![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het begint met een goed verhaal en eindigt plots in een vampierengevecht vol Amerikaanse clichés. Ik vind die overgang echter juist zo brilliant ![]() ![]() Verder vind ik dat hele vampierengedeelte een grote komedieshow, niet supergrappig, maar wel vermakelijk ![]() Kortom, niet te serieus nemen die film
||
Citaat:
Doe ik ook niet, ik snap ook precies waarom het een goede film is (ik vind hem ook wel goed), maar ik stoor me een beetje aan de special effects e.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik het in één shot draaien van een film geen argument om het een fantastische film te noemen, 't is leuk hoor, het in één shot draaien van die film, maar 't had niet gehoeven, was het een minder goede film geweest wanneer het 2 shots waren? Of 5? Of 10? Ik denk het niet, nu valt me op dat veel mensen het 'in één shot draaien' wel heel erg zwaar vinden wegen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Leone putte zijn inspiratie weer uit Kurosawa's films. A Fist full of Dollars is bijvoorbeeld een letterlijke vertaling van Yojimbo. Maar goed, ik geloof niet in overgewaardeerde films. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verschrikkelijk geregisseerd door Michiel Gonderi, duf verhaal van Harley Kaufmänn, kut gespeeld door Tim Carrie EN Tate Windset. En die Kirsti Dunston is helemaal niet zo knap als ze zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, overgewaardeerd is een lastige term.
||
Citaat:
en ik moet eerlijk zeggen, er zijn echt niet veel mensen die deze film kennen en dus kunnen zeggen als ze hem mooi vonden of niet naar mijn mening is deze film juist zeer ondergewaardeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat echt nergens over, d'r hoofd is meer iets voor een horror vind ik trouwens.... Ik heb 'm trouwens gezien, m'n vriendin vind 'm overigens wel geweldig... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die film zit goed in elkaar..! Ja.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het verhaal niks, de personages, op Amelie zelf na, zijn niks en het verhaal is nou ook niet bepaald denderend... Maar het heeft wel iets 'Cult'erigs dat ik wel kan snappen dat mensen er iets in kunnen zien ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er gewoon om van welke films JIJ VINDT dat ze hun succes (positieve recensies, veel oscars, veel lof van mensen, hoge opbrengsten) niet verdienen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Overgewaardeerd/Ondergewaardeerd Verwijderd | 12 | 22-08-2011 21:45 | |
Films, TV & Radio |
Mien mien mien...flikker toch op. Filmtopic. Dinalfos | 500 | 26-11-2007 20:01 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan: Back To Basic Dinalfos | 499 | 15-12-2006 12:24 | |
Films, TV & Radio |
dirty dancing , havana nights meertjuhh | 14 | 11-01-2005 19:39 | |
Films, TV & Radio |
Tarantino overgewaardeerd? Verwijderd | 50 | 23-05-2004 16:08 | |
Films, TV & Radio |
The truman show Psykoman | 20 | 20-01-2002 13:14 |