Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 15:44
Type
Type is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 14-10-2004 @ 16:42 :
Bij jou houdt de sex op na het pijpen???
zeg ik dat?

Het gaat gewoon om een gevoel van frisheid. En of dat nou na een aspect van sex is, of na sex in het algemeen is dan niet belangrijk.
Oud 14-10-2004, 15:46
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 16:44 :
zeg ik dat?

Het gaat gewoon om een gevoel van frisheid. En of dat nou na een aspect van sex is, of na sex in het algemeen is dan niet belangrijk.
Bij de meeste mensen is dat wel belangrijk. Die houden niet van dat getrut.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:47
Mistery1
Mistery1 is offline
Bah ik kan het gewoon niet begrijpen, sorry
Wil je dan trouwens wel nog een tweede keer neuken? Kom je ook weer in aanraking met je eigen spulletje
En daarna beffen al helemaal niet zeker
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:58
Jules
Jules is offline
Teering wat een gezeik, als hij dat nou goor vindt dan vindt hij dat goor. Stelletje moraalridders
Oud 14-10-2004, 16:00
Briseïs
Briseïs is offline
Gewoon ff lief doen.
Oud 14-10-2004, 16:07
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Jules schreef op 14-10-2004 @ 16:58 :
Teering wat een gezeik, als hij dat nou goor vindt dan vindt hij dat goor. Stelletje moraalridders
Heb gewoon medelijden met zijn (aankomende) vriendin
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:08
Type
Type is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 14-10-2004 @ 16:46 :
Bij de meeste mensen is dat wel belangrijk. Die houden niet van dat getrut.
Ik ben niet degene die er over door blijft gaan hoor...
Citaat:
Mistery1 schreef op 14-10-2004 @ 16:47 :
Bah ik kan het gewoon niet begrijpen, sorry
Wil je dan trouwens wel nog een tweede keer neuken? Kom je ook weer in aanraking met je eigen spulletje
En daarna beffen al helemaal niet zeker
2e keer heeft niets met mijn mond te maken, en nee, ik ga haar niet beffen nadat we sex gehad hebben.

wat wil je nog meer weten?
Oud 14-10-2004, 16:19
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 17:08 :
Ik ben niet degene die er over door blijft gaan hoor...
2e keer heeft niets met mijn mond te maken, en nee, ik ga haar niet beffen nadat we sex gehad hebben.

wat wil je nog meer weten?
Niets niet niets, ik weet genoeg..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:22
SenZatioN
SenZatioN is offline
Ik houd er wel van hoor.. niks op tegen

Als het meisje het niet wilt, geen probleem, maar ik vind het wel lekker..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 16:23 :

Er zijn ook genoeg mensen die na de sex even willen douchen, om zich weer schoon te voelen. Is dat dan ook zo raar?
Nee hoor

Maar het liever willen is iets anders dan persé. Mensen die geen seks willen omdát er geen douche in de buurt is en je het er dus niet weer af kunt douchen vind ik ook raar.

Maar goed, zoals iedereen zijn/haar fetish heeft, heeft ook iedereen zijn/haar turn offs. Nou ja, als jouw eigen piemel jouw turn off is, is dat inderdaad verder jouw zaak. I'll shut up.

Zolang ik maar geen seks met je hoef te hebben en mijn vriendje zelf over geen van die dingen miept, ben ik gelukkig

Dat ik erover door ga is overigens niet omdat ik je wil overtuigen van ongelijk of iets dergelijks. Ik vind het gewoon oprecht interessant omdat ik het niet begrijp. Je geeft eigenlijk geen enkel argument. Het is gewoon een gevoel wat je hebt. Je piemel zal niet viezer zijn dan de vagina van je vriendin, waar je graag aan likt. Ik begrijp dus niet hoe alleen het feit dat het een piemel is vies kan zijn, al helemaal als ie van jezelf is en er nog een heel leven aan zal hangen. Ik snap niet dat je vies kunt zijn van een stukje eigen lichaam.

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 14-10-2004 @ 16:58 :
Pf, wat heeft moraal er nu weer mee te maken.
Bemoei je er niet mee, jij
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:22
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-10-2004 @ 17:34 :

Dat ik erover door ga is overigens niet omdat ik je wil overtuigen van ongelijk of iets dergelijks. Ik vind het gewoon oprecht interessant omdat ik het niet begrijp. Je geeft eigenlijk geen enkel argument. Het is gewoon een gevoel wat je hebt. Je piemel zal niet viezer zijn dan de vagina van je vriendin, waar je graag aan likt. Ik begrijp dus niet hoe alleen het feit dat het een piemel is vies kan zijn, al helemaal als ie van jezelf is en er nog een heel leven aan zal hangen. Ik snap niet dat je vies kunt zijn van een stukje eigen lichaam.
Precies wat ik bedoelde
O ja ik zou ook mijn mond verder houden
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:02
Mono-racer
Mono-racer is offline
on topic please...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:11
Type
Type is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-10-2004 @ 17:34 :
Oh god... je gaat me toch niet vertellen dat je dit nu pas door hebt, of wel?

Ik bedoel
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 09:01 :
Het is een gevoelskwestie,
Maar ja, lezen is ook een kunst dus, blijkbaar.

Als dit je conclusie is, waarom heb ik dan 3 dagen lang allerlei mensen over me heen gekregen, met vragen tot aan beledigingen toe?
Oud 14-10-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 20:11 :
Oh god... je gaat me toch niet vertellen dat je dit nu pas door hebt, of wel?

Ik bedoel

Maar ja, lezen is ook een kunst dus, blijkbaar.

Als dit je conclusie is, waarom heb ik dan 3 dagen lang allerlei mensen over me heen gekregen, met vragen tot aan beledigingen toe?
Pfff, ga nou niet doen alsof ik dom ben. Natuurlijk heb ik dat niet nu pas door.

Ach weet je. Heb een fijn leven samen met je piemel. En heb 'm lief, dat ding kan veel.

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:54
Type
Type is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-10-2004 @ 20:41 :
Pfff, ga nou niet doen alsof ik dom ben. Natuurlijk heb ik dat niet nu pas door.

Ach weet je. Heb een fijn leven samen met je piemel. En heb 'm lief, dat ding kan veel.
Waarom krijg ik dan al drie dagen gezeik? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat het een gevoelskwestie is? Als je niet dom bent, niet moeilijk lijkt me.

Ga dan aub ook geen discussie uitlokken, want, zoals je al zegt, ik geef toch geen argumenten. Want dat kan ook niet. Het is een gevoelskwestie.
Ik kan hoogstens mijn gevoel uitleggen...

Sorry enzo hoor, maar hier kan ik namelijk een beetje pissig over worden. Ik krijg opmerkingen naar mijn hoofd zijn die noch vriendelijk, noch genuanceerd zijn op sommige momenten, en waarom? Tja, omdat een paar mensen hier het leuk vinden om op me te zeiken...
Oud 14-10-2004, 21:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 21:54 :
Waarom krijg ik dan al drie dagen gezeik?
Het is dan misschien een gevoelskwestie, maar veel mensen vinden dat je je aanstelt. Prima dat je het vies vind, maar het is nergens op gebaseerd, en dus is het ook niet zo vreemd dat men het gewoon niet begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:54
Type
Type is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-10-2004 @ 22:41 :
Het is dan misschien een gevoelskwestie, maar veel mensen vinden dat je je aanstelt. Prima dat je het vies vind, maar het is nergens op gebaseerd, en dus is het ook niet zo vreemd dat men het gewoon niet begrijpt.
is 'het er niet mee eens zijn' of 'het niet begrijpen' dan een reden om iemand mietje te noemen? Om iemand aan te vallen met vragen die zelf net zo min ergens op slaan als jullie vinden dat mijn idee ergens op slaat, omdat iedereen wel weet dat een gevoel niet te verdedigen is dmv argumenten?

Ik bedoel, je bereikt er toch niets mee, waarom dan een discussie uitlokken?

Mja, weet je wat: ik vind het gewoon geen leuk idee. En daar laat ik het bij.
Dan is dit bij deze ook de laatste keer dat ik naar dit topic omkijk. Ik heb er genoeg energie en keystrokes aan verspild...

>>
correctie: ik heb nog gereageerd op een PM van Dusjcrib, en ik denk dat dat een mooiere afsluiting zal zijn:

Ik denk dat, gezien het feit dat dit een persoonlijker kwestie is dan 'alle buitenlanders etc', het argument 'dat is een gevoelskwestie' op zich wel op kan gaan.

Ik hoef toch niet per se wetenschappelijk aan te tonen dat het voor mij vies is, of iets dergelijks? Het is persoonlijk, net zoals iedereen ergens anders weer een grens trekt. Ik vind het ook niet fijn met gesmolten kaarsvet bedruppeld te worden, noch zal ik ooit aan poep- en plassex doen. Maar als ik dat zeg, dan kijkt er niemand van op...? Omdat dat een grens is die we allemaal gezamenlijk trekken, of in ieder geval de massa.
Maar als ik ergens een andere grens trek dan moet ik dat maar meteen verantwoorden en onderbouwen... Dat vind ik ook een beetje onlogisch moet ik zeggen; ik moet toch zelf kunnen uitmaken wat ik wel en wat ik niet leuk, fijn en/of fris vind? Zonder daarover een verantwoording of een verklaring schuldig te zijn aan iemand anders dan mijn vriendin en mezelf?
Of zie ik dat nou heel verkeerd?

Juist. En daar laat ik het bij.

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 23:25
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 21:54 :
Waarom krijg ik dan al drie dagen gezeik? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat het een gevoelskwestie is? Als je niet dom bent, niet moeilijk lijkt me.
Euj, dat is voor wijv... ehh... vrouwen, he.
Gevoelskwesties.

Echte mannen hebben geen gevoelskwesties. Die moeten met keiharde argumenten komme. (Vooral als het tegen een vrouw is.)
Oud 15-10-2004, 11:49
Francesco
Francesco is offline
Blimey, wat een discussie.

De opvatting (of anders geformuleerd, het vooroordeel) dat veel jongens/mannen het niet zo ophebben 'zichzelf te proeven' is hierbij bevestigd. Ik denk ook niet dat hieraan veel te veranderen valt, maar ik vind het een beetje een domper voor degene die pijpt als de jongen na gedane diensten als dank niet meer wil zoenen.

Misschien heb ik makkelijk praten want ik kom vrijwel nooit klaar van pijpen, het is wel lekker maar zoals iemand al eerder zei 'niet te lang'.

Kom op mannen, het is je eigen lichaam, en als je een beetje schoon bent op jezelf moet je ook mans genoeg zijn om tegen je eigen spunk te kunnen (waar je waarschijnlijk niets meer van merkt omdat partnerlief het allang heeft weggewerkt). Ik ken weinig meiden die problemen hebben met hun eigen lichaamsvocht, dus wat dat betreft kunnen veel mannen nog wat leren van vrouwen.
Oud 15-10-2004, 17:12
Mono-racer
Mono-racer is offline
*zucht*...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Zjongen schreef op 15-10-2004 @ 18:12 :
*zucht*...
Vanwaar de zucht?
Imho is je topic geëindigt in een uiterst interessante discussie en daarmee een uitzondering in het gemiddelde seksualiteit-topic. Een mooi resultaat, lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 19:34
Mono-racer
Mono-racer is offline
haha, oke, das waar. Maar wie zegt dat het topic al beëindigd is?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 15:29
Mono-racer
Mono-racer is offline
dit is toch niet echt het einde kom op, volgens mij zijn er nog veel meer meningen te bespreken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten