Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 09:20
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sentingua schreef op 23-10-2004 @ 22:00 :
Ik vroeg mij al af hoe dat diegene dat op internet plaatste. Internet is nou niet echt belangrijk als je het al niet zo breed hebt.
Dat was mijn reactie ook jah...
Oud 25-10-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 23-10-2004 @ 21:08 :
Waar is het ik-hoop-dat-dat-sarcasme-was smiley?

Mensen zat in Amerika die niet naar de dokter gaan. Want ze kunnen geen medische verzekering betalen, dus ze hebben geen geld voor de dokter. Laat staan voor een operatie, mocht die nodig zijn. Maar laten we vooral een voorbeeld nemen aan Amerika.

Das onzin, want doordat er een lagere belastingdruk is in amerika, is een huisartsconsult veel goedkoper dan in Nederland
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 25-10-2004 @ 22:22 :
Das onzin, want doordat er een lagere belastingdruk is in amerika, is een huisartsconsult veel goedkoper dan in Nederland
dat wordt ook zo mooi vergoed daar
Oud 25-10-2004, 22:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wel hopen dat je verzekerd bent, want anders mag je lekker doodgaan voor zover het ziekenhuizen betreft.
Oud 25-10-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Het is ook veel goedkoper om alle gepensioneerden uit te moorden.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 11:05
elledc
elledc is offline
Ik heb dat stukje gelezen van die dame uit fok.nl, weet zij dat wij hier reageren op haar verhaaltje? Het zou wel eens leuk zijn als ze zou kunnen feedbacken.
Zij betaalt 17 euro per maand voor de pil, dit lijkt me niet mogelijk aangezien je (meestal) 3 strips in 1 doos ontvangt, dus voor 3 maanden, voor de prijs van 15 à 20 euro.
Verder is het toch niet echt verantwoord van haar om te klagen over hoe duur deze maatschappij wel is, want zij heeft zelf voor de problemen gezorgd door (ongewild) zwanger te worden en ze ontvangt een uitkering. In Amerika bijvoorbeeld bestaat dit laatste helemaal niet. Dus ja je kan eigenlijk altijd een stapje verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 01:23
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 25-10-2004 @ 23:11 :
wel hopen dat je verzekerd bent, want anders mag je lekker doodgaan voor zover het ziekenhuizen betreft.
Ook wanneer je niet verzekerd bent, zijn er voldoende artsen die gratis consult aanbieden voor minder bedeelden
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 30-10-2004 @ 02:23 :
Ook wanneer je niet verzekerd bent, zijn er voldoende artsen die gratis consult aanbieden voor minder bedeelden

...

Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 11:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind het ook te duur worden eerlijk gezegd.. de mijne kost me 20euro per keer dat ik hem haal..
heb t met mn vriend erover gehad om bv een spiraaltje of zo te nemen (me in elk geval door de HA te laten informeren over de kosten van zoiets)
ik heb nl geen idee of een van de andere anticonceptiemiddelen goedkoper is..
ik weet ook niet wat de goedkoopste pil is op dit moment?
en straks in februari word ik 21 dus dan betekend dat ik nog meer moet betalen toch? want nu betaal ik alleen een eigen bijdrage.. straks word dat de volle 100% (vanaf 21jaar is het niet meer 'gratis' dus neem aan dat ik dat goed heb zo)

iemand enig idee wat goedkopere alternatieven zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 13:57
Shareena
Shareena is offline
Condoom?

Beter dan helemaal niks!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:21
Samaris
Samaris is offline
Condooms zijn nog duurder als je het vaak genoeg doet per maand.
Reageren

Regels voor berichten