Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2007, 19:11
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 28-05-2007 @ 20:10 :
Hahaha

Biertankje, verdenk jij nog mensen? Altijd wel interessant om te weten natuurlijk
Ik verdenk iedereen die niet op mij gestemd heeft. Mensen, verander je stem nu nog in mij.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Advertentie
Oud 28-05-2007, 19:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nou, wie zal er vanavond uitgaan. Zal wel een verrassing worden
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-05-2007, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 28-05-2007 @ 20:11 :
Ik verdenk iedereen die niet op mij gestemd heeft. Mensen, verander je stem nu nog in mij.
Dat had ik al gedaan voor deze actie, voordat jij dat hele lijstje postte, maar niet dat je dat even verandert
Oud 28-05-2007, 19:39
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De vier vrienden zaten op een bankje in het midden van de hal. Hun familie en vrienden waren hen komen uitzwaaien. Hanneke Cartman had gezonde broodjes gemaakt voor haar zoon, zodat hij iets te eten zou hebben in het vliegtuig. Eye of Sauron had echter geen trek in die smerige broodjes, hij wilde liever iets zoets. 'Mam, mag ik alsjeblieft wat snoep voor in het vliegtuig?' 'Maar lieverd, ik heb broodjes voor je ingepakt.' 'Weet ik, maar ik heb zin in snoep, mam.' 'Je eet al teveel zoetigheid, lieverd. En ik heb die broodjes met liefde gesmeerd.' 'Maar maaaaaaaaaaam. Je wilt toch niet dat ik verhonger, alleen maar omdat jij geen snoep voor me wilde kopen? Je houdt toch wel van me, mam?' EoS keek zijn moeder met vragende lieve oogjes aan. Weer eens gaf Hanneke toe aan het gesmeek van haar zoon. 'Ok, schat, maar niet teveel.' Even later liep Eye of Sauron met een grote zak snoep en een brede lach de Tax-Free-Shop uit.
Maxwell en Kunst renden elkaar achterna door de hal; ze sprongen een bankje op om er weer af te springen, rolden over elkander heen tot de ander zich over gaf, riepen van alles door elkaar en simuleerden wapengeluiden met hun stembanden. Ze waanden zich een schurk en een superheld. Kunst, het adoptieve broertje van Ray, was de Frogman; een superheld die met zijn giftige tong elke schurk aankon. Maxwell moest een zware schurk voorstellen die overal waar hij kwam een pad van chaos achter zich liet: Mr Chaos. 'Muwahahaaah! Over heel deze wereld zal chaos ontstaan!' 'Niet als ik je tegenhoud', Kunst sprong achterop Maxwells rug en begon z'n nek te likken, 'voel hoe mijn uiterst toxische tong jou naar de ondergang likt, Chaos!' Maxwell viel 'dood' neer op de grond. Zijn rug rilde, toen een grote klodder slijm langs zijn nek naar beneden glijdde.

De vier jongens zwaaiden naar de groep, toen ze het vliegtuig instapten. Darkiekurd betrad als eerste het toestel, 'Wow, dit vliegtuig is groot, jongens.' Eye of Sauron haastte zich naar hun zitplaatsen om een stoel bij het raam te kunnen bemachtigen, 'Dit is waar ik zit!' Darkiekurd en Biertank 52 gingen aan de andere kant zitten, waardoor Ray naast EoS kwam te zitten.
Biertank begon ineens paniekerig te schreeuwen. 'Wat is er?' vroeg Stewardess Jansen. Door de anorak die Biertank aanhad, kon ze niet verstaan wat hij riep. Ze wendde zich naar Darkiekurd, 'Wat zegt 'ie?' 'Hij zegt dat het vliegtuig gaat ontploffen.' De stewardess schrok 'Wat?! Hoe komt hij daar nou weer bij, het vliegtuig gaat helemaal niet ontploffen, het is net gecontroleerd door het vliegveldpersoneel. Biertank 52 bleef roepen dat het vliegtuig zou gaan crashen. Juffrouw Jansen kreeg de opdracht hem en zijn drie reisgenoten het toestel uit te laten. Het vliegtuig vertrok zonder hen. EoS was helemaal opgewonden 'Hoerenkind! Door jouw zijn we het vliegtuig uit geschopt!' Mompelend herhaalde Biertank dat het toestel elk moment kon gaan ontploffen. 'Nee, dat kon het niet, jij ARME STAKKER!' 'EoS, laat hem met rust!' riep Ray. 'GODVERDOMME! Lik mijn ballen, Ray!'
Een medewerker van het vliegveld kwam naar hen toe en wees naar een geel bord dat boven de vertrekbalie hing, Lik mijn ballen. 'Oh het spijt me, meneer, ik wist niet dat ik dat niet kon zeggen,' EoS keek Ray weer aan, 'Ray, lik m'n scrotum!' 'Verdomme, EoS, hou op!' De medewerker onderbrak het stel weer. 'Wat is er,' vroeg Eye of Sauron, 'kan ik dat ook niet zeggen?' 'Oh, nee, daar hebben wij geen verbod op...' 'Oh, gelukkig maar. Want het zou al te laat zijn om Ray onder m'n scrotum vandaan te halen.' Ray werd kwader, 'Ik zei: houd je bek!' 'Ssssht, Ray! Zie je niet dat de man ons wat probeert te vertellen? Jij bent echt respectloos, weet je dat?' EoS gaf het woord weer aan de man in blauwe uniform. 'Dank u, jongeman. Maar wat ik wilde zeggen dus: er zijn voor vandaag geen vluchten meer naar Rotterdam, jullie moeten helaas wachten tot morgen.' Eye of Sauron schreeuwde tegen Biertank 52, 'Biertank, dit is allemaal jouw schuld!' -ONDERTUSSEN- Een klein meisje dat met haar pop speelt, wordt niet gezien door een man, die net aan de telefoon is. Hij botst tegen het meisje op, waardoor zijn telefoon uit zijn hand vliegt. De telefoon komt terecht in het ventilatierooster, het rooster raakt verstopt, zodat er een hoge druk onstaat, die het rooster met een hoge snelheid de lucht in blaast. Het rooster valt op een kroonluchter en trekt met zijn gewicht het gehele lampenstelsel naar beneden, richting de tafel. De kroonluchter vindt zijn landing op een mes Het mes springt de lucht in, maakt een driedubbele achterwaartse salto, en zet koers richting een nietsvermoedend jongen. Het mes doorboort zijn schedel, en de jongen valt bloedend neer. -TERUG NAAR WAAR WE WAREN- 'Biertank, dit is allemaal jouw schuld! Biertank?' Ray en Darkiekurd keken elkaar verschrokken aan, 'Oh mijn God! Ze hebben Biertank vermoord!' 'Vuile klootzakken!'

Vele uren later kwam het toestel, waarin de vier 9-jarigen zich eerder bevonden, veilig aan op Rotterdam Airport.



01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen
22. flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet


Helaasch Biertank, dood ge zijt! De wolven kunnen tot morgenavond 20:30 iemand van de menukaart kiezen. De ziener, tovenaar en heks kunnen ook hun ding doen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 20:00.
Oud 28-05-2007, 19:47
Verwijderd
Cool verhaal Wie had gedacht dat biertank eruit ging
Oud 28-05-2007, 19:52
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik hou van je, Soija. Een heel waardig afscheid.

De rest wens ik heel veel succes met het verloop van het spel.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-05-2007, 20:33
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik heb nu al zin in de ontmoeting met Bokito <3
Oud 28-05-2007, 21:13
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Sherco schreef op 28-05-2007 @ 14:06 :
Tjee zeg, ik had niet verwacht dat iedereen zo overdreven zou reageren. Een tikje humor wordt blijkbaar niet gewaardeerd...
Kweenie, ik speel dit spel regelmatig IRL (gewoon met de kaarten), en daarbij verdenken we juist de mensen die niet reageren op verdenkingen. Terwijl het hier lijkt alsof je het spel alleen kunt overleven door gewoon niet te posten, iedereen die reageert op mensen die hem beschuldigen wordt gelijk afgeslacht
Goede leer voor de volgende keer, dan hou ik mijn mond wel
lol
humor is dit.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 28-05-2007, 21:31
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
haha

omg they killed kenny Biertank

afwachten wie de wolven gaan eten
__________________
Abc.
Oud 28-05-2007, 22:07
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 28-05-2007 @ 20:39 :
Een medewerker van het vliegveld kwam naar hen toe en wees naar een geel bord dat boven de vertrekbalie hing, Lik mijn ballen.

*stuk*
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-05-2007, 22:09
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Verhaal is vet, alleen klinken die uitdrukkingen toch leuker in het Engels.. lik mijn ballen is dan wel weer briljant.

Wie heeft deze geschreven?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 28-05-2007, 22:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Soija.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-05-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 28-05-2007 @ 18:05 :
Hmm, dat vind ik nou verdacht. Ik weet wel dat er al 9 mensen volgens de lijst zeker op Biertank gaan stemmen, maar misschien zitten daar wel de 4 weerwolven en nog de verrader bij. Dan zijn er nog maar vier over. Misschien dat Misti en de verrader op Sherco stemmen en dan hebben we gelijkspel!
Oftewel: hierbij mijn eerste theorie en mijn stem gaat dus naar sterrenmeisje En nee, ik wil niet voor de zekerheid (gelijkspelvoorkomend) op Biertank stemmen, omdat hij hoogstwaarschijnlijk toch gewoon dorpeling is met het gemak dat ie zijn functie op wil offeren.


ik redeneerde anders: er stemmen wel veel mensen op biertank, maar nog lang niet iedereen heeft bekend gemaakt op wie ze gaan stemmen, en voor wolven is het erg makkelijk te volgen. maar ik snap dat het een beetje raar overkomt als ik het zo teruglees (en ik wilde dus ook dat gelijkspel argument niet gebruiken, vandaar dat ik niet voor sherco koos, maar gewoon de random. ook had ik al eerder aangegeven niet meer voor biertank te gaan)

maar ja... nu is biertank toch dood...

[edit] zin weggehaald, namelijk over dat zoemzoem reserve zou zijn voor biertank, wat nergens meer op slaat. die doet natuurlijk al gewoon mee ipv soija

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 16:24.
Oud 29-05-2007, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-05-2007 @ 23:09 :
alleen klinken die uitdrukkingen toch leuker in het Engels..
vind ik ook, niet alles kan proper vertaald worden, maar engelse zinnen erdoorheen, is ook stom ;x
Oud 29-05-2007, 09:41
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Wow het topic stond op de 2e pagina
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 29-05-2007, 09:42
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 29-05-2007 @ 10:41 :
Wow het topic stond op de 2e pagina
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 29-05-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 29-05-2007 @ 10:41 :
Wow het topic stond op de 2e pagina
Oud 29-05-2007, 09:46
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Soija!
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 29-05-2007, 10:01
Verwijderd
op een dag snap ik dit spel en dan doe ik mee!
Oud 29-05-2007, 16:15
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Waarom haalde Juffrouw Janssen nouw haar post weg? *aantekening maakt.* Juffrouw Janssen en ZoemZoem zijn tot nu toe mijn verdachten. Ben benieuwd of ik opgegeten wordt.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 29-05-2007, 16:23
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Die post heb ik ook gelezen inderdaad. Dat ze Elpida dood wilde hebben omdat die als eerste op Biertank stemde. Erg verdacht.

Om die reden ga ik denk ik morgen voor Juffrouw Jansen. Ze is daarbij ook niet bijster actief, dus we zullen haar niet heel erg missen.

Mochten er nog betere theorieën komen pas ik mijn stem wellicht nog aan. Eerst de eetronde maar eens afwachten.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 29-05-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 29-05-2007 @ 17:15 :
Waarom haalde Juffrouw Janssen nouw haar post weg? *aantekening maakt.* Juffrouw Janssen en ZoemZoem zijn tot nu toe mijn verdachten. Ben benieuwd of ik opgegeten wordt.
viel mij ook al op idd... iets over dat ze op Elpida ging stemmen, vanwege Elpida's stem op Biertank ofzo

[edit] ow, dat zei wind's embrace ook al
Oud 29-05-2007, 16:54
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 29-05-2007 @ 11:01 :
op een dag snap ik dit spel en dan doe ik mee!
zelfde gedachten
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 29-05-2007, 17:05
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Haha zo ingewikkeld is het niet hoor.

Verder denk ik dat Juffrouw Jansen (redelijk nieuwe speelster toch?) graag iedereen te vriend houdt en daarom haar post weer verwijderd heeft (ik had 'm ook gelezen), zo boeiend was die post verder niet..
Aaaanyway, ik wacht op die dope theorieën. Eerst maar 'ns de wolven afwachten.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 29-05-2007, 17:09
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Er was niks offensiefs aan die post, enkel dat ze Elpida verdacht omdat die Biertank als eerste stemde.

Daarbij boeide haar dat in het vorige spel totaal niet, want toen liep ze flink ruzie te trappen met ik geloof Dark Phoenix, en zei ze niet bepaald vriendelijke dingen tegen hem.

Maar wel verdacht dat jij het voor haar opneemt!
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 29-05-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 29-05-2007 @ 11:01 :
op een dag snap ik dit spel en dan doe ik mee!
ja!
Oud 29-05-2007, 19:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Die nacht sliep Darkiekurd erg slecht. Hij treurde om zijn overleden vriend. Arme Biertank, hij had dit niet verdiend. Darkiekurd miste hem nu al. Zo erg, dat het wel leek alsof hij zijn vriends stem hoorde. Sterker nog. hij hoorde zijn stem in z'n hoofd. Hij deed geirriteerd zijn ogen open, en staarde recht in het gezicht van een bleke Biertank. 'Waaaaah' schreeuwde hij. 'Biertank, wat doe jij hier? Jij bent dood!'. Biertank keek triest naar Darkiekurd. 'mphphmhphm' zei hij. 'Wat, we verliezen iemand?' reageerde Darkie. 'mmhmhppmhuhm' reageerde Biertank daarop. Darkiekurd snapte er niks van. Zijn dode vriend stond daar voor hem, en vertelde hem dat ze iemand zouden verliezen, iemand van wie ze niet eens wisten dat ze hem bij zich hadden. Hoe kon dit?! Hij wilde nog meer aan zijn dierbare vriend vragen, maar op dat moment begon EoS wild in zijn slaap te praten. 'ik ben zieeek mam, ik kan niet naar school. Ik heb zo'n buikpijn' zei hij op z'n allerzieligst. Het was duidelijk dat EoS zelfs in zijn slaap probeerde zijn moeder te manipuleren.

Toen Darkiekurd weer keek naar de plek waar Biertank had gestaan, was die niet meer te vinden. Het leek wel alsof hij totaal was verdwenen. Darkie mompelde in zichzelf 'goed gedaan, vetzak, je hebt het weer verpest'. Hij ging weer liggen, en viel al snel in een diepe slaap, waarbij hij droomde dat hij Biertanks geest nog zag.

Ray werd wakker doordat hij iets hoorde. Hij keek op, nog slaapdronken, en zag dat er iets in zijn tas bewoog. Hij liep er voorzichtig op af. Twijfelend opende hij de tas, en hij zag iets heel bekends.. kunst! 'kunst, wat doe jij hier?' zei Ray verbaast.

De rest van de groep was ondertussen ook wakker geworden. EoS was de eerste die opmerkte dat kunst bij hem was, en plaatste meteen een opmerking. 'oh my god, die stomme jood heeft zich voortgeplant, en nog vlak naast ons ook. Ik zweer het je, je kan hem ook nooit alleen laten'. 'Houd je kop, vetzak, als iemand hier zich voortplant ben jij het, wanneer beval je?' reageerde Ray. 'Ik ben NIET dik, ik heb gewoon zware botten!' reageerde EoS beledigd.

Darkiekurd kwam tussen beide. 'Wat doet kunst hier, Ray?'
Het duurde even voor die zich realiseerde waar het over ging, maar vertelde de rest toen hoe hij kunst in de tas had gevonden. 'nouja, we hebben niet voldoende tijd om kunst thuis te brengen, dan gaat ie maar mee'. EoS mopperde wat dat ze nu met kunst opgescheept zaten, maar besloot dat de reis toch belangrijker was dan die kleine lastpak.

Op dat moment kwamen ze nog een bekend gezicht tegen. Het was Maxwell. Maxwell was niet erg populair bij hun, maar ze gebruikten hem maar wat graag als het zo uitkwam. h..h..hey jongens' zei maxwell enthousiast. 'oh, hey Maxwell', reageerde Ray. 'W..W..Wat doen jullie h..h..ier?'. Darkiekurd reageerde en vertelde dat ze een reis hadden gewonnen en Bokito wilden gaan bekijken. 'o..o..oh.. j..j..joepie!' reageerde Maxwell, 'die heb ik a..a..altijd al eens willen zien'. 'Nouja, als je mee wilt mag je mee komen' zei Darkiekurd, 'maar dan moet je wel je eigen ticket betalen!' voegde EoS er aan toe. Maxwell durfde geen nee te zeggen, niet nu z’n vrienden hem zo duidelijk mee wilde hebben. Hij was wel bang dat hij ruzie zou krijgen met zijn ouders, maar dat was nu niet belangrijk. Hij was populair!

Ze kwamen met z'n allen aan waar ze moesten instappen. Toen ze wilden instappen werden ze tegengehouden. 'Sorry' zei de bewaker, 'maar we willen geen babies zonder volwassenen meer aan boord sinds de vorige keer. Kostte onze maatschappij een enorm geldbedrag aan de ouders van dat kind. Alsof het onze fout is dat we een kind van 4 maanden alleen met een vliegtuig laten reizen'. Ray verkeerde in een innerlijke tweestrijd. Hij wilde kunst niet alleen achterlaten op het vliegveld, maar kunst mocht ook niet mee. En dat vond hij ook eigenlijk helemaal niet zo'n geweldig idee.

Door de gang klonk het bekende omroepdeuntje, waarbij werd meegedeeld dat het vliegtuig naar Rotterdam bijna vertrok. 'Meneer' vroeg Ray aan de bewaker, 'zou u mijn ouders kunnen bellen om kunst hier op te halen? Dan kunnen wij alsnog mee'. 'Goed', zei de bewaker, en nam kunst over van Ray. 'geef me hun nummer, en dan regelen wij het verder'.
'Sorry kunst' zei Ray 'nouja Maxwell, nu kan jij gratis mee.' 'oh oh oh j..j..joepie!' reageerde die.

Ze stapten het vliegtuig in. Het laatste dat Ray hoorde voor hij in het vliegtuig zat was kunst die mompelde 'niet de baby trappen'.

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst (dorpeling)
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen
22. flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet


De wolven hebben gegeten, en hebben voldoende gehad voor de komende dag. De dorpelingen zijn aan de beurt om wraak te nemen. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 29-05-2007, 20:19
Verwijderd
Kunst is opgegeten


Oud 29-05-2007, 20:25
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Kunst gegeten,
Jammer.. niets aan te doen ;x

ik heb nog geen idee wie morgen te stemmen..

Juffrouw Janssen vind ik wel verdacht doen maar miss is het toch zo zoals femic zegt dat ze iedereen te vriend wilt houden.
__________________
Abc.
Oud 29-05-2007, 20:38
Verwijderd
Ok, kunst wees duidelijk naar Sherco. Zo duidelijk dat ik neit denk dat Sherco écht een weerwolf is, dat zou ze teveel opvallen. (reversed reversed? ) Maar kunst heeft ook meerdere malen gezegd dat ze stille mensen eruit wil hebben, dus misschien zien de weerwolven daar een gevaar in?

[
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 12:51 :
OT: Ik ga stemmen om sheric denk ik. Omdat ik die nog noooit heb zien posten en me dus niet schuldig voel als die er uit moet. Maar als anderen een bijna meerderheid hebben met stemmen, stem ik met hen mee.
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 13:58 :
Oké sorry voor Sherco, als ze nog gaat posten stem ik mss niet op haar. MAar ik wil iig alle stille mensen weg! Ik vind het wel zielig om een nieuweling weg te stemmen.
Citaat:
kunst schreef op 28-05-2007 @ 00:03 :
Lieve mevrouw Sherco, ik heb eerder gezegd dat ik jou stem omdat ik jou niet kende. Het is pas mijn 2e spel, dus weten dat je nieuw bent deed ik niet echt. Don't be offended.

Ga nou niet ruzie zoeken door te zeggen dat ik nare dingen schrijf over nieuwe dk'ers. IK wordt door iedereen aangezien als een slijmerd. . Het spijt me als ik niet lief genoeg overkwam, ik ben opzich wel aardig meestal.
Oud 29-05-2007, 20:48
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Oke, was even een dagje of twee afwezig, leuk verhaal iig Spelleider!

Citaat:
zoemzoem schreef op 28-05-2007 @ 18:05 :
Hmm, dat vind ik nou verdacht. Ik weet wel dat er al 9 mensen volgens de lijst zeker op Biertank gaan stemmen, maar misschien zitten daar wel de 4 weerwolven en nog de verrader bij.
Het viel mij op zich ook op. De wolven kunnen toch overleggen, omdat ze weten wie iedereen is? Zouden ze dan niet juist allemaal op dezelfde persoon stemmen, om zeker te weten dat die weggaat? En helemaal nu Biertank een dorpeling blijkt te zijn, lijkt me in hun voordeel. Lijkt me waarschijnlijker dan dat ze allemaal apart op iemand (random) gestemd hebben.

Wel jammer dat kunst eruit ligt, lijkt me een liev meisje (Maar ik ben tenminste geen stil persoon he!)
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 29-05-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 29-05-2007 @ 21:48 :
Het viel mij op zich ook op. De wolven kunnen toch overleggen, omdat ze weten wie iedereen is? Zouden ze dan niet juist allemaal op dezelfde persoon stemmen, om zeker te weten dat die weggaat? En helemaal nu Biertank een dorpeling blijkt te zijn, lijkt me in hun voordeel. Lijkt me waarschijnlijker dan dat ze allemaal apart op iemand (random) gestemd hebben.
Wolven mogen helemaal niet stemmen tijdens de hangrondes. Wist je dat echt niet, of doe je alsof?
Oud 29-05-2007, 20:52
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Elpida schreef op 29-05-2007 @ 21:50 :
Wolven mogen helemaal niet stemmen tijdens de hangrondes. Wist je dat echt niet, of doe je alsof?
Is dat zo? Dan is het nog wel een tikje anders dan het IRL spel dan ik dacht!
Maar mijn theorie blijft op zich staan, als ze doen alsof ze op Biertank stemmen, en dan de rest (die geen wolven zijn) mee krijgen omdat die geen gelijkspel willen krijgen, dan werkt het alsnog in hun voordeel he!

(ik ga NU de spelregels opzoeken en nalezen!)
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 29-05-2007, 20:54
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
verdacht ;x
__________________
Abc.
Oud 29-05-2007, 21:36
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Elpida schreef op 29-05-2007 @ 21:50 :
Wolven mogen helemaal niet stemmen tijdens de hangrondes. Wist je dat echt niet, of doe je alsof?
Ik zeg niks. Voor mij blijft ze verdacht kijken wat de rest zo post..
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 29-05-2007, 21:41
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Jammer van kunst... Geen idee waarom de wolven haar gegeten zouden hebben. Misschien om de mensen die ze aanwees verdacht te maken. Of misschien juist omdat ze ook verdacht zijn. Maar dat denk ik niet.

Citaat:
Femic schreef op 29-05-2007 @ 18:05 :
Haha zo ingewikkeld is het niet hoor.

Verder denk ik dat Juffrouw Jansen (redelijk nieuwe speelster toch?) graag iedereen te vriend houdt en daarom haar post weer verwijderd heeft (ik had 'm ook gelezen), zo boeiend was die post verder niet..
Aaaanyway, ik wacht op die dope theorieën. Eerst maar 'ns de wolven afwachten.
Ik denk niet dat ze zich daarvoor zou inhouden, het vorige spel deed ze dat helemáál niet Ik weet niet, ik vind het niet zo heel verdacht, maar wel vreemd. Waarom zou je je post wissen, ook al is het niks belangrijks.. Sowieso is ze dit spel stiller dan het vorige, maar dat hoeft ook niet per se verdacht te zijn.
Oud 29-05-2007, 22:05
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Hmmm, dit had ik niet verwacht...

Ik heb jammer genoeg niet kunnen lezen wat JufJansen gepost had, maar blijkbaar was het voor haar wel belangrijk genoeg om weer weg te halen. En dat vind ik juist verdacht.

Verder heb ik nog steeds een gevoel bij Sherco, ik weet niet, maar ik vind het meeste wat ze zegt zo verdacht overkomen.
__________________
Soija.nl
Oud 29-05-2007, 22:15
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik vind de onwetendheid van Sherco ook verdacht, hoewel het spel 'met echte mensen' idd anders gaat.
Dat Juffrouw Jansen haar post weghaalt is ook verdacht, zeker als er niets belangrijks in stond.
Ik vind het trouwens ook verdacht dat Hanneke pas 2x (waarvan 1x haar aanmelding) in dit topic heeft gepost.... Normaal is ze veel actiever.
Maar er is nog bijna een hele dag om te besluiten op wie ik ga stemmen.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 29-05-2007, 23:09
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Aan alle lieve en stomme dorpelingen en aan de hongerige wolven,

even een afscheidswoordje, omdat ik zo kort maar in het spel zat! Er kunnen meerdere redenen zijn waarom ik ben opgegeten, of ik maakte wolven verdacht. Of de wolven wilde (net als vorige keer) verdeeldheid zaaien door andere dorpelingen verdacht te maken, zodat bij de eet en bij de hangrondes dorpelingen dood gaan. Wat het ook is, ik ben helaas overleden. Vermoord door een brute en nare bewaker.

Vaarwel en Succes, jullie missen al 2 dorpelingen.

Ik ga mijn examens goed maken nu (want op het ww spel heb ik toch niets te zoeken)

Kunst
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-05-2007, 06:08
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Goed, ik ben er de rest van de dag niet, dus ik zal nu maar alvast zeggen op wie ik gestemd heb
Ik blijf bij mijn verdenking dat de wolven gezamelijk op Biertank hebben gestemd, dus ik heb een random naam gekozen uit de 9 mensen die op Biertank hebben gestemd en nog in het spel zitten. Ik kwam op 8: dat is Heksjuh.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 30-05-2007, 07:16
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Trass schreef op 29-05-2007 @ 22:41 :


Ik denk niet dat ze zich daarvoor zou inhouden, het vorige spel deed ze dat helemáál niet Ik weet niet, ik vind het niet zo heel verdacht, maar wel vreemd. Waarom zou je je post wissen, ook al is het niks belangrijks.. Sowieso is ze dit spel stiller dan het vorige, maar dat hoeft ook niet per se verdacht te zijn.
Aha ja ik heb het vorige spel niet echt gevolgd, dus dat weet ik allemaal niet. Anyway, ik moet vandaag werken, dus ga vanavond stemmen, tot die tijd lees ik graag een hoop mooie theorieën. Vind voorlopig nog niet echt mensen echt, hooguit een beetje irritant.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 30-05-2007, 10:27
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb zojuist alle berichten van Kunst doorgelezen, maar ik vind niet dat ik er echt iets concreets uit kan halen. Ze heeft alleen Biertank en Sherco genoemd, maar dan om redenen waarvan ik niet echt vind dat de wolven haar bedreigend moeten hebben gevonden. Ze noemde Sherco slechts omdat deze eerst stil was en omdat ze haar niet kende (daarom wilde ik eerst ook op Sherco stemmen), maar ze heeft uiteindelijk op Biertank gestemd omdat deze op vakantie ging (veel dorpelingen deden dat).

Het lijkt me eigenlijk niet zo waarschijnlijk dat Sherco een weerwolf is, want áls ze dat zou zijn geweest, zou Kunst's berichtengeschiedenis uiteindelijk toch Sherco aanwijzen en dat zou toch een beetje dom zijn geweest. Of, ze rekent er natuurlijk op dat wij denken dat een weerwolf niet zo'n riskantie actie onderneemt, waardoor ze toch weer een goede dekmantel heeft.

Dus tja, ik weet het niet echt. Ik denk niet dat ik op haar ga stemmen, want ik kan me niet voorstellen dat een nieuweling, die voor de eerste keer weerwolf is, meteen zo'n riskante actie zou ondernemen. Laat staan dat de andere weerwolven dat verstandig zouden hebben gevonden. Tenzij ze vonden dat, nu ze toch in de schijnwerpers staat, Sherco's leven opgeofferd moest worden voor hún overleving.

Ik heb gisteren overigens ook die post van Juffrouw Jansen gezien, maar ik kreeg in die post de indruk dat ze zich van ronde had vergist. Ze had iets gezegd in de trant van "Ik ga vandaag waarschijnlijk Elpida stemmen" en vervolgens de post verwijderd toen ze zich realiseerde dat het de eetronde was voor de weerwolven. Het lijkt me logisch dat ze de post weg heeft gehaald om ervoor te zorgen dat de weerwolven hun ogen niet op haar lieten vallen, én om niet verdacht te lijken in de ogen van haar mededorpelingen. Het lijkt me dus hier in ieder geval om een échte fout/blunder te gaan, of ze nou weerwolf is of dorpeling.

Dat is alles wat ik er over te zeggen heb. Ik wacht tot vanavond met stemmen, want ik vind zowel Sherco als Juffrouw Jansen niet reuzeverdacht. Misschien ga ik wel de rekenmachine erbij nemen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2007, 10:29
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik hoor dat er commentaar is op mijn stil zijn, dus ik wil even melden dat ik vanmiddag of vanavond het topic ga lezen en weer ga reageren.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 30-05-2007, 10:38
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Jammer, al 2 dorpelingen er uit Ik zit nog te twijfelen over mijn stem, misschien wordt het sherco, maar ook dat gedoe rond juffrouw jansen vind ik vaag
__________________
Chaos unleashed..
Oud 30-05-2007, 10:50
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga dit keer voor Sherco.
Kunst wees inderdaad Sherco aan, en hoewel dat meer op een persoonlijke ruzie/vete leek, hebben de wolven ongetwijfeld Kunst opgegeten om Sherco verdacht te maken. Dus dan is Sherco geen wolf, zou je denken. Nou, dat denk ik dus niet. Een slimme wolf weet ondertussen wel dat dorpelingen dat soort verdachtmakingstheorieën niet meer geloven. En aangezien de wolven met vier zijn zit er vast een slimme tussen...
Dus hun leider heeft geadviseerd om kunst op te eten zodat de andere dorpelingen juist zeggen dat Sherco géén wolf is, precies zoals Lisaaah dus al gedaan heeft, savvy?

Bovendien vind ik haar opmerking over wolven die stemmen in de hangrondes zeer verdacht. Wellicht klopt dat van dat kaartspel, maar dan nog is dit een typische onwetenheid veins-taktiek, net zoals een verrader die veinst dat ie niet weet dat er een verrader in het spel zit...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 30-05-2007, 11:20
Verwijderd
Ik vind het vooral verdacht dat Sherco in haar laatste post nóg een keer zegt dat ze gelooft dat de wolven allemaal op biertank hebben gestemd.
Oud 30-05-2007, 12:06
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 30-05-2007 @ 11:50 :
*post*
Hier ben ik het mee eens. Het komt een beetje gespeeld over.

Citaat:
Severus schreef op 30-05-2007 @ 11:27 :
*lange post*
Je neemt het voor 2 verdachte mensen op. Ik vind dit persoonlijk erg beschermend overkomen. Als we een ronde verder waren had je nog de ziener kunnen wezen, maar nu komt het meer op me over alsof je hun probeert te beschermen. Ik vind het te riskant om op jou te stemmen, maar ik ga deze post zeker onthouden.



Naar aanleiding van wat de mensen zeggen, wat wordt het? Want er is een gevaar voor gelijkspel als de stemmen worden verdeeld over 2 mensen.

Ik ga voor Juffrouw jansen. Ze heeft zichzelf verdacht gemaakt door haar post te verwijderen, de post opzich was ook best vreemd en verder post ze helemaal niks.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 30-05-2007, 12:20
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
mijn stem gaat naar Juffrouw Janssen, vanwege de vreemde post.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 30-05-2007, 12:24
Verwijderd
ik denk inderdaad dat ik ook voor juffrouw janssen ga, tenzij ze een (voor mij) bevredigende uitleg geeft over de post en het verwijderen ervan. ik vind het nu nog steeds een beetje raar overkomen.

voorlopig verdenk ik sherco nog niet. het klinkt idd meer als een oprecht foutje dan een opzettelijke, want geloven dat alle wolven mogen stemmen is wel een erg opvallende vergissing. maar ik weet het nog niet...
wel zielig voor kunst, ik vind kunst altijd zo lief
Oud 30-05-2007, 13:49
Verwijderd
Dan ga ik waarschijnlijk ook voor Juffrouw Janssen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #35
maxwell
153 14-06-2007 23:05
De Kantine Spel voor 16 mensen >20 jr
Verwijderd
59 11-05-2005 11:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.