![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het vooral een gevolg van gemakzucht is. Veel Nederlanders zien koken als een noodzakelijk kwaad. In veel andere culturen wordt aan kookkunst meer belang gehecht. Het moet hier allemaal snelsnel, men investeert weinig tijd echt te leren koken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
24/7 Bollywood films en ik kan je vertellen, het gemiddelde Harlequin of Boeket-reeks deel is beter geschreven. Laat staan de non-acteerprestaties. Goede films zijn trouwens geen uitzondering. The 5th Element is naar mijn mening een goede film bijvoorbeeld. En ja ik heb smaak. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
scene 1 (1)achtergrondsituatie (2)spannende muziek (3)boe! aah! (4)door naar volgende scene scene 2 (1)achtergrondsituatie (2)spannende muziek (3)boe! aah! (4)door naar volgende scene etc etc, het was een afgezaagde flutfilm.
||
Citaat:
![]() (ik heb de cd waarop the grudge stond trouwens overschreven met The Saw, een film die ik je wel zou kunnen aanraden)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De gemiddelde bollywood film; Praktisch álle bollywoodfilms zijn oppervlakkig. Alle filmclichés worden er meermaals in naar voren gebracht Standaard camerawerk Standaard geluidswerk enzovoorts. Er is niets innovatiefs aan. Of een film leuk is of niet, dat is een mening. Of een film goed is of niet, dat is geen mening. The Insider is één van mijn favoriete films (Ben al jaren groot fan van Pieter Jan Brugge(heat, the insider, the clearing) en ik heb het geluk gehad hem dit jaar te mogen ontmoeten) en veel mensen die ik ken vinden hem saai en langdradig. Dan kijk je dus niet goed naar zo'n film of je bent er te dom voor. Zo zijn er nog tig voorbeelden. Al met al komen er uit Hollywood beter films dan uit Bollywood. Om van duitse films nog maar te zwijgen: Lola Rennt, Der Untergang, etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder komen er uit azie zat films, die beter zijn dan de hollywood top films. Als je eens ziet, hoe groot lijstje er is om aziatische films te remaken in hollywood. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Der Untergang is trouwens een knalfilm, en af en toe bijna griezelig realistisch. Trouwens, hollywood 70%? ga weg zeg, ooit al eens van Bollywood gehoord? (en nee, da's geen geintje) Alleen krijgen we van die films nog geen fractie te zien. Want zeg nou zelf, wie hier houd van actiefilms en kan zeggen dat ie naar Ong Bak is geweest? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat er in die top 20 staat is niet relevant, als je kijkt wat voor dom lijstje het is (de meeste films zijn zo overgewaardeerd, zoals lord of the rings). Je kan niet uit die top 20 bepalen welke land de beste films maakt. Want de niet film-kenner zal een film al snel een 10 geven (de populaire vooral). shawshank redemption: Budget $25,000,000 (estimated) dat had veeeeeel minder gekund ![]() verder was dat echt zon standaard film. wel aardig hoor, maar hoort zeker niet op de 3de plaats |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schreef dat 70% NIET uit Hollywood komt. Ik zie bollywood dus wel regelmatig. Handig digitale TV en schotel. Leuk behang en je leert Hindi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar hier in Amsterdam niet meer iig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Betaal jij 500 euro mee aan de JSF? Verwijderd | 185 | 24-02-2006 11:49 | |
flash mobbing remvissie | 62 | 14-08-2003 10:22 | |
[TV] Vanavond de NNJ bij NOVA! Prea|K | 158 | 13-08-2003 01:34 | |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Gevangenissen Avatar | 43 | 03-02-2003 18:57 | |
Pim Fortuyn neergeschoten Paige | 773 | 06-05-2002 22:13 |