Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2005, 22:35
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
grl schreef op 16-01-2005 @ 23:32 :

Kan me niets schelen. Ik heb een leuke vriend en die wil ik graag houden. Of het nou uit de mode is of niet
ach ja, je eigen weg volgen is wel weer helemaal 2005

net als zwart trauwens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2005, 22:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 16-01-2005 @ 23:35 :
ach ja, je eigen weg volgen is wel weer helemaal 2005

net als zwart trauwens
Alto's en Goths... maar die waren ookal in in 2004..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 23:33 :
Jij niet, wou je zeggen..
16 , of 15, ik zat in iedergeval in de 3e, en het was niet eens natuur, maar omdat iedereen in de klas het er over had
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
grl schreef op 16-01-2005 @ 23:35 :
Alto's en Goths... maar die waren ookal in in 2004..
maar dat is niet je eigen weg, ik bedoel echt je eigen weg, je weet wel, dat ene meisje uit de klas die niet naar tmv keek maar naar de peppers luisterde

Alto's en goths hebben hun langste tijd wel gehad
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 16-01-2005 @ 23:40 :
maar dat is niet je eigen weg, ik bedoel echt je eigen weg, je weet wel, dat ene meisje uit de klas die niet naar tmv keek maar naar de peppers luisterde

Alto's en goths hebben hun langste tijd wel gehad
Hm, ik keek (en kijk) nooit tmf en mtv maar ik weet wel dat het niet tmv is

En uh.. zullen we ontopic gaan?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
grl schreef op 16-01-2005 @ 23:41 :
Hm, ik keek (en kijk) nooit tmf en mtv maar ik weet wel dat het niet tmv is

En uh.. zullen we ontopic gaan?
OK, maar het blijft geen lekker idee om over 14 jarige te denken die sex met elkaar hebben, ik wou dat we weer in 1995 leefde, was het leven nog een stuk eenvoudiger
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:49
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 16-01-2005 @ 23:43 :
OK, maar het blijft geen lekker idee om over 14 jarige te denken die sex met elkaar hebben, ik wou dat we weer in 1995 leefde, was het leven nog een stuk eenvoudiger
I agree *tijdmachine zoekt in grote donkere schuur *

Maargoed tis iid erg jong ik ben inmiddels al 17 en ben nog niet echt bezig met een ''relatie'' Maar als het ervan komt is het mooi meegenomen
Oud 16-01-2005, 22:58
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 16-01-2005 @ 23:49 :
I agree *tijdmachine zoekt in grote donkere schuur *

Maargoed tis iid erg jong ik ben inmiddels al 17 en ben nog niet echt bezig met een ''relatie'' Maar als het ervan komt is het mooi meegenomen
PM me als je em hebt gevonden(kon de meine niet vinden )

en volgens mij is jou gedrag een stuk gezonder, maar het kan natuurlijk ook komen omdat mensen die rond hun 17/18 een ralatie beginnen niet meteen in paniek een topic openen, en dat het daardoor lijkt dat de wereld wordt overspoeld met 14 jarige op sex beluste wezens
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 12:25
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 16-01-2005 @ 23:58 :
PM me als je em hebt gevonden(kon de meine niet vinden )

en volgens mij is jou gedrag een stuk gezonder, maar het kan natuurlijk ook komen omdat mensen die rond hun 17/18 een ralatie beginnen niet meteen in paniek een topic openen, en dat het daardoor lijkt dat de wereld wordt overspoeld met 14 jarige op sex beluste wezens
Oud 17-01-2005, 18:38
maniacman
maniacman is offline
Citaat:
Multilot schreef op 13-01-2005 @ 16:56 :
toen dacht ik al helemaal niet aan zoenen laat staan sex. Dat was vies allemaal..
hahaaa inderdaad ja!
"ieh gatver zij is verliefd op mij" braaak

LOL
Oud 17-01-2005, 19:03
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ik had altijd veel vriendjes, heb gezoend toen ik 12 was, en even kijken ik heb een relatie achter de rug van bijna 2 jaar..
dan kun je wel niet zeggen dat het niets voorsteld, maar gaandeweg groei je in elkaar en ga je toch dingen doen. Daar groei je ook naar toe, ik was zelf 15, had 7 maanden met hem en ik was er toen ook klaar voor. Kun je wel zeggen ja... je bent nu 16 dus... mss kijk ik er later ook wel op trug, maar ik heb gewacht tot mn 7 maanden, als ik het nu hoor blijkt iedereen al sex te hebben, maar deze mensen doen het volgens mij alleen om de 'sex' niet omdat je echt van iemand houdt...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:29
Meadow
Meadow is offline
Het ligt ook maar net aan de persoon in hoeverre het gek is. In die breezer cultuur vind ik het inderdaad raar, kind vrouwtjes, kind macho's. ERn dat zie je ook op de televisie, ik heb er zelf geen, maar laatst zag ik ene Jojo, hoe oud is dat meisje helemaal? 13? 14? Als dat je ideaal wordt, gaan mensen daar naar leven. Ik zelf ben nu 16 en heb bijna 2 jaar een goede en serieuze relatie, inderdaad begonnen toen ik 14 was, halverwege het veertiende jaar. En dat gaat heerlijk. Mijn vriend is de ene helft van het jaar 3, en de andere helft 2 jaar ouder. Ik zie vaak gekke dingen, en relaties ook bij oudere mensen dan ik waarvan ik vind dat ze niet goed zijn, maar dit zit gewoon goed.......
Dus ik pleit voor begrip en vooral ook onderscheid, want het kan wel op een goede en heerlijke manier...
Oud 17-01-2005, 22:24
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 16-01-2005 @ 23:30 :
vraag ik me altijd af hoe je zoiets weet
maak je maar geen zorgen hoor: niet uit ervaring iig. Ik wil best een bron voor je zoeken, maar laten we het er op houden dat er onderzoek naar is geweest.
Oud 18-01-2005, 00:11
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik hoor anders erg vaak van meisjes/jongens van 14 dat ze een relatie beeindigen als 'het gevoel weg is'.
Wellicht dat het feit dat je tegenwoordig net zo goed kan aanrommelen voor je iets voor het echt/de langere termijn aangaat maakt dat ook erg veel mensen dit met alle plezier doen.

Ik persoonlijk zie overigens niet echt het nut van een relatie puur om het verliefde gevoel.
M.i is een relatie pas echt een relatie als je op zijn minst de intentie hebt bij elkaar te blijven ook als dat gevoel weggaat, en je van elkaar gaat houden.
Oud 18-01-2005, 14:09
Angeles
Angeles is offline
In mijn tijd (en ik ben dus weer een stukje ouder dan de TS) was het niet abnormaal dat je een vriendje of vriendinnetje had op die leeftijd. Ik was veertien toen ik mijn eerste vriendje had en ja, daar ben ik behoorlijk lang heel erg kapot van geweest toen dat uitging. Ik ga er nu achteraf ook niet denigrerend over doen, ook niet als ik hoor van andere meisjes van een jaar of veertien, vijftien met liefdesverldriet. Het komt gewoon behoorlijk hard aan, op die leeftijd niet minder dan later, en ik kan me behoorlijk ergeren aan mensen die iets ouder zijn, vaak overigens zelf net puber-af, die een beetje meesmuilend gaan lopen doen over zogenaamde "puberprobleempjes".

Overigens was ik in mijn omgeving niet eens zo vroeg met mijn eerste verkering, er waren zat brugklassers die al stonden te zoenen in de gangen en dat was op een vrij normaal lyceum in een behoorlijke kakbuurt.
Oud 18-01-2005, 14:42
Nienna*
Nienna* is offline
Ik denk wel dat je wel degelijk een relatie en liefdesverdriet kunt hebben op jonge leeftijd; ik heb immers nu zelf bijna twee jaar een relatie met mijn vriend.
Ik ben er wel echt ingerold, heb ook vaak gedacht: had ik hem nou maar een aantal jaar later ontmoet...
Maar ik houd gewoon echt van hem, ik zou niet zomaar zonder hem kunnen op dit moment. Ik ben niet iemand die denkt dat het eeuwig aanblijft, wat dat betreft ben ik wel realistisch, maar voorlopig ben ik nog bij mijn vriend!
Als het nu uit zou gaan, zou ik wel écht liefdesverdriet hebben. Ik denk dus dat het kan.
Maarja, na een relatie van twee weken lijkt me het wel sterk...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:12
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Silla schreef op 18-01-2005 @ 15:42 :
Ik denk wel dat je wel degelijk een relatie en liefdesverdriet kunt hebben op jonge leeftijd; ik heb immers nu zelf bijna twee jaar een relatie met mijn vriend.
Ik ben er wel echt ingerold, heb ook vaak gedacht: had ik hem nou maar een aantal jaar later ontmoet...
Maar ik houd gewoon echt van hem, ik zou niet zomaar zonder hem kunnen op dit moment. Ik ben niet iemand die denkt dat het eeuwig aanblijft, wat dat betreft ben ik wel realistisch, maar voorlopig ben ik nog bij mijn vriend!
Als het nu uit zou gaan, zou ik wel écht liefdesverdriet hebben. Ik denk dus dat het kan.
Maarja, na een relatie van twee weken lijkt me het wel sterk...
eindelijk een positief iemand
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:20
Envy
Envy is offline
Citaat:
sjlot schreef op 19-01-2005 @ 18:12 :
eindelijk een positief iemand
Je wil wel erg graag bevestiging he?
Oud 20-01-2005, 13:22
Daboman
Daboman is offline
zelf wilde ik voor m'n 17e niet eens een vriendin hebben. Een aantal klasgenoten konden dit niet begrijpen, maar het hoefde gewoon niet van mij. Het was ook niet van de een op de andere dag dat ik het opeens wel wilde en ik had ook niet van tevoren voor ogen dat ik het pas op m'n 17e wilde, maar t was meer een proces. Ik leef ook in een milieu waarin het niet superbelangrijk is. Ik ken heel veel mensen die net zo oud zijn als ik en die ook net als ik nog geen vriendin hebben gehad, of slechts een klein liefdesleven hebben. Maar de volgende generatie moet vooral doen wat ze niet kunnen laten. Ze moeten zich alleen wel realiseren dat alles ook een keerzijde heeft.

Leuk feitje: ik ken iemand van 17, bijna 18, die al sinds haar 12e of 13e met haar vriend heeft.
Oud 25-01-2005, 16:29
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Daboman schreef op 20-01-2005 @ 14:22 :
Leuk feitje: ik ken iemand van 17, bijna 18, die al sinds haar 12e of 13e met haar vriend heeft.
Dat is onwijs zonde van je jeugd
Reageren

Regels voor berichten