Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je dan een keer van je lichaamelijke verslaving af bent zal je nog van de geestelijke af moeten komen en dat is mischien wel het moeilijkste wat er is. Dat merk ik zelf ook met wiet. Het is niet zo dat ik perse een joint nodig heb om me gelukkig te voelen want ik kan prima zonder maar in m'n hoofd zit toch dat ik het leuk vind om te doen en daarom doe ik het dan. Heel frustrerend en je kan er helemaal gek van worden. Dat heb ik al ondervonden maar toch blijf ik het doen. Het beste voor mezelf om nu te doen is afleiding zoeken. Niet in de verleiding komen om het toch te doen. En als het dan gebeurd zoals dit weekend niet meteen bij de pakken neer gaan zitten en denken dat je hopeloos bent want zodra je dat gaat doen ben je het inderdaad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en kben er trots op! (want veel van mn vrienden doen bovenstaande dingen wel!!)
||
Citaat:
Ik vind jou gewoon een achterlijke snol, dat je jezelf schouderklopjes geeft om iets dat niets voorstelt, that's all.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jullie opvattingen hierover zijn helemaal anders, en maar goed ook, maar daarom moet je niet mij totaal afbreken. Laat me duidelijk stellen dat dit in mijn leefomgeving blijkbaar wel heel moeilijk is niet te roken, te drinken en drugs te gebruiken. Ik ben dit schooljaar overgestapt van een heel deftige, strenge meisjesschool naar een landbouw-,-tuinbouw, en biotechniekschool (puur voor de biotechniek). Je verstaat ook wel dat't een heel ander publiek is. In mn school waar ik nu zit is roken,drugs en drank een 'musthave' en iedereen doet't. Daarom ben ik er trots op omdat ik, ondanks de slechte commentaar van velen en de drang, het toch mezelf kan opleggen het niet te doen. Dus de commentaar dat 'je er zelf voor kiest' en 'dat het helemaal niet moeilijk is', kan ik gerust tegenspreken. Ik ben niet zo'n achterloper,ik sta stevig in mn schoenen en als ik kijk naar sommige achterlopers, ben ik daar blij om. Snap je me nu, vanwaar mn trots. Trots is soms gewoon een beschemmiddel tegen allerlei dingen. En geloof me vrij, in school zijn er meelopers die naar me opkijken omdak 't nt doe! @ Kreator: Wat jij daar over vinden, interesseert me nt echt, waar ik me wel aan stoor, is je manier van mondigheid. Zoals hierboven vertelt: een minimum aan deftigheid en beleefdheid zo welkom zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Eerste x Xtc m!ke | 48 | 24-08-2008 12:23 | |
Lifestyle |
stright-edgers? metaldready | 209 | 11-02-2004 22:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donor of niet Sysy | 79 | 11-05-2003 11:35 | |
Muziek |