Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Age of Empires op DS Red Alert 3 op DS Mystwalker RPG ( gaat op FF: Tactics lijken, word gemaakt door een aantal maakers van FF ofzo ), deze is al wel zo goed als bevestigd Superman op DS Thermometer op DS ( zie hier ) Verder nog ff wat verkoopcijfers uit Japan: 1 Sony PSP - 74,405 - 66,543 - 267,602 2 PlayStation 2 - 58,673 - 56,374 - 305,285 3 Nintendo DS - 43,226 - 44,608 - 249,922 4 Game Boy Advance SP - 11,589 - 13,317 - 114,046 5 GameCube - 8,214 - 5,359 - 40,751 6 Xbox - 467 - 498 - 2,650 7 Game Boy Advance - 399 - 332 - 3,038 PSP verkoopt dus stukken beter als de DS, alhoewel de DS nog steeds 3x zoveel verkocht is in totaal ( over de hele wereld that is en nie zeiken dat de PSP nog niet in de USA gereleased is, dat is hun fout ). Maar de PSP maakt wel een inhaalslag nu. En voor alle PSP'ers met een boner nu, de verkoopcijfers van de games in Japan: 1 NEW Another Century’s Episode - PS2 - 180,885 Banpresto 2 NEW Radiata Stories - PS2 - 174,281 Square Enix 3 NEW Biohazard 4 - GameCube - 142,025 Capcom 4 NEW Catch! Touch! Yoshi! - DS - 63,733 Nintendo 5 NEW Digital Devil Saga: Avatar Tuner 2 - PS2 - 51,246 Atlus 6 NEW Death by Degrees: Nina Williams - PS2 - 36,683 Namco 7 V Monster Hunter G - PS2 - 26,206 (154,052) Capcom 8 V Gran Turismo 4 - PS2 - 23,524 (907,909) SCE 9 V Sawaru Made in Wario - DS - 22,817 (628,561) Nintendo 10 V Super Mario 64 DS - DS - 19,824 (638,601) Nintendo Idd, net als vorige week, geen PSP game te bekennen in de lijst. Oftewel de PSP verkoopt voorlopig beter maar kwa games is er nog nix te bekennen. En ja, als je een handheld verkoopt, maar geen games, schiet dat niet op. Maar tis nog te vroeg om echte conclusies te trekken offcourse. Cker aangezien de verkoop van de PSP pas eindelijk op gang komt nu en de games dus, als het goed is, zullen volgen. Iig staat Ninty in de totaalcijfers van de games en consoles ( kijkend naar de DS en PSP dan offcourse ) ver voor. Maar de aankomende releases in de USA ( PSP ) en Europa ( DS en PSP) zullen ons meer informatie geven over wie wie "ownt". Wel is de PSP release in Europa al weer uitgesteld door een tekort aan chips. Dit is natuurlijk heel zonde voor Sony aangezien Ninty al eerder launched dan Sony (en Sony maar bitchen over wij launchen eerder dan de DS om een voorsprong te krijgen). De launch in Japan ging al errug fout, laten we hopen voor ze dat ze ut nu beter doen. Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 19:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En zoals jij al zei, de game verkoop is ook idd erg belangrijk, maar weet niet welke psp games er al uitgekomen zijn in Japon, ik denk dat die lijst er wel anders uit gaat zien als GT en MGS uitkomen, als die al uitgekomen zijn snap ik er niets van, je zou toch denken dat dat de must haves zijn, zeker ik japan Zit er trouwens sterk aan te denken Catch! Touch! Yoshi! te importen, lijkt me een game waar je ook wel uit kan komen zonder iets te hoeven lezen, en je moet die positieve euro koers gebruiken zolang je kan ![]() @ blubb, mooie koop _0_ |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() maar die sp is gewoon een mooi apparaat, zelf de pink edition is mooier dan de ds ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En ik zet een groot vraagteken erbij of de DS echt een hoop GOEIE AAA games krijgt, dus ik bedoel rond de 20 net zoals met de ps2, dat stel als je elke week een spel moest kopen, je ook elke week een nieuwe topper hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tja, moet maar he ![]() heb nog wel wat dvd's liggen die ik nog moet kijken, dus lukt wel, en dan is het al weer bijna tijd voor metroid als ik me niet vergis ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar tja Feel The Magic is zooo vet. En de Psp, mp3 speler, films, Metal Gear Solid Acid. Moeilijke keus. Daarom allebei. Mits de PSP in prijs daalt, anders vind mijn beurs het niet zo leuk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Over Resident Evil 4, dat is geen Resident Evil niet meer, meer een actie game. Vergelijk die eens met de andere delen, waar zijn de horde zombies, dat je steeds moet vluchten, etc.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: 'Over smaak valt niet te twisten' En ik weet zelf hoe fucking lame je bent als een fan boy zowel sony als nitendo of apple. Ik zelf heb een vriend, sony only, meer niet, rest is slecht. Beetje zielig vind ik zoiets. Maar jah gelukkig ben ik niet gebonden aan een bedrijf, ik koop gewoon wat de beste is of de beste /prijs kwaliteit heb. Stomme fanboys/girls.
|
![]() |
Hehe, daarom wacht ik nou dus af voor ik een van die dingen koop...bij sommige mensen valt die DS gewoon zwaar tegen. Gelukkig ben ik er al wat jaartjes overheen gegroeid dat ik niet blindelings elk nieuw produkt koop of zelfs importeer wegens gebrek aan geduld.
![]() ![]() Met de DS en psp is t maar afwachten maar ik gok dat ik uiteindelijk toch weer voor de psp ga omdat ik wel half verwacht dat er gewoon veel meer spellen op gaan uitkomen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien ga ik hem dan toch maar kopen. Oja en kappen met het gezeik over ds/psp, praten over leuke games is gezellig. <3 ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stel je kan een nieuwe 3d kaart kopen, maar je bent zo gefixeerd op een merk, koop je dan alsnog het merk wat je zo ruig vind, maar presteert wel slechter dan de concurrent? Is misschien iets anders dan bij consoles, e.d. Maar ik bedoel maar. Trouwens vandaag op de DS Wario nog wat gespeeld in Media Markt. Lachen spel, vooral dat kleien schieten. Doet me denken aan Duck Hunt ![]() Vond het alleen beetje saai na een tijdje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Playstation 3 Carn | 90 | 29-05-2005 15:55 | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 | |
Games |