![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik zelf valtaf.nl. Bij www.overgewicht.nl hebben ze ook iets, die is ook makkelijk te bedienen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
banaan en 2 crackers met jam 's middags: twee witte bolletjes met kaas of jam. 's avonds: vlees, en één bord met aardappels en groente, toetje (net wat we in huis hebben, wisselend van yoghurt tot ijs) Tussendoor drink ik nog anderhalve liter water en soms eet ik nog twee crackers of liga milkbreak tussendoor. Voor zover ik weet is dit niet teveel of te weinig? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent niet zo lang, dus mik op zo'n 5 btoerhammen + avondeten + fruit en tussendoortjes. Boterhammen ja, geen bolletjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik eet geen dieet-jam maar biologische jam en daar is geen suiker aan toegevoegd dus dan krijg je suikerarme jam. Kaas en boter heb je gelijk in maar dat tekort wordt opgevangen door de kwark en de boter van de bereiding van het avondeten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je ontbijt mag ook wel wat groter. Hoeveel boterhammen ben je van plan te gaan eten op een dag? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap je niet zo goed. Mijn doel is ongeveer 1800 cal en met dit, exclusief avondeten kom ik op 1200-nogwat. Avondeten wordt waarschijnlijk broccoli + aardappelkroketjes (uit de oven) en een vleesvervanger. Ik weet niet of dat 600 cal is maar anders eet ik er nog wat bij. En ik heb vandaag nog helemaal niet gesport ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoelde Dreamzy ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat je best kunt varieren ipv je krampachtig vast te houden aan wat het voedingscentrum voorschrijft. Dat is nogal een richtlijn en geen verplichting. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder idd: "ga 't nou niet anderen aanpraten dat 1600 veel is". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) De Grapefruits zijn op, de kiwi's nog niet rijp en mineola's (?) vind ik niet lekker en aangezien dat het enige fruit is wat we hebben.... 2) Ik ga vanavond eerst wat krachttraining doen als dat uitkomt met mijn schoolwerk en daarna nog spinnen. Tussen die 2 vind ik het dus wel prettig om wat koolhydraten binnen te krijgen> Banaan dus aangezien ik daarmee ook aan mij 2 stuks fruit per dag kom. Normaal eet ik dus 2 grapefruits of een grapefruit+ iets anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dingen als lengte zijn heel vaak van die onzinsmoesjes... Ik vind het erg jammer dat je nu opeens zo 'raar' doet, terwijl je voorheen nog wel redelijk gezond leek te doen ed. Prima als je het zelf wilt doen, maar raadt andere dergelijke dingen ajb niet aan (en als het alleen mbt jouw lengte geldt ed: wie had het altijd over 100% compleet moeten zijn in posts ed?). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wat jij nu doet is gewoonweg dom. En ik wil niet dat nieuwe mensen hier komen, dat lezen en denken dat 't waar is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap het niet, want tot nu toe heb ik iets van 800 kcal en is mijn verhouding 135-40-13 hoe kan dat nou ![]()
|
|