![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat laatste betwijfel ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het 2e stukje ben ik het helemaal mee eens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: het speelt overigens ook een rol hoe waarschijnlijk het is dat het beraamde ook werkelijk uitgevoerd wordt. Als iemand bijvoorbeeld allerlei concrete plannen in zijn huis heeft liggen voor een terroristische aanslag is dat natuurlijk wat anders. Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 21:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaat diegene dan niet dood, dan is het ook meteen geen poging tot moord meer? (Slechts neersteken bijvoorbeeld?) Het beramen was immers niet strafbaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou zeggen www.martijn.org en vel je eigen oordeel.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik erger me aan mensen die vinden/denken/zeggen dat pedofilie geen geaardheid is. Dat de pedofielen geaccepteert willen worden is helemaal niet gek, volgens mij is het een ware hel de hele dag lang (of als je onder andere mensen bent) te doen alsof je iets bent wat je niet bent.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind dat we dan ook geestelijk gehandicapten maar af moeten schieten, ze creeeren immers het gevaar dat ze op iemand zullen kwijlen. Idem voor rolstoelers, je zult er maar over struikelen. En gelovigen natuurlijk, wie gelooft zal vast ook gek genoeg zijn dingen die schadelijk zijn te geloven. Afijn, de moraal van dit verhaal is dat wanneer je mensen zaken na gaat dragen die ze niet kunnen helpen het eind zoek is.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en @ thoughtfull, volgens mij ís pedofilie gewoon een geaardheid, net als homofilie. Dus er is inderdaad vrij weinig wat je eraan kunt doen. En zoals ook op die site staat, wordt pedofilie vaak meteen gelezen als kinderverkrachter oid en dat lijkt me gewoon zwaar onterecht.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En het is haar vader niet. Dus.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je ziet kinderen die op hun 4e al overduidelijk seksueel bezig zijn met zichzelf of met anderen, dus wat dat betreft lijkt het mij heel natuurlijk hoor. Wat mensen alleen nog al schijnen te vergeten is dat kinderen anders tegen seks aankijken dan volwassenen. Ze experimenteren, zijn nieuwsgierig benieuwd willen hun gevoelens bevredigen. Maar seks zoals een volwassene dat doet met een volwassene is anders. Voor mij nog geen reden om het slecht te vinden. Dus lijkt me natuurlijker als je een kind zijn gang laat gaan.
||
Citaat:
Men onderschat de wil van een kind. Denkt altijd maar: kinderen willen geen seks. Je moest eens weten ![]()
||
Citaat:
Je kunt er mensen hun leven mee redden en zelf ben je dood, dus wat een inlevingsvermogen om dat niet te doen. En ook wat een inlevingsvermogen in het kind en de pedofiel alom. Jij kan je alleen inleven in het kind in de vorm van slachtoffer, de pedofiel als dader, of de ouder.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Met het tweede ben ik het duidelijk eens, daar hebben er hier meer last van. Ik heb die site een beetje doorgelezen en daar staat het volgende op: Citaat:
Maar ik vind toch dat het verboden moet blijven, aangezien het makkelijker blijft een kind van 12 te manipuleren/over te halen dingen te doen die hij/zij eigenlijk niet wilt. En of ze er later problemen mee krijgen of niet, dat hoort gewoon niet te kunnen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders wordt het verhaal al wanneer we praten over dertienjarigen. Is dat onacceptabel? Er zijn meisjes van dertien die zeer wel geslachtsrijp zijn. Bovendien, als een volwassene opgewonden raakt van de secundaire geslachtskenmerken van een dertienjarige (en die kunnen ook heel ontwikkeld zijn) dan kun je naar mijn idee nog maar moeilijk spreken van pedofilie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vraag het zelf eens aan de kinderen. Ze vinden het vreselijk als de mensen om hen heen hen 'vertellen' dat ze slachtoffer zijn, ze zien het helemaal niet zo en zeggen het vaak zat zelf te willen. En dan is er nog een deel dat het zich laat aanpraten en later schuldgevoelens of weet ik wat krijgt.
||
Citaat:
Volgensmij toch als ze schade ondervinden van iemand of iets. Het staat niet vast dat dat het geval is bij een kind dat een pedoseksuele relatie heeft (gehad). Werkt soms zelfs positief. Dat liegen ze zeker? ![]()
||
Citaat:
Nou dan. Aanranding is wat anders.
|
![]() |
|
|