Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 00:02
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 05-09-2004 @ 13:03 :
Echt, ik heb nog nooit zo'n enorme hoop onzin bij elkaar gezien.

En o9m jou mening even samen te vatten: volgens jou zijn alleen mensen die liefde uitstralen aantrekkelijk, en verder zijn er geen dingen die een persoon aantrekkelijker kunnen maken.
Leer gvd eens lezen, ik heb dat nergens gezegd. Ik zeg alleen dat uitstraling van liefde niet gebonden is aan intelligentie. Dat is integenstelling met de stelling die luidt "Intelligente mensen zijn meer aantrekkelijk"

Dat houdt dus niet in dat aantrekkelijkheid ALLEEN gebonden is aan uitstraling maar dat houdt in dat uitstraling gebonden is aan 1 van de factoren die je aantrekkelijk maakt en dat, Briseïs, is niet gebonden aan intelligentie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2004, 00:08
bobski
bobski is offline
hahaha domme snol je snapt er echt NIKS van he
Oud 06-09-2004, 00:12
WillKillForSex
Zo dan.. ik ben gelukkig niet de enigste die het snapt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 06-09-2004 @ 01:02 :
Leer gvd eens lezen, ik heb dat nergens gezegd. Ik zeg alleen dat uitstraling van liefde niet gebonden is aan intelligentie. Dat is integenstelling met de stelling die luidt "Intelligente mensen zijn meer aantrekkelijk"

Dat houdt dus niet in dat aantrekkelijkheid ALLEEN gebonden is aan uitstraling maar dat houdt in dat uitstraling gebonden is aan 1 van de factoren die je aantrekkelijk maakt en dat, Briseïs, is niet gebonden aan intelligentie.
Maar het punt van het topic was dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn dan domme en voor intelligente mensen is dat ook zo. Of ze nou liefde uitstralen of niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 00:39
WillKillForSex
Citaat:
Morgan schreef op 06-09-2004 @ 01:26 :
Maar het punt van het topic was dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn dan domme en voor intelligente mensen is dat ook zo. Of ze nou liefde uitstralen of niet.
Maar als je het zo bekijkt dan moet de stelling aangepast worden in "Stelling: Intelligente mensen zijn aantrekkelijker dan domme mensen"

Waar ik het over heb is dat liefde/uitstraling etc.etc. niet aan intelligentie is gebonden (tenzij je hersendood ben maar dat is een extreem geval) waardoor minder intelligente mensen ook aantrekkelijk KUNNEN zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 01:26
Verwijderd
Ja, intelligentere mensen zijn aantrekkelijker voor mij. Ik weet niet of het (nare man) ook 'wetenschappelijk' is aangetoond, maar het is en blijft dus altijd een mening.

De een voert ongeacht z'n eigen intelligentie bijna tot geen zware gesprekken, de ander continu.
Ik zit er een beetje tussenin, of ik intelligenter ben dan de gemiddelde nederlander weet ik niet, maar ik weet wel dat er een groooooot verschil zit tussen (ik geef het even een benaming) 'sociaal intelligent' en werkelijk 'nerd'-intelligent.
Onder sociaal intelligent versta ik gewoon de kennis die je bezit, onthoud, whatever over ook de kleine dingetjes van alles.
(ik geef mezelf als voorbeeld, kan even niets anders bedenken)

Als je mij een willekeurige vraag stelt over iets, weet ik (schijnbaar) meer daarover dan de gemiddelde nederlander. Terwijl ik er niet voor leer, er alleen zo nu en dan wat over lees, me interesseer en het klakkeloos in me opneem. Ik heb een erg goed inlevingsvermogen en een uitleg over iemand z'n gevoelens, gedachtengang en/of situatie heb ik nooit nodig om diegene te begrijpen.
DIT zie ik onder sociale intelligentie.

Daartegenover hoef je mij geen vragen te stellen over wiskundige stukken en met talen hoef je ook niet aan te komen (naast engels en nederlands). Ik doe mavo, maar volgens test toen ik 13 was ben ik 'begaafd'.

Een persoon met een hoge 'nerd'-intelligentie is meestal, en ik zeg expres meestal, op sociaal vlak wat minder capabel.
Gelukkig zijn er ook veel mensen die hun intelligentie goed 'onder controlle' hebben, er goed mee om kunnen gaan, en dat kunnen hele fijne mensen zijn.

De combinatie van beiden is ideaal, maar meestal niet het geval.

Pochen met intelligentie, anderen als inferieur zien en/of er bvb met mensen om je heen selectief kiezen is natuurlijk slecht. Dat je intelligenter bent betekent niet dat je boven 'de rest' staat.
Juist door deze gedachten; je superieur voelen, zie ik 'de intelligentere' als inferieur en zwak. Het is natuurlijk je boven een ander te plaatsen, maar je kunt ook te ver gaan.

'Domme' krachten zijn evenveel waard als 'intelligente' zielen, en daarbij soort zoekt soort.

Iig wil ik daarmee aangeven dat er 2 soorten van intelligentie zijn, en dat ik eigenlijk de sociale intelligentie vele malen meer kan waarderen dan de 'nerd'-intelligentie.
Ik geef eerlijk toe (ook uit ervaring) dat ik me niet kan vinden bij mensen, of een individu die vele malen 'onder mijn maat' zitten/zijn.
Ik hoef niet persé diepgaande gesprekken te voeren, maar als we het hier hebben over een significant partner is dit wel degelijk een pré.

(kijk maar naar mn spelling )
*is uit ge-blaat*

Om nog even toe te voegen om nog iets meer ontopic te blijven;
De hiervoor genoemde 'intelligentie' moet er natuurlijk wel afstralen, of iig redelijk duidelijk aanwezig zijn.
Aantrekkelijk is het als het uitgestraald wordt, en dit dus ook op de 'goede' manier wordt gebruikt.

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 01:33.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 03:36
WillKillForSex
Mooi gezegd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 06:48
Verwijderd
Bill Gates

Persoonlijk vind ik intelligentie niet belangrijk voor of ik iemand aantrekkelijk vind of niet, maar mensen moeten niet té dom zijn, en ze moeten mij wel begrijpen. Er zijn natuurlijk altijd mooie en minder mooie mensen, en die kunnen slim of niet slim zijn, dus qua uiterlijk denk ik niet dat er veel verschil zal zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:24
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Ik denk dat zowel de intelligentie als het emotioneel inlevingsvermogen veel uitmaken voor de aantrekkelijkheid.
Je kan misschien wel supepgoede gesprekken met iemand hebben, maar als je een bapaald gevoel wilt uitten en die persoon snapt dat niet of reageert daar totaal verkeerd op, dan vind ik dat ook niet prettig.
Natuurlijk is het fijn om ongeveer op het zelfde geestelijke niveau te zitten, maar ook een redelijk gelijk emotioneel niveau is voor mij belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 14:52
BananaSplit
BananaSplit is offline
kweenie.

Sommige wel, Sommige niet
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
thomaster87 schreef op 06-09-2004 @ 07:48 :
Bill Gates
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik intelligentie niet belangrijk voor of ik iemand aantrekkelijk vind of niet, maar mensen moeten niet té dom zijn, en ze moeten mij wel begrijpen. Er zijn natuurlijk altijd mooie en minder mooie mensen, en die kunnen slim of niet slim zijn, dus qua uiterlijk denk ik niet dat er veel verschil zal zijn...
Je hoeft niet intelligent te zijn om te kunnen programmeren, hoor.

Niet dat ik denk dat Gates niet intelligent is, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:31
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Ja, in principe mee eens maar het ligt ook wel aan het uiterlijk en de persoonlijkheid van de persoon.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:44
ABrules
ABrules is offline
Gates>> mja, als je intelligent bent kan je betere baan krijgen en meer centjes verdienen

geld maakt ook aantrekkelijker.

dus>> intelligentie+daardoor meer geld verdienen= aantrekkelijk
Oud 06-09-2004, 16:47
Optima
Optima is offline
als het een vrouw = nee

op een eerste date probeer ik altijd zo dom mogelijk over te komen, want zodra mannen doorhebben dat ik intelligenter ben dan zij, voelen ze zich bedreigd.

maar soms is het ook makkelijk om juist mannen die je niet moet erg af te schrikken door te zeggen: ik studeer cognitive neuroscience, eneeh..wat doe jij nu eigenlijk
Oud 06-09-2004, 17:35
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-09-2004 @ 17:47 :

op een eerste date probeer ik altijd zo dom mogelijk over te komen, want zodra mannen doorhebben dat ik intelligenter ben dan zij, voelen ze zich bedreigd.
Wow, dat is wel het meest sterkste voorbeeld dat ik ooit gezien heb. Het is waar, paringsrituelen, maatschappelijke druk, 'liefde', relaties, mijn god, wat is de mens een raar hypocriet wezen.

Oke, eerste date. Waarom heb je die date? Stel, je hoopt echt een levensparter te vinden, en dan eentje van het mannelijke geslacht. Nu ben jij zo intelligent dat alle mannen er bang voor zijn, behalve hele domme mannen, die hebben het niet door. Jouw 'oplossing' is dan om de man waarvan jij denkt dat het een potientiele levenspartner is voor de gek te houden door te doen alsof je dom bent, zodat hij niet geintimideert wordt. Wat dan na die eerste date?

Wat ga je doen? Je je hele leven dom houden om hem niet te intimideren!?

Laten we je denkwijze, en je logica, eens omdraaien. laten we eens rationeel gaan denken. We willen een man waarmee je gelukkig je leven kan leiden. Moet je dan een man hebben die geintimideert wordt door je intelligentie? Ja of nee? Nee, lijkt me. Dus welke mannen moeten we niet hebben? Juist, mannen die afgeschrikt worden door slimme vrouwen.

Oke stel, eerste date. De man moet zich niet geintimideert voelen door jouw intelligentie. Als hij dat wel is dan valt hij dus af en kan de date beter zo snel mogelijk eindigen. Dus, wat doe je dan? Juist, je doet jezelf zo intelligent mogelijk voor.

Mijn god, deze ga ik bewaren. Niks persoonlijks hoor, maar dit is denk ik het sterkste practijkvoorbeeld dat ik ooit gelezen heb voor de ideeen die ik graag heb over de interactie van mensen, vooral de gespannen relatie tussen twee mensen van de tegenovergestelde sekse.

Zo zie je maar weer dat intelligentie vaak goed tot dom gedrag kan leiden.
Oud 06-09-2004, 17:46
bobski
bobski is offline
nou brisëis post niks meer geloof ik he
Oud 06-09-2004, 17:47
sail fan
sail fan is offline
Ik ben het ermee oneens. Ik denk dat je kwa inteligentie nog best wel ver uit elkaar kunt liggen, maar kwa sociale aspecten moet het denk ik wel op 1 lijn liggen. Ik heb ook een review gelezen warin werd gezegd dat je aan boeren die niet eens fatsoenlijk nederlands kunnen praten niks hebt. Hier ben ik het echt totaal mee oneens. Deze mensen zijn harde werkers, en weten nog best wel veel. Mischien wete ze niks van computers, maar ga t land maar eens met ze op. Dan kun je nog best veel van ze leren. Ik ken ook nog wel wat boeren die op de universiteit zitten. dus is echt weer zo 'n ongegrond vooroordeel, dat helemaal nergens op slaat
Oud 06-09-2004, 17:50
Curunir
Curunir is offline
Ik ben het absoluut met deze stelling eens. Misschien hebben sommige mensen minder behoefte om met hun partner van gedachten te wisselen, maar het lijkt mij vreselijk als je dat eigenlijk niet goed kunt doen, omdat je een heel ander referentiekader/kennisniveau (want dat gaat vaak hand in hand) hebt.
Oud 06-09-2004, 17:57
Black-X
Black-X is offline
Hmm k zou je gelijk moeten geven met me universitaire opleiding

Maar toch ben ik het er niet helemaal meej eens... K heb vriendin die gewoon mavo heeft gedaan enzow en is heel lief meisje en heb ut nooit gezien als probleem dat ze niet intelligent is ofzow...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:00
Black-X
Black-X is offline
Citaat:
thomaster87 schreef op 06-09-2004 @ 07:48 :
Bill Gates
[afbeelding]

T geld dat ie door ze intelligentie heeft verdient maakt um misschien wel heel aantrekkelijk voor bepaalde vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:01
Futurist
Futurist is offline
Vind ik wel

Altijd beter dan een domme hunk
Oud 06-09-2004, 20:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
bobski schreef op 06-09-2004 @ 18:46 :
nou brisëis post niks meer geloof ik he
Ik dacht dat Morgan het wel duidelijk genoeg uitgelegd had. Niet nodig om dat te herkauwen lijkt me.
Oud 06-09-2004, 20:49
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 03-09-2004 @ 21:31 :
Geloof me, intelligent en nerd gaan lang niet altijd samen.
Dat weet ik, maar ik bedoel ook niet met té intelligent dat iemand een intelligentieniveau heeft dat de rest overstijgt, ik bedoel daarmee dat iemand niet de sociale vaardigheden heeft te compenseren voor het gemis aan mensen die op zijn/haar niveau funtioneren.

Maar sowieso zijn alle hoogbegaafden die ik ken enigzins contactgestoord. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar goed.

Zelf heb ik er vroeger ook last van gehad, moet ik toegeven. Maar sowieso is dat hele predicaat "hoogbegaafd" imo onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:57
WillKillForSex
Citaat:
Briseïs schreef op 06-09-2004 @ 21:40 :
Ik dacht dat Morgan het wel duidelijk genoeg uitgelegd had. Niet nodig om dat te herkauwen lijkt me.
Ahh dus je erkent je nederlaag! Heerlijk! 1-0!!!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:58
bobski
bobski is offline
nè nè nè
Oud 07-09-2004, 07:22
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ontopic:Intelligente mensen zijn aantrekkelijker...
Oud 07-09-2004, 08:17
Yora
Jah eigenlijk wel!! Gaat sowieso altijd om het totaalpakketje, maar het is wel een mooie addition als een jongen ook nog zijn brein kan gebruiken. duimpje omhoog dus!

Maar het is wel belangrijker voor mij dat hij over dingen dieper na kan denken enzo dan dat hij een whiz is ^-^
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 12:09
Verwijderd
intelligente mensen zijn inderdaad aantrekkelijker
maar dat geldt niet voor die nerds die met hun intelligentie lopen te pronken en denken dat ze zo superieur zijn.
dat gaat dan de irritante kant op

maar niets is zo irritant als een domme knapperd

ach ik kan in het geheel niet tegen mensen die dom zijn
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:00
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 07-09-2004 @ 01:57 :
Morgan weergaf precies mijn mening. En ik meen me te herinneren dat jij Morgan uiteindelijk gelijk gaf. Nederlaag?
Oud 07-09-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 06-09-2004 @ 17:47 :
als het een vrouw = nee

Ah, vandaar dat je altijd als zo'n schattig, verongelijkt dom gansje overkomt op MSN.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:17
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 07-09-2004 @ 01:57 :
Niet dus...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 17:10
WillKillForSex
Citaat:
Briseïs schreef op 07-09-2004 @ 15:00 :
Morgan weergaf precies mijn mening. En ik meen me te herinneren dat jij Morgan uiteindelijk gelijk gaf. Nederlaag?
Oh en misschien komt het ook nog in je op dat als ik Morgan gelijk geef er in Morgan's visie en mijn visie hierop een vergelijkenis is? En misschien als je echt heel hard gaat proberen je grijze massa te gebruiken kom je er achter dat jij mijn post verkeerd gelezen en geintepreteerd en gecombineerd heb met je eigen gedachtengang?

Lezen is zo moeilijk

Edit: Correctie, lezen is simpel, begrijpen is moeilijk. Excuus.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:09
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 06-09-2004 @ 02:26 :
lang verhaal
WTF heeft jou bezielt?
Oud 07-09-2004, 21:53
meisje
meisje is offline
Intelligente mensen zijn snel verveeld, dat is op zich wel een nadeel. Maar uiteraard zou ik nooit een dom persoon daten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 21:59
Maarten
Maarten is offline
Intelligente mensen zijn dus echt niet per definitie aantrekkelijker...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 22:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, niet mee eens. ik kan meer lol hebben met jongens die wat dommer zijn. die zijn gewoon grappiger
Oud 07-09-2004, 23:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 07-09-2004 @ 18:10 :
Oh en misschien komt het ook nog in je op dat als ik Morgan gelijk geef er in Morgan's visie en mijn visie hierop een vergelijkenis is? En misschien als je echt heel hard gaat proberen je grijze massa te gebruiken kom je er achter dat jij mijn post verkeerd gelezen en geintepreteerd en gecombineerd heb met je eigen gedachtengang?

Lezen is zo moeilijk

Edit: Correctie, lezen is simpel, begrijpen is moeilijk. Excuus.
Of je redeneert gewoon niet logisch. Of je begrijpt mij gewoon niet. Legio mogelijkheden.
Oud 08-09-2004, 09:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 07-09-2004 @ 23:03 :
ik kan meer lol hebben met jongens die wat dommer zijn. die zijn gewoon grappiger
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:30
dutch_chick
dutch_chick is offline
Citaat:
bracelance schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Wat denken jullie over de stelling dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn???
d8 het altijd wel maar ik ken nu een heel aantrekkelijk iemand en vind hem zo NIET intelligent!!!!!
Oud 08-09-2004, 20:40
Daevrem
Daevrem is offline
Pfff, laten we nu gewoon de stelling maken "Intelligentie is aantrekkelijk."

Anders zijn er steeds mensen die denken dat de stelling is dat intelligentie je fysiek aantrekkelijker maakt
Oud 08-09-2004, 21:12
annetjuh
annetjuh is offline
ik kijk niet naar het IQ van een ander.
Dat slaat nergens op. Ga je bij je eerste date een IQ test afleggen ofzo of zeg je hey ben je kapper sorry hoor maar je bent me te dom.
Het gedrag is belangerijker dan hun intelligentie lijkt mij maar mensen met een hoger IQ zijn vaak arrogant of nurds of het zit er tussen in
Oud 08-09-2004, 22:42
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 08-09-2004 @ 22:12 :
Dat slaat nergens op. Ga je bij je eerste date een IQ test afleggen ofzo of zeg je hey ben je kapper sorry hoor maar je bent me te dom.
Het gedrag is belangerijker dan hun intelligentie lijkt mij maar mensen met een hoger IQ zijn vaak arrogant of nurds of het zit er tussen in
Je bent me te dom.
Oud 08-09-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 08-09-2004 @ 22:12 :
Zelfs voor een havoscholier vind ik je niet echt slim overkomen. Is kapper worden soms een kinderdroom van je?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 22:57
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-09-2004 @ 23:52 :
Zelfs voor een havoscholier vind ik je niet echt slim overkomen. Is kapper worden soms een kinderdroom van je?
Doet ze havo?
Oud 09-09-2004, 01:41
LoneLover
LoneLover is offline
Volgens mij is de stelling volledig foutief.

Ff toelichten natuurlijk:

Aantrekkelijkheid is in de eerste plaats iets dat steunt op uiterlijk. Dat heeft natuurlijk te maken met hoe iemand er uit ziet, wat ie aan heeft maar ook met de manier van wandelen, handelingen doen, kortom, het totale visuele aspect. Dit geheel is trouwens ook helemaal subjectief, wat de ene een aantrekkelijk uiterlijk vind is voor iemand anders ongetwijfeld een pak minder aantrekkelijk. Gelukkig maar ...

Dan komt de stap verder, je gaat effectief interactie hebben met die persoon. En dan komen andere dingen bovendrijven, vooral sociale vaardigheden. Taalgebruik, humor, LIJFGEUR (vaak onbewust erg belangerijk volgens sommige studies, ik heb het dan niet over een kwalijke lijfgeur maar over feromonen) en intresses ... Dit alles is op het niveau van een vluchtig gesprek zonder veel diepgang.

De laatste stap is dan waar intelligentie en kennis van belang worden. Diepere gesprekken waarbij je aantrekkelijkheid zoekt op geestelijk niveau. En hier wil ik een groot onderscheid maken tussen kennis en inteligentie. Deze hebben namelijk niet al te veel met elkaar te maken. Je kan prima erg veel weten zonder bijzonder inteligent te zijn. Ook het omgekeerde komt voor. Nu is het zo dat geen van die combinaties garant staan voor aantrekkelijkheid maar wel enkele combinaties garant staan voor ON aantrekkelijkheid.

Kennis is op zich een pak minder bepalend om aantrekkelijk te zijn omdat het een flexibel gegeven is, je bent immers nooit te oud om bij te leren. Inteligentie is statisch of toch grotendeels.

Een persoon A die minder inteligent is dan persoon B zal voor persoon B minder aantrekkelijk zijn. We spreken over een significant verschil natuurlijk. Omgekeerd is onvoorspelbaar en hangt vooral dan af van hoe de minst inteligente persoon hier mee omgaat. Is die persoon geintimideerd door de andere persoon zijn inteligentie dan zal er geen sprake zijn van aantrekking en is er geen probleem, beide personen vinden elkaar neit aantrekkelijk en ze gaan elk hun eigen weg uit. Dit valt zeker voor als het verschil ERG groot is.

Is het verschil minder significant is er kan op de volgende situatie: De minst inteligente persoon heeft een soort ontzag/bewondering voor de inteligentere persoon en aanvaard zijn eigen mindere inteligentie waardoor er zekjer aantrekking kan zijn tot de inteligentere persoon. Van de andere kant is er dan weer twijfel, de meest inteligente persoon word immers niet frontaal geconfronteerd met de mindere inteligentie van de andere en kan dus mischien wel plezier scheppen uit het stimuleren van de ander. Of het omgekeerde is waar en die persoon is het type dat liever zelf uitgedaagd word.

Kortom, veel dommer zijn is onaantrekkelijk, al de rest is situatie afhankelijk.

(dit is net als het kerkblad, iedereen krijgt het in z'n bus maar niemand zal het lezen )
Oud 09-09-2004, 08:16
Verwijderd
Intelligentie speelt wel mee, naast uiterlijk en karakter van de persoon.
Ik zou niet met een leeghoofd een relatie kunnen aangaan, want ik wil ook een keer bijvoorbeeld lekker kunnen discussieren over het een of het ander. Dat je elkaar scherp houdt. Dat je van elkaar kunt leren.

@J-tjuh: In het kader van dom: beetje domme opmerking om te zeggen dat jongens die dommer zijn, grappiger zijn. Dit ligt totaal niet aan de hoeveelheid intelligentie, maar aan hun gevoel voor humor en of jou deze vorm van humor bevalt of niet.

En ach, Sovreze heeft ook al alles gezegd
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:54
Verwijderd
Ja, ik vind intelligentie aantrekkelijk.

Of: Ik vind domme mensen heel onaantrekkelijk, wat eigenlijk meer het geval is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:34
boer
boer is offline
Citaat:
sail fan schreef op 06-09-2004 @ 21:17 :
Ik ben het ermee oneens. Ik denk dat je kwa inteligentie nog best wel ver uit elkaar kunt liggen, maar kwa sociale aspecten moet het denk ik wel op 1 lijn liggen. Ik heb ook een review gelezen warin werd gezegd dat je aan boeren die niet eens fatsoenlijk nederlands kunnen praten niks hebt. Hier ben ik het echt totaal mee oneens. Deze mensen zijn harde werkers, en weten nog best wel veel. Mischien wete ze niks van computers, maar ga t land maar eens met ze op. Dan kun je nog best veel van ze leren. Ik ken ook nog wel wat boeren die op de universiteit zitten. dus is echt weer zo 'n ongegrond vooroordeel, dat helemaal nergens op slaat
Sinds wanneer zijn boeren dom?
Oud 09-09-2004, 16:36
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
donder toch mooi op! heb zelf vmbo gedaan maar dat boeit verder niet! bij mij zaten ookj lelijke wijven maar ook echt wel vet fijn! maar kom je op het atheneum enzo die lui die zijn me lelijk niet wijs gewoon ik houd het op havo klanten die zijn vaak wel fijn!

groeten!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 09-09-2004 @ 17:36 :
donder toch mooi op! heb zelf vmbo gedaan maar dat boeit verder niet! bij mij zaten ookj lelijke wijven maar ook echt wel vet fijn! maar kom je op het atheneum enzo die lui die zijn me lelijk niet wijs gewoon ik houd het op havo klanten die zijn vaak wel fijn!

groeten!
Niet alleen uiterlijk bepaald aantrekkelijkheid.
Reageren

Regels voor berichten