Het verslag(copy-paste uit fb)
Het was weeeeeer masterlijk gewoon. Lekkere set met veel nieuwe nr's maar natuurlijk ook hun fat of the land hits Smack my bitch up, Firestarter en Breath. Verder nog Poison en mindfields en Their Law. Voor de rest allemaal nieuw werk, maar het klonk echt vet
Uiteindelijk waren ze met z'n 3en en een drummer en gitarist. De set was in het totaal ongeveer een uur en een kwartier wat prima was vond ik. Ik was met een aardige gang gegaan van 9 mensen en dus konden we de pit domineren
Verder was The Dj-set van the freestylers wel lekker met als opener Out of space, gelijk na het optreden van The Prodigy dus iedereen die wilde uitrusten rende als een gek terug
Chicks on Speed stelde geen ruk voor. Een te zachte beat en te statische show. Zij speelden ook maar van 23.00 tot 23.30, waarna ze veel bier over zich heen kregen.
Daartussen zat Dj Ed, die ik nog niet kende maar aardig de beuk erin gooide. om 00.30 strak stond the prodigy ostage, maar kan nog steeds niet meer herrineren wat het openingsnr was. Daarna kwam iig Their Law.
Het dance publiek vermengde zich best goed met het alternatievere publiek die echt alleen voor The Prodigy kwamen en de sfeer was dus wel relaxe. Tijdens The Prodigy wel wat echte opstootjes maar dat stelde nou ook weer niet veel voor. Keith Flint kreeg trouwens van een hysterisch wijf handboeien tegen z'n kop aangesmeten en bloedde vet hevig.
gelukkig kwam die alweer snel terug maar er zaten wel dikke wonden. Maxim lachte hem uit

Verder was er een kleine leegloop te constateren na The Prodigy.
Om 01/45 The freestylers dus in de hoofdzaal als dj-set en om 02.00 tot 04.30 Benny Benassi in de tweede zaal (het lounge gedeelte was omgebouwd met gordijnen en lichten etc.) Hij heeft nog m'n kaartje gesigneerd en heb z'n telnr van z'n management

Verder draaide die lekker stevige techno/acid.
Uiteindelijk sloot Joris Voorn het geheel af tot een uur of 06.30.
Ik heb me prima vermaakt en als er een revolution 4 komt zal ik er bijzijn.