![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat de Amerikanen daar zitten en die aanvallen hebben uitgevoerd (omdat ze dachten dat het terroristen waren) is ook al aangetoond en toegegeven destijds. Dat de regering Bush die Amerikaanse soldaten daar had gestationeerd is ook bekend. En de regering Bush is dus (indirect) verantwoordelijk te houden voor de dood van die burgers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Velen daarvan staan daar echter volledig buiten en worden toch het slachtoffer van geweld daar. En 'misschien' verkeerd? Het wás verkeerd. Dat ze iemand lynchen met een mes is een direct gevolg van de aanwezigheid van de Amerikaanse troepen daar. Immers, de eisen van de terroristen zijn dat de troepen uit het land vertrekken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker makkelijk om te zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mja, wat moet ik dan zeggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet nodig??? Vind jij het dan doodnormaal dat die mensen in Irak werden onderdrukt door een vuile dictator en dat in het jaar 2004??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja natuurlijk dombo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is in het voordeel van de hele wereld dat ze die idioot verwijderd hebben. Leve Bush!!! Als die flikker van een Kerry president was geweest dan was er waarschijnlijk niks gebeurd en hadden ze nu mischien al een kernbom op hun koppies gekregen Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 20:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mja jij gelooft blijkbaar ook nog in sprookjes hé... Wat ben jij nou voor een kneusje meid ![]() ![]() PS: zo ja ben je altijd welkom ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach loop toch nog wat werken schat... Ik dacht nog steeds dat dit een forum was waar je je mening kwijtkan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je draaiende bewegingen met je handen maakt tijdens het pijpen ben je mijn droomvrouw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet zo zeker of kerry t beter zal doen, maar slechter dan bush kan bijna niet. ik vind ze alletwee niet geweldig, maar zo'n leugenaar als bush zou ik niet graag nog 4 jaar aan de macht zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tsssss, wat ben jij nou weer voor een puber??? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |