Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 19:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kan je er dan niet iets overheen smeren wat niet ruikt naar kakmedicijnen?

PS:
Ik ga zo blijkbaar de stad in en ik ga mijn nieuwe schoenen met hakjes aandoen en proberen niet te zwikken/op m'n muil te gaan. Wish me luck!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 19-01-2011, 19:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Succes Trimm

En goeienavond pixelvriendjes!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-01-2011, 20:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
De BNN-IQ testvragen zijn foutief!

De woorden die ik maak van de anagrammen sluiten niet aan op de mogelijke antwoorden!
Oud 19-01-2011, 20:04
Verwijderd
Ik had onlangs trouwens echt het "fuck wat ben ik toch ook ouderwets"-gevoel; er moest een bakker gebeld worden want ik had die ochtend m'n laatste sneetjes brood gesmeerd. Maar omdat dat huisvrouwentuig overdag ruim de tijd heeft brood te halen (en dat dan ook vol overgave doet waardoor ondergetekende zonder brood zit, hnng) en ik noeste arbeid moest verrichten dacht ik "lael, ik laat even wat apart leggen zodat ik niet achter het spreekwoordelijke net vis!" Zo gezegd zo gedaan, ik pak m'n hippe smartphone uit m'n broekzak en.. "Kut, nummer." Maar glorieus dacht ik "HA! Smartphone! Dat zoek ik even op m'n telefoon op!" en ik startte Google. Terwijl mijn query behandeld werd door Google pakte ik pen en papier om even dat nummer op te schrijven MAARRRRR wat bleek? Google liet automagisch al het telefoonnummer zien in de zoekresultaten en ik kon er, alsof het een URL was, op klikken en m'n foon ging gewoon bellen! Teh fuck, ik werd helemaal blij. Sta je dan met je pen en papier.
Oud 19-01-2011, 20:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga morgen ofzo de IQ test doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-01-2011, 20:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had onlangs trouwens echt het "fuck wat ben ik toch ook ouderwets"-gevoel; er moest een bakker gebeld worden want ik had die ochtend m'n laatste sneetjes brood gesmeerd. Maar omdat dat huisvrouwentuig overdag ruim de tijd heeft brood te halen (en dat dan ook vol overgave doet waardoor ondergetekende zonder brood zit, hnng) en ik noeste arbeid moest verrichten dacht ik "lael, ik laat even wat apart leggen zodat ik niet achter het spreekwoordelijke net vis!" Zo gezegd zo gedaan, ik pak m'n hippe smartphone uit m'n broekzak en.. "Kut, nummer." Maar glorieus dacht ik "HA! Smartphone! Dat zoek ik even op m'n telefoon op!" en ik startte Google. Terwijl mijn query behandeld werd door Google pakte ik pen en papier om even dat nummer op te schrijven MAARRRRR wat bleek? Google liet automagisch al het telefoonnummer zien in de zoekresultaten en ik kon er, alsof het een URL was, op klikken en m'n foon ging gewoon bellen! Teh fuck, ik werd helemaal blij. Sta je dan met je pen en papier.
Ik heb het nu al 3 keer gelezen en ik snap het nog steeds niet!
Oud 19-01-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nu al 3 keer gelezen en ik snap het nog steeds niet!
Zelfs ik snap het Maar het verhaal komt me bekend voor, dus mss heeft ie het al eerder verteld en snap ik het daarom
Oud 19-01-2011, 20:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Patrick Lodiers spreekt 'islam' helemaal verkeerd uit
Oud 19-01-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nu al 3 keer gelezen en ik snap het nog steeds niet!
Eh, huh? Het is toch duidelijk? Google geeft telefoonnummers weer in de zoekresultaten als clickable links. En dat wist ik niet, dus ik had pen en papier in de aanslag terwijl de foon al over ging.
Oud 19-01-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Zelfs ik snap het Maar het verhaal komt me bekend voor, dus mss heeft ie het al eerder verteld en snap ik het daarom
Dat was dan een ander. Wel goed voor mijn ego dat ik blijkbaar niet de enige eh, 1.0, ben met telefoons
Oud 19-01-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Patrick Lodiers spreekt 'islam' helemaal verkeerd uit
Ieslaam?
Oud 19-01-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Dat was dan een ander. Wel goed voor mijn ego dat ik blijkbaar niet de enige eh, 1.0, ben met telefoons
Eh, hoezo? Ik ben 1.0 met computers, maar zeker niet met telefoons!
Oud 19-01-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Eh, hoezo? Ik ben 1.0 met computers, maar zeker niet met telefoons!
Dat zeg ik toch ook niet mallerd!
Oud 19-01-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch ook niet mallerd!
Wat zeg je dan wel?!
Oud 19-01-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Wat zeg je dan wel?!
Dat die ander, die jou dat verhaal verteld heeft, ook vrij 1.0 was!

Ik voel me onbegrepen
Oud 19-01-2011, 20:35
Verwijderd
Volgens mij vertelde diegene dat ie dingen bij de bakker besteld omdat anders huisvrouwen hem voor zijn! Dat van google snapte ik zonder dat ik het eerder gehoord had En ik denk dat jij de enige bent die ik ken die brood apart laat leggen
Oud 19-01-2011, 20:38
Verwijderd
4 uur slapen was duidelijk een goed idee, ik begin moe te worden en het is nog AVOND. Afgelopen week ben ik niet voor 5 uur 's ochtends gaan slapen.
Oud 19-01-2011, 20:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh, huh? Het is toch duidelijk? Google geeft telefoonnummers weer in de zoekresultaten als clickable links. En dat wist ik niet, dus ik had pen en papier in de aanslag terwijl de foon al over ging.
Mja, ik zat gelijktijdig de IQ-test te doen en tussen de getallenreeksen door dit onsamenhangende verhaal te lezen gaat me moeilijk af
Oud 19-01-2011, 20:43
Verwijderd
*zet The National op*
Oud 19-01-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vertelde diegene dat ie dingen bij de bakker besteld omdat anders huisvrouwen hem voor zijn! Dat van google snapte ik zonder dat ik het eerder gehoord had En ik denk dat jij de enige bent die ik ken die brood apart laat leggen
Ooh, that makes sense! Ja, dat van dat huisvrouwentuig heb ik al eens eerder gezegd geloof ik inderdaad. En fijn dat je de Google-fijnheid snapt, door Noodles begon ik even aan mijn verhalend vermogen te twijfelen

Ja, dat brood zit zo: het is echt exceptioneel goed brood en na 2 uur 's middags is het dagelijks uitverkocht.

Ooooh sann er is een Postsecret-app voor Android dus wellicht ook voor die gare iFail van je
Oud 19-01-2011, 20:44
Verwijderd
ik mocht een uurtje eerder weg en ik hoefde alleen maar voeding te doen. Vet chill!
Oud 19-01-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
ik mocht een uurtje eerder weg en ik hoefde alleen maar voeding te doen. Vet chill!
Pipppppppppppppppp, ik heb zin in Ulver!!!!!!1!!!!!!

Zo, dat moest even worden gezegd
Oud 19-01-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
*zet The National op*
Goed zo jongen
Oud 19-01-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Goed zo jongen
Lekker boeiend wat anderen vinden eah
Oud 19-01-2011, 20:46
Verwijderd
ik heb fanmail ;:;D
Oud 19-01-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ooh, that makes sense! Ja, dat van dat huisvrouwentuig heb ik al eens eerder gezegd geloof ik inderdaad. En fijn dat je de Google-fijnheid snapt, door Noodles begon ik even aan mijn verhalend vermogen te twijfelen

Ja, dat brood zit zo: het is echt exceptioneel goed brood en na 2 uur 's middags is het dagelijks uitverkocht.

Ooooh sann er is een Postsecret-app voor Android dus wellicht ook voor die gare iFail van je
Zeg ik heb nokia, ik doe niet aan iPhones. Alleen aan iMacs. En Macbooks als ik daar geld voor zou hebben
Oud 19-01-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Lekker boeiend wat anderen vinden eah
Niks mis met the National Daar is zelfs Carn het mee eens
Oud 19-01-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Niks mis met the National Daar is zelfs Carn het mee eens
Ik snap niet echt wat mensen daar sowieso voor waarde aan hechten, want als je zelf iets leuk vind om te luisteren en je wordt er blij van wat doet het er dan toe
Oud 19-01-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Pipppppppppppppppp, ik heb zin in Ulver!!!!!!1!!!!!!

Zo, dat moest even worden gezegd
fuck yeah ik ook
Oud 19-01-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
fuck yeah ik ook
Oud 19-01-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet echt wat mensen daar sowieso voor waarde aan hechten, want als je zelf iets leuk vind om te luisteren en je wordt er blij van wat doet het er dan toe
Eensch.
Oud 19-01-2011, 20:49
Verwijderd
Fuck Koen, wat luister jij eigenlijk een goede muziek Ik wist helemaal niet dat wij zo veel compatibility hadden op last.fm!
Oud 19-01-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Fuck Koen, wat luister jij eigenlijk een goede muziek Ik wist helemaal niet dat wij zo veel compatibility hadden op last.fm!
Dankje . Ik heb best een goede smaak geloof ik!
Oud 19-01-2011, 20:50
Verwijderd
he koen waar woon jij?
Oud 19-01-2011, 20:51
Verwijderd
Wow compatibility is inderdaad super zie ik nu
Oud 19-01-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
he koen waar woon jij?
Veldhoven, tegen Eindhoven aan!
Oud 19-01-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Veldhoven, tegen Eindhoven aan!
oh dan moet je best ver reizen naar r'dam!
Oud 19-01-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
oh dan moet je best ver reizen naar r'dam!
Yeah, dat klopt. Normaal zijn concerten niet zo ver weg, maar ach, voor Ulver heb ik dat wel over.
Oud 19-01-2011, 20:53
Verwijderd
Hihi ga je naar Ulver pip
Oud 19-01-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Fuck Koen, wat luister jij eigenlijk een goede muziek Ik wist helemaal niet dat wij zo veel compatibility hadden op last.fm!
Ik heb met best veel mensen hier een vet hoge compatibility.
Oud 19-01-2011, 20:54
Verwijderd
fu ik was vergeten dat ik thee had en nu is die koud ;( dan maar nieuwe zetten dag hoor
Oud 19-01-2011, 20:54
Verwijderd
wat is mijn avatar toch gaaf
Oud 19-01-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Hihi ga je naar Ulver pip
jaaaa eind maart.
Oud 19-01-2011, 20:54
Verwijderd
hoe gaat het met de baby?
Oud 19-01-2011, 20:55
Verwijderd
oh crap, heb ik weer geluk dat het een middag concert is, dan kan ik sowieso terug
Oud 19-01-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
oh crap, heb ik weer geluk dat het een middag concert is, dan kan ik sowieso terug
ja gekke tijd. om 3 uur al.
Oud 19-01-2011, 20:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vraag me af hoe het is om geen penis te hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
ja gekke tijd. om 3 uur al.
Dat had ik met Agalloch in W2 ook toen. Begon om 4 uur ofzo
Oud 19-01-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb met best veel mensen hier een vet hoge compatibility.
"Low"
Oud 19-01-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
wat is mijn avatar toch gaaf
Eens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.