Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2009, 15:51
wup
wup is offline
Vanacht superhard gewerkt. Meestal ben ik dan lichamelijk een wrak de volgende dag, maar het valt nu reuze mee! Heb alleen iets te ver onder mijn nagel gekregen en jemig, wat doet dat pijn
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 12:01
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Bont en blauwe rug (lang leve de kermis) maar heerlijk verder!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 07:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteravond kreeg ik ineens een behoorlijke bronchitis-aanval, dus vandaag moet ik erg rustig aan doen. Niet handig met de plannen die ik had, maar goed. Zonder adem gaat dat gewoon niet lukken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 11:19
kieehkieeh!
kieehkieeh! is offline
Hey allemaal.
ik had een vraagje, ikwas zondag uit gegaan, en had echt teveel gedronken/gerookt.
nu heb ik een hele erge trekkende pijn bij me ribbenkast. het zat er gister al.
het voelt alsof me ingewande eruit worden getrokken, en krijg weinig lucht bij zown aanval.
weet iemand hoe of wat dit komt ?


ik zit er echt heel erg mee, vooral omdat ik donderdag ook op vakantie ga
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 12:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een nieuwe beha, mijn moeder zei dat ik het niet moest kopen omdat het alleen maar kant is en niet ondersteunt. Maar hij was maar 3 pond (charity shop) en ik heb hem toch gekocht en ik ben er heeeel blij mee want hij is heel lief en van wit kant en omdat hij alleen van kant is glijden mijn borsten niet alle kanten op maar blijven ze netjes zitten. En de beugels zijn wat smaller dan bij mijn andere beha's, en hij zit echt perfect en blijft ook de hele dag zo zitten! (ik kan er niet in sporten, maar daar kan ik wel mee leven )

En dankzij die beha ben ik weer helemaal blij met mijn lichaam: het is niet onmogelijk, ik had gewoon niet de goede kleren!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 14:11
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Moe, vooral heel erg moe. Maar dat is wel logisch want weinig slaap enzo. En verder voel ik me wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 17:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, matig. Nog steeds moe, maar het naarste vind ik dat ik weer puistjes krijg. Eerst had ik ze een beetje op m'n kin, en daar zitten ze nog steeds, maar het lijkt wat omhoog te trekken en nu heb ik ze af en toe ook op m'n wang. Te lelijk en ik snap niet hoe dat opeens weer kan. De laatste keer dat ik daar puistjes kreeg was ik 15. Ik denk dat ik de vakantie nog even afwacht en dat ik daarna naar de huisarts ga ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 17:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik word gek van de jeuk van al m'n muggenbulten en verder ben ik toe aan een nacht goed slapen maar verder gaat het wel okee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:21
wup
wup is offline
Kut.

Slecht geslapen en zit helemaal vast weer. Ben kapot en moet straks nog werken van 8 tot 4. En chocoladetaart gehad, met als gevolg dat ik nu enorm misselijk ben..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik hier mee moet.
Mensch
3 19-02-2011 21:54
Lichaam & Gezondheid Hoe voel jij je op lichamelijk gebied?
Verwijderd
152 07-09-2005 17:40
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 14:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.