Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 16:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jongens maken domme opmerkingen om grappig over te komen, meisjes zeggen dingen om je echt pijn te doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 27-03-2003, 16:03
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Noekie schreef op 27-03-2003 @ 17:01:
Jongens maken domme opmerkingen om grappig over te komen, meisjes zeggen dingen om je echt pijn te doen.
Hoezo, heb je daar ervaring mee?
Oud 27-03-2003, 16:09
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-03-2003 @ 17:03:
Hoezo, heb je daar ervaring mee?
ik wel
Oud 27-03-2003, 16:10
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Noekie schreef op 27-03-2003 @ 17:01:
Jongens maken domme opmerkingen om grappig over te komen, meisjes zeggen dingen om je echt pijn te doen.
en dat heb je natuurlijk het gevoel dat je lelijk bent
Oud 27-03-2003, 16:23
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
meisjes doen het veel erger.. tegen jou doen ze aardig als je alleen met ze bent, maar als ze met een groepje zijn niet. Als je alleen bent doen ze net of dr niks aan de hand is maar als ze in een groepje zijn zijn ze heel anders. Als je dan tegen ze zegt dat ze wel mogen ophouden met zo scheinheilig doen hebben ze zogenaamd geen flauw idee waar je het over hebt

Jongens zeggen gewoon waar het op staat en ook als je alleen met ze bent doen ze zo, ze geven het ook eerder toe
Oud 27-03-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 17:39:
ah nu zie ik het 15 dus.
nou toen ik 15 was begon het juist met me uiterlijk.
niet dat ik daarvoor goed in me vel zat maar dat waren andere redenen
Ik word ook nog steeds gepest. De kunst is om overal boven te staan... Makkelijk gezegd ja, maar beter dan zwelgen in 'ik ben lelijk en daar is niets aan te doen'. Zelfacceptatie is het begin van gelukkig zijn...

Oud 27-03-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 27-03-2003 @ 16:47:
Door meisjes gepest worden dat is veel erger dan door jongens gepest worden.
meisjes doen altijd zo ontschuldig en schijnheilig.
ik geloof dat vrouwelijke pesters toch wat gemeener kunnen zijn dan mannelijker
Ik vind dit een beetje onzin, maar goed...meningen verschillen.
Oud 27-03-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 27-03-2003 @ 17:23:
meisjes doen het veel erger.. tegen jou doen ze aardig als je alleen met ze bent, maar als ze met een groepje zijn niet. Als je alleen bent doen ze net of dr niks aan de hand is maar als ze in een groepje zijn zijn ze heel anders. Als je dan tegen ze zegt dat ze wel mogen ophouden met zo scheinheilig doen hebben ze zogenaamd geen flauw idee waar je het over hebt

Jongens zeggen gewoon waar het op staat en ook als je alleen met ze bent doen ze zo, ze geven het ook eerder toe
hmm... voor zo ver ik weet zijn jongens-pesters net zo goed in een groepje veel vervelender dan alleen... je hebt in jongensvriendengroepen net zo vaak groepsdruk als bij meisjesvriendengroepen (maar minder dan bij gemengde, is mij ervaring). Bovendien was 't meisje dat het het meest 'noodzakelijk' vond om mij te pesten (lang lang geleden) in haar eentje nog net zo gemeen tegen me, zo niet gemener...
Oud 27-03-2003, 21:03
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-03-2003 @ 17:03:
Hoezo, heb je daar ervaring mee?
volhouden kerel dat doe ik ook
Oud 27-03-2003, 21:08
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 20:25:
hmm... voor zo ver ik weet zijn jongens-pesters net zo goed in een groepje veel vervelender dan alleen... je hebt in jongensvriendengroepen net zo vaak groepsdruk als bij meisjesvriendengroepen (maar minder dan bij gemengde, is mij ervaring). Bovendien was 't meisje dat het het meest 'noodzakelijk' vond om mij te pesten (lang lang geleden) in haar eentje nog net zo gemeen tegen me, zo niet gemener...
ja dat wel.. alleentja ik vind dat meisjes toch anders pesten
Oud 29-03-2003, 08:49
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 27-03-2003 @ 22:08:
ja dat wel.. alleentja ik vind dat meisjes toch anders pesten
ze oordelen eerder over jou uiterlijk
Oud 29-03-2003, 09:06
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 27-03-2003 @ 22:08:
ja dat wel.. alleentja ik vind dat meisjes toch anders pesten
Zal per meisje verschillen, net als dat het per jongen verschilt.
Oud 29-03-2003, 12:04
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-03-2003 @ 10:06:
Zal per meisje verschillen, net als dat het per jongen verschilt.
over het algemeen bekeken vindt ik dat meisjes toch iets erger kunnen zijn
Oud 29-03-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 29-03-2003 @ 13:04:
over het algemeen bekeken vindt ik dat meisjes toch iets erger kunnen zijn
Ik denk dat dat ligt aan de ervaringen die je met meisjes cq. jongens gehad hebt, en die zullen per persoon verschillen.
Oud 30-03-2003, 01:42
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-03-2003 @ 13:06:
Ik denk dat dat ligt aan de ervaringen die je met meisjes cq. jongens gehad hebt, en die zullen per persoon verschillen.
liefde telt mee komt 3 keer zo hard aan dan.
Oud 10-04-2003, 12:55
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Gew00n een vraag!
Maakt liefde echt blind!
zodat zelfs de lelijkste pers00n mooi gev0nden kan worden!
Of wordt dit tegen me vertelt 0m me vr0lijk pr0beren te maken en me h00p te geven?
Oud 10-04-2003, 13:30
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
king112 schreef op 10-04-2003 @ 13:55:
Gew00n een vraag!
Maakt liefde echt blind!
zodat zelfs de lelijkste pers00n mooi gev0nden kan worden!
Of wordt dit tegen me vertelt 0m me vr0lijk pr0beren te maken en me h00p te geven?
Er zijn mensen die niet zoveel geven om uiterlijk. Verliefdheid en liefde maakt ook trouwens inderdaad wel is blind ja.
Oud 10-04-2003, 21:12
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Trouwens ik kreeg vandaar een opmerking van hoe lelijk ik wel niet was!
Dat was al de 2de pers00n die dat nodig vond om te doen deze week!
Maar die twee wijfen zijn echt d0m!
Echt van die wijfen die alleen naar uiterlijk kijken en ook nergens anders mee bezig zijn!
Alleen over seks drugs en allemaal stoeren dingen praten!
Ik kijk daar iedere geval niet van op ik zie je dan eerder als een minderheid in de maatschappij!
Echt waar dit s00rt menseN HAAT IK!
Ze voelen zich mooier dan jou en dat moeten ze ook ff lekker hard op zeggen!
Oud 11-04-2003, 09:00
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 10-04-2003 @ 22:12:
Trouwens ik kreeg vandaar een opmerking van hoe lelijk ik wel niet was!
Dat was al de 2de pers00n die dat nodig vond om te doen deze week!
Maar die twee wijfen zijn echt d0m!
Echt van die wijfen die alleen naar uiterlijk kijken en ook nergens anders mee bezig zijn!
Alleen over seks drugs en allemaal stoeren dingen praten!
Ik kijk daar iedere geval niet van op ik zie je dan eerder als een minderheid in de maatschappij!
Echt waar dit s00rt menseN HAAT IK!
Ze voelen zich mooier dan jou en dat moeten ze ook ff lekker hard op zeggen!
toch vreemd ik krijg die opmerkingen niet, terwijl ik gewoon uber lelijk ben (lelijker kan je NIET zijn)
Oud 11-04-2003, 14:44
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 10:00:
toch vreemd ik krijg die opmerkingen niet, terwijl ik gewoon uber lelijk ben (lelijker kan je NIET zijn)
Ik denk dat dat komt omdat ik op laag niveau zit!
Ik weet niet wat voor opleiding je doet?
Maar ik heb op VBO en Mavo gezeten!
En ga volgend jaar naar de Havo waar wat slimmere mensen zitten!
Oud 11-04-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 30-03-2003 @ 03:42:
liefde telt mee komt 3 keer zo hard aan dan.
Dat is weer iets heel anders...
Oud 11-04-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 15:44:
Ik denk dat dat komt omdat ik op laag niveau zit!
Ik weet niet wat voor opleiding je doet?
Maar ik heb op VBO en Mavo gezeten!
En ga volgend jaar naar de Havo waar wat slimmere mensen zitten!
Op het vmbo zitten ook zat slimme mensen en op de havo ook zat domme. Verder heeft iemands eq niet per se met zijn iq te maken.
Oud 11-04-2003, 14:54
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 15:47:
Op het vmbo zitten ook zat slimme mensen en op de havo ook zat domme. Verder heeft iemands eq niet per se met zijn iq te maken.
Maar laten we het met elkaar eens zijn dat er op VBO veel erger gepest wordt dan op VWO!
Oud 11-04-2003, 14:55
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 15:54:
Maar laten we het met elkaar eens zijn dat er op VBO veel erger gepest wordt dan op VWO!
gemiddeld dan
Oud 11-04-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 15:55:
gemiddeld dan
Ik wou net zeggen.

Ik weet niet of ik het er mee eens ben, ik heb niet op het vbo gezeten en ik heb niet op het vwo gezeten, ik kan er dus weinig over zeggen en/of het met elkaar vergelijken.
Oud 11-04-2003, 15:07
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 15:44:
Ik denk dat dat komt omdat ik op laag niveau zit!
Ik weet niet wat voor opleiding je doet?
Maar ik heb op VBO en Mavo gezeten!
En ga volgend jaar naar de Havo waar wat slimmere mensen zitten!
Je opleiding heeft er niets mee te maken, op VWO zitten bijna dezelfde mensen als op VMBO Ik zelf heb lang in het buitenland gewoond dus zit op een internationale school (te vergelijken met VWO) Ik word niet meer gepest sinds de 2de/3rde. En ik ben ook nooit voor mn uiterlijk gepest (nouja in groep 3 dan)
Oud 11-04-2003, 15:12
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 16:07:
Je opleiding heeft er niets mee te maken, op VWO zitten bijna dezelfde mensen als op VMBO Ik zelf heb lang in het buitenland gewoond dus zit op een internationale school (te vergelijken met VWO) Ik word niet meer gepest sinds de 2de/3rde. En ik ben ook nooit voor mn uiterlijk gepest (nouja in groep 3 dan)
Ik vraag eigelijk naar jou msn adres de heletijd prive kan je die een keer geven?
Oud 11-04-2003, 15:15
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 16:07:
Je opleiding heeft er niets mee te maken, op VWO zitten bijna dezelfde mensen als op VMBO Ik zelf heb lang in het buitenland gewoond dus zit op een internationale school (te vergelijken met VWO) Ik word niet meer gepest sinds de 2de/3rde. En ik ben ook nooit voor mn uiterlijk gepest (nouja in groep 3 dan)
Ik denk wel dat het uitmaakt want je zegt al zelf dat je vet lelijk bent en er n00it over gepest bent!
vind ik dan wel typerend!
0f vind jejezelf alleen maar lelijk en andere gewoon niet?
Oud 11-04-2003, 15:53
Verwijderd
"Schoonheid wordt beoordeeld door de ogen van de waarnemer", onthoud dat goed. En mensen die zeggen dat je lelijk bent zijn gewoon stom, daar moet je je niets van aantrekken.
Stomme mensen bestaan en zullen altijd blijven bestaan, helaas.
Oud 11-04-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 16:15:
Ik denk wel dat het uitmaakt want je zegt al zelf dat je vet lelijk bent en er n00it over gepest bent!
vind ik dan wel typerend!
0f vind jejezelf alleen maar lelijk en andere gewoon niet?
Is het een objectief beeld als je het met twee mensen bekijkt...? Lijkt me niet.
Oud 11-04-2003, 18:54
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 16:07:
Je opleiding heeft er niets mee te maken, op VWO zitten bijna dezelfde mensen als op VMBO Ik zelf heb lang in het buitenland gewoond dus zit op een internationale school (te vergelijken met VWO) Ik word niet meer gepest sinds de 2de/3rde. En ik ben ook nooit voor mn uiterlijk gepest (nouja in groep 3 dan)
wel dus..

mensen van het vmbo gedragen zich toch anders. op het vwo merk ik dat mensen het minder erg vinden als je anders bent, op het vmbo zijn over het algemeen meer mensen waarvoor uiterlijk enzo telt.. ja dr zijn altijd uitzonderingen maar ik merk het gewoon..
Oud 11-04-2003, 18:54
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 16:15:
Ik denk wel dat het uitmaakt want je zegt al zelf dat je vet lelijk bent en er n00it over gepest bent!
vind ik dan wel typerend!
0f vind jejezelf alleen maar lelijk en andere gewoon niet?
niet alle lelijke mensen worden gepest
Oud 11-04-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 11-04-2003 @ 19:54:
wel dus..

mensen van het vmbo gedragen zich toch anders. op het vwo merk ik dat mensen het minder erg vinden als je anders bent, op het vmbo zijn over het algemeen meer mensen waarvoor uiterlijk enzo telt.. ja dr zijn altijd uitzonderingen maar ik merk het gewoon..
Heb je ook op het vmbo gezeten dan?
Oud 11-04-2003, 19:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 20:10:
Heb je ook op het vmbo gezeten dan?
1 jaartjee.. maar dat was een turkse school dus dat tel ik niet echt mee

en ik woonvlakbij een school met allene maar vmbo.. elke dag als ik de hond uitlaat loop ik lang s een groepje van die mensen.. elke keer krijgt de hele buurt die opmerkingen te verduren.. we zijn het meest gevaarlijke metrostation uit heel amstelveen alleen dankzij die school en we hebben zelfs een paar weken een groep meisjes van die school gehad die het metrostation terroriseerde
Oud 11-04-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 11-04-2003 @ 20:17:
1 jaartjee.. maar dat was een turkse school dus dat tel ik niet echt mee

en ik woonvlakbij een school met allene maar vmbo.. elke dag als ik de hond uitlaat loop ik lang s een groepje van die mensen.. elke keer krijgt de hele buurt die opmerkingen te verduren.. we zijn het meest gevaarlijke metrostation uit heel amstelveen alleen dankzij die school en we hebben zelfs een paar weken een groep meisjes van die school gehad die het metrostation terroriseerde
Een 'Turkse school'?

Je baseert je mening over het hele vmbo dus op één school? Lekker generaliserend. Ik heb ook op het 'vmbo' gezeten, toen nog mavo, en ik heb het op de tweede school waar ik op heb gezeten best naar m'n zin gehad. Als je bij een groepje hoort ed dan valt het allemaal best wel mee.

Tegen over mijn huis is ook een vmbo school en ja, als ik mijn oordeel daar op zou baseren dan zou ik er ook heel anders tegen aan kijken. En als ik als buitenstaander over mijn eigen mavo-scholen zou moeten oordelen, waarschijnlijk ook.

Ik denk dat dat gevaarlijk ed zijn niet alleen met het vmbo-school zijn te maken heeft.
Oud 11-04-2003, 19:39
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 20:33:
Een 'Turkse school'?
nou ja.. 90% daar was turks.. en oko mensen die pas een paar jaar in ned waren
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 20:33:

Je baseert je mening over het hele vmbo dus op één school? Lekker generaliserend. Ik heb ook op het 'vmbo' gezeten, toen nog mavo, en ik heb het op de tweede school waar ik op heb gezeten best naar m'n zin gehad. Als je bij een groepje hoort ed dan valt het allemaal best wel mee.
over 2 scholen.. en over die niet turkse shcol heb ik ook zat verhalen gehoord. het is neit alleen de buitenkant die ik zie
Oud 11-04-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 11-04-2003 @ 20:39:
nou ja.. 90% daar was turks.. en oko mensen die pas een paar jaar in ned waren
'k snap
Citaat:
over 2 scholen.. en over die niet turkse shcol heb ik ook zat verhalen gehoord. het is neit alleen de buitenkant die ik zie
Twee van de zoveel scholen... Ik vind het niet eerlijk om mensen die op het vmbo zitten te veroordelen omdat ze op het vmbo zitten...er zitten daar ook zoveel mensen die wel 'normaal' (kunnen) doen...en er zitten daar ook zoveel mensen die een reden hebben om 'raar' te doen... Ik heb het zelf mee gemaakt, het 'ruwste' meisje uit de klas, ze was van haar vorige school getrapt (en de scholen daarvoor geloof ik ook), toen ze op school kwam zei ze op de eerste dag 'ik ben best aardig, maar zodra iemand iets tegen mij heeft, dan niet meer'. Uiterlijk was het een bitch, een gabber enz., van binnen was het een onwijs onzeker enz. meisje. En daar had ze haar redenen voor. En ik denk dat er zo tig mensen op het vmbo lopen. Kijk er om/door heen en ik denk dat het allemaal best mee valt.

Ik ben zelf ook 'veroordeeld' omdat ik op de mavo zat. En ik kan je vertellen dat dat erg frustrerend is, vooral als het ongegrond is. Ik denk ook dat veel jongeren die op het vmbo zitten daarom ook geen behoefte meer hebben zich te bewijzen, ze zijn toch al verdoemd door veel mensen. Waarom nog proberen je te bewijzen als het toch niet lukt?
Oud 11-04-2003, 20:21
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 20:46:
'k snap

Twee van de zoveel scholen... Ik vind het niet eerlijk om mensen die op het vmbo zitten te veroordelen omdat ze op het vmbo zitten...er zitten daar ook zoveel mensen die wel 'normaal' (kunnen) doen...en er zitten daar ook zoveel mensen die een reden hebben om 'raar' te doen... Ik heb het zelf mee gemaakt, het 'ruwste' meisje uit de klas, ze was van haar vorige school getrapt (en de scholen daarvoor geloof ik ook), toen ze op school kwam zei ze op de eerste dag 'ik ben best aardig, maar zodra iemand iets tegen mij heeft, dan niet meer'. Uiterlijk was het een bitch, een gabber enz., van binnen was het een onwijs onzeker enz. meisje. En daar had ze haar redenen voor. En ik denk dat er zo tig mensen op het vmbo lopen. Kijk er om/door heen en ik denk dat het allemaal best mee valt.

Ik ben zelf ook 'veroordeeld' omdat ik op de mavo zat. En ik kan je vertellen dat dat erg frustrerend is, vooral als het ongegrond is. Ik denk ook dat veel jongeren die op het vmbo zitten daarom ook geen behoefte meer hebben zich te bewijzen, ze zijn toch al verdoemd door veel mensen. Waarom nog proberen je te bewijzen als het toch niet lukt?
Als ik mijzelf vergelijk met andere mensen alleen al op de manier bijvoorbeeld hoe jullie in het forum schrijven vind ik mijzelf dom!
En veel mensen vonden mij vroeger ook echt heel erg dom!
Ik werd hier ook wel gepest erover mijn domheid!
Maar zelfs ik ga naar havo toe!

Wat ik ff wou zeggen is dat heel veel mensen op het VMBO totaal geen inzet hebben!
Dit heb ik zelf ook ervaren want ik heb er 4 jaar tussen gezeten!
Nou oordeel ik misschien wel even snel!
Maar ik bedoel dat er heel veel leerlingen zijn die gebrek hebben aan inzet en gewoon dom willen zijn!
Omdat dat zogenaamd stoer is
Oud 12-04-2003, 07:26
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 21:21:
Als ik mijzelf vergelijk met andere mensen alleen al op de manier bijvoorbeeld hoe jullie in het forum schrijven vind ik mijzelf dom!
En veel mensen vonden mij vroeger ook echt heel erg dom!
Ik werd hier ook wel gepest erover mijn domheid!
Maar zelfs ik ga naar havo toe!

Wat ik ff wou zeggen is dat heel veel mensen op het VMBO totaal geen inzet hebben!
Dit heb ik zelf ook ervaren want ik heb er 4 jaar tussen gezeten!
Nou oordeel ik misschien wel even snel!
Maar ik bedoel dat er heel veel leerlingen zijn die gebrek hebben aan inzet en gewoon dom willen zijn!
Omdat dat zogenaamd stoer is
Door wie wordt je gepest over je domheid? Ik hoop niet dat je mijn reacties zo op vat, want zo zijn ze absoluut niet bedoeld.

Ik ken zat mensen die vmbo hebben gedaan en die wel erg veel inzet hadden (ik zelf, driekwart van de mensen waar ik toen mee omging) of die er op zitten en die inzet hebben. En ik denk dat alles een oorzaak heeft, ook het 'gebrek aan inzet' en het 'gewoon dom willen zijn'.
Oud 12-04-2003, 07:44
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-04-2003 @ 08:26:
Door wie wordt je gepest over je domheid? Ik hoop niet dat je mijn reacties zo op vat, want zo zijn ze absoluut niet bedoeld.
nee hoor maar als ik vergelijk de manier van schrijven van gemiddeld op dit forum!






En ik denk dat alles een oorzaak heeft, ook het 'gebrek aan inzet' en het 'gewoon dom willen zijn'. [/B][/QUOTE]

Huh? bedoel je dat ik een gebrek aan inzet heb?
Ik ben begonen met VBO en ga nu naar HAVO!
Dat lijkt met toch geen gebrek aan inzet of wel soms?
Oud 12-04-2003, 07:46
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 12-04-2003 @ 08:44:
Huh? bedoel je dat ik een gebrek aan inzet heb?
Ik ben begonen met VBO en ga nu naar HAVO!
Dat lijkt met toch geen gebrek aan inzet of wel soms?
Nee, dat denk (en zeg) ik niet. Dat was algemeen bedoeld, over de mensen die op het vmbo zaten en die volgens jou vaak een gebrek aan inzet hadden.
Oud 12-04-2003, 07:51
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 16:07:
Je opleiding heeft er niets mee te maken, op VWO zitten bijna dezelfde mensen als op VMBO
Mijn ervaring dan:
V(M)BO:
-Wordt je meer geslagen en geschopt!

En bij het VWO:
-Maken ze vervelende opmerkingen en hoor je niet bij het groepje!

Bij het VWO is het groepje veel te gehecht aan elkaar!
Bij het V(m)BO Is het niet meestal een groep waar je bij hoort of niet!
Oud 12-04-2003, 07:57
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 12-04-2003 @ 08:51:
Mijn ervaring dan:
V(M)BO:
-Wordt je meer geslagen en geschopt!

En bij het VWO:
-Maken ze vervelende opmerkingen en hoor je niet bij het groepje!

Bij het VWO is het groepje veel te gehecht aan elkaar!
Bij het V(m)BO Is het niet meestal een groep waar je bij hoort of niet!
Mijn ervaring:
mavo:
Gooien ze met stoelen. En idd slaan en duwen ed.

havo/vwo:
Gooien ze met woorden.

Maar wat je je af kan vragen: Doet het ene meer pijn dan het ander?

Bij zowel de mavo, als de havo/het vwo waren er bij ons groepjes. Op de mavo misschien nog wel erger dan op de havo/het vwo...
Oud 12-04-2003, 09:56
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-04-2003 @ 08:57:
Mijn ervaring:
mavo:
Gooien ze met stoelen. En idd slaan en duwen ed.

havo/vwo:
Gooien ze met woorden.

Maar wat je je af kan vragen: Doet het ene meer pijn dan het ander?

Bij zowel de mavo, als de havo/het vwo waren er bij ons groepjes. Op de mavo misschien nog wel erger dan op de havo/het vwo...
Om eerlijk zaten er op het vwo van die mietjes!
Hun dachten overmij dat ik normaal was en het gewoon negeerde!
Maar dat kan ik nooit want als ik al heel emotioneel was werd ik zo boos dat ik ik geweld ging gebruiken!
Hierbij waren sommige mensen wel een beetje bang geworden voor me!
En toen durfden ze alleen nog in groepjes nog opmerkingen maken of me uitlachen als ik voorbij kwam!
Ieder geval op die VWOer die dat deden poep ik gewoon nu op!
Eigelijk had ik toen ook al schijt aan ze maarja dat betekende niet dat ik ze negeerde!
Bij de V(M)BO SCHOOL was het echter zo dat ik gewoon bang was voor een groep mensen!
Echt gewoon dat ik niks durfden te doen omdat ik dan allemaal zigeuners achter me aan kreeg als ik iets bij hun deed, daar was ik bang voor!

Maar nu wordt ik niet gepest en er is niet echt iemand nu waar ik bang voor ben!
Zelfs niet de mensen van vroeger maar dat komt waarschijnlijk nu omdat ik 18 ben!
Oud 12-04-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 12-04-2003 @ 10:56:
Om eerlijk zaten er op het vwo van die mietjes!
Hun dachten overmij dat ik normaal was en het gewoon negeerde!
Maar dat kan ik nooit want als ik al heel emotioneel was werd ik zo boos dat ik ik geweld ging gebruiken!
Hierbij waren sommige mensen wel een beetje bang geworden voor me!
En toen durfden ze alleen nog in groepjes nog opmerkingen maken of me uitlachen als ik voorbij kwam!
Ieder geval op die VWOer die dat deden poep ik gewoon nu op!
Eigelijk had ik toen ook al schijt aan ze maarja dat betekende niet dat ik ze negeerde!
Bij de V(M)BO SCHOOL was het echter zo dat ik gewoon bang was voor een groep mensen!
Echt gewoon dat ik niks durfden te doen omdat ik dan allemaal zigeuners achter me aan kreeg als ik iets bij hun deed, daar was ik bang voor!

Maar nu wordt ik niet gepest en er is niet echt iemand nu waar ik bang voor ben!
Zelfs niet de mensen van vroeger maar dat komt waarschijnlijk nu omdat ik 18 ben!
Ik snap je reactie niet helemaal als reactie op mijn post... Wat wil je er bv mee zeggen?
Oud 12-04-2003, 11:09
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ik ben nooit gepest om mijn uiterlijk (uberhaupt eigenlijk nooit gepest) dus ik heb makkelijk praten.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijker is voor lelijke mensen om geaccepteerd te worden en/of een vriend(in) te krijgen maar wat pas echt afgrijselijk afstotend werkt is die instelling van jullie.
Oud 12-04-2003, 11:16
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 12-04-2003 @ 10:56:
Om eerlijk zaten er op het vwo van die mietjes!
Hun dachten overmij dat ik normaal was en het gewoon negeerde!
Maar dat kan ik nooit want als ik al heel emotioneel was werd ik zo boos dat ik ik geweld ging gebruiken!
Hierbij waren sommige mensen wel een beetje bang geworden voor me!
En toen durfden ze alleen nog in groepjes nog opmerkingen maken of me uitlachen als ik voorbij kwam!
Ieder geval op die VWOer die dat deden poep ik gewoon nu op!
Eigelijk had ik toen ook al schijt aan ze maarja dat betekende niet dat ik ze negeerde!
Bij de V(M)BO SCHOOL was het echter zo dat ik gewoon bang was voor een groep mensen!
Echt gewoon dat ik niks durfden te doen omdat ik dan allemaal zigeuners achter me aan kreeg als ik iets bij hun deed, daar was ik bang voor!

Maar nu wordt ik niet gepest en er is niet echt iemand nu waar ik bang voor ben!
Zelfs niet de mensen van vroeger maar dat komt waarschijnlijk nu omdat ik 18 ben!
het komt zo over dat je kwaad word als mensen je normaal vinden en negeren. en vervolgens geef je hun een reden om te pesten en doe je net of jij er niets aan kan doen
Oud 12-04-2003, 12:51
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 12-04-2003 @ 12:16:
het komt zo over dat je kwaad word als mensen je normaal vinden en negeren. en vervolgens geef je hun een reden om te pesten en doe je net of jij er niets aan kan doen
Wat hoe kom je daar bij!
Ik word nu niet gepest en heb het naar me zin op school dan!
Dat betekend niet dat ik gelijk gelukkig bent!
Maar dat ik op school niet meer gepest wordt is wat fijner naar school gaan!
Oud 12-04-2003, 13:33
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
Ik hou er niet van als mensen
mij gaan vertellen dat ze lelijk zijn terwijl dat
misschien bullshit is. Vooral het invullen van dingen
die ik niet gezegd heb pissen me off...

Het zit namelijk zo dat je voor dit soort dingen altijd
twee partijen nodig hebt:
1. De gene die lelijk is
2. De gene die je lelijk vindt.

Zo is het ook met bijvoorbeeld tiranniseren. Je hebt
twee ingrediënten nodig:
1. De gene die tiranniseert
2. De gene die getiranniseerd wordt.

Zonder één van beide ingrediënten is de stelling niet
waar of onjuist. Als jij namelijk vindt dat je lelijk
bent vergelijk je jezelf met mooie mensen terwijl als
je de hele dag tussen de dolfijnen zou leven of tussen
de padden dan vinden die jou wellicht een lekker stuk…
Dit klinkt misschien raar, maar denk er maar eens over
na. Het is altijd gerelateerd aan omgevingsvariabelen.
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Oud 12-04-2003, 14:23
glam o saurus
glam o saurus is offline
lelijkheid is ergens subjectief.
afgezien van het feit dat iedereen er andere ideeen of na houdt wie mooi of lelijk is, hangt ook de mensen en de uistraling van de mensen (en je eigen uitstraling daarmee samen).

Tenminste dit is mijn ervaring. Ik ben niet extreem knap of extreem lelijk. Nu ben ik een jaar blijven zitten en bij andere mensen terecht gekomen. De mensen met wie ik optrek zijn zeg maar de kneusjes van de klas. Aangezien ik met hun optrek straalt dit ook over op mij. In de klas zien ze mij gewoonweg niet staan.


Terwijl als ik uitga, dan ga ik met andere vriendinnen (die toch wel voor knap doorgaan) en dan wordt er op eens heel anders tegen mij aangekeken.
En dan opeens zijn wel een heleboel mensen geintereseerd in jou en willen je beter leren kennen.

Terwijl ik toch echt dezelfde persoon ben. Vaag! en ook wel frustrerend.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bekeken worden; Parenclub.
Bikinie-meisje
54 11-02-2006 13:35
Levensbeschouwing & Filosofie Iedere dag een ander lichaam
Slobber
27 03-12-2004 23:10
Lichaam & Gezondheid lelijke mensen op deze site?
butterfly_girl
43 10-06-2004 19:15
De Kantine gezocht, foto's van lelijke mensen
raumarion
62 18-10-2003 17:20
Lifestyle De link tussen lifestyle en uiterlijk
SpiritX
37 17-06-2002 06:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Lelijke mensen betoging toegestaan in Rotterdam
Oasis
10 26-01-2002 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.