Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Yum... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij gebruikt zelf een extra grill zodat het altijd heel donker en superknapperig is. Bovendien heeft hij zijn eigen extreem killer scherpe Hassan Pittige Shoarma, voor de suïcidalen onder ons. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verdonk iig wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verdonk met VVD-jongeren op zoek naar beste kebab DEN HAAG - De jongerenorganisatie van de VVD, de JOVD, gaat op zoek naar het beste kebab-restaurant van Nederland. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratiebeleid) geeft het startschot voor de culinaire zoektocht. Maandag probeert ze een broodje in Haci Baba in Den Haag. Het Haagse restaurant heeft in ieder geval een kans om uitverkozen te worden tot het beste van Nederland. Het etablissement is niet onderzocht door de Consumentenbond, die enkele weken geleden tot de conclusie kwam dat slechts een kwart van de kebab-zaken in Nederland hygiënisch in orde is. De bond trof bij de andere zaken onder meer beschimmeld vlees aan. Ze stelt dat broodjes vaak te veel bacterieën bevatten, omdat het vlees onvoldoende is verhit. JOVD'ers gaan vanaf 19 april samen met Turkse jongeren kebab-restaurants in het hele land keuren. De avond ervoor krijgen de juryleden in spe een korte cursus over hoe ze moeten keuren. Het echte doel van de uitverkiezing is " om JOVD'ers en Turkse jongeren met elkaar in contact in te brengen. In een relaxte sfeer onder het genot van een broodje kebab kennismaken en van gedachten wisselen over alles wat je bezig kan houden", aldus de liberale jongerenclub. Ze hebben er tijd genoeg voor: er zijn ongeveer 1400 kebab-restaurants in Nederland. Op 2 juli wordt het winnende restaurant bekendgemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een vriend, die Nederlanders haat. Best wel grappig geschreven, met precies dezelfde verwijten ook: "Onlangs gebeurde het dat ik in de Trekpleister stond. Ik had shampoo nodig en tandpasta en dergelijk spul. In de rij bij de kassa beleefde ik de martelgang dicht in mijn nabijheid Hollanders te moeten verdragen zonder dat ik een zuurstoffles of gasmasker tot mijn beschikking had om mijn gezondheid te borgen tegen de verstikkende stank van mensen die klaarblijkelijk nooit van schoon ondergoed gehoord hebben. Kun je het ze kwalijk nemen als ze niet eens weten hoe ze hun kont moeten wassen?" "Daar in de rij voor de kassa raakte ik verveeld door het meest lelijke Nederlandse gezin in het universum. Een vader, moeder en zoon. Ze waren gruwelijk. Zowel gruwelijk onooglijk als gruwelijk dom. Op een gegeven moment moest zoonlief betalen. Dit deed hij contant door een stapel bankbiljetten uit zijn zak te halen, welke bij elkaar werden gehouden met een paperclip. “Hier”, sprak hij, “net uit de printer”. Zowel hij als zijn ouders, allen inteeltproducten, grijnsden wijdmonds en keken daarbij de andere aanwezigen, al aandacht bedelend, aan. Het irriteerde me mateloos dat zo’n lelijk dom stinkend wezen me aankeek. En dan die stank… Ik voelde me verkracht worden door die weerzinwekkende lucht die ze ademden. Mijn irritatie viel wellicht van mijn lichaamstaal af te lezen toen de moeder mij vroeg: “Meneer, u bent toch geen terrorist? U ziet er namelijk uit als moslim, men weet maar nooit tegenwoordig”. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar overigens, hij maakt wel de beste shoarma van de stad, want we hebben best veel tenten voor een stadje met 40.000 inwoners. Alleen onlangs ben ik erachtergekomen dat hij zijn knoflooksaus niet op yoghurtbasis maakt maar gewoon van fritessaus en nu voel ik me heel dik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm....donner... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Populariteit van moslimfundamentalisme exphy | 238 | 01-06-2005 20:46 | |
Hirsi Ali komt met een vervolg op Submission THC1 | 500 | 02-12-2004 21:17 |