Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 12:22
juno
juno is offline
vegetarier
Advertentie
Oud 13-04-2005, 12:23
Verwijderd
Turkisch Delight
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
S. schreef op 13-04-2005 @ 13:21 :
Donner kebab
Donner Kip, ik heb zoveel van die dingen in Turkije gegeten.
Yum...
Levitating Nun
ik krijg honger van jullie.
Ik ga even langs mijn lokale mannetje! Het is toch lunchtijd.
Oud 13-04-2005, 12:24
juno
juno is offline
Zeg, ik krijg hier honger van.
Oud 13-04-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 13-04-2005 @ 13:23 :
Turkisch Delight
Mijn lokale shoarmaboer haat Turken. Hij is zelf Egyptenaar en beschuldigt Turken ervan ongelooflijke slechte hygiène erop na te houden. Bovendien is het slecht dat veel Turkse kebabzaken alleen een draaiende vleesrol hebben en het rechtstreeks daarvanaf snijden. Is het druk in de zaak, dan is het vlees van binnen niet goed gaar. Onderzoek door de voedsel- en warenautoriteit ondersteunt hem erin.

Hij gebruikt zelf een extra grill zodat het altijd heel donker en superknapperig is. Bovendien heeft hij zijn eigen extreem killer scherpe Hassan Pittige Shoarma, voor de suïcidalen onder ons.
Oud 13-04-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-04-2005 @ 13:23 :
Donner Kip, ik heb zoveel van die dingen in Turkije gegeten.
Yum...
Zou minister Donner dat ook lekker vinden?
Oud 13-04-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2005 @ 13:28 :
Mijn lokale shoarmaboer haat Turken. Hij is zelf Egyptenaar en beschuldigt Turken ervan ongelooflijke slechte hygiène erop na te houden. Bovendien is het slecht dat veel Turkse kebabzaken alleen een draaiende vleesrol hebben en het rechtstreeks daarvanaf snijden. Is het druk in de zaak, dan is het vlees van binnen niet goed gaar. Onderzoek door de voedsel- en warenautoriteit ondersteunt hem erin.

Hij gebruikt zelf een extra grill zodat het altijd heel donker en superknapperig is. Bovendien heeft hij zijn eigen extreem killer scherpe Hassan Pittige Shoarma, voor de suïcidalen onder ons.
De Turk hier is heel schoon en die bakt het vlees nog na onder een extra grill na dat hij het van de rol afsnijdt.
Oud 13-04-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 13-04-2005 @ 13:28 :
Zou minister Donner dat ook lekker vinden?

Verdonk iig wel
Oud 13-04-2005, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 13-04-2005 @ 13:30 :
De Turk hier is heel schoon en die bakt het vlees nog na onder een extra grill na dat hij het van de rol afsnijdt.
Ja, hier bij ons ook. Ik kan zo met alles meekijken
Oud 13-04-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:

Het zaakje van de concurrent draait vast beter
Oud 13-04-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-04-2005 @ 13:31 :

Verdonk iig wel
Die zal volgens mij niet snel bij een Turk gaan eten.
Oud 13-04-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-04-2005 @ 13:32 :
Ja, hier bij ons ook. Ik kan zo met alles meekijken
Ja, Precies.
Oud 13-04-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 13-04-2005 @ 13:33 :
Die zal volgens mij niet snel bij een Turk gaan eten.

Verdonk met VVD-jongeren op zoek naar beste kebab

DEN HAAG - De jongerenorganisatie van de VVD, de JOVD, gaat op zoek naar het beste kebab-restaurant van Nederland. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratiebeleid) geeft het startschot voor de culinaire zoektocht. Maandag probeert ze een broodje in Haci Baba in Den Haag.

Het Haagse restaurant heeft in ieder geval een kans om uitverkozen te worden tot het beste van Nederland. Het etablissement is niet onderzocht door de Consumentenbond, die enkele weken geleden tot de conclusie kwam dat slechts een kwart van de kebab-zaken in Nederland hygiënisch in orde is. De bond trof bij de andere zaken onder meer beschimmeld vlees aan. Ze stelt dat broodjes vaak te veel bacterieën bevatten, omdat het vlees onvoldoende is verhit.

JOVD'ers gaan vanaf 19 april samen met Turkse jongeren kebab-restaurants in het hele land keuren. De avond ervoor krijgen de juryleden in spe een korte cursus over hoe ze moeten keuren. Het echte doel van de uitverkiezing is " om JOVD'ers en Turkse jongeren met elkaar in contact in te brengen. In een relaxte sfeer onder het genot van een broodje kebab kennismaken en van gedachten wisselen over alles wat je bezig kan houden", aldus de liberale jongerenclub. Ze hebben er tijd genoeg voor: er zijn ongeveer 1400 kebab-restaurants in Nederland.

Op 2 juli wordt het winnende restaurant bekendgemaakt.
Oud 13-04-2005, 12:36
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:

Ik heb een vriend, die Nederlanders haat. Best wel grappig geschreven, met precies dezelfde verwijten ook:

"Onlangs gebeurde het dat ik in de Trekpleister stond. Ik had shampoo nodig en tandpasta en dergelijk spul. In de rij bij de kassa beleefde ik de martelgang dicht in mijn nabijheid Hollanders te moeten verdragen zonder dat ik een zuurstoffles of gasmasker tot mijn beschikking had om mijn gezondheid te borgen tegen de verstikkende stank van mensen die klaarblijkelijk nooit van schoon ondergoed gehoord hebben. Kun je het ze kwalijk nemen als ze niet eens weten hoe ze hun kont moeten wassen?"

"Daar in de rij voor de kassa raakte ik verveeld door het meest lelijke Nederlandse gezin in het universum. Een vader, moeder en zoon. Ze waren gruwelijk. Zowel gruwelijk onooglijk als gruwelijk dom. Op een gegeven moment moest zoonlief betalen. Dit deed hij contant door een stapel bankbiljetten uit zijn zak te halen, welke bij elkaar werden gehouden met een paperclip. “Hier”, sprak hij, “net uit de printer”. Zowel hij als zijn ouders, allen inteeltproducten, grijnsden wijdmonds en keken daarbij de andere aanwezigen, al aandacht bedelend, aan. Het irriteerde me mateloos dat zo’n lelijk dom stinkend wezen me aankeek. En dan die stank… Ik voelde me verkracht worden door die weerzinwekkende lucht die ze ademden. Mijn irritatie viel wellicht van mijn lichaamstaal af te lezen toen de moeder mij vroeg: “Meneer, u bent toch geen terrorist? U ziet er namelijk uit als moslim, men weet maar nooit tegenwoordig”.
Oud 13-04-2005, 12:37
juno
juno is offline
Mijn "turkse" banketbakker komt uit Iran. Maar mijn henna leverancier is echt turks. (met een nederlandse vrouw, dat wel, net als mijn zwager overigens, maar die zit niet in de supermarktbusiness.)
Oud 13-04-2005, 12:38
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-04-2005 @ 13:35 :

Verdonk met VVD-jongeren op zoek naar beste kebab

DEN HAAG - De jongerenorganisatie van de VVD, de JOVD, gaat op zoek naar het beste kebab-restaurant van Nederland. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratiebeleid) geeft het startschot voor de culinaire zoektocht. Maandag probeert ze een broodje in Haci Baba in Den Haag.

Het Haagse restaurant heeft in ieder geval een kans om uitverkozen te worden tot het beste van Nederland. Het etablissement is niet onderzocht door de Consumentenbond, die enkele weken geleden tot de conclusie kwam dat slechts een kwart van de kebab-zaken in Nederland hygiënisch in orde is. De bond trof bij de andere zaken onder meer beschimmeld vlees aan. Ze stelt dat broodjes vaak te veel bacterieën bevatten, omdat het vlees onvoldoende is verhit.

JOVD'ers gaan vanaf 19 april samen met Turkse jongeren kebab-restaurants in het hele land keuren. De avond ervoor krijgen de juryleden in spe een korte cursus over hoe ze moeten keuren. Het echte doel van de uitverkiezing is " om JOVD'ers en Turkse jongeren met elkaar in contact in te brengen. In een relaxte sfeer onder het genot van een broodje kebab kennismaken en van gedachten wisselen over alles wat je bezig kan houden", aldus de liberale jongerenclub. Ze hebben er tijd genoeg voor: er zijn ongeveer 1400 kebab-restaurants in Nederland.

Op 2 juli wordt het winnende restaurant bekendgemaakt.
Ze willen overgewicht onder de Jeugd tegen gaan. maar tegelijkertijd gaan ze met die jongeren alle shoarmazaken af om er een broodje shoarma te eten.
Oud 13-04-2005, 12:39
juno
juno is offline
Love and Peace: ga dan ook niet naar de Trekpleister! daar komt alleen gespuis!
Oud 13-04-2005, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-04-2005 @ 13:36 :

Ik heb een vriend, die Nederlanders haat. Best wel grappig geschreven, met precies dezelfde verwijten ook:

(...)
inderdaad.

Maar overigens, hij maakt wel de beste shoarma van de stad, want we hebben best veel tenten voor een stadje met 40.000 inwoners. Alleen onlangs ben ik erachtergekomen dat hij zijn knoflooksaus niet op yoghurtbasis maakt maar gewoon van fritessaus en nu voel ik me heel dik.
Oud 13-04-2005, 12:41
juno
juno is offline
Je bent niet dik nare, je bent gewoon stevig gebouwd. Neem maar een vriendin, dan slijt het er zo weer af. Wordt nu echt nodig hoor. Want als je eenmaal advocaat bent vliegen de kilo's er pas echt aan.
Oud 13-04-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 13-04-2005 @ 13:39 :
Love and Peace: ga dan ook niet naar de Trekpleister! daar komt alleen gespuis!
Ga naar kruidvat
Oud 13-04-2005, 12:44
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 13-04-2005 @ 13:41 :
Je bent niet dik nare, je bent gewoon stevig gebouwd. Neem maar een vriendin, dan slijt het er zo weer af. Wordt nu echt nodig hoor. Want als je eenmaal advocaat bent vliegen de kilo's er pas echt aan.
Of af als je Samir A. types moet vrijpleiten.
Oud 13-04-2005, 12:45
Levitating Nun
Citaat:

(...)
Zeg hem maar dat hij daar niet alleen in staat! Ik erger me ook in de rij.

Hmmm....donner...
Oud 13-04-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:

"Onlangs gebeurde het dat ik in de Trekpleister stond. Ik had shampoo nodig en tandpasta en dergelijk spul. In de rij bij de kassa beleefde ik de martelgang dicht in mijn nabijheid Hollanders te moeten verdragen zonder dat ik een zuurstoffles of gasmasker tot mijn beschikking had om mijn gezondheid te borgen tegen de verstikkende stank van mensen die klaarblijkelijk nooit van schoon ondergoed gehoord hebben. Kun je het ze kwalijk nemen als ze niet eens weten hoe ze hun kont moeten wassen?"

"Daar in de rij voor de kassa raakte ik verveeld door het meest lelijke Nederlandse gezin in het universum. Een vader, moeder en zoon. Ze waren gruwelijk. Zowel gruwelijk onooglijk als gruwelijk dom. Op een gegeven moment moest zoonlief betalen. Dit deed hij contant door een stapel bankbiljetten uit zijn zak te halen, welke bij elkaar werden gehouden met een paperclip. “Hier”, sprak hij, “net uit de printer”. Zowel hij als zijn ouders, allen inteeltproducten, grijnsden wijdmonds en keken daarbij de andere aanwezigen, al aandacht bedelend, aan. Het irriteerde me mateloos dat zo’n lelijk dom stinkend wezen me aankeek. En dan die stank… Ik voelde me verkracht worden door die weerzinwekkende lucht die ze ademden. Mijn irritatie viel wellicht van mijn lichaamstaal af te lezen toen de moeder mij vroeg: “Meneer, u bent toch geen terrorist? U ziet er namelijk uit als moslim, men weet maar nooit tegenwoordig”.
Omg
Oud 13-04-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 13-04-2005 @ 13:38 :
Ze willen overgewicht onder de Jeugd tegen gaan. maar tegelijkertijd gaan ze met die jongeren alle shoarmazaken af om er een broodje shoarma te eten.
Jah, zieltjes winnen hé?
Oud 13-04-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-04-2005 @ 13:47 :
Jah, zieltjes winnen hé?
Hmmm....politiek
Oud 13-04-2005, 14:05
kalinho
kalinho is offline
shoarma <3

pitá kaas <3333
Oud 13-04-2005, 14:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oud 13-04-2005, 14:49
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-04-2005 @ 15:45 :
[afbeelding]
neen
Oud 13-04-2005, 14:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-04-2005 @ 21:50 :
BINNENKORT GAAN WE ALLEMAAL DOOD
mag die nu dicht?
Oud 13-04-2005, 15:00
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Nasischijf schreef op 12-04-2005 @ 21:40 :
Op MSN groepen bevinden zich een aantal sites van jonge moslims die de Jihad verheerlijk en oproepen om de gewapende strijd tegen niet-moslims.

Ik zal hieronder wat citaten zetten met bronvermelding en roep iedereen op om in elk geval Microsoft te mailen dat deze sites gesloten moeten worden, tevens kan het geen kwaad om media op de hoogte te stellen.
Fijn joh, maar val ons er niet lastig mee. We doen hier niet aan dit soort oproepen.

Regels voor berichten