![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
45 kilo ![]() (sorry als dat al in het topic staat, heb het niet doorgelezen.) ik ben vandaag begonnen met lijnen. weeer. weeg nu ongeveer 63kg, en ik wil terug naar 58kg, op zn minst. ik doe nu 1x per week pilates in de sportschool, maar zodra het kan ga ik 2xper week ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je 'mag' niet meer eten op dagen dat je meer doet, je 'moet' dat eerder. Je bent dan misschien niet zo groot, maar toch lijkt 1200 kcal me niet echt veel...als je slap voelt lijkt het me zeker verstandig dan wat meer te gaan eten. En zodra je op het gewicht bent dat je wilt sowieso ook. Plus dat je bij zo weinig kcal wel heel erg op moet letten dat je wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zal deze week eens 1400 kcal eten (ik ga waarschijnlijk ook 20 minuten per dag fitnessoefeningen doen thuis) en kijken of ik dan goed op gewicht blijf. iig thnx voor de feedback.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
anders zou je te weinig brood eten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En calcium natuurlijk gewoon uit melk en yoghurt ed. Zoek anders gewoon zelf op hoeveel je binnen moet krijgen en reken zelf uit of je voldoende binnenkrijgt als je het graag wilt weten. (Teveel vitaminen kan wel schadelijk zijn, maar zolang je zorgt dat je gewoon rond de ADH blijft zitten, dan is het niet teveel.) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Al zijn de meningen over melkproducten geloof ik erg verdeelt...volgens het voedingscentrum is wat jij eet/drinkt volgens mij bv. prima. Citaat:
Al kun je volgens mij van alles teveel binnen krijgen, alleen gaat het misschien minder snel ed. |
![]() |
||
Citaat:
Het gevaar bij vit A is bijv het blokkerende effect op ándere vitamines, op zichzelf richt het geen schade aan. Maar in dit geval hoeft de lever deze vitaminen enkel te verwerken, het is geen gif dat afgebroken moet worden. Zo snel raakt je lever niet overbelast damn zeg het is geen 17AA ! Slik gewoon die Vitamine C en die multivit, eventueel vitamine B er bij of mariadistel als je zo panisch bent dat je lever het zal begeven. De aanwijzingen voor calcium worden gegeven aan de hand van magnesium consumptie aangezien die mineralen een antagonistische werking hebben, bij een overschot aan calcium dient automatisch ook magnesium gesuppleteerd te worden. Wel is het zo dat een overschot aan vitamine D na enige tijd bot problemen kan geven omdat het de werking van calcium gaat verstoren. Wederom geld dan het devies niet over de aanbevolen dosering te gaan en indien je suppleteerd terwijl je geen medisch tekort hebt aan een stof, dan óók haar antagonist te suppleteren. Maargoed het gaat om calcium uit zuivel dus dat valt wel mee, zolang je geen extra calcium gaat suppleteren zul je nergens last van krijgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() [edit]Dat ding heeft echt vreselijke kuren...ik voeg weer één ding toe, komt er een hele lijst dingen bij, maar dat ene ding dus niet...[/edit] Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 16:38. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |