|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
) maar het zou goed zijn voor de kijkcijfers, de tekenfilms waren in hun tijd populair (mensen spraken er veel over, dat willen de jongere kinderen dan wel eens zien ) en het is zo nostalgisch ja. Maar ja, nu Johnny de Mol het binnenkort gaat overnemen krijg je denk ik wel een heel andere programmering krijgt, zeker op de avond. Maja, voetbal kijk ik ook heel graag naar (het liefste zelfs), maar dat wat jij zegt zou best een goed idee kunnen zijn ja.Citaat:
Och ja, het was de Mega Blubber Power Race ja. Alleen die naam al... ![]() Notalgie...
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cow & Chicken moeten weer terug. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() (en die van Hennie Huisman, de Miniplaybackshow, die was ook wel leuk )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Op Franse zenders zenden ze het nog wel uit, dus ik zei het alleen nog sporadisch als ik op vakantie ben.Maar Full House is nou wel genoeg herhaald, net zoals The A-Team. 36x herhalen en het blijft leuk, maar een keer is het genoeg.
|
|
||
|
Citaat:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ik mis mijn kleine dierenvriendjes |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() [offtopic]Heb nog een leuke link trouwens over Mario. ![]() http://uploads.ungrounded.net/196000...f_a_Peach_.swf ![]() [/offtopicmode uit]
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
| De Kantine |
Pose-a-question nr. 3 Verwijderd | 500 | 18-04-2010 10:46 | |
| Films, TV & Radio |
Lucille Werner Verwijderd | 34 | 05-03-2003 18:53 | |