Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 19:04
blupp
blupp is offline
Weet je wat ik doe? Ik wacht lekker een jaartje of langer af voor ik een van die 2 gevallen koop, we weten nu nog bijna niets van de games die op bijde handhelds uitkomen, de psp spreekt me meer aan qua spelaanbod atm maar de DS vind ik weer een leuker apperaatje. Ik houd het nu lekker bij mn gba sp zelda edition die ik gister heb gekocht.
En het is logisch dat de gba doodbloedde nadat de sp uitkwam, die originele gba is gewoon bagger met dat zwarte kutspiegelschermpje...ik snap best waarom mensen nu nog een sp kopen ipv een ds, ik heb het zelf ook gedaan.
Btw, die zelda edition sp is erg cool^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 08-02-2005 @ 20:04 :
Weet je wat ik doe? Ik wacht lekker een jaartje of langer af voor ik een van die 2 gevallen koop, we weten nu nog bijna niets van de games die op bijde handhelds uitkomen, de psp spreekt me meer aan qua spelaanbod atm maar de DS vind ik weer een leuker apperaatje. Ik houd het nu lekker bij mn gba sp zelda edition die ik gister heb gekocht.
En het is logisch dat de gba doodbloedde nadat de sp uitkwam, die originele gba is gewoon bagger met dat zwarte kutspiegelschermpje...ik snap best waarom mensen nu nog een sp kopen ipv een ds, ik heb het zelf ook gedaan.
Btw, die zelda edition sp is erg cool^^
We weten al wel redelijk welke games er aankomen hoor. Vele zijn al bevestigd en veel geruchten offcourse. De beste geruchten afgelopen tijd voor de ds zijn:
Age of Empires op DS
Red Alert 3 op DS
Mystwalker RPG ( gaat op FF: Tactics lijken, word gemaakt door een aantal maakers van FF ofzo ), deze is al wel zo goed als bevestigd
Superman op DS
Thermometer op DS ( zie hier )

Verder nog ff wat verkoopcijfers uit Japan:

1 Sony PSP - 74,405 - 66,543 - 267,602
2 PlayStation 2 - 58,673 - 56,374 - 305,285
3 Nintendo DS - 43,226 - 44,608 - 249,922
4 Game Boy Advance SP - 11,589 - 13,317 - 114,046
5 GameCube - 8,214 - 5,359 - 40,751
6 Xbox - 467 - 498 - 2,650
7 Game Boy Advance - 399 - 332 - 3,038

PSP verkoopt dus stukken beter als de DS, alhoewel de DS nog steeds 3x zoveel verkocht is in totaal ( over de hele wereld that is en nie zeiken dat de PSP nog niet in de USA gereleased is, dat is hun fout ). Maar de PSP maakt wel een inhaalslag nu. En voor alle PSP'ers met een boner nu, de verkoopcijfers van de games in Japan:

1 NEW Another Century’s Episode - PS2 - 180,885 Banpresto
2 NEW Radiata Stories - PS2 - 174,281 Square Enix
3 NEW Biohazard 4 - GameCube - 142,025 Capcom
4 NEW Catch! Touch! Yoshi! - DS - 63,733 Nintendo
5 NEW Digital Devil Saga: Avatar Tuner 2 - PS2 - 51,246 Atlus
6 NEW Death by Degrees: Nina Williams - PS2 - 36,683 Namco
7 V Monster Hunter G - PS2 - 26,206 (154,052) Capcom
8 V Gran Turismo 4 - PS2 - 23,524 (907,909) SCE
9 V Sawaru Made in Wario - DS - 22,817 (628,561) Nintendo
10 V Super Mario 64 DS - DS - 19,824 (638,601) Nintendo

Idd, net als vorige week, geen PSP game te bekennen in de lijst. Oftewel de PSP verkoopt voorlopig beter maar kwa games is er nog nix te bekennen. En ja, als je een handheld verkoopt, maar geen games, schiet dat niet op. Maar tis nog te vroeg om echte conclusies te trekken offcourse. Cker aangezien de verkoop van de PSP pas eindelijk op gang komt nu en de games dus, als het goed is, zullen volgen.
Iig staat Ninty in de totaalcijfers van de games en consoles ( kijkend naar de DS en PSP dan offcourse ) ver voor. Maar de aankomende releases in de USA ( PSP ) en Europa ( DS en PSP) zullen ons meer informatie geven over wie wie "ownt".
Wel is de PSP release in Europa al weer uitgesteld door een tekort aan chips. Dit is natuurlijk heel zonde voor Sony aangezien Ninty al eerder launched dan Sony (en Sony maar bitchen over wij launchen eerder dan de DS om een voorsprong te krijgen). De launch in Japan ging al errug fout, laten we hopen voor ze dat ze ut nu beter doen.

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:14
Kurogane
Kurogane is offline
Ik snap niet wat er zo leuk is aan Another Century Episode..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 08-02-2005 @ 22:14 :
Ik snap niet wat er zo leuk is aan Another Century Episode..
Ik weet het ook niet. Maar hij verkoopt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 10:45
blupp
blupp is offline
Ach boeiend, ik kijk lekker toe, over een paar jaar zal het wel vrij simpel zijn een keuze te maken.
Ik denk namelijk niet dat 2 handhelds het allebei supergoed gaan doen...ik gok zo dat sony weer de meest 3rd party support krijgt omdat die DS voor sommige developers maar vaag of ingewikkeld is..maar we zullen zien. Apperaatje DS lijkt me leuker maar nintendo heeft bij mij de laatste paar jaar een naam van een kutspellenaanbod.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 10:48
Verwijderd
Misschien koop ik die SP eerst nog wel even. Aangezien die straks lekker goedkoop is. Die zelda edition. Wel handig, kan ik mijn ouwe gameboy spellen spelen. Want mijn ouwe Gameboy, die grijze die toen 199 GULDEN koste, is een beetje gammel. Trouwens, dat ding doet het nog steeds wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 08-02-2005 @ 20:44 :
Verhaal Robo
AUW, verkoop Biohazard 4 doet pijn, het is echt de game van het voorjaar voor de cube, en als daar al niet eens mee binnen komt op een

En zoals jij al zei, de game verkoop is ook idd erg belangrijk, maar weet niet welke psp games er al uitgekomen zijn in Japon, ik denk dat die lijst er wel anders uit gaat zien als GT en MGS uitkomen, als die al uitgekomen zijn snap ik er niets van, je zou toch denken dat dat de must haves zijn, zeker ik japan

Zit er trouwens sterk aan te denken Catch! Touch! Yoshi! te importen, lijkt me een game waar je ook wel uit kan komen zonder iets te hoeven lezen, en je moet die positieve euro koers gebruiken zolang je kan

@ blubb, mooie koop _0_
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 13:27
blupp
blupp is offline
Dia gba sp is echt een strak ding^^ vooral die zelda edition is cool, nu zijn ze nog te verkrijgen, maar ik had de laatste te pakken van de dixons bij mij in de buurt. T is wel een gigantisch verschil met of zonder licht, vooral als het donker wordt buiten...net of die gba expres zo een kutbeeld heeft. Met mn game boy color of mn koelkast gameboy had ik zelden problemen met wat zien op het scherm.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 13:39
Verwijderd
Welke vinden jullie mooier?

SP zelda edition
of
SP Nintendo edition (Farmicon ofzo)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:00
Dobomobo
Dobomobo is offline
fl***er toch op met die sp man! check eens het kwaliteits verschil tussen de psp en de sp man! ouwiej
Oud 09-02-2005, 14:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 09-02-2005 @ 14:39 :

SP zelda edition
of
Famicom , komt mede omdat ik aan het origineel extreem goede herinderingen heb(ik geen game nerd hoor )
maar die sp is gewoon een mooi apparaat, zelf de pink edition is mooier dan de ds

Citaat:
fl***er toch op met die sp man! check eens het kwaliteits verschil tussen de psp en de sp man! ouwiej
je hebt er een woord voor, effe denken, iets met gameplay geloof ik
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:19
blupp
blupp is offline
Ik vind de zelda edition mooier, die symbolen erop vind ik cool en de kleur is niet zo ouderwets als die nes edition, maar het ligt uiteindelijk natuurlijk aan je smaak.
En waarom een psp kopen, ik hoef niet met cds te schieten. En er komen nog amper games op, met mn gba veel meer lol.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Dobomobo schreef op 09-02-2005 @ 15:00 :
Hopelijk komt er op de psp ook een spellingscontrole, dat is iets wat de gemiddelde fanboy wel nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:31
Vice
Vice is offline
Citaat:

SP zelda edition
of
De Nintendo edition. Om eerlijk te zijn baal ik er van dat ik de zwarte heb. Overgens is het helemaal geen slecht idee om de sp te kopen. Met de sp kan je nog oude game boy (color) games spelen.
Oud 09-02-2005, 17:40
blupp
blupp is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-02-2005 @ 17:31 :
De Nintendo edition. Om eerlijk te zijn baal ik er van dat ik de zwarte heb. Overgens is het helemaal geen slecht idee om de sp te kopen. Met de sp kan je nog oude game boy (color) games spelen.
Ja dat is een van de redenen ook dat ik eergisteren een sp heb gekocht, ik zit anders met die hele stapel oudere spellen die ook ook nog eens wil spelen..de 3 game boy color zelda's bijvoorbeeld die ik nogsteeds vet vind. Ik ga ook binnenkort es a link to the past kopen..5 zelda's op mn handheld!!
En ik zet een groot vraagteken erbij of de DS echt een hoop GOEIE AAA games krijgt, dus ik bedoel rond de 20 net zoals met de ps2, dat stel als je elke week een spel moest kopen, je ook elke week een nieuwe topper hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 09-02-2005 @ 12:15 :
AUW, verkoop Biohazard 4 doet pijn, het is echt de game van het voorjaar voor de cube, en als daar al niet eens mee binnen komt op een

En zoals jij al zei, de game verkoop is ook idd erg belangrijk, maar weet niet welke psp games er al uitgekomen zijn in Japon, ik denk dat die lijst er wel anders uit gaat zien als GT en MGS uitkomen, als die al uitgekomen zijn snap ik er niets van, je zou toch denken dat dat de must haves zijn, zeker ik japan

Zit er trouwens sterk aan te denken Catch! Touch! Yoshi! te importen, lijkt me een game waar je ook wel uit kan komen zonder iets te hoeven lezen, en je moet die positieve euro koers gebruiken zolang je kan

@ blubb, mooie koop _0_
Nja zolang duurt ie nie voordat Yoshi's Touch & Go er in Amerika is. Dan kaan je hem in ut engels importen. En ondertussen jezelf zoet houden met de US version van Wario Ware.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 09-02-2005 @ 20:32 :
Nja zolang duurt ie nie voordat Yoshi's Touch & Go er in Amerika is. Dan kaan je hem in ut engels importen. En ondertussen jezelf zoet houden met de US version van Wario Ware.
bijna , oeps, dacht eind maart. En ik ben nog wel effe bezig om 150 sterren te halen en xx/xy geeft me ook nog wel wat uurtjes , maar die Yoshi's Touch & Go is volgens mij DE game voor de ds de komende tijd(tot advance wars en fire emblem )
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 09-02-2005 @ 20:39 :
bijna , oeps, dacht eind maart. En ik ben nog wel effe bezig om 150 sterren te halen en xx/xy geeft me ook nog wel wat uurtjes , maar die Yoshi's Touch & Go is volgens mij DE game voor de ds de komende tijd(tot advance wars en fire emblem )
De release staat op 14 maart. Das nog 1 maand wachten dus, dat meot wel lukken tog?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 09-02-2005 @ 21:05 :
De release staat op 14 maart. Das nog 1 maand wachten dus, dat meot wel lukken tog?
*bijt op nagels*

tja, moet maar he

heb nog wel wat dvd's liggen die ik nog moet kijken, dus lukt wel, en dan is het al weer bijna tijd voor metroid als ik me niet vergis (of kwam die nou eerder, raak altijd in de war tussen maart en mei )
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:

SP zelda edition
of
Als je Naruto kent, dan meot je cker de Naruto edition halen. Geil .

Citaat:
metroidminded schreef op 09-02-2005 @ 22:52 :
*bijt op nagels*

tja, moet maar he

heb nog wel wat dvd's liggen die ik nog moet kijken, dus lukt wel, en dan is het al weer bijna tijd voor metroid als ik me niet vergis (of kwam die nou eerder, raak altijd in de war tussen maart en mei )
Metroid komt 5 mei uit. Staat al geprorderd blij Lik-Sang inclusief de kortingsbon en gratis verzending. Oftewel Metroid voor 20 Dollar . Maar ik kan inderdaad ook niet wachten tot Metroid en Yoshi er zijn ^^. Weet alleen nog niet of ik Yoshi meteen ga bestellen ivm geld.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 14:11
Verwijderd
Nintendo heeft kwa reclame maken nooit erg hoge ogen gegooid. Maar met de DS en bijkomende concurrent Sony heeft Ninty gezegd meer te gaan doen aan marketing en reclame. Als eerste is eht budget voor marketing zeer vergroot maar dit zegt natuurlijk nog nix. Maar deze cifjers uit Japan misschien wel:

Top 10 meest populaire reclames - december 2004

1. au (KDDI)
2. ShaRun desu (Fujifilm)
3. Nintendo DS (Nintendo)
4. Flets (NTT East)
5. Pivi (Fujifilm)
6. Increasing popularity (aiful)
7. Improving image (ANA)
8. Oronamin C (Otsuka Pharmaceutical)
9. PSP (SCE)
10. Coca Cola (Coca Cola Japan)

Top 10 meest effectieve reclames - december 2004

1. Nintendo DS - Nintendo (overall 3rd)
2. Sugoroku - Sony Marketing (overall 12th)
3. Christmas Pack - KFC (overall 13th)
4. PSP - SCE (overall 9th)
5. au - KDDI (overall 1st)
6. Flets - NTT East (overall 4th)
7. Testimo - Kanebo Cosmetics (overall 28th)
8. Namacha - Kirin Beverages (overall 17th)
9. Dragon Quest VIII - Square Enix (overall 42nd)
10. FOMA - NTT DoCoMo (overall 34th)

Meest populaire reclame naar leeftijd/geslacht - december 2004

Males 12 and below - Nintendo DS (Nintendo)
Males 13-19 - au (KDDI)
Males 20s - Pentium 4 Processor (Intel)
Males 30s - Nintendo DS (Nintendo)
Males 40s - Improving image (ANA)
Males 50s - Super Dry (Asahi)
Males 60 and above - Tuka S (Tuka Cellular)
Females 12 and below - Nintendo DS (Nintendo)
Females 13-17 - au (KDDI)
Single females 18-24 - au (KDDI)
Single females 25-59 - au (KDDI)
Married females 39 and below - Nintendo DS (Nintendo)
Married females 40s - ShaRun desu (Fujifilm)
Married females 50s - ShaRun desu (Fujifilm)
Females 60 and above - Oi ga Tsuo Tsuyu (Mitsukan)

Dit komt antuurlijk positief over voor de DS. Aan de andere kant, zegt populairiteit natuurlijk niet veel. Maar bij de meest effectieve reclame staan ze dus op nr. 3 en in december zelfs op nr 1.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
dat van die reclames las ik vandaag ook al, alleen denk ik niet dat het nut heeft, ik bedoel, is iemand hier een klant van centraal beheer achmea??? Terwijl iedereen die reclames super vindt
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 05:42
AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb bij lik-sang zojuist Feel the magic gekocht, en nog 2 aparte bestellingen: Wario Ware touched en Yoshi touch n go.

Apart omdat FTM al uit is, WWT 14 feb ofzoiets komt (de us versie) en YT&G 14 maart. Zo krijg ik elke paar weken een nieuwe game thuisgezonden Nu mag ik wel snel mn 150 sterren halen (nog maar 100 te gaan)
Oud 11-02-2005, 20:43
Str0nk
Str0nk is offline
Dat spel waar je een advocaat speelt lijkt me helemaal geweldig, ik ben de ingewikkelde Japanse naam alleen vergeten...
Oud 13-02-2005, 18:50
Mindfields
Mindfields is offline
Zo ik heb hem nu bijna een week, met Mario ds. Feel the magic leek me toch niet leuk genoeg. Nu is het wachten op Wario...
Oud 13-02-2005, 19:04
Jolt
Jolt is offline
Logisch dat jij Feel The Magic niet leuk vind, jij moet juist een jongen hebben geen meid die je haar hart moet verorveren .

Maar ik snap al die fan boys niet, je kiest toch gewoon voor het beste product, waar de beste games opkomen, etc.

Easy as pie, is bij alles .
Ik ga voor allebei, als ze redelijk leverbaar zijn in nederland.
Oud 13-02-2005, 21:41
AJMouse
AJMouse is offline
ik allebei omdat ik ze allebei iets vets vind hebben, en zo hoef ik met niemand ruzie te maken over welke beter of leuker of wat dan ook meer is. Ik heb het nu al bijna elke dag dat iemand zeikt waarom ik geen psp heb gekocht of dat de ds een goeie keuze is geweest.

Rot toch op!
Oud 13-02-2005, 21:44
Hippetitus
Hippetitus is offline
nintendo heerst altijd en iedereen.PUNT
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:25
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 13-02-2005 @ 22:41 :
ik allebei omdat ik ze allebei iets vets vind hebben, en zo hoef ik met niemand ruzie te maken over welke beter of leuker of wat dan ook meer is. Ik heb het nu al bijna elke dag dat iemand zeikt waarom ik geen psp heb gekocht of dat de ds een goeie keuze is geweest.

Rot toch op!
Hehe, kan.
Maar tja Feel The Magic is zooo vet. En de Psp, mp3 speler, films, Metal Gear Solid Acid.

Moeilijke keus. Daarom allebei.
Mits de PSP in prijs daalt, anders vind mijn beurs het niet zo leuk.
Oud 14-02-2005, 09:00
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik ga ze ook allebei nemen .. nouja kopen..

De DS omdat daar die mario spelletjes op draaien en die erg funny zijn zeker de moeite waard! ..

En de psp omdat ie ook gewoon wel wat heeft.. En daar net weer andere spellen voor te krijgen zijn..

Heb nu ook de gamecube.. en de ps2 dus..
Oud 14-02-2005, 11:17
blupp
blupp is offline
Hehe, ik weet nog niet welke beter is dus ik ga mn geld er nog niet aan verspillen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:27
S
S is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2005 @ 16:00 :
ah ja, ik zie het al. jij bent echt zo'n type dat alleen maar iets wilt om ermee te patsen. Om bij je homies aan te komen met het nieuwste apparaat wat je na 3 maanden weer wegdoet omdat het niet meer hip is. Enige wat je intereseert is zoveel mogelijk geweld en graphics om te patsen, terwijl je van het woord gameplay nog nooit hebt gehoord. Dus tja, ik snap wel dat je de NDS niets vind wat stel je voor dat je daarmee gezien wordt, dat is niet gaaf natuurlijk en dan ga je af.

En wat nou qua revolutie ownt de PSP de NDS. Wat voor nieuws op gamesgebied kan de psp, behalve betere graphics, wat geen revolutie is. Precies, helemaal NIKS.

Echt walgelijk dat types als jij zichzelf uberhaupt een gamer durven noemen want dat ben je gewoonweg niet. Leer eerst maar eens een game op zijn waarde te schatten en niet alleen te kijken naar het "realisme" en de hoeveelheid geweld erin. Je geeft nu duidelijk blijk dat je geen ene moer van games snapt als je spellen als Zelda zo afdoet.
Niet zo zeiken man.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2005 @ 16:00 :
ah ja, ik zie het al. jij bent echt zo'n type dat alleen maar iets wilt om ermee te patsen. Om bij je homies aan te komen met het nieuwste apparaat wat je na 3 maanden weer wegdoet omdat het niet meer hip is. Enige wat je intereseert is zoveel mogelijk geweld en graphics om te patsen, terwijl je van het woord gameplay nog nooit hebt gehoord. Dus tja, ik snap wel dat je de NDS niets vind wat stel je voor dat je daarmee gezien wordt, dat is niet gaaf natuurlijk en dan ga je af.
Dude, je kent de kerel niet eens om een dergelijke uitspraken te doen. Ik zie het al, je bent echt zo'n type dat alleen maar fanboy van Nintendo kan zijn en alleen maar terug kan vallen op 'gameplay'. Nou mannetje, dan zal ik je wat vertellen. Ik heb welgeteld de NDS 2 dagen gehad, voordat ik 'm aan m'n nichtje had gegeven.
Dat heeft niets met imago te maken, wel met besturing, ergonomie en graphics. Deze vielen mij zwaar tegen. Die unieke so-called touch-gameplay verveelde me al na 2 dagen. Bovendien is dat ding aarslastig vast te houden om er een beetje fatsoenlijk mee te spelen. Het ontbreken van een analoge stick vind ik helemaal schandalig; zelfs de touchscreen biedt hier niet echt een goede vervanging voor daar de response niet lekker is.
Gameplay vind ik dan ook een term die je niet bevoorrecht is aan Nintendo. Ze mogen dan wel unieke spelletjes maken, dat betekent nog niet dat ze iedereen aan hoeven te spreken. Persoonlijk vind ik het een zwak excuus om achter te blijven op gebied van technologie dat in mijn mening bij draagt aan 'gameplay'. Immers dragen betere graphics en geluid bij aan een over 't algemeen betere speelervaring; neem resident evil 4 op de cube als voorbeeld. Graphics en geluid dragen hierbij enorm bij aan de sfeer, en hier moet de ps2 versie enorm op inleveren. Ik verwacht dan ook dat dit een enigzins ander spel wordt.

Citaat:
En wat nou qua revolutie ownt de PSP de NDS. Wat voor nieuws op gamesgebied kan de psp, behalve betere graphics, wat geen revolutie is. Precies, helemaal NIKS.
Op gamesgebied mag de NDS dankzij z'n touchscreen mogelijkheden wel een nieuwe genre maken, dit hoeft nog niet te betekenen dat dit iedereen hoeft aan te spreken; ik ben hier het schoolvoorbeeld van bij uitstek. Je zult denk ik meer moeten kijken naar wat de PSP naast games kan aanbieden, namelijk muziek en films via memstick/umd. Overeenkomstig biedt de NDS dit ook (via add-ons welliswaar) en PDA functies. Men moet zich echter afvragen of iedereen juist daar nou op zit te wachten. Extra functionaliteit betekent nog niet per definitie beter als het geen daadwerkelijke bijdrage aan het beoogde doelgroeplevert. Zo kan ik ook een zwitserse zakmes functie aanbieden op een console, maar dan streef ik m'n doel waarschijnlijk voorbij.

Citaat:
Echt walgelijk dat types als jij zichzelf uberhaupt een gamer durven noemen want dat ben je gewoonweg niet. Leer eerst maar eens een game op zijn waarde te schatten en niet alleen te kijken naar het "realisme" en de hoeveelheid geweld erin. Je geeft nu duidelijk blijk dat je geen ene moer van games snapt als je spellen als Zelda zo afdoet.
Juist van types als jij word ik goed ziek van; zo geindoctrineerd in je fanboy wereldje dat je niet meer open staat voor andere dingen. Typisch geval van de pot verwijt de ketel? Vooral de notie proberen te creeeren van dat je de almachtige definitie bent van gamer, en daarmee heilig ervan overtuigd bent dat iedereen die een andere mening heeft het fout doet getuigd in mijn mening van autisme. Alleen omdat mensen Zelda bijvoorbeeld niet leuk vinden maakt het ze niet minder gamer, dat is een eigen mening hebben en dat is iemand's goed recht. Waar jij nu iemand van beschuldigd maak je jezelf schuldig aan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 00:15
CrazY G
CrazY G is offline
owned.
Oud 16-02-2005, 09:35
Jolt
Jolt is offline
Over Resident Evil 4, dat is geen Resident Evil niet meer, meer een actie game. Vergelijk die eens met de andere delen, waar zijn de horde zombies, dat je steeds moet vluchten, etc.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen:

'Over smaak valt niet te twisten'

En ik weet zelf hoe fucking lame je bent als een fan boy zowel sony als nitendo of apple. Ik zelf heb een vriend, sony only, meer niet, rest is slecht. Beetje zielig vind ik zoiets. Maar jah gelukkig ben ik niet gebonden aan een bedrijf, ik koop gewoon wat de beste is of de beste /prijs kwaliteit heb.
Stomme fanboys/girls.
Oud 16-02-2005, 10:13
blupp
blupp is offline
Hehe, daarom wacht ik nou dus af voor ik een van die dingen koop...bij sommige mensen valt die DS gewoon zwaar tegen. Gelukkig ben ik er al wat jaartjes overheen gegroeid dat ik niet blindelings elk nieuw produkt koop of zelfs importeer wegens gebrek aan geduld. Ik weet nog dat ik perse op de launchdata de gamecube en de gba wou kopen..nou allebei vielen dus zwaar tegen. De cube had na een jaar nog niet genoeg fatsoenlijke games aangezien smash meer van t zelfde was(van de N64 versie) en zelda viel me tegen..metroid ook(zal wel ook veel met smaak te maken hebben maar het spelaanbod is gewoon bagger) Uit wanhoop kocht ik er toen maar een ps2 bij, waar ik vandaag nog vollop op speel omdat je gewoon zwaar veel games erop hebt. De gba had achteraf gezien een kutbeeldscherm, je moet echt op een goeie plek zitten als het helder is buiten om wat te kunnen zien, of 's avonds moet je precies goed onder de lamp liggen om wat te zien..moeilijk gedoe. Ik ben blij met mn sp De gba had trouwens ook niet echt veel boeiende games, voornamelijk snes remakes die ik uit mn kop ken, hoewel mario world wel weer leuk was om te spelen^^ Ik vind dat de gba t beter doet dan de cube.
Met de DS en psp is t maar afwachten maar ik gok dat ik uiteindelijk toch weer voor de psp ga omdat ik wel half verwacht dat er gewoon veel meer spellen op gaan uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 10:30
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-02-2005 @ 10:35 :
Over Resident Evil 4, dat is geen Resident Evil niet meer, meer een actie game. Vergelijk die eens met de andere delen, waar zijn de horde zombies, dat je steeds moet vluchten, etc.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen:

'Over smaak valt niet te twisten'

En ik weet zelf hoe fucking lame je bent als een fan boy zowel sony als nitendo of apple. Ik zelf heb een vriend, sony only, meer niet, rest is slecht. Beetje zielig vind ik zoiets. Maar jah gelukkig ben ik niet gebonden aan een bedrijf, ik koop gewoon wat de beste is of de beste /prijs kwaliteit heb.
Stomme fanboys/girls.
Misschien moet je je niet zoveel van anderen aantrekken, ik denk dat je nog erger bent als anti-fanboy dan als fanboy zelf.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 10:32
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-02-2005 @ 20:04 :
Logisch dat jij Feel The Magic niet leuk vind, jij moet juist een jongen hebben geen meid die je haar hart moet verorveren .

Maar ik snap al die fan boys niet, je kiest toch gewoon voor het beste product, waar de beste games opkomen, etc.

Easy as pie, is bij alles .
Ik ga voor allebei, als ze redelijk leverbaar zijn in nederland.
Heb er nu best wel spijt van dat ik hem niet meegenomen heb..
Misschien ga ik hem dan toch maar kopen. Oja en kappen met het gezeik over ds/psp, praten over leuke games is gezellig. <3
Oud 16-02-2005, 11:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 16-02-2005 @ 11:32 :
Oja en kappen met het gezeik over ds/psp, . <3
Index / Games / Sony PSP vs. Nintendo DS topic
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:37
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Vaal schreef op 16-02-2005 @ 11:30 :
Misschien moet je je niet zoveel van anderen aantrekken, ik denk dat je nog erger bent als anti-fanboy dan als fanboy zelf.
Ik koop gewoon wat het gunstigste is voor mijzelf .
Stel je kan een nieuwe 3d kaart kopen, maar je bent zo gefixeerd op een merk, koop je dan alsnog het merk wat je zo ruig vind, maar presteert wel slechter dan de concurrent? Is misschien iets anders dan bij consoles, e.d. Maar ik bedoel maar.

Trouwens vandaag op de DS Wario nog wat gespeeld in Media Markt.
Lachen spel, vooral dat kleien schieten. Doet me denken aan Duck Hunt . Super.
Vond het alleen beetje saai na een tijdje.
Reageren

Regels voor berichten