![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er was ook eens zo'n zwerver die aan een man die voorbijliep vroeg wat ie van de Russen vond. ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In Vught hebben we een goede daklozenkrant verkoper, die man zit niet aan de drugs, let op diefstal en heeft een hele lieve hond waar ie heel goed voor zorgt
|||
Verwijderd
|
MieX schreef op 14-09-2004 @ 13:22 :
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Mark: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik generaliseer nu wel een beetje, maar ik vind zowiezo mensen die drugs gebruiken dom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien kun je ze in contact brengen met Ratelband? Ben je er meteen vanaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
haaitje: Als je het al niet snapt als je het gefietst hebt zul je de uitleg ook niet begrijpen
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Als je hem je boterham aanbiedt zal hij eerst zorgvuldig uitzoeken wat er op zit waarna het binnen een seconde naar binnen is gewerkt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
ontopic: Hier in ZN hebben we ook een paar figuren die niet helemaal in orde zijn. Voor de Appie zit zo'n kerel met straatkranten die de hele tijd aan het zingen is. Ik woon hier al drie jaar, en ik heb die gast nooit anders horen zingen dan dat ene liedje. trrrk: "waarom zingt die man?" ik: "om meer krantjes te verkopen." trrrk (geagiteerd): "ik geloof niet dat het echt helpt." En we hebben natuurlijk die klootzak van nummer 6, Montfort. Bijna iedereen in Schiedam kent die naam, en is blij dat hij niet bij hen in de buurt woont. Maar die mongool woont bij mij in de straat ![]() Het is een harde kern van een ouwe knar (opa) en z'n zoon die ook zo vies is met zo'n grote baard en stinkt enzo. Dan heb je nog die gestoorde dochter van die kerel die in't gesticht zit, en er komen wel eens andere sociaal minder bedeelden over de vloer. Dat zijn dan 'vrienden' van die lui.. Waaronder twee verschrikkelijke kinderen die alleen maar kunnen schreeuwen. Arghl. Pas is hun huis nog ontruimd. Het is onwijs jammer dat ze niet uitgezet werden, want dan was het hier in de straat feest geweest. Er zijn wel vijf van die containers met puin uit de kelder van dat huis gehaald. Wat zou het eigenlijk kosten om een paar mensen om zeep te laten helpen? Dan stijgt de waarde van m'n huis weer.
||
Citaat:
of dood.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |