![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk, ik ben fan van metallica, maar ik ga het niet in mijn hoofd halen Ulrich als beste drummer te noemen.... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 20:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, bij deze voeg ik Robert Trujillo (ja , die aap van Metallica) toe aan mn lijstje....MET DANK AAN CARN VOOR DEZE GEWELDIGE TIP! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() volgens mij is trujillio momenteel de beste muzikant in metallica ![]() violent and funky!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spel de namen tenminste goed... En kies dan écht goede bassisten |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je nu eens Harold on the rocks vergelijkt met Barrington hall, compleet anders! Of Cosmic Highway bijvoorbeeld. En mede omdat Les Claypool zo veelzijdig is, zoveel soorten muziek maakt (van metal tot blues, rap enz enz) guest appearances bij Metallica, Limb Bizkit (niet dat LB of Metallica zo goed is maar ok) tot aan weet ik veel welke bands) Wat dacht je van Jack Irons waar die samen wat heeft gedaan met Eddie Vedder enz. samen met Flea heel wat nummers mee opgenomen. En om iemand die zo breed gericht is en met zoveel artiesten heeft samengewerkt, werkelijk alle soorten muziek maakt te vergelijken met iemand als bijv. Pastorius ja dan vind ik persoonlijk Pastorius in het niet vallen. Al is dat natuurlijk ook een bas legende, maar op een zeer kleiner gebied. Natuurlijk zijn er ZOVEEL goeie bassisten maar mijn favoriet is gewoon Les Claypool. Sample van Claypool met Buckethead, Brain en Bernie Worrell 2e Sample van Claypool met Buckethead, Brain en Bernie Worrell EDIT: Les stond in augustus ook op de cover van bassplayer magazine link Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 15:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan je gaan schamen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uiteraard hebben ze allemaal wel ns wat meer gedaan dan Metallica en ernaast nog wel wat bandjes (zoals een bandje waar James in drumt) en Jason had natuurlijk ook nog wat ernaast. Maar uiteindelijk hebben ze Jason gewoon weggeziekt en hebben ze nu een of andere "stoere" aap. De muziek wat aangepast om het jongere "slipknot" publiek ff mee te trekken. Neuh. Metallica is zeker mijn ding niet meer, er ligt ook een enorme laag stof op de cd's. In de tijd van het black album ging het tenminste nog ergens over, nu allang niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bedoeld de alcoholproblemen enzo ![]() Maar het master of puppets verhaaltje vind ik niet zo sterk, er zijn honderduizend andere artiesten met miljoenen andere liedjes, probeer daar maar eens wat van te schrijven ![]() Maar dit is een favo basgitarist topic, daar hoort een Metallica discussie niet tussen. Ontopic: Flea is ook een super bassist. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Robert Trujillo (die stoere aap) kan zeker wel spelen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: Ik moet mezelf ook inhouden om ontopic te blijven, dus "Je favo basgitarist" kan natuurlijk iedereen zijn en het is ieders goed recht om een bepaalde artiest/muziekant als favo te hebben, zo ook Robert Trujillo. Uiteraard heb ik daar wel respect voor. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.strain.nl/Trujillo1.mp3 http://www.strain.nl/Trujillo2.mp3 http://www.strain.nl/Trujillo3.mp3 http://www.strain.nl/Trujillo4.mp3 ff wat leuke stukjes gevist. zal vast niet allemaal even spectaculair zijn maar ik denk dat we er niet veel van zullen terughoren op een nieuwe metallica
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Metallica is wel speciaal, MoP een van de beste nr's op deze aarde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij speelt ook niet op die cd, op de bonus dvd wel. Had verder niks te maken met het schrijfprocess
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder klinkt die trujillo idd erg goed, vraag me heel erg af wat ie in metallica doet. nouja, het zal wel cashen zijn ![]() zijn dr btw metallica cds waar hij wel op speelt? metallica is namelijk best leuk op zich, teminste de ouwe
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
sugarcult concert- aankomende woensdag muziekvlinder | 26 | 19-06-2003 22:20 |