Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2004, 08:34
Verwijderd
Als hier een politiek subforum komt ontketent dat WO III en IV.
Advertentie
Oud 27-09-2004, 08:35
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-09-2004 @ 09:34 :
Als hier een politiek subforum komt ontketent dat WO III en IV.
Dus dan gaan wij met z'n allen de geschiedenisboeken in, is dat niet leuk?
Oud 27-09-2004, 08:36
Verwijderd
Hmm, waar wachten we nog op?
Oud 27-09-2004, 08:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Snel naar Beleidszaken om het idee te opperen.
Oud 27-09-2004, 08:38
Verwijderd
you take the front
Oud 27-09-2004, 08:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Staat.
Oud 27-09-2004, 08:39
Dittohead
Dittohead is offline
Dan ga ik in het verzet
Oud 27-09-2004, 08:40
Verwijderd
Ik ga bij de (niet extreem) rechtse hufters.
Oud 27-09-2004, 08:41
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-09-2004 @ 09:40 :
Ik ga bij de (niet extreem) rechtse hufters.
Ik volg.
Oud 27-09-2004, 08:42
Verwijderd
Jij en ik, Ereshkigal. Wij gaan het maken.
Oud 27-09-2004, 08:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-09-2004 @ 09:42 :
Jij en ik, Ereshkigal. Wij gaan het maken.
Over 200 zullen de mensen over dit verzet spreken, liederen schrijven, en verhalen voorlezen aan hun kleinkinderen.
Oud 27-09-2004, 08:47
Verwijderd
kom in mijn armen!
Oud 27-09-2004, 08:50
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-09-2004 @ 09:47 :
kom in mijn armen!
*er is geen icoontje voor maar verzin die hier maar*
Oud 27-09-2004, 09:00
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 27-09-2004 @ 09:50 :
*er is geen icoontje voor maar verzin die hier maar*
Oud 27-09-2004, 09:01
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
NERD schreef op 27-09-2004 @ 10:00 :
[afbeelding]
En ik maar hardc0re pr0n verwachten...
Oud 27-09-2004, 09:02
Falkh
Falkh is offline
Ga iemand anders topic verkrachten
Oud 27-09-2004, 09:04
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Jij weet ook donders goed dat dit topic niet is geopend om het over de muzikale bijdrage van Stuart te hebben, dus waarom zou ik het niet over een politiek subforum hebben, als dit topic toch al bevuild wordt door nazi's?
Oud 27-09-2004, 09:05
NERD
NERD is offline
Citaat:
Falkh schreef op 27-09-2004 @ 10:02 :
Ga iemand anders topic verkrachten
Hoezo verkrachten? Het is slechts een onschuldige omhelzing,
Oud 27-09-2004, 09:08
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 27-09-2004 @ 10:04 :
Jij weet ook donders goed dat dit topic niet is geopend om het over de muzikale bijdrage van Stuart te hebben, dus waarom zou ik het niet over een politiek subforum hebben, als dit topic toch al bevuild wordt door nazi's?
Dus je wilt zeggen dat ik dit topic voor de grap heb geopend
Oud 27-09-2004, 09:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 27-09-2004 @ 10:08 :
Dus je wilt zeggen dat ik dit topic voor de grap heb geopend
Nee ik zeg dat je dit topic hebt geopend om het over de politieke kant van Stuart te hebben. Imo heeft dat weinig met muziek te maken, op het feit na dat ik soms: "NP: Skrewdriver - Europe Awake" zie staan.
Oud 27-09-2004, 09:13
NERD
NERD is offline
Oud 27-09-2004, 09:14
Falkh
Falkh is offline
Oh op de manier, dan heb ik het verkeerd begreppen. Ik dacht de je bedoelde dit ik dit topic had geopend voor "Lik me den aarsch"
Oud 27-09-2004, 09:17
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 27-09-2004 @ 10:14 :
Oh op de manier, dan heb ik het verkeerd begreppen. Ik dacht de je bedoelde dit ik dit topic had geopend voor "Lik me den aarsch"
Nee joh dat moet op seksualiteit
Oud 27-09-2004, 09:20
HenkMul
HenkMul is offline
Even tussen neus en schaamlippen door, de noties van een scheiding der rassen en een 'zuiver ras' is natuurlijk klinkklare metafysische nonsens.

Henk Mul !
Oud 27-09-2004, 09:20
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 27-09-2004 @ 10:17 :
Nee joh dat moet op seksualiteit
Inderdaad, meestal ga ik daar kijken om weer in een goede stemming te komen, ik lach me altijd spierpijn daar.
Oud 27-09-2004, 09:21
HenkMul
HenkMul is offline
Hence, ik kan deze discussie uberhaupt niet serieus nemen en zal dan ook de rest van de dag met een glimlach op mijn gezicht door het leven gaan. Bedankt voor deze indirecte therapeutische steun in de rug, Falkh, aandoenlijk NS'ertje van me. <3.

Henk Mul !
Oud 27-09-2004, 09:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 27-09-2004 @ 10:20 :
Inderdaad, meestal ga ik daar kijken om weer in een goede stemming te komen, ik lach me altijd spierpijn daar.
"Beste mensen, hij wil er niet in, terwijl ik toch ontzettend nat ben. Wat kan ik hieraan doen?"
Oud 27-09-2004, 09:25
NERD
NERD is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 27-09-2004 @ 10:21 :
"Beste mensen, hij wil er niet in, terwijl ik toch ontzettend nat ben. Wat kan ik hieraan doen?"
Meer water drinken.
Oud 27-09-2004, 09:27
Falkh
Falkh is offline
Wat niet rekt dat scheurt wel, wat niet scheurt dat knippen we in
Oud 27-09-2004, 09:31
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 27-09-2004 @ 10:27 :
Wat niet rekt dat scheurt wel, wat niet scheurt dat knippen we in
En wat we inknippen maken we soepeler met tabasco
Oud 27-09-2004, 09:35
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 27-09-2004 @ 10:31 :
En wat we inknippen maken we soepeler met tabasco
En om verdere infecties te voorkomen, zullen we alles goed reinigen met puur alcohol.
Oud 27-09-2004, 09:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 27-09-2004 @ 10:35 :
En om verdere infecties te voorkomen, zullen we alles goed reinigen met puur alcohol.
En een pook.
Oud 27-09-2004, 10:44
Mennuz
Mennuz is offline
Kan wel dicht inderdaad
Skrewdriver is toch minder dan Bound For Glory, en die leven allemaal nog.
Oud 27-09-2004, 12:04
Verwijderd
kindertjes
Oud 27-09-2004, 17:56
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 26-09-2004 @ 17:00 :
Het is ons land omdat wij nederlanders ervoor betalen,dat is niet alleen mooi gesproken, tis nog waar ook!
En die buitenlanders die we in de jaren 60 hierheen gehaald hebben doen dat ook. Daar heb ik ook geen problemen mee, die hebben gewoon gewerkt, en een leven hier opgebouwt
Maar de laatste tijd komen hier buitenlanders, die NIETS doen, het geld achter hun aan gedragen krijgen, met z'n allen in een goedkope buurt gaan wonen en daar een onleefbare ghetto van maken. En dan de hele tijd gaan lopen zeiken dat ze gediscrimineerd worden.
Maar daar zeg ik bij, zulke nederlanders heb je ook.
En dat zijn meestal Neo Nazi's
hmmm... 'tomaatgeblaat'... fijn dat jij mij ook serieus neemt. Maar ik moet je helaas teleurstellen, SP is niet mijn ding. Al zat je er uiteraard niet ver naast...

Wat ik erg gevaarlijk vind aan jouw post is dat je het hebt over die nieuwe groep buitenlanders alsof het een georganiseerde groep is. Alsof die 80.000 illegalen (ik neem aan dat je hen bedoelt, want je hebt het over mensen die niet betalen om hier te wonen) in Nederland gezellig rond de tafel zijn gaan zitten en hebben besloten om de boel hier maar eens te gaan verzieken. 'Hee, als we nu eens een deel van een stad met ons allen gingen bevolken en er voor zorgden dat daar absoluut niet meer geleefd kon worden, dat zou pas wat zijn!'
Met andere woorden: je generaliseert. Je doet alsof die hele groep 'nieuwe' buitenlanders een strak geörganiseerde criminele groepering is, die hier alleen maar heen komt om de boel voor ons te verzieken. Terwijl het slechts een fragment van alle immigranten is die de boel niet alleen voor ons verziekt, maar ook voor alle andere immigranten die zich wel netjes gedragen.
Zoals je zelf zegt, zijn er ook ontzettend veel Nederlanders die zich zo negatief gedragen. Sterker nog, ik denk dat er zelfs een stuk meer Nederlanders dan niet-Nederlanders in dit land zijn die zich zo gedragen. Dus buig je eerst maar eens daarover, voordat je je over die immigranten ontfermd.
En als je daar dan al aan begint, probeer je eerst eens af te vragen wat die mensen tot zulk gedrag leidt. Zou dat echt in hun genen zitten, zou dat echt iets zijn wat typisch voor hun ras is, of bestaat er misschien een kans dat ze zo hun eigen redenen hebben om zo ontevreden te zijn? Denk je niet dat er sprake is van veel wederzijds gebrek aan begrip en veel miscommunicatie? Hoe denk je dat op te lossen? Door de verschillende rassen simpelweg te scheiden, of misschien door te proberen elkaar te begrijpen?

En ik weet het, dit is ongetwijfeld weer tomaatgeblaat, maar dus verwacht ik ook dat je met simpele en doeltreffende argumenten mijn verhaal volledig ontkracht.
Oud 27-09-2004, 18:29
Escapism
Escapism is offline
much love for botulism
Oud 27-09-2004, 18:46
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Escapism schreef op 27-09-2004 @ 19:29 :
much love for botulism
haha maakt toch nog iemand mijn dag vandaag
Oud 27-09-2004, 18:50
Escapism
Escapism is offline
tzit em dus toch in de isms
Oud 27-09-2004, 18:54
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Escapism schreef op 27-09-2004 @ 19:50 :
tzit em dus toch in de isms
it's all in the ism...

alsof dit topic nog niet genoeg verkracht was
Oud 27-09-2004, 18:58
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
hahaha wat een topic.......
Oud 27-09-2004, 18:59
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 27-09-2004 @ 19:58 :
hahaha wat een topic.......
wacht maar
hij wordt vast nog leuker
Oud 27-09-2004, 19:21
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
botulism schreef op 27-09-2004 @ 18:56 :
hmmm... 'tomaatgeblaat'... fijn dat jij mij ook serieus neemt. Maar ik moet je helaas teleurstellen, SP is niet mijn ding. Al zat je er uiteraard niet ver naast...

Wat ik erg gevaarlijk vind aan jouw post is dat je het hebt over die nieuwe groep buitenlanders alsof het een georganiseerde groep is. Alsof die 80.000 illegalen (ik neem aan dat je hen bedoelt, want je hebt het over mensen die niet betalen om hier te wonen) in Nederland gezellig rond de tafel zijn gaan zitten en hebben besloten om de boel hier maar eens te gaan verzieken. 'Hee, als we nu eens een deel van een stad met ons allen gingen bevolken en er voor zorgden dat daar absoluut niet meer geleefd kon worden, dat zou pas wat zijn!'
Met andere woorden: je generaliseert. Je doet alsof die hele groep 'nieuwe' buitenlanders een strak geörganiseerde criminele groepering is, die hier alleen maar heen komt om de boel voor ons te verzieken. Terwijl het slechts een fragment van alle immigranten is die de boel niet alleen voor ons verziekt, maar ook voor alle andere immigranten die zich wel netjes gedragen.
Zoals je zelf zegt, zijn er ook ontzettend veel Nederlanders die zich zo negatief gedragen. Sterker nog, ik denk dat er zelfs een stuk meer Nederlanders dan niet-Nederlanders in dit land zijn die zich zo gedragen. Dus buig je eerst maar eens daarover, voordat je je over die immigranten ontfermd.
En als je daar dan al aan begint, probeer je eerst eens af te vragen wat die mensen tot zulk gedrag leidt. Zou dat echt in hun genen zitten, zou dat echt iets zijn wat typisch voor hun ras is, of bestaat er misschien een kans dat ze zo hun eigen redenen hebben om zo ontevreden te zijn? Denk je niet dat er sprake is van veel wederzijds gebrek aan begrip en veel miscommunicatie? Hoe denk je dat op te lossen? Door de verschillende rassen simpelweg te scheiden, of misschien door te proberen elkaar te begrijpen?

En ik weet het, dit is ongetwijfeld weer tomaatgeblaat, maar dus verwacht ik ook dat je met simpele en doeltreffende argumenten mijn verhaal volledig ontkracht.
Ik generaliseer helemaal niet. niet alle illegalen zijn zo.. die GAAN zeg maar nog betalen .
Maar dat ghetto-gedrag komt niet omdat ze zo weinig kansen krijgen hoor. Kansen krijgen ze zat, er is gewoon een kleine groep die de boel verziekt. helaas word die kleine groep steeds groter.
Oud 27-09-2004, 19:31
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 27-09-2004 @ 20:21 :
Ik generaliseer helemaal niet. niet alle illegalen zijn zo.. die GAAN zeg maar nog betalen .
Maar dat ghetto-gedrag komt niet omdat ze zo weinig kansen krijgen hoor. Kansen krijgen ze zat, er is gewoon een kleine groep die de boel verziekt. helaas word die kleine groep steeds groter.
en toch geloof ik niet dat mensen zich zonder enige reden zo gaan gedragen. De oorzaak ligt niet bij die mensen zelf, maar ergens anders. Die mensen zijn niet zo, ze gedragen zich zo. Dus als je er iets aan wilt veranderen moet je eerst weten waar het ghetto-gedrag waar je het over hebt vandaan komt, en dan daar iets aan doen. Als je ze het land uitzet, gaan ze fijn in hun thuisland een ghetto bouwen. Dan is het niet meer jouw probleem, maar dan is het toch ook niet opgelost. En de kans is groot dat het dan weer terugkomt.
Oud 27-09-2004, 19:41
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
botulism schreef op 27-09-2004 @ 20:31 :
en toch geloof ik niet dat mensen zich zonder enige reden zo gaan gedragen. De oorzaak ligt niet bij die mensen zelf, maar ergens anders. Die mensen zijn niet zo, ze gedragen zich zo. Dus als je er iets aan wilt veranderen moet je eerst weten waar het ghetto-gedrag waar je het over hebt vandaan komt, en dan daar iets aan doen. Als je ze het land uitzet, gaan ze fijn in hun thuisland een ghetto bouwen. Dan is het niet meer jouw probleem, maar dan is het toch ook niet opgelost. En de kans is groot dat het dan weer terugkomt.
Waar het door komt?
Omdat ze Nederland klote vinden, zeggen ze vaak zelf.
Waarom ze mensen gaan beroven en zich massaal op de criminaliteit storten.. weet jij het?, weet ik het? Het gebeurt wel
Oud 27-09-2004, 19:53
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 27-09-2004 @ 20:41 :
Waar het door komt?
Omdat ze Nederland klote vinden, zeggen ze vaak zelf.
Waarom ze mensen gaan beroven en zich massaal op de criminaliteit storten.. weet jij het?, weet ik het? Het gebeurt wel
Als ze Nederland echt klote vinden zijn ze imbeciel. Dan moeten ze gewoon weg en niet zeuren. Ik weet zeker dat we het daarover eens kunnen zijn. Maar ik denk dat ze daar weinig van menen, want dan zouden ze inderdaad ook al weg zijn. Ze hebben het niet slecht hier, en dat weten ze donders goed.

Maar wat betreft jongeren die de criminaliteit ingaan (het zijn vrijwel altijd jongeren; ze raken meestal als tiener in het wereldje en daarna blijven ze er ook in), daar zijn tientallen theorieën over. Het is moeilijk te zeggen wat nou de daadwerkelijke reden is, al zal het waarschijnlijk een combinatie van redenen zijn. Verveling, invloed van vrienden, van televisie, drugs die steeds toegankelijker worden voor de jeugd... Moeilijk te zeggen. Zeker is wel dat het een fenomeen is dat de laatste jaren ineens opduikt; het is dus niet altijd zo geweest. Ik zou je dus niet kunnen vertellen waarom jongeren in Nederland en op vele andere plaatsen in de Westerse wereld (zowel autochtonen als allochtonen) zich steeds meer op de criminaliteit richten, maar ik weet wel dat het een fenomeen is dat er niet altijd geweest is en hopelijk niet altijd zal blijven, en dat je dus niet die mensen zomaar de schuld kunt geven.

Veel duidelijker kan ik het niet uitleggen ben ik bang.
Oud 27-09-2004, 20:08
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
botulism schreef op 27-09-2004 @ 20:53 :
Als ze Nederland echt klote vinden zijn ze imbeciel. Dan moeten ze gewoon weg en niet zeuren. Ik weet zeker dat we het daarover eens kunnen zijn. Maar ik denk dat ze daar weinig van menen, want dan zouden ze inderdaad ook al weg zijn. Ze hebben het niet slecht hier, en dat weten ze donders goed.

Maar wat betreft jongeren die de criminaliteit ingaan (het zijn vrijwel altijd jongeren; ze raken meestal als tiener in het wereldje en daarna blijven ze er ook in), daar zijn tientallen theorieën over. Het is moeilijk te zeggen wat nou de daadwerkelijke reden is, al zal het waarschijnlijk een combinatie van redenen zijn. Verveling, invloed van vrienden, van televisie, drugs die steeds toegankelijker worden voor de jeugd... Moeilijk te zeggen. Zeker is wel dat het een fenomeen is dat de laatste jaren ineens opduikt; het is dus niet altijd zo geweest. Ik zou je dus niet kunnen vertellen waarom jongeren in Nederland en op vele andere plaatsen in de Westerse wereld (zowel autochtonen als allochtonen) zich steeds meer op de criminaliteit richten, maar ik weet wel dat het een fenomeen is dat er niet altijd geweest is en hopelijk niet altijd zal blijven, en dat je dus niet die mensen zomaar de schuld kunt geven.

Veel duidelijker kan ik het niet uitleggen ben ik bang.
Zijn we het met elkaar eens, alleen ik maak me er wat drukker om dan jou.
Oud 27-09-2004, 21:07
botulismf
botulismf is offline
Toch niet helemaal, als je buitenlanders in Nederland vergelijkt met katten in een flat, en zegt dat dat alleen maar fout kan gaan, dan denk je kennelijk anders erover dan ik. Ik denk namelijk dat het wel zeker goed zou kunnen gaan met de relatie tussen autochtone en allochtone inwoners van Nederland, als er van beide kanten maar iets meer moeite werd gedaan en iets meer naar elkaar geluisterd werd. Dat het nu (deels) fout gaat, ligt niet aan het feit dat 'een flat vol met katten nooit goed kan gaan', maar aan andere redenen.
Maar ik besef dat het goed mogelijk is dat die post van jou overdreven was. In dat geval was onze discussie dus volkomen nutteloos. Maar dan raad ik je ook aan om voortaan uit te kijken met dat soort uitspraken, want die doen een hoop stof opwaaien onder linkse rakkers zoals ik.

Maar wat het geval ook is, ik heb het inmiddels wel weer gehad met deze discussie

ik vind het trouwens wel opvallend dat geen enkele gemeende NS-er op mijn posts ingaat...
Oud 27-09-2004, 21:09
Verwijderd
http://www.defabel.nl/40208e01.htm
Oud 27-09-2004, 21:12
botulismf
botulismf is offline
dat vind ik dan ook weer onzin. vrijheid van meningsuiting en blablabla...
Oud 27-09-2004, 21:17
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
botulism schreef op 27-09-2004 @ 22:07 :

ik vind het trouwens wel opvallend dat geen enkele gemeende NS-er op mijn posts ingaat...
Ik lees ze al niet eens meer, ik word er niet goed van.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten