Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 23:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nu heb ik even de ov van mn zus gekregen dus als ik wil kan ik er zooo heen, maar ik ben gister ook al niet op school geweest dus nu weet ik niet wat ik moet doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar misschien kom je wle iemand uit je klas tegen, echt zovan: hej jij was toch ziek? ja uhm...was? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alle fashion-nono's van het forum ellebogend door de H&Ms des lands om een Karl-shirt te bemachtigen, oh my god can I puke ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geil op ontwerpers. Ongetwijfeld. Als je echt op ontwerpers zou geilen zou je het pertinent weigeren om bij een winkel als de h*m een kledingstuk te kopen waar een hoofd van in dit geval Lagerfeld afgebeeld is. Puur uit principe. En doe je dat niet, het zal mijn een zorg zijn maar dan moet je niet aan komen met 'ik geil op ontwerpers'. Dan is het 'ik geil op naam en wat die man verder doet weet ik niet'. Nogmaals spaar door en koop dan een 'echt' kledingstuk van die ontwerper.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het was erg leuk en lachwekkend en beschamend, ik ben de winkel in en uitgerent, en heb wat ik wou, dat satijne jurkje, want de rest was lelijk, op de wolle jassen na, maar die waren te duur. |
![]() |
||
Citaat:
Je kan die Lagerfeld collectie bij de h*m ook kopen omdat je het supermooi vindt, i don't care, maar ik vind het raar om te lezen, 'ik geil op ontwerpers dus ik ren naar de h*m'
||
Citaat:
![]() Als bijvoorbeeld La Perla bij de H&M zou verschijnen of bij de V&D, zou ik het niet meer kopen. Heel simpel, het moet wel een beetje exclusief blijven. Dat het nu al bij de Bijenkorf hangt is al op het randje. Hetzelfde principe als D*G een schoenenlijn zou uitgeven voor in de schoenenreus.
||
Citaat:
![]() En kledinggeil. Ik houd van kleding, ik houd van mooie designkleertjes, goede ontwerpers, maar het is geen must alleen bij lingerie dan ![]() Exclusiviteit is wel een pré, of dat nou om vormgeving gaat, of om kwaliteit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb de opening op tv gezien...een en al drukte. Karl Lagerfeld kledij daalt echt wel in prestige op die manier. Ach ja, niet uit te drukken...het was gewoon laag. Oh, en ik geil niet op merkkledij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||