![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
http://www.eo.nl/portals/programs/ar...rogram=3621573 kijk ook ff op het forum van de EO voor de reakties op deze man .
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al eerder zei, als je vindt dat ik kortzichtig ben omdat ik niet van baarden bij jonge mensen hou, dan ga je maar met me verder praten op Lifestyle of Psych. Trouwens bootz, waar heb jij gehoord dat hij van de universiteit afgestuurd zou worden? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Radboud Universiteit wijst uitspraken Van de Ven af Datum bericht: 24 november 2004, www.ru.nl De Radboud Universiteit Nijmegen heeft met afgrijzen kennis genomen van de uitspraken die haar student Abdul-Jabbar van de Ven heeft gedaan in de televisie-uitzending het Elfde Uur op dinsdag 23 november. De uitspraken van Van de Ven zijn in flagrante strijd met de waarden waar de Radboud Universiteit voor staat. Hiermee plaatst hij zichzelf dan ook buiten onze universitaire gemeenschap. Het College van Bestuur zal in een brief aan Van de Ven laten weten dat de vermelde uitspraken onacceptabel zijn voor een lid van de universitaire gemeenschap van de Radboud Universiteit Nijmegen en beraadt zich op nadere stappen. |
![]() |
||
Citaat:
Knevel was net in twee vandaag en hij is zeker niet blij met wat er gebeurd is, maar hij heeft er geen spijt van dat hij die vraag heeft gesteld, hij vind het vooral erg spijtig voor die van den Ven.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
bron: nu.nl
Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 17:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hoe weet jij dat hij vrouwen geen handen geeft? Je haalt de imams door elkaar nu. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Misschien moeten we zulke mensen maar naar een plek sturen wat nog geen eigendom van een land is. Misschien de ruimte in? Dan heeft niemand er meer last van.
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit is nou het gevolg van de overheid om drugs te stimuleren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Neemt niet weg dat ik het triest vind. ![]() Iedereen heeft het de laatste tijd over de geneugtes van de vrijheid van meningsuiting. Elke Nederlander moet kunnen zeggen wat ie wil, ongeacht of hij/zij iemand daarmee kwetst of beledigt. Vooral de islamhaters die geinspireerd werden door de dood van Theo van Gogh hebben zich hiervoor sterkt gemaakt. Nu is er een moslim, Nederlander nog wel, die zegt wat hij denkt, toen hem een vraag werd gesteld door de immer sluwe Knevel, en het is ineens een nationale ramp. Zelfs het kabinet bemoeit er zich mee en wellicht dat de welbespraakte jonge man van zijn educatieve instelling wordt verwijderd. Vooral dat laatste vind ik bijzonder triest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
''Ik sta niet achter het plegen van aanslagen op personen vanwege hun mening, en ben juist iemand van de dialoog. Vele malen heb ik deelgenomen aan dialogen met andersgelovigen en andersdenkenden, en dat wens ik ook te blijven doen.''
Volgens Van de Ven zijn zijn uitspraken door de media uit hun verband gerukt. Hij zegt Wilders niet anders toe te wensen dan dat een groot deel van de Nederlandse bevolking Osama bin Laden toewenst. Van de Ven wil contact met Wilders opnemen om hem uit te leggen wat hij bedoelde te zeggen: ''Ik en Wilders zitten inmiddels in hetzelfde schuitje; Wat betreft het onderduiken kunnen we elkaar de hand schudden.'' http://frontpage.fok.nl/nieuws/48674
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het enige waar ik niet met hem eens ben is zijn houding t.o.v. OBL. Wat de Taliban betreft, daar is hij zelf ook niet zo'n fan van, dat is provocatief bedoelt, op z'n Ayaans zullen we maar zeggen. Tevens ben ik het ook niet met hem eens over het voeren van Jihaad in Irak: Hoofd-Moeftie van Saudi Arabia tegen Okaadh: Er is geen vlag waaronder zij strijden en geen grond waarop zij staan. Het sturen van de jongeren naar Iraaq en het opruien van hen is van de weg naar vernietiging. De Hoofd-Moeftie van Saudi Arabia en voorzitter van het Committee van Grote Geleerden, Shaykh Abdul-Azeez ibn Abdullaah Aale-Shaykh waarschuwde tegen de consequenties van het slepen van de jongeren op de weg van het reizen naar Iraaq, en het volgen van de gewapende organisaties onder het mom van Jihaad. Hij zei in een interview met Okaadh dat het gaan naar Iraaq niet van de weg van verbetering is omdat er daar geen vlag is waaronder zij strijden en geen grond waarop zij staan, en het gaan daarheen is van de deur van vernietiging en het is niet iets wat verbeterd. http://www.sahab.net/sahab/showthrea...hreadid=314339
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Heb je uberhaupt ooit een van zijn preken gehoord? Waaruit maak jij op dat ze het niet waard zijn? Zou hij in al zijn preken zijn sympathie voor taliban verkondigen? Denk het niet he. Nee sterker nog, ik weet dat dat niet zo is. Voor mensen geintererseerd in islam of die nog meer kennis van de Islam willen opdoen, zijn zijn lezingen uiterst leerzaam ![]() ![]() Daarbij heeft Van de Ven er duidelijk bij vermeld dat hij aanslagen op personen afkeurd. Allemaal overhaaste conclusies worden getrokken. Ik ben eerlijk gezegd ook niet blij wat Van de Ven vooral rond deze tijd allemaal op tv verteld. Het is nu zo gevoelig als de pest. Maar hij verkondigd slechts 'zijn mening' die dan wel niet indruist tegen de wet, maar wel tegen onze normen en waarden. En daarom zijn ook veel mensen verontwaardigd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, meer in het algemeen, natuurlijk wel grappig wat er nu weer gebeurt. Kamerleden schreeuwen moord en brand. Alle fracties gezamenlijk willen dat Donner gaat onderzoeken of vervolging mogelijk is. Dat is hoe triest het met de politiek op dit moment gesteld is. Ik kan ze zo op een presenteerblaadje geven dat vervolging niet mogelijk is en bovendien hebben die gasten blijkbaar nog nooit van scheiding der machten gehoord. Of zouden ze het OM gewoon zo weinig vertrouwen dat ze zelf het opportuniteitsbeginsel maar gaan invullen? |
![]() |
||
Wow, drie weken geleden viel men nog over elkaar heen om het op te nemen voor de vrijheid van meningsuiting, maar nu gaat dat blijkbaar ineens niet meer op.
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Islam ---> betoog igdirli_ilhan | 35 | 19-12-2008 16:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
oorzaak Marokkanenhaat ? Love & Peace | 368 | 12-02-2005 13:48 |