben afgespeeld in Diyarbakir, Mardin etc...al die genocides alleen maar om dat de mensen een ander geloof hadden ![]() ![]()
||
Citaat:
ja, erg beschaafd, en als ze werkelijk geintegreerd waren dan begrepen ze dat dat alleen mag bij voetbalwedstrijden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ben absoluut tegen een extreem nationalistische partij, want ik weet dan wat er gaat gebeuren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De burgers van de Europese Unie hebben in de lidstaten een aantal rechten en plichten. Nadruk 'rechten' hieraan kunnen Griekenland en Turkije niet aan voldoen bijv. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zijn niet gelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. WAO, AOW, Bijstand, Bijzondere bijstand, WW, Studiefinanciering of in sommige staten gratis onderwijs, ziekenfonds, progressief belastingstelsel. Naar jouw mening natuurlijk nooit genoeg, maar jij bent uiteindelijk de EU niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geef je totaal gelijk tosyali!!!!!!!!! haklisin |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was een Turkse leraar die op elk basisschool in ons dorp les gaf!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
gaaf!!!!! is!!!!! dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Het zal me een rotzorg zijn of Turkije erbij komt eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar een lichtpuntje: ondanks alles kiezen steeds meer mensen voor groene stroom en zodra ik niet meer inclusief huur - mijn huisbaas vindt groene stroom ook niets, maar hij luistert alleen naar je wanneer je graag 2 x zoveel huur wilt betalen - ga ik ook op groene stroom over! |
![]() |
||
Citaat:
ik bedoelde dat het NU niet meer is, vroeger wel, ik heb het ook gehad ![]()
Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 07:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat 'is er hier aan de hand' dan? je zou je eerder afvragen wat er in Turkije aan de hand is, aangezien we het hier toch redelijk doen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Turkije wordt steeds islamitischer, hoe seculier zijn ze eigenlijk?
http://www.reuters.co.uk/newsPackage...5§ion=news overspel wordt strafbaar gesteld...... wat komt hierna? steniging terug? ze waren ooit welkom, maar met dit soort zaken ga ik toch werkelijk twijfelen aan hun bedoelingen.
||
Citaat:
raar dat ze dit doen, zelfs erdogan kan nog wel begrijpen dater een enorme bak europese subsidies klaarligt als ze bij de EU gaan, en dan voert hij een beleid dat de EU van hen af drijft....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rusland bij de EU? skyscraper | 71 | 30-03-2022 13:31 | |
Lifestyle |
Voetbal jaja *oma* | 374 | 30-06-2008 06:53 | |
De Kantine |
Turkije Verwijderd | 63 | 08-10-2005 15:08 | |
Turkije is wachten op EU beu! e r t a njunior | 114 | 26-02-2004 12:54 | |
Bestuurslid van DEHAP (Democratische Volkspartij) verkracht door Turkse politie thugz-angel | 34 | 20-06-2003 10:24 | |
Eu NN | 19 | 14-12-2002 17:39 |