Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2004, 21:29
Verwijderd
het is voortijdig genoeg gehyped, wat ik heb gezien vond ik niet bijzonder, ik heb geen geld, ergo ik ga geen H&M binnen morgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2004, 21:37
Verwijderd
Ik ga morgen even dat shirtje met het hoofd van Karl Lagerfeld scoren
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:38
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
waarom
Oud 11-11-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-11-2004 @ 19:45 :
Die in de koopgoot??
Citaat:
Rotterdam (Beursplein + Lijnbaan)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 22:34
Verwijderd
Ik ga gewoon om 09.30 naar de winkel lopen hoor
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 11-11-2004 @ 23:34 :
Ik ga gewoon om 09.30 naar de winkel lopen hoor
toch niet utrecht heh kutje?

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:43
Gadje
Gadje is offline
ik ga morgen ook maar eens in utrecht kijken
kijken of die ophef wel nodig was
ben stiekem wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:47
bracelance
bracelance is offline
altijd wel leuk om iets aparts aan te trekken...
Oud 12-11-2004, 09:05
Poppycock
Poppycock is offline
ik baal dat ik nu niet in de h&m sta.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 09:13
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
tsja... straks lopen er duizenden mensen met de kop van Karl... mij niet gezien! Moet wel een beetje allure hebben.
Oud 12-11-2004, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 12-11-2004 @ 10:05 :
ik baal dat ik nu niet in de h&m sta.
ik niet...gezien de drukte misschien of sowieso, die kleren blijven heus wel liggen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 09:19
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 12-11-2004 @ 10:15 :
ik niet...gezien de drukte misschien of sowieso, die kleren blijven heus wel liggen hoor
ja en het is verder niet heeel bijzonders tenminste ik hou niet zo van zwrrt wit maar ik wil alleen dat shirtje met zn hoofdje en dan zo'n jurkje ofzo.
En nu heb ik even de ov van mn zus gekregen dus als ik wil kan ik er zooo heen, maar ik ben gister ook al niet op school geweest dus nu weet ik niet wat ik moet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 09:23
ellen16
ellen16 is offline
Ik kom maandag in Enschede en dat zie ik wel of er nog wat hangt. Meeste mensen hier weten niet eens wie Karl Lagerfeld is, dus misschien hangt er maandag nog wel wat. Niet dat ik dan wat koop, t geld is op.
Oud 12-11-2004, 10:04
Verwijderd
ik ben netgeweest,sotnd om kwart voor tien voor de deur en het was al druk,na 10 minuten waren alle shirts op
maar ik heb er een ,toen ik er ook nog een voor iemand anders wou gaan halen was alles op,nog enkele xxl's en wat parfum,maar verder alles weg,bij de vrouwen was het helemaal gekkenwerk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 10:12
Briseïs
Briseïs is offline
Misschien ga ik vanmiddag wel even naar Leiden.
Oud 12-11-2004, 10:44
Verwijderd
ik ben net ook geweest!!!
dikke drukte daar, echt niet normaal.
volgens mij is in arnhem nu ook wel zo alles wel op.

ik heb een ring gekocht, en een satijne jurkje met kant
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 11:10
Poppycock
Poppycock is offline
jeetje dat word dan voor mij niets als het zo druk is

maarjaa leuk dat het leuk was iig
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 12-11-2004 @ 10:19 :
ja en het is verder niet heeel bijzonders tenminste ik hou niet zo van zwrrt wit maar ik wil alleen dat shirtje met zn hoofdje en dan zo'n jurkje ofzo.
En nu heb ik even de ov van mn zus gekregen dus als ik wil kan ik er zooo heen, maar ik ben gister ook al niet op school geweest dus nu weet ik niet wat ik moet doen.
ach misschien wil ik er ook wel wat van kopen maar ik sta niet te dringen voor die winkel ofzo trouwens niet dat ze die collectie nu meteen hebben in doetinchem..maarja ik heb ook ov dus ik zou natuurlijk het halve land af kunnen reizen, maar ik ben lui
maar misschien kom je wle iemand uit je klas tegen, echt zovan: hej jij was toch ziek? ja uhm...was?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 11:28
Verwijderd
In Utrecht was het ook gekkenhuis.

Ik heb 2 shirtjes, een witte blouse en een satijnen hemdje

Ze riepen trouwens om dat ze morgen ook nog een kleine voorraad binnenkrijgen...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 11:46
thunder110
thunder110 is offline
ik heb het zwarte satijnen jurkje met kant, de witte blouse en een zwart rokje! morgen komter nog een kleine lading bij de Kalvertoren zeiden ze.
Oud 12-11-2004, 11:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
kut man ik heb geen geld
Oud 12-11-2004, 12:04
Verwijderd
Ik vond de reclame wel leuk.
Anyway, ik ga niet & het heeft toch geen nut meer.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:07
rodina
rodina is offline
God en dan te bedenken dat ongeveer 3 kwart van de mensen die hier komt beweert niet op merken te geilen en vervolgens ligt iedereen uren van te voren voor een shirtje van Lagerfeld bij de H&M.

Christus, spaar dan door en koop een echt shirtje of aanverwant artikel wat wel langer mooi blijft dan 4 keer wassen.
Oud 12-11-2004, 12:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
rodina schreef op 12-11-2004 @ 13:07 :
God en dan te bedenken dat ongeveer 3 kwart van de mensen die hier komt beweert niet op merken te geilen en vervolgens ligt iedereen uren van te voren voor een shirtje van Lagerfeld bij de H&M.

Christus, spaar dan door en koop een echt shirtje of aanverwant artikel wat wel langer mooi blijft dan 4 keer wassen.
zeikerd
Oud 12-11-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:

Alle fashion-nono's van het forum ellebogend door de H&Ms des lands om een Karl-shirt te bemachtigen, oh my god can I puke
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:10
wup
wup is offline
vond er weinig bijzonders aan... sterker nog, het meeste vond ik echt niet mooi! ( voor zover ik wat heb kunnen zien) wát een drukte.. ongelooflijk. iedereen kleed zich midden in de winkel om enzo.. en dan die rij bij de kassa...

en ik wou alleen maar een broek ruilen..

ja.. ik had beter een andere dag uit kunnen zoeken
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:14
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:

ik geil niet op merken ik geil op ontwerpers.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 12-11-2004 @ 13:14 :
ik geil niet op merken ik geil op ontwerpers.
Nou dan ben je bij H&M wel helemaal op je plek ja
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:24
rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-11-2004 @ 13:16 :
Nou dan ben je bij H&M wel helemaal op je plek ja
idd.

Ik geil op ontwerpers. Ongetwijfeld. Als je echt op ontwerpers zou geilen zou je het pertinent weigeren om bij een winkel als de h*m een kledingstuk te kopen waar een hoofd van in dit geval Lagerfeld afgebeeld is. Puur uit principe.
En doe je dat niet, het zal mijn een zorg zijn maar dan moet je niet aan komen met 'ik geil op ontwerpers'. Dan is het 'ik geil op naam en wat die man verder doet weet ik niet'.
Nogmaals spaar door en koop dan een 'echt' kledingstuk van die ontwerper.
Oud 12-11-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 12-11-2004 @ 13:24 :
idd.

Ik geil op ontwerpers. Ongetwijfeld. Als je echt op ontwerpers zou geilen zou je het pertinent weigeren om bij een winkel als de h*m een kledingstuk te kopen waar een hoofd van in dit geval Lagerfeld afgebeeld is. Puur uit principe.
En doe je dat niet, het zal mijn een zorg zijn maar dan moet je niet aan komen met 'ik geil op ontwerpers'. Dan is het 'ik geil op naam en wat die man verder doet weet ik niet'.
ja niet iedereen gaat met het geld van pappie en mammie naar dure kleding zaken lieve schat. voor studentjes zoals ik die alles z elf betalen is dit best leuk ja. vooral als je meerdere kledingstukken per maand wilt ipv 1 duur ding.
en het was erg leuk en lachwekkend en beschamend, ik ben de winkel in en uitgerent, en heb wat ik wou, dat satijne jurkje, want de rest was lelijk, op de wolle jassen na, maar die waren te duur.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:44
rodina
rodina is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 12-11-2004 @ 13:37 :
ja niet iedereen gaat met het geld van pappie en mammie naar dure kleding zaken lieve schat. voor studentjes zoals ik die alles z elf betalen is dit best leuk ja. vooral als je meerdere kledingstukken per maand wilt ipv 1 duur ding.
en het was erg leuk en lachwekkend en beschamend, ik ben de winkel in en uitgerent, en heb wat ik wou, dat satijne jurkje, want de rest was lelijk, op de wolle jassen na, maar die waren te duur.
Als je probeert te suggereren dat ik alles van pappie krijg, heb je het fout.
Je kan die Lagerfeld collectie bij de h*m ook kopen omdat je het supermooi vindt, i don't care, maar ik vind het raar om te lezen, 'ik geil op ontwerpers dus ik ren naar de h*m'
Oud 12-11-2004, 12:46
Verwijderd
Zeg dan gewoon 'ik geil op kleding en ik geil op de naam Karl Lagerfeld want dat klinkt bekend en duur'.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:50
rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-11-2004 @ 13:46 :
Zeg dan gewoon 'ik geil op kleding en ik geil op de naam Karl Lagerfeld want dat klinkt bekend en duur'.
Juist

Als bijvoorbeeld La Perla bij de H&M zou verschijnen of bij de V&D, zou ik het niet meer kopen. Heel simpel, het moet wel een beetje exclusief blijven. Dat het nu al bij de Bijenkorf hangt is al op het randje.
Hetzelfde principe als D*G een schoenenlijn zou uitgeven voor in de schoenenreus.
Oud 12-11-2004, 12:53
Verwijderd

Ik ben het verder niet eens met rodina ofzo, ik ben namelijk niet eens echt designergeil, meer gewoon kledinggeil in het algemeen en ik koop zelden iets echt duurs, maar toch vind ik die Karl Lagerfeld meets Hennes-actie een beetje sneu, om eerder genoemde redenen. Polderhip
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:57
rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-11-2004 @ 13:53 :

Ik ben het verder niet eens met rodina ofzo, ik ben namelijk niet eens echt designergeil, meer gewoon kledinggeil in het algemeen en ik koop zelden iets echt duurs, maar toch vind ik die Karl Lagerfeld meets Hennes-actie een beetje sneu, om eerder genoemde redenen. Polderhip
Polderhip

En kledinggeil. Ik houd van kleding, ik houd van mooie designkleertjes, goede ontwerpers, maar het is geen must alleen bij lingerie dan
Exclusiviteit is wel een pré, of dat nou om vormgeving gaat, of om kwaliteit.
Oud 12-11-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 12-11-2004 @ 13:57 :
Polderhip

En kledinggeil. Ik houd van kleding, ik houd van mooie designkleertjes, goede ontwerpers, maar het is geen must alleen bij lingerie dan
Exclusiviteit is wel een pré, of dat nou om vormgeving gaat, of om kwaliteit.
Het is natuurlijk ook de manier waarop je het draagt... Je kunt H&M en tweedehands Noordermarkt-spul zodanig combineren dat het er bij wijze van spreken uitziet als Gaultier prêt-à-porter
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:11
rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-11-2004 @ 14:01 :
Het is natuurlijk ook de manier waarop je het draagt... Je kunt H&M en tweedehands Noordermarkt-spul zodanig combineren dat het er bij wijze van spreken uitziet als Gaultier prêt-à-porter
Juist
Oud 12-11-2004, 13:13
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
wup schreef op 12-11-2004 @ 13:10 :
en ik wou alleen maar een broek ruilen..
hahaha

Ik heb de opening op tv gezien...een en al drukte. Karl Lagerfeld kledij daalt echt wel in prestige op die manier.
Ach ja, niet uit te drukken...het was gewoon laag.

Oh, en ik geil niet op merkkledij
Oud 12-11-2004, 13:17
Briseïs
Briseïs is offline
Ik was van plan om straks even naar Leiden te gaan, maar als het zo druk is ga ik niet hoor.
Oud 12-11-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 12-11-2004 @ 13:46 :
SPIJKER OP DEN KOP !
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:07
100%hallal
100%hallal is offline
Als je een echte fashionista bent, draag je zo'n t-shirtje op zo'n manier dat je heel orgineel bent. That's my style!

ps: Ik kan zondag pas heen.....
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:08
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
rodina schreef op 12-11-2004 @ 13:24 :
idd.

hoi ik vat alles heel serieus op en jij ?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:12
Gadje
Gadje is offline
k heb net de collectie gezien en zo heel geweldig vind ik het niet.
het is alleen de naam, als het niet van hem was was het lang niet zo hard gegaan, ik vind de ringen en kettingen nog een beetje leuk.
het is netzoals viktor&rolf voor dat belgische postorderbedrijf
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:12
Poppycock
Poppycock is offline
Ik draag bijna geen merken. Als ik zou willen zou ik merk kleding willen kopen maar ik vind het te duur en ookal vind ik vaak kleding wel mooi, de prijs staat me niet aan.
Eerder ging ik vaak met me ouders in Laren winkelen en kocht daar geregeld wat.
Nu heb ik vrij weinig met merkjes en hoef ik ook niet persé 60 eurie voor een shirt neer te leggen [dat vind ik al duur ja].

Lagerfeld heeft mooie kleding, en dat lagerfeld nu voor het eerst met wat goedkopere stoffen heeft gewerkt om zo ook een groep mensen die van zijn kleding houd in zijn creaties te kunnen laten lopen, vind ik leuk.

Het heeft er niet mee te maken dat je persé in een lagerfeld wilt lopen, want volgens mij kun je niet echt een 'hoog aanzien' krijgen door in een h&m'tje by lagerfeld te lopen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:17
Teun
Teun is offline
Haha, sukkels.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:43
Verwijderd
Hmm ik ben even in Den Haag langsgegaan, maar het was zo druk dat ik snel weer weggevlucht ben. Bah.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 12-11-2004 @ 16:43 :
Hmm ik ben even in Den Haag langsgegaan, maar het was zo druk dat ik snel weer weggevlucht ben. Bah.
Ja, dat had ik in Eindhoven. Had echt geen zin om tussen die drukte te gaan staan met mensen die staan te ruzieën over een shirtje. Ben meteen weggevlucht. Zonder shirt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:19
battlestar
battlestar is offline
wat een drukte om niets als ik het zo lees..
ik heb net even gekeken op de site en vind de kleren die daar getoond worden niet eens echt mooi, heel standaard & basic en volgens mij zou je het niet eens als 'een lagerfeld' herkennen als het labeltje er niet aan zou hangen.. en mensen die massaal die collectie plunderen
al was het door de dalai lama ontworpen..

een hype die vergelijkbaar is met de corneille-collectie bij blokker
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:00
Verwijderd
hmmmmm ik ging liever slapen, weet dus ook niet of het wat is...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:15
ZerO
ZerO is offline
Ik was vandaag rond 2 uur in Den Bosch naar de h&m geweest, vond het niet echt bijzonder dus niks gekocht. Toen was het ook niet echt druk meer en de leukste dingen waren uiteraard weg ach ja.
Reageren

Regels voor berichten