![]() |
||
Citaat:
Het gaat gewoon om een gevoel van frisheid. En of dat nou na een aspect van sex is, of na sex in het algemeen is dan niet belangrijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
wat wil je nog meer weten? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het liever willen is iets anders dan persé. Mensen die geen seks willen omdát er geen douche in de buurt is en je het er dus niet weer af kunt douchen vind ik ook raar. Maar goed, zoals iedereen zijn/haar fetish heeft, heeft ook iedereen zijn/haar turn offs. Nou ja, als jouw eigen piemel jouw turn off is, is dat inderdaad verder jouw zaak. I'll shut up. Zolang ik maar geen seks met je hoef te hebben en mijn vriendje zelf over geen van die dingen miept, ben ik gelukkig ![]() Dat ik erover door ga is overigens niet omdat ik je wil overtuigen van ongelijk of iets dergelijks. Ik vind het gewoon oprecht interessant omdat ik het niet begrijp. Je geeft eigenlijk geen enkel argument. Het is gewoon een gevoel wat je hebt. Je piemel zal niet viezer zijn dan de vagina van je vriendin, waar je graag aan likt. Ik begrijp dus niet hoe alleen het feit dat het een piemel is vies kan zijn, al helemaal als ie van jezelf is en er nog een heel leven aan zal hangen. Ik snap niet dat je vies kunt zijn van een stukje eigen lichaam. Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 16:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bemoei je er niet mee, jij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() O ja ik zou ook mijn mond verder houden ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik bedoel Citaat:
Als dit je conclusie is, waarom heb ik dan 3 dagen lang allerlei mensen over me heen gekregen, met vragen tot aan beledigingen toe?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach weet je. Heb een fijn leven samen met je piemel. En heb 'm lief, dat ding kan veel. Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
Ga dan aub ook geen discussie uitlokken, want, zoals je al zegt, ik geef toch geen argumenten. Want dat kan ook niet. Het is een gevoelskwestie. Ik kan hoogstens mijn gevoel uitleggen... Sorry enzo hoor, maar hier kan ik namelijk een beetje pissig over worden. Ik krijg opmerkingen naar mijn hoofd zijn die noch vriendelijk, noch genuanceerd zijn op sommige momenten, en waarom? Tja, omdat een paar mensen hier het leuk vinden om op me te zeiken...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, je bereikt er toch niets mee, waarom dan een discussie uitlokken? Mja, weet je wat: ik vind het gewoon geen leuk idee. En daar laat ik het bij. Dan is dit bij deze ook de laatste keer dat ik naar dit topic omkijk. Ik heb er genoeg energie en keystrokes aan verspild... >> correctie: ik heb nog gereageerd op een PM van Dusjcrib, en ik denk dat dat een mooiere afsluiting zal zijn: Ik denk dat, gezien het feit dat dit een persoonlijker kwestie is dan 'alle buitenlanders etc', het argument 'dat is een gevoelskwestie' op zich wel op kan gaan. Ik hoef toch niet per se wetenschappelijk aan te tonen dat het voor mij vies is, of iets dergelijks? Het is persoonlijk, net zoals iedereen ergens anders weer een grens trekt. Ik vind het ook niet fijn met gesmolten kaarsvet bedruppeld te worden, noch zal ik ooit aan poep- en plassex doen. Maar als ik dat zeg, dan kijkt er niemand van op...? Omdat dat een grens is die we allemaal gezamenlijk trekken, of in ieder geval de massa. Maar als ik ergens een andere grens trek dan moet ik dat maar meteen verantwoorden en onderbouwen... Dat vind ik ook een beetje onlogisch moet ik zeggen; ik moet toch zelf kunnen uitmaken wat ik wel en wat ik niet leuk, fijn en/of fris vind? Zonder daarover een verantwoording of een verklaring schuldig te zijn aan iemand anders dan mijn vriendin en mezelf? Of zie ik dat nou heel verkeerd? Juist. En daar laat ik het bij.
Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
Gevoelskwesties. Echte mannen hebben geen gevoelskwesties. Die moeten met keiharde argumenten komme. (Vooral als het tegen een vrouw is.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Imho is je topic geëindigt in een uiterst interessante discussie en daarmee een uitzondering in het gemiddelde seksualiteit-topic. Een mooi resultaat, lijkt me zo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spisaaizie opwarmen #1127 Verwijderd | 500 | 19-09-2010 20:03 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
ARTistiek |
[mp3/idm-dinges] Dust Bug - Type_01 Ce-El-Wan | 6 | 06-06-2004 23:23 | |
De Kantine |
msn-namen! BrunetJuh | 495 | 23-09-2003 20:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De toekomst van Iran en het Midden-Oosten DruidessI | 26 | 20-02-2002 18:25 |