Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 14:14
AGH
AGH is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 06-10-2004 @ 15:08 :
Utrecht gaat het niet halen denk ik, ze zitten in een van de sterkste poules.
Bij Heerenveen zal de wedstrijd tegen Zagreb belangrijk zijn.
Feyenoord en AZ geef ik een goeie kans.
Als er maar van Rangers en Benfica gewonnen wordt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 17:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb van Feyenoord nix gezien en van Heerenveen en Utrecht stukjes / samenvatting:

Feyenoord-Haerts 3-0, mooi begin voor Feyenoord, op papier hebben ze het niet moeilijk gehad. En ook meteen een voordeel dat Schalke thuis punten verspeeld en dat ze nu alleen koploper zijn.
Benfica-Heerenveen 4-2, na rust dacht ik dat als Heerenveen rustig bleef en het gewoon achterin dicht hield die 2-2 een fantastisch resultaat zou zijn. Maar toch ten onder gaan, heel jammer, maar het was toch verdiend.
Real Zaragoza-FC Utrecht 2-0, het laatste kwartier deed Utrecht de das om. Aanvallend hadden ze weinig in te brengen en verdedigend stond het redelijk goed, alleen ze hielden het niet lang genoeg dicht.
Oud 22-10-2004, 21:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Schalke had de eerste helft met 3-0 voor moeten staan, heel veel kansen laten liggen. Tweede helft was ongelooflijk slecht en ze lieten het initiatief over aan Basel, nog grote kansen gehad maar als je ze niet maakt valt ie aan de andere kant. De beruchte Basel-hooligans maakten hun naam ook weer eens waar. Wedstrijd was nog niet begonnen of ze lagen al overhoop met de ME, die in Duitsland het trouwens wat strenger aanpakt dan in Nederland . Beroerd dat je voor Feyenoord uit eerst naar Gelsenkirchen moet en dan naar Rotterdam, dan weer terug naar Gelsenkirchen en dan weer terug naar Enschede (dan Oldenzaal), als dat niet zo was geweest was ik er heen geweest
Oud 25-10-2004, 16:46
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Beruchte Basel-hooligans? Je bedoelt die Casual gasten die geen mogelijkheid onbenut laten om hun website te promoten? Buiten het Libelle-Forum, heb ik ze bijna overal wel gezien.

Ohja en toen we er tegen moesten voetballen, toen waren ze er ook niet..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:03
S.C. Feijenoord
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-10-2004 @ 22:58 :
Beroerd dat je voor Feyenoord uit eerst naar Gelsenkirchen moet en dan naar Rotterdam, dan weer terug naar Gelsenkirchen en dan weer terug naar Enschede (dan Oldenzaal), als dat niet zo was geweest was ik er heen geweest
Sicherheitsfahrt!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-10-2004 @ 17:46 :
Beruchte Basel-hooligans? Je bedoelt die Casual gasten die geen mogelijkheid onbenut laten om hun website te promoten? Buiten het Libelle-Forum, heb ik ze bijna overal wel gezien.
Wat doe jij op het libelle forum?
Oud 26-10-2004, 17:01
S.C. Feijenoord
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-10-2004 @ 20:39 :
Wat doe jij op het libelle forum?
Ja de moderne man is metroseksueel! Ben gewoon ook heel erg geinteresseerd en het wel en wee van onze geëmancipeerde vrouw. Denk graag mee over bepaalde zaken. Zo'n menopauze is nu eenmaal niet makkelijk, weet je!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:08
AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-10-2004 @ 22:58 :
Beroerd dat je voor Feyenoord uit eerst naar Gelsenkirchen moet en dan naar Rotterdam, dan weer terug naar Gelsenkirchen en dan weer terug naar Enschede (dan Oldenzaal), als dat niet zo was geweest was ik er heen geweest
Gaat er geen groepje vanuit Enschede….???? Misschien hebben die nog een plekje vrij in de auto.
Ze hebben er zin in bij Twente, of niet?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:31
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AGH schreef op 26-10-2004 @ 19:08 :
Gaat er geen groepje vanuit Enschede….???? Misschien hebben die nog een plekje vrij in de auto.
Ze hebben er zin in bij Twente, of niet?
nee dat zeg ik, dan moeten we eerst naar Gelsenkirchen, of je moet in een Feyenoord vak gaan zitten dan ga ik niet
Oud 26-10-2004, 21:42
USPalermo
USPalermo is offline
wel eens eerder bij schalke geweest stom konijn?

probeer anders de schalke fanclub uit enschede eens, zit bij r'bleek in de buurt......(maar dat weet je misschien al wel)
Oud 26-10-2004, 22:05
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 22:42 :
wel eens eerder bij schalke geweest stom konijn?

probeer anders de schalke fanclub uit enschede eens, zit bij r'bleek in de buurt......(maar dat weet je misschien al wel)
donderdag nog naar Schalke - Basel, ja fanclub zei dat al wat ik hiervoor zei
Oud 26-10-2004, 22:23
USPalermo
USPalermo is offline
aha, je gaat vast niet alleen voor het voetballen naar Schalke? bier und wurst....
Oud 27-10-2004, 03:43
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-10-2004 @ 14:55 :
Hij houdt geeneens van voetbal, als ik hem goed begrijp...
Anders wassie Ajaxcied geworden inderdaad
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 23:23 :
aha, je gaat vast niet alleen voor het voetballen naar Schalke? bier und wurst....
Oud 05-11-2004, 11:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik heb gister weer vol trots naar mijn club kunnen kijken. Wat een wedstrijd zeg. Auxerre kwam er absoluut niet aan te pas. Ik denk dat iedere voetbal-fan zich geen moment heeft verveeld... En Huysegems begint ineens te scoren.

Jammer dat Utrecht en Feyenoord punten hebben laten liggen. Voor Feyenoord is het nog geen ramp, maar voor Utrecht is de Uefa-cup zo goed als voorbij.

Maar als AZ wekelijks zo gaat spelen als gister-avond worden we nog kampioen ook als we niet uitkijken...
Oud 05-11-2004, 11:43
USPalermo
USPalermo is offline
kampioen is ietwat hoog gegrepen, maar dat zal je ook wel niet serieus bedoelen

Maar ik hoop dat ze een heel eind komen in de UEFA-Cup, wat dat je van een kwart finale AZ-Ajax?
Oud 05-11-2004, 11:45
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Respect voor Az daar staat echt een goede groep, jammer dat ik de club verder niks vindt maar dit vind ik knap.

De tegenstander van Utrecht vond ik behoorlijk sterk hoewel Utrecht wel had moeten winnen. Hetzelfde geld voor Feyenoord.

Utrecht kan zich weer richting op de amstel cup heb ik het idee.
Oud 05-11-2004, 12:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind het nog steeds zonde dat Ramzi op de bank zit daar die kan zoveel clubs beter maken, heeft alleen de pech dat ie een Van Galen in topvorm voor zich heeft..
Oud 05-11-2004, 17:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AZ speelde echt super. En dat tegen een van de sterkste ploegen van de poule. De Fransen werden op zowat elk gebied afgetroefd door een sterk in vorm zijnd AZ.
Feyenoord, mja in Hongarije met 1-1 gelijk spellen is niet zo heel slecht gezien het sfeertje daar en het scheen ook wel een goede ploeg te zijn. Maar op de manier waarop gespeeld werd was minder.
Utrecht was zwak tegen de club met de mooiste naam ever voor een voetbalclub. Konden totaal geen vuist maken. Vreemd dat Booy het nog niet opgeeft na 2 kansloos verloren wedstrijden en een uitwedstrijd tegen Brugge in het verschiet.
Oud 06-11-2004, 09:47
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-11-2004 @ 18:37 :
AZ speelde echt super. En dat tegen een van de sterkste ploegen van de poule.
Onzin, AZ is op dit moment (en dat zei ik vorige week ook) een sterkere ploeg dan Auxerre.
Oud 06-11-2004, 11:52
S.C. Feijenoord
En dat was Budapest!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:27
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 06-11-2004 @ 12:52 :
En dat was Budapest!
Had je je goldcard wel meegenomen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 18:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-11-2004 @ 10:47 :
Onzin, AZ is op dit moment (en dat zei ik vorige week ook) een sterkere ploeg dan Auxerre.
Op papier waarschijnlijn niet. Op dit moment wel.
Oud 06-11-2004, 21:31
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-11-2004 @ 19:01 :
Op papier waarschijnlijn niet. Op dit moment wel.
Je sig...
Oud 08-11-2004, 13:09
S.C. Feijenoord
Citaat:
AGH schreef op 06-11-2004 @ 17:27 :
Had je je goldcard wel meegenomen?
Normaal altijd bij me! Zit altijd in het vakkie waar ook me AH-Bonuskaart, Airmiles, FreeBees, Blokkerkoopzegels zitten, nu was ik zowaar hem vergeten.

Maar toch wel de wedstrijd gezien, en zelfs nog een gedeelte vanuit het Feijenoordvak. We hebben alleen we wat jongens moeten ophalen bij het bureau.

Voor de rest had Budapest viel wel tegen eigenlijk. Raar land, nergens kan je normaal betalen, wisselgeld doen ze niet aan, en tappen gaat daar gewoon het snelst als jezelf achter die tap gaat staan.

Voor de rest alleen maar een hoop politie gezien, 3 verdwaalde Polen, en geen Fradi's. Misschien maar goed ook, maar je verwacht toch meer van zo'n trip.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:13
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 08-11-2004 @ 14:09 :
Normaal altijd bij me! Zit altijd in het vakkie waar ook me AH-Bonuskaart, Airmiles, FreeBees, Blokkerkoopzegels zitten, nu was ik zowaar hem vergeten.

Maar toch wel de wedstrijd gezien, en zelfs nog een gedeelte vanuit het Feijenoordvak. We hebben alleen we wat jongens moeten ophalen bij het bureau.

Voor de rest had Budapest viel wel tegen eigenlijk. Raar land, nergens kan je normaal betalen, wisselgeld doen ze niet aan, en tappen gaat daar gewoon het snelst als jezelf achter die tap gaat staan.

Voor de rest alleen maar een hoop politie gezien, 3 verdwaalde Polen, en geen Fradi's. Misschien maar goed ook, maar je verwacht toch meer van zo'n trip.
Dus de seksueel gefrustreerde alcoholisten hebben geen gebruik kunnen maken van goedkope vrouwen en drank voor een kwartje?
En hoe is het met die jongens die waren opgepakt?
Ik denk dat als je daar gaat slappen in een cel dat je wakker wordt als de ratten aan je linkerteen liggen te knabbelen en je ondertussen tien wormen hebt ingeslikt.

Je kunt in ieder geval zeggen dat je er geweest ben.
Verheft je status weer wat....!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:27
S.C. Feijenoord
Citaat:
AGH schreef op 08-11-2004 @ 18:13 :
Dus de seksueel gefrustreerde alcoholisten hebben geen gebruik kunnen maken van goedkope vrouwen en drank voor een kwartje?
En hoe is het met die jongens die waren opgepakt?
Ik denk dat als je daar gaat slappen in een cel dat je wakker wordt als de ratten aan je linkerteen liggen te knabbelen en je ondertussen tien wormen hebt ingeslikt.

Je kunt in ieder geval zeggen dat je er geweest ben.
Verheft je status weer wat....!
Goedkope drank en hoeren, vind je overal wel in Oost-Europa. Maar moet toch zeggen dat je beter in Tsjechië kan zijn, dan in Hongarije. Is in ieder geval mijn indruk.

Gasten maken het goed, werden vooral preventief opgepakt. Geen gezeur achteraf, en na (flink) wat babbelen konden ze mee. Cel bleek ook niet in zo heel goede staat, ze konden makkelijk de gang en dergelijke op.
Of ze nog een tetanusprik hebben moeten halen achteraf is mij niet bekend...ze zagen alleen wel wat groen zondag!

Voor me status was deze reis ook heel goed. Heb al een tattoo-ontwerp met "Budapest. I Was There"
Ga me niet vertellen dat jij die niet heb van Zwolle uit?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:38
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-11-2004 @ 21:27 :
Goedkope drank en hoeren, vind je overal wel in Oost-Europa. Maar moet toch zeggen dat je beter in Tsjechië kan zijn, dan in Hongarije. Is in ieder geval mijn indruk.

Gasten maken het goed, werden vooral preventief opgepakt. Geen gezeur achteraf, en na (flink) wat babbelen konden ze mee. Cel bleek ook niet in zo heel goede staat, ze konden makkelijk de gang en dergelijke op.
Of ze nog een tetanusprik hebben moeten halen achteraf is mij niet bekend...ze zagen alleen wel wat groen zondag!
Dat kan ook drugs en/of geďnfecteerde hoeren of dode hoeren zijn geweest.

En met wie werd het wedstrijdje flesjesgooien dan georganiseerd?
Of waren dat gewoon Hongaarse alcoholisten die ergens in een foute kroeg zaten?
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-11-2004 @ 21:27 :
Voor me status was deze reis ook heel goed. Heb al een tattoo-ontwerp met "Budapest. I Was There"
Ga me niet vertellen dat jij die niet heb van Zwolle uit?
Ik heb er een met ‘Mama, ik ben in Den Haag; nu nog terug.’
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:38
S.C. Feijenoord
Citaat:
AGH schreef op 10-11-2004 @ 18:38 :

Of waren dat gewoon Hongaarse alcoholisten die ergens in een foute kroeg zaten?
Was tijdens de vrijwillige loopcombi, waar zo'n 400 agenten waren opgetrommeld voor een evengroot aantal Feijenoordsupporters. Deze groep werd alleen langs een kroeg van Ferencvaros geleid, gevolg wat gooi- en smijtwerk en wat geschreeuw naar elkaar.
Mocht allemaal geen naam hebben..

Sfeer was heel anders dan tegen Millwall.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nette overwinning weer van AZ... De eerste helft was redelijk tot goed en door de 0-3 was het niet nodig om in de 2e helft nog risico's te nemen. De 2e helft was dan ook ongeveer het slechtste voetbal van dit seizoen.
Volgende week thuis de 'topper' tegen Glasgow Rangers.

Hoerenveen ook een knappe overwinning op Stuttgart.
En Utrecht... Tja.
Oud 26-11-2004, 15:54
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-11-2004 @ 14:55 :
En Utrecht... Tja.
Vergis je niet, Club Brugge heeft een erg sterk team. En utrecht draait gewoon niet lekker.
Oud 26-11-2004, 17:36
vreselijke fout
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-11-2004 @ 14:55 :

En Utrecht... Tja.
Oud 26-11-2004, 19:04
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-11-2004 @ 18:36 :
Sorry hoor maar ze kunnen niet echt potten breken dit seizoen in Europa dus zijn opmerking begrijp ik erg goed.
Oud 26-11-2004, 20:14
vreselijke fout
Ik erger me eigenlijk steeds meer aan die Brain-Damage met zijn gepats met AZ uitslagen, de AZ fans komen toch al als paddestoelen uit de grond trouwens.

En om dan weer neer te kijken op teams die de laaste jaren toch wat constanter zijn dan AZ daar erger ik me aan.
Oud 26-11-2004, 20:17
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-11-2004 @ 21:14 :
Ik erger me eigenlijk steeds meer aan die Brain-Damage met zijn gepats met AZ uitslagen, de AZ fans komen toch al als paddestoelen uit de grond trouwens.

En om dan weer neer te kijken op teams die de laaste jaren toch wat constanter zijn dan AZ daar erger ik me aan.
Ik vind beide club's niks eigenlijk, heb er niks tegen en ook niks mee.
Jij hebt trouwens wel een goed punt over AZ eigenlijk.

Maar ik wou alleen ff zeggen dat Utrecht zich niet echt leuk in de kijker speelt.
Oud 26-11-2004, 20:40
vreselijke fout
O ja ik heb trouwens ook weer een gezien dat de scheidsrechters in NL nog niet zo enorm slecht zijn er zijn slechtere
Oud 26-11-2004, 21:03
the Phitt
the Phitt is offline
en voorbij Griekenland, nu portugal nog en HCE heeft weer 3 CL plaatsen
Oud 26-11-2004, 21:06
the Phitt
the Phitt is offline
wat AZ betreft, zoveel fans zijn dr ook weer niet van. de Hout heb maar 8000 plekken, en het is bijna nooit uitverkocht.
Oud 26-11-2004, 21:10
Verwijderd
ach ja.... dat noemen ze ook wel gloryhunters
"supporters" die er alleen zijn als hun cluppie het goed doet, anders niet...
ik hekel die mensen maar ja.... zo komen de stadions wel vol
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:57
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
OMG... vreselijke fout jij zou net zo goed lopen 'patseren' als je club het zo goed zou doen. Niet zo kleinzerig.

En over dat 'neer kijken op andere teams' slaat ook nergens op. Ik geloof dat dat 'En Utrecht... Tja...' een beetje in het verkeerde keelgat geschoten is. Maar ze hebben Europees gezien dit jaar niets laten zien en dat valt me serieus van ze tegen. En dat baseer ik niet alleen op de wedstrijd tegen Brugge want dat is inderdaad gewoon een uitstekende ploeg.

En gloryhunters heb je altijd, ook bij AZ... Ik ben de laatste zijn die dat zou ontkennen. En dat hoort ook een beetje bij het succes. (Dit zal ook wel weer patserig over komen)
Oud 27-11-2004, 09:51
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-11-2004 @ 21:14 :

Ben je op je tenen getrapt ofzo? Het is toch logisch dat hij eventjes langs komt om (verdiende) felicitaties te ontvangen en eventjes te zeggen hoe trots hij wel niet is op zijn cluppie?

Ik vind ook dat AZ het prachtig doet in Europa en eigen land en dat kun je van utrecht niet zeggen.
Oud 27-11-2004, 12:38
vreselijke fout
Elke of 2 keer in de week begint een beetje vervelend te worden vind ik. Wordt dan ook tijd dat AZ weer eens tegen wat nederlagen aan gaat lopen

'En Utrecht... Tja... heb ik dan blijkbaar verkeerd ingeschat ik schatte dat in als arrogantie van zijn kant en dat terwijl AZ supporters zo'n hekel hebben aan Ajax.

Ik vind het voetbal van Az wel leuk maar de club zelf niet.

Trouwens heeft AZ tegenwoordig ook teletoeters

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:23
Gimme more beer
Nee, ik heb ook een hekel aan AZ als club, maar hij mag best blij zijn en hier een beetje lopen patsen met de resultaten. Zou jij ook doen.
Oud 27-11-2004, 14:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-11-2004 @ 13:38 :
Wordt dan ook tijd dat AZ weer eens tegen wat nederlagen aan gaat lopen

Zondag dus.
Oud 27-11-2004, 14:57
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-11-2004 @ 15:49 :
Zondag dus.
Ga er nou maar niet vanuit, grote kans dat ze zondag met 3 doelpunten verschil onderuit gaan. Als ze winnen, is dat heel leuk, maar ik zou er niet op rekenen.
Oud 27-11-2004, 14:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik had vooraf gezegt dat we 1 punt uit de wedstrijden Feyenoord-uit en AZ-thuis zouden pakken, dat zijn er tot nu toe al 2 meer dan verwacht dus ik hoop (logisch zou jij ook doen) dat we winnen maar ik verwacht het niet.
Oud 27-11-2004, 16:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-11-2004 @ 15:59 :
Ik had vooraf gezegt dat we 1 punt uit de wedstrijden Feyenoord-uit en AZ-thuis zouden pakken, dat zijn er tot nu toe al 2 meer dan verwacht dus ik hoop (logisch zou jij ook doen) dat we winnen maar ik verwacht het niet.
Vorig seizoen werd het nog net 1-1... Wijker als gelegenheids spits die vlak voor het einde nog voor ons scoorde.
Ook al zaten we toen in een mindere periode dan nu, toch hebben we het altijd moeilijk tegen jullie. 27 nov 2001 wonnen we voor het laatst van FC Groningen in een uitduel...
Oud 27-11-2004, 19:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- AZ: niets van gezien, wel weer een heel goed resultaat. Had niet verwacht dat het zó lekker zou gaan lopen. Zitten al met minstens 1 been in de volgende ronde.
- Heerenveen: leuk, verrassinkje. Stuttgart en Benfica zijn de moeilijkste tegenstanders, als je daar tegen een van de twee kan winnen, heb je een kans op doorgang naar de volgende ronde. Zagreb uit wordt heel belangrijk, misschien al wel beslissend voor Heerenveen.
- Utrecht: tja, had het wel verwacht dat ze verloren. Gewoon een maatje te klein om met de beste ploegen mee te kunnen. Wel raar dat ze sinds Brugge met 10 man kwam te staan veel minder gingen voetballen.

Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 21:32
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-11-2004 @ 20:19 :
- Utrecht: tja, had het wel verwacht dat ze verloren. Gewoon een maatje te groot om met de beste ploegen mee te kunnen.
Te klein
Oud 28-11-2004, 15:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-11-2004 @ 22:32 :
Te klein

Heb het al aangepast.
Reageren

Regels voor berichten