![]() |
||
Citaat:
Dat houdt dus niet in dat aantrekkelijkheid ALLEEN gebonden is aan uitstraling maar dat houdt in dat uitstraling gebonden is aan 1 van de factoren die je aantrekkelijk maakt en dat, Briseïs, is niet gebonden aan intelligentie. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar ik het over heb is dat liefde/uitstraling etc.etc. niet aan intelligentie is gebonden (tenzij je hersendood ben maar dat is een extreem geval) waardoor minder intelligente mensen ook aantrekkelijk KUNNEN zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat ik denk dat Gates niet intelligent is, maar toch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oke, eerste date. Waarom heb je die date? Stel, je hoopt echt een levensparter te vinden, en dan eentje van het mannelijke geslacht. Nu ben jij zo intelligent dat alle mannen er bang voor zijn, behalve hele domme mannen, die hebben het niet door. Jouw 'oplossing' is dan om de man waarvan jij denkt dat het een potientiele levenspartner is voor de gek te houden door te doen alsof je dom bent, zodat hij niet geintimideert wordt. Wat dan na die eerste date? Wat ga je doen? Je je hele leven dom houden om hem niet te intimideren!? Laten we je denkwijze, en je logica, eens omdraaien. laten we eens rationeel gaan denken. We willen een man waarmee je gelukkig je leven kan leiden. Moet je dan een man hebben die geintimideert wordt door je intelligentie? Ja of nee? Nee, lijkt me. Dus welke mannen moeten we niet hebben? Juist, mannen die afgeschrikt worden door slimme vrouwen. Oke stel, eerste date. De man moet zich niet geintimideert voelen door jouw intelligentie. Als hij dat wel is dan valt hij dus af en kan de date beter zo snel mogelijk eindigen. Dus, wat doe je dan? Juist, je doet jezelf zo intelligent mogelijk voor. Mijn god, deze ga ik bewaren. ![]() Zo zie je maar weer dat intelligentie vaak goed tot dom gedrag kan leiden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar sowieso zijn alle hoogbegaafden die ik ken enigzins contactgestoord. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar goed. Zelf heb ik er vroeger ook last van gehad, moet ik toegeven. Maar sowieso is dat hele predicaat "hoogbegaafd" imo onzin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lezen is zo moeilijk ![]() Edit: Correctie, lezen is simpel, begrijpen is moeilijk. Excuus. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie meiden/vrouwen/dames belangrijk? JeffreyH | 130 | 26-11-2006 17:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Adam & Eva Nickson | 70 | 28-05-2005 14:35 | |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |