Citaat:
Armadillo1429 schreef op 02-09-2004 @ 19:33 :
Die clip heb ik nog niet gezien. Gelukkig, want ik denk niet dat ik dat langer dan 10 seconden kan verdragen...
Dynamite is inderdaad van het verschrikkelijkste wat er op de aarde gemaakt wordt. Die kip wat daarin zingt heeft - dacht ik - ook nog in De Bus meegedaan, en een half jaar in de bak gezeten voor grootschalige XTCsmokkel.
Huilen moet ik ervan, schreeuwen, janken en mijn oren gaan ervan flapperen.
Maar om één of andere reden kon dit nummer nooit in eender welk lijstje van mij terechtkomen. Superslecht, maar te marginaal. Anders kon ik net zo goed track 16 van Tuning Beats 14 selecteren. (Het zou me overigens niet verwonderen als dezelfde muzikale nitwit daar achter zit)
|
Zingt in dat nummer een vrouw mee dan? (het kan hoor, maar ik sluit me altijd af als ik het nummer hoor langskomen, helaas ken ik na 1x de tekst al...

)
De clip is iets met kippenpakken, hoepelende meisjes, een geanimeerd lelijk kuiken dat vliegt, een ouder kkoppel dat gaat dansen en een lolliezuigende sletterig uitziende griet, misschien is dat dat bus-wijf?
ieh... Maar ja, je gaat geen schoenen naar andermans tv werpen natuurlijk^^.
Jessica Simpson komt trouwens ook wel in de buurt, maar dat is vooral omdat ze zo gruwelijk dom is.
MKids verdienen een nominatie.
en nog wel heel wat.