Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nooit meer wegging. dat ik hem lekker heel egoïstisch voor mezelf heb |
![]() |
||
Citaat:
juist juist ![]() (dat die ene msnnaam op mij slaat.. een beetje gevoel van eigenwaarde zou niet slecht zijn nu)
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
Ik wil me niet vervelen en nu iets verzinnen waar ik me een week mee bezig mag houden |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad. M'n beste vriendin zit al erg met zichzelf in de knoop. Nu vertelde ze me laatst dat ze daaroverheen ook nog de problemen van anderen krijgt, en niet alleen van mij. En dat ze het niet meer allemaal kan handelen. Nu durf ik d'r eigenlijk niet goed meer iets te vertellen als er wat aan de hand is. Maar aan de andere kant wil ik d'r toch hier hebben en bij me houden. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij voel ik 'iets' voor haar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar we zitten hier niet in het lucht je hart topic ![]() Offtopic: En ik kom steeds naar mijn 'beste vriend' toe met mijn problemen, terwijl ik weet dat hij ook met dingen zit. Maar meneer is een enorme binnenvetter. Dat was ik ook,maar dat heeft hij me afgeleerd. Helaas kan hij het zichzelf niet afleren. Voel me gewoon exact zoals jij je voelt. En mijn beste vriend is mijn ex vriend, het ging gewoon niet meer in een relatie. Maar ik voel zeker nog wel wat voor hem... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat herken ik wel, dat je weet dat er iets scheelt met die ander, maar dat die het dan binnenhoudt. Ook niet altijd hoor. Ze heeft me heel (erge) persoonlijke dingen verteld, waar ik wel van schrok. Maar dat is alweer lang geleden. De laatste tijd is ze zo gesloten. Ik wil gewoon dat ze netzoveel van mij houdt als ik van haar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuft Honda-Fanatic*
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Het WhatPulse-topic WolterB | 141 | 19-02-2019 22:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
seksueel misbruik door kinderen Andora | 113 | 07-06-2005 22:48 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 |