Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 01:52
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
cut_off schreef op 14-11-2004 @ 02:49 :
[B]ja mwoah mn dag begint straks
kamer inruimen in bredoa

[B]
waar?
Oud 14-11-2004, 01:53
GRRR
GRRR is offline
rustig. huiselijk gedaan met opruimen, koken en nog meer opruimen. huiswerk ook nog eens gedaan, filmpjes gekeken.

damn ik word saai.
Oud 14-11-2004, 02:30
snoodaard
snoodaard is offline
Een avond lang mezelf voor schut zetten bij een oude vriendin.

Female friends, dat is gewoon relaxt, lekker praten en pizza eten .
Oud 14-11-2004, 06:20
Konstantine
Konstantine is offline
ja hoi ik wil jullie niet jaloers maken maar the prodigy was echt té geil

ben dus net thuis van ich liebe techno en nu ga ik de hele dag slapen
Oud 14-11-2004, 06:59
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik had om 8 uur op mn werk op schiphol moeten zijn, maar ik kwam er achter dat de bus op zondag pas vanaf 8:13 rijdt. Tijd voor koffie en krackers met kaas dus
Oud 14-11-2004, 08:00
GRRR
GRRR is offline
en nu moet ik werken
slapen is voor mietjes
Oud 14-11-2004, 10:02
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister heb ik alleen maar bank gehangen en met mn brakke hoofd door het huis gewandeld, inclusief verschijdene pogingen mijn nicht te negeren. 's avonds ben ik even uit eten gegaan met een vriendinnetje want ik moest even met dr praten. daarna hadden we een seventiesparty van de moeder van een vriendinnetje van ons, de mama werd 50. het was ronduit angstaanjagend. de familie was gekleed in dezelfde kleren, de mensen uit de buurt zongen een lied waar af en toe een zogenaamd grappige opmerking tussendoor kwam, die niet grappig was en mn vriendinnetje zag eruit als een kindje van 12. toen zijn het uit-eten-vriendinnetje en ik naar mn huis gegaan en hebben we op de bank 3uur lang zitten lullen en toen is ze naar huis gegaan en ging ik slapen.
en zometeen ga ik naar schiphol mn papa en mama ophalen <333
Oud 14-11-2004, 10:06
Drez
Drez is offline
Ik heb gister teveel nagedacht en gehuild en met een vriendin naar Zwolle geweest, maar dat hielp niet zo erg. 's Avonds heb ik nog een vriend gebeld hoe het met mijn bijna-ex is maar die wist ook niets, ik hoorde alleen verhalen waardoor het nu net is of ik hem niet meer ken... toen ging ik weer overstuur worden en heb ik met mijn ouders gepraat. Toen ging ik tv kijken en slapen en dromen dat er niets aan de hand was en werd ik heel erg pijnlijk wakker. Jezussss
Oud 14-11-2004, 11:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gister was ik naar een kraakfeestje in ossendrecht en er kwamen emo-bands ofzo. maar 1 ervan was wel leuk. en daarna was er een zelfgemaakte film van de krakers daar met afgerukte ledematen en veel bloed. en toen gedanst op drum'nbass en dat was wel leuk. en haligh, back door man, antigone en fleurtjekoo waren er ook, dus forumheid alom. daarna ging ik bij een vriendin logeren en nu ben ik weer thuis.

edit; owwwja zero was er ook.

Laatst gewijzigd op 14-11-2004 om 15:04.
Oud 14-11-2004, 11:54
Verwijderd
gister beetje aangechoten teruggekomen van mn werk,toen nog gecomputerd tot te laat en vanochend te vroeg op want ik moest de krantenwijk van broertje een keer doen
toen ontbeten en toen kreeg ik een belletje van mijn werk dat ik niet nodig ben deze middag,dus nu kan ik me vol overgave gaan storten op mn huiswerk.
Oud 14-11-2004, 12:03
Verwijderd
Ik heb gisteren overdag niet heel veel bijzonders gedaan, maar 's avonds ben ik naar Steenwijk geweest (yeah the place to be) want Jovink kwam optreden Omg wat een mensen zeg
Oud 14-11-2004, 12:21
ZerO
ZerO is offline
Ik was met mijn vriend naar de stad geweest, boodschappen gedaan, gekookt, gegeten en toen werden we opgehaald door een vriend met de auto want we gingen naar een feest in the middle of nowhere in een kraakpand. Daar was het echt fucking koud want ja kraakpand. Ze hadden ook geen wc dus toen moest ik buiten in de bosjes pissen en toen heb ik in het donker over mijn bierflejse heen gepist maar dat had ik gelukkig door.
Verder veel bekenden gezien, sociaal gedaan, de mensen achter de bar hadden duidelijk zelf ook wat op kreeg vaak 2 biertjes voor de prijs van een
Nu heb ik hoofdpijn want ik heb hoofdpijnbier gedronken
Oud 14-11-2004, 14:25
schimmel
schimmel is offline
gister heb ik mensen gezien die ik al veel te lang niet meer had gezien, en dat is jammer. want ik zou ze vaker moeten zien "net als vroeger" maar het was heel leuk.
vandaag mocht ik eerst geen appeltaart van mn moeder omdat ik te dronken thuis was gekomen, maar gelukkig draaide ze bij want ik hou van appeltaart.
nu ben ik de suspiria soundtrack van goblin aan het luisteren, eindelijk, en hij is gaaf
Oud 14-11-2004, 15:58
Verwijderd
gisteraaf naar een feestje in leeuwarden geweest. onze 'chauffeur' had een busje gehuurd, dus we gingen met zn 9-en het boerse friesland verkennen

was wel grappig, vreemde discussies gehad met de plaatselijke bevolking in de snackbar en god wat wonen er rare mensen daar.(maar waar niet?)
drrrrank.

daarna half nederland doorgereden om iedereen thuis te brengen enzo, ik was laatste dus ik was om 7 uur eindelijk thuis (dat te bedenken dat we om 2 uur al weggingen ) wel lekker geslapen in dat busje.

vanmiddag om 2 uur wakker geworden omdat mn oma langskwam, en tja, nu zit ze beneden en heb ik geen zin meer in gezelligheid. maarja, zo maar eens terug gaan, ofzo. joehoe.
Oud 14-11-2004, 16:00
Hakkie
Hakkie is offline
Ik ben nog steeds ziek en ik heb alles afgezegd wat ik zou doen vandaag en nu zit ik een beetje loos achter de computer. Ik heb 38,6 graden koorts en straks ga ik wat eten.
Oud 14-11-2004, 16:11
Verwijderd
Heb Derek weer gezien en dat was gezzelig en koud
Oud 14-11-2004, 16:11
grandmommy
grandmommy is offline
gisteren moest ik optreden en het ging wel tof en ik heb gisteren gewerkt en nu ben ik al de hele dag aan het niksen
Oud 14-11-2004, 16:16
Dith
Dith is offline
Gisteravond had ik een feestje en daarna ben ik een half uur uitgeweest maar ik was zo moe dat ik maar naar huis ben gefietst om 2 uur. Vanochtend werd ik wakker door een smsje van Rolf met daarin de mededeling dat ie me vanavond móest spreken, daarna belde hij nog en het klonkt allemaal best niet goed enzo en nou zit ik tegen vanavond op dus toen ging ik maar aan de wijn en uren bellen met vriendinnetjes en nou gaat het al iets beter.
Dadelijk uit eten en daar heb ik écht geen zin in want ik ben te lui om me om te kleden en ik heb geen honger.
Oud 14-11-2004, 16:20
Metal
Metal is offline
Gisteravond:

Naar een hip cafe gegaan gegaan in valkenburg, me daar volgegoten met bierr, gave muziek aangevraagd, en de hele tent eruit geownt met mijn tool shirt.

toen naar het hotel van mijn uncle gegaan, ff gechild, nog een biertje gedronken en een sigaret gerookt.

toen nog ergens een frietje gaan eten, en we waren op de fiets, helemaal door de vrieskou naar huis gefietst (ik had alleen een trui en een vest aan)

het was inmiddels kwart over 1 ofzo

toen nog wat gegeten thuis, en toen dacht ik, doe eens gek, en toen heb ik de mot0r uit de garage gehaald, en ff een rondje dorp gedaan, en heel het dorp wakker gemaakt met het lawaai

toen had ik weer honger, ff een warme jas en handschoenen aangedaan, en op de motor weer naar valkenburg, kebab halen (oh yeah )

gehaald, thuis opgegeten, computer aan gezet, en toen tot half zes met fairuz gemsn'end

vanmiddag om 12 opgestaan, met de hond gaan wandelen, en wat gegeten, en met mijn ouders en zusje ergens wat gaan drinken in zo'n brasserie.

nu zit ik te forummen en dadelijk ga ik nog ff een stukje rijden.
Oud 14-11-2004, 16:28
Verwijderd
ik heb vandaag niets gedaan, alleen geïnternerd en tv gekeken.
Oud 14-11-2004, 16:34
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Leren voor school, ruzie maken met m'n PWS begeleider, maar gelukkig zijn er zo de gilmore girls nog
Oud 14-11-2004, 16:43
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik was om 06'15 gaan slapen, daarvoor had ik teveel gedronken en ook een beetje geblowt, wat niet helemaal lekker viel. Daarna werd ik om 12'00 wakker gebeld door mijn tante, die nu hier is, hoezé. Éenmaal wakker draaide alles nog een beetje, maar dat is nu overgegaan in brakheid. Net even wat gelezen in Harry Mullis' Ontdekking van de hemel.
Oud 14-11-2004, 16:44
Verwijderd
ik heb de hele dag huiswerk gemaakt,en dat vond ik nietleuk,dus toen dacht ik : kom ik ga koken,en toen heb ik shoarma gemaakt voor mijn papa en mama en br00rtje en mij,maar de knoflooksaus had ik iets te sterk gemaakt dus ik ga zorgen dat ik morgen genoeg kauwgom mee naar school neem
verder maak ik nu nog steeds huiswerk onder de muzikale begeleiding van the faint
Oud 14-11-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 14-11-2004 @ 17:44 :
ik heb de hele dag huiswerk gemaakt,en dat vond ik nietleuk,dus toen dacht ik : kom ik ga koken,en toen heb ik shoarma gemaakt voor mijn papa en mama en br00rtje en mij,maar de knoflooksaus had ik iets te sterk gemaakt dus ik ga zorgen dat ik morgen genoeg kauwgom mee naar school neem
verder maak ik nu nog steeds huiswerk onder de muzikale begeleiding van the faint
kun je dat wel aan
huiswerk maken met the faint op
Oud 14-11-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 14-11-2004 @ 17:46 :
kun je dat wel aan
huiswerk maken met the faint op
ja hoor,een beetje hitsige muziek tussen de economische droge reut kan geen kwaad
Oud 14-11-2004, 17:01
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb vandaag mn ouders van schiphol gehaald en ik was heel blij ze weer te zien. eenmaal thuis hebben we koffie gedronken en mn nicht de deur uitgewerkt. toen belde mn baas dat de vrouw van een collega nu eindelijk echt moet gaan bevallen (ze is al meer dan 3dagen bezig..) want ze had 9cm ontsluiting
en toen ging ik bankhangen met mn zusjes en keken we een film over zeepkistenraces en daarna over een yeti. totally zondag dus.
Oud 14-11-2004, 17:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-11-2004 @ 12:49 :
gister was ik naar een kraakfeestje in ossendrecht en er kwamen emo-bands ofzo. maar 1 ervan was wel leuk. en
Ik wil die zanger van San Andreas nu!
Oud 14-11-2004, 17:40
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 14-11-2004 @ 17:43 :
Net even wat gelezen in Harry Mullis' Ontdekking van de hemel.
Pff, daar zou ik ook een kater van krijgen, zeg. Mulisch, lectuur voor bij de kapper.

Ik ben vandaag naar Den Haag geweest alwaar de huisjesmelker mij berichtte dat ik zeker 400 euro van de borg niet terug zal krijgen. Joy. .

Henk Mul !
Oud 14-11-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 14-11-2004 @ 18:31 :
Ik wil die zanger van San Andreas nu!
zanger van san andreas?
Oud 14-11-2004, 17:47
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-11-2004 @ 18:46 :
zanger van san andreas?
euh ja?
Oud 14-11-2004, 17:51
Verwijderd
heb je het over het spel of over iets anders?
Oud 14-11-2004, 17:56
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-11-2004 @ 18:51 :
heb je het over het spel of over iets anders?

Zanger van San Andreas

De emocore band
Oud 14-11-2004, 17:58
Verwijderd
ah ok

ik snapte er al de ballen van

wel gay dat ze die naam gejat hebben
Oud 14-11-2004, 18:00
Haligh
Haligh is offline
Ze hadden een playstation meegenomen.
En zaten de hele tijd te playstationnen.

De lekkere nerds<3
Oud 14-11-2004, 18:08
merels
merels is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 14-11-2004 @ 02:50 :
lekker opvlakkig maar weer
ja het was een rare avond
Oud 14-11-2004, 18:27
Poppycock
Poppycock is offline
ik heb zooo'n heerlijke avond gister gehad!
eerst thuis beetje gezete en gedronke en toen ginge we maar eve naar de stad en in een kroeg was het heeeel rustig [3 mensen + wij ] en toen gingen we liedjes aanvrage [hij kon ze zo downloade] en toen c'mon c'mon en das pop ook
en toen hadden we 2 shake bekers op en gingen we bier tappen

en toen gingen we maar richting de discotheek en toen moest vriendinnetje kotsen en toen gingen we zo bij de rotonde stoppen en ging ze even kotsen.

en ik heb ene hele leuke jongen ontmoet in de discoo

en vandaag gewinkeld maar ik had buikpijn enzo dus dat was minder

maar ik heb eindelijk mn rode ska vans
Oud 14-11-2004, 18:45
Susanne
Susanne is offline
Gisteren naar de woo en daar bij iemand blijven slapen
vandaag gegolft met mijn vader en een beetje huiswerk gemaakt, nu nog half mee bezig (en ondertussen luister ik kerstliedjes )
zo lekker slapen, ik hou van slapen
Oud 14-11-2004, 20:57
Drez
Drez is offline
kut
mn vriend heeft het net echt uitgemaakt
Oud 14-11-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 14-11-2004 @ 21:57 :
kut
mn vriend heeft het net echt uitgemaakt
sterkte
Oud 14-11-2004, 20:59
Verwijderd
gisteren eerst met een zooi vrienden hier gegamed en wat hertog gezopen, naar de papoea om zijn nieuwe kamer te tjekken. door naar het woud om me vol te schenken met bier en daarna lam naar huis. vandaag weer verder san andreas spelen en brak zijn. zo weer naar het woud om een jointje en een biertje te nuttigen met erwin en daarna weer bij de papoea langs
Oud 14-11-2004, 22:11
Verwijderd
hoi dankzij firoes krijg ik al een half uur vragen over mijn masturbatiegedrag van al mijn msncontacten
Oud 14-11-2004, 22:12
Metal
Metal is offline
!
Oud 14-11-2004, 23:01
Verwijderd
5000 pts battle met Warhammer, Chaos en Tomb Kings tegen Lizardmen en Orcs & Goblins. Ennn de hagedisjes en orcjes werden compleet van de tafel geveegd door mijn chaotische lieverds

En voor de rest voer + wijn + joch.
Oud 14-11-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 14-11-2004 @ 23:11 :
hoi dankzij firoes krijg ik al een half uur vragen over mijn masturbatiegedrag van al mijn msncontacten
En door deze uitspraken krijg je het komende halfuur ook vragen over jouw masturbatiegedrag van al je medeforummers.

Denk je wel eens aan Otis als je masturbeert?
Oud 15-11-2004, 01:53
Konstantine
Konstantine is offline
Vandaag heb ik heel lang geslapen, gestofzuigd, opgeruimd en gestudeerd. Toen vond ik het correct genoeg voor den dag en heb ik pasta met appelsap genuttigd met buurchick , daarna nog gestudeerd, toen pizza met rode wijn ad fundum genuttigd met alweer de buurchick Toennn ben ik bij de onderbuurjongens geweest maar haalde mijn buurchick mij om samen onder een dekentje met een fles witte wijn te huilen Toen nog steeds dezelfde buurchick ging slapen ben ik nog een film (lola rennt!) gaan kijken bij een bovenbuurjoch en toen kwam ik ineens tot een schokkende ontdekking want ik dacht dat het een uur vroeger was. Na een kwartier nadenken besloot ik dat ik dat dacht doordat ik nog een hele tijd met Masha/paranoide en haar Jellejoch heb gebeld, maar ik heb geen idee wanneer dat was, maar goed, dat verklaart vast waarom ik de tijd niet meer snap. Dus nu ga ik slapen.
Oud 15-11-2004, 06:17
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
geweldig!
Oud 15-11-2004, 07:04
11568
11568 is offline
Mijn nacht was hitsig, zeer fijne droom gehad
Oud 15-11-2004, 08:24
Drez
Drez is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-11-2004 @ 21:58 :
sterkte
ik kan het niet
Oud 15-11-2004, 08:27
nps
nps is offline
gister ben ik naar de verjaardag van mijn nichtje geweest want ze had een vriendje (haar eerste ). en ik mocht naar huis rijden in onze nieuwe peugeot 407, dus zoop mijn familie zich efficient klem en viel mijn pa in slaap op de achterbank op de terugweg hihi
Oud 15-11-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 14-11-2004 @ 02:52 :
waar?
bij je boyfriends
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten