![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 13:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op de PM van een FB, je hebt het me zelf verteld. Je dacht nog dat ik over je geklaagd had, wat ik niet gedaanhad, overigens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ten tweede ben ik geen profeet, ik ben enkel een leerling die kennis opdoet. Over de Islam raak je nooit uit gepraat. Ook nooit uitgeleerd. Mohammed (saws) is naar de mensheid gestuurd door God. Ik kan mezelf niet met hem vergelijken. Ten derde heb ik nooit écht in de Bijbel geloofd. Mijn moeder bekeerde zich als eerste in ons gezin. Omdat er 'foutjes' in de Bijbel staan, ben jij ongelovig geworden? Waarom kijk je niet verder? Wat als ik jou vertel dat in de Koran al meer dan 1400 jaar staat dat de Aarde rond is. Sta je daar van te kijken, is het niet? En verder ben ik niet van plan om anderen te bekeren en mijn Grote-Gelijk op te dringen aan anderen. |
![]() |
||
Citaat:
Strekte straks bij de dag des oordeels he. Verder ga ik hier geen woord meer aan vuil maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Want? Door dat soort dingen uit te bannen heb je niks meer te voorkomen. Als je geen hand mag geven om onzedigheid te voorkomen ben je dan al niet meteen gezakt voor dat onderdeel van de test ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan komt dus de vraag welke gebruiken voorrang moeten krijgen. In de meest primitieve situatie bepaalt de meerderheid alles, dus zouden moslims helemaal geen enkele eigen gewoonte mogen behouden. Gelukkig hebben we grondrechten, die minderheden beschermen in de uitoefening van hun gebruiken en gewoontes. Maar daar zijn natuurlijk ook grenzen aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Poezen zijn prachtig. Wolfjes ook. En ik had het niet over je meningen, maar je meelachen om grappen en beledigingen aan mijn adres. Je duit altijd als tweede man een duit in het zakje. Dan denk ik maar: spuit elf geeft ook een straaltje modder...vandaar dat ik je niet helemaal meer als een volwaardig discussiepartner beschouw. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Handen op de rug en spugen Love & Peace | 173 | 18-04-2005 19:24 |